Moet je niet aan mij vragen, ik maak altijd teveelquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:30 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik denk dat ik misschien voor een soort tapas buffetje ga. dan kan ik losgaan op hapjes die ik zelf niet lust maar die ik weleens wil koken. dat scheelt een hoop nadenken over niet teveel eten hihi... heb heel veel leuke tapas recepten...
hoeveel zou ik moeten rekenen per persoon als ik tapas maak? ik do er sowieso wel brood bij enzo, en salade ook... (even een CUL vraagje tussendoor)
Geen idee, maakt me ook niet zoveel uit, vind het meestal toch wel leukquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Top Gear?Nieuwe of oude afleveringen?
Van zoveel sla zou ik trouwens ook gek worden.
Had inderdaad even een trap onder m'n kont nodig, deze week ik ben alles aan het uitstellen geweest, waardoor ik nu geen brood, groente of vlees meer in huis heb.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:20 schreef ColdFeet het volgende:
Loveli, jij sneakt er nu gewoon tussendoor, maar jij moet ook over de knie, zeg![]()
Kom op, jij WEET zo goed hoe het moet, gedraag je er nu eens naar
Ik heb geen weekmenu neergezet (breek m'n hoofd nog over eet-tips n.a.v. je lijst), volgens mij heb ik me beperkt tot gedragsregelsquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:26 schreef kwakveense het volgende:
oh en CF: ik heb nu twee weekemnu's, van loveli en van ppp, dus ik ga zondag boodschappen doen voor t eerste menu, en de zondag erna voor t tweede menu.
Hip !quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef Viking84 het volgende:Kom er net achter dat het stokje van m'n ijsje eetbaar is
. Drop!
.
Dezelfde als die Co dus had gister?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef Viking84 het volgende:
Kom er net achter dat het stokje van m'n ijsje eetbaar is
. Drop!
.
Kan geen plaatje van de doos vinden, maar dit zijn ze: http://www.loveicecream.c(...)jes/129/default.aspxquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dezelfde als die Co dus had gister?
Nu wil ik ze ook! Foto van de doos graag! Dan haal ik ze straks na het werk!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het ziet eruit als een aerodynamische tampon op een zwart staafje
Lekker lijkt het me! Hebben ze dat ook in andere smaken, of alleen citroen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan geen plaatje van de doos vinden, maar dit zijn ze: http://www.loveicecream.c(...)jes/129/default.aspx
Ze stonden naast de sinaasappelsplit. Ik ga het stokje niet elke keer opeten. Zo lekker vind ik drop ook weer niet en het scheelt calorietechnisch wel
.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]Ennnnnn bedankt.
* Viking84 laat de rest van de ijsjes smelten onder de warme kraan.
Ze zien er idd wel apart uit ja.
Kut, nu ben ik zo van m'n apropos gebracht dat ik niet meer weet wat ik nog meer wilde zeggen
En ik ga met elke halve kilo weer een broekmaat naar beneden - bij wijze van. Dus het ligt ook net aan je lichaam.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ok.Dat gaat niet zo snel dus.
Nouja, eerst maar eens mijn streefgewicht (61 kilo) bereiken, dan zien we wel weer verder.
Verder hoef ik ook niet zo nodig een broekmaat kwijt hoor: ik heb maat 36 (), maar dat had ik ook al toen ik 55 kilo was, en had ik nog steeds toen ik 68 kilo (mijn zwaarst) was. Dus ik heb niet de illusie dat ik naar 34 kan binnenkort
.
I second al jouwquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef P.F het volgende:
Ik las iets over een 9,2 van Mo
Iets over -1,8 van PPP
Ik zag een slanke foto van ene D
Liefde: Ok, denk ik. Alleen moet ik vaak huilen en zeuren maar hij blijft aardigquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe is 't met je, PF? Liefde, studie, huis, ouders?
Ik heb geen weegschaal! En het bevalt prima!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij is het slim als ik hier niet meer post en m'n weegschaal weggooi.. Ik zit hier verdomme te janken omdat ik twee kilo te zwaar ben en m'n buik niet zo plat is als ik wil. In m'n hoofd ben ik een soort monster en zo wil ik echt niet meer over mezelf denken. Waar ben ik mee bezig?
.
Twee kilo en waarschijnlijk niemand die dat aan je ziet...quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij is het slim als ik hier niet meer post en m'n weegschaal weggooi.. Ik zit hier verdomme te janken omdat ik twee kilo te zwaar ben en m'n buik niet zo plat is als ik wil. In m'n hoofd ben ik een soort monster en zo wil ik echt niet meer over mezelf denken. Waar ben ik mee bezig?
.
Ik ben niet te zwaar, dat weet ik eigenlijk best als ik goed nadenk. Naar een diëtiste gaan lijkt me een heel slecht idee: nog geobsedeerder ermee bezig gaan...quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb geen weegschaal! En het bevalt prima!
Het is niet goed als je je gewicht je leven zo laat beheersen. Ga desnoods naar de dokter, kaart het aan, vraag een verwijzing naar de diëtiste en bekijk samen wat je er aan kunt doen.
^QFT^quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Twee kilo en waarschijnlijk niemand die dat aan je ziet...
Met al het gelul en aandacht voor vetjes/figuur/eten hier vergeten we soms dat het belangrijkste toch echt aan de binnenkant zit. het is leuk als je jezelf wilt verbeteren, perfectioneren of wat dan ook, maar hoe je er ook uitziet, het verandert niets aan wie jij bent. En dat is maar goed ook, want je bent namelijk helemaal goed zoals je bent! En dat je buik niet zo plat als een dubbeltje is, maakt in feite niemand iets uit (behalve jouzelf, en vraag je eens af waarom?) Het is belangrijk om enigszins gezond te leven, omdat je daar niet alleen aan de buitenkant, maar ook aan de binnenkant gezond van wordt, maar volgens mij eet jij ook behoorljik gezond. Voel je goed: geniet van wat je hebt, ook met die twee luttele kilo's meer![]()
Lief.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Twee kilo en waarschijnlijk niemand die dat aan je ziet...
Met al het gelul en aandacht voor vetjes/figuur/eten hier vergeten we soms dat het belangrijkste toch echt aan de binnenkant zit. het is leuk als je jezelf wilt verbeteren, perfectioneren of wat dan ook, maar hoe je er ook uitziet, het verandert niets aan wie jij bent. En dat is maar goed ook, want je bent namelijk helemaal goed zoals je bent! En dat je buik niet zo plat als een dubbeltje is, maakt in feite niemand iets uit (behalve jouzelf, en vraag je eens af waarom?) Het is belangrijk om enigszins gezond te leven, omdat je daar niet alleen aan de buitenkant, maar ook aan de binnenkant gezond van wordt, maar volgens mij eet jij ook behoorljik gezond. Voel je goed: geniet van wat je hebt, ook met die twee luttele kilo's meer![]()
Ik laat m'n vriend 'm wel verstoppen. Ik weeg elke avond voor het slapengaan, dus ik ga bijna altijd met een rot gevoel over mezelf slapen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
*rammelt DaD door elkaar: doe niet zo raar johJe bent gewoon slank en pretty, flikker die weegschaal uit het raam als je er zo verdrietig van wordt!
Misschien moet je zelf een keer naar de dokter gaan? Zo weinig eetlust is echt niet gezond hoor!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:40 schreef P.F het volgende:
En kan iemand mij een beetje eetlust geven? Ik zit mijn lunch al uren uit te stellen.
Pilates en thuis buikspieroefeningen (ik heb zo'n matje gekocht). En gewoon veel fietsen en lopen als ik ergens naartoe moet. Hardlopen gaat helaas niet meer...quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:39 schreef P.F het volgende:
Maar DaD doe je ook aan sport of? (Ben het even kwijt..)
Ik baal bijvoorbeeld dat als ik op mijn rug lig mijn bovenbenen zo slap zijn geworden dat ze zover over m'n ondergoed vallen dat ik geen stof meer van mijn ondergoed zie. Dat is best naarMaar dan denk ik: HA ik ben nu aan het hardlopen dus het gaat weer weg!!
Wat een lieve postquote:
Mooi zo, weg met dat ding dus!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, dit lucht op zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |