even een verzamelreactie op t vorige topic

quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:29 schreef Mini_rulez het volgende:Een middag vrij, wat lekker zeg.

Dat hoor ik hier eigenlijk nooit. Is dat op meer plaatsen gebruikelijk of moet je daar echt voor onderhandelen?
ik heb er om gevraagd, en het moest wel even overlegd worden met financiele zaken ivm de lengte van het project waar ik onder val enzo... maar t kon, tot juni dit jaar, daarna moet k weer fulltime om op tijd klaar te zin voor de subsidieduur van het project.
ik heb gewoon eerlijk aangegeven dat ik ongelukkig word als ik niet genoeg tijd heb voor mijn muziek en zanglessen, dus die heb ik nu steeds op woensdagmiddagen gehad. stras moet dat 's avonds, of eind avn een middag en dan tijd inhalen later
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:48 schreef Ewelina het volgende:[..]
Dat is een mooi gemiddelde hoor, velen doen het je niet na.
Dat van dat mondeling is wel heel jammer. Een vriendin van mij baalde echt vreselijk toen ze afstudeerde met een 7,9 gemiddeld. Ze had een 8 voor haar scriptie en had waarschijnlijk nog iets hoger kunnen krijgen, als ze dat had gewild. Nu miste ze net haar cum laude.

bij letteren in Leiden is een 9 pas cum laude (heb ik wel gehaald

ondanks dat mn scriptie een 8 had en die drie keer mee telde... ik ben een streber en een nerd

) (oh, en ze hebben me een half puntje erbij gegeven trouwens, dat kunnen ze doen n.a.v. de "indruk" die ze van je hebben gehad tijdens je studie. ik stond dus door die scriptie een 8,4 gemiddeld gewogen, ze hebben er een 8,7van gemaakt (dat was zonder de scriptie) en dat is wel cum laude)
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:50 schreef ColdFeet het volgende:[..]
Hmm ja. Het maakt het ook wel iets te makkelijk om je 's morgens vroeg nog eens een keertje om te draaien

daarom zit ik, grote FAIL ook thuis. maar ik heb wel heel hard gewerkt deze week, dus ik voel me niet al te schuldig.
quote:
kweenie

ik merk dat ik 1 echt het leukste vind al, en dat mailt ook het makkelijkste. eentje moet ik terugmailen, maar ik weet niet zo goed wat. die ís objctief gezien heel leuk maar op de een of andere manier doet t me niet zoveel... en de derde weet ik ook niet zo goed, die klikt wel beter al dan die ene "objectief leuke" maar t gaat niet zo vanzelf als met die jongen uit groningen ... we zien wel...
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:40 schreef Merel het volgende:[..]
Ik kom die van jou wel ontvoeren

Dit is trouwens het jurkje dat ik ga maken als het shirtje af is:
[
afbeelding ]
Maar dan zonder de lompe zakken. En in een heel lieflijk wit-met-paarse-bloemetjes-stofje

oh Merel wat leuk!! waar is dat patroon vandaan? heb je een linkje? Ik heb nog allemaal stof en moet ook nog echt wat jrukjes/rokjes naaien voor de zomer/najaar. zo stom, als ik t doe vind ik t superleuk, maar het kst zoveel moeite om me er toe te zetten alle spullen uit de kast te halen en mn tafel te ontruimen enzo.
en patronen knippen enzo vind ik echt irritant werk
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.