abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68109871
Blaatschaap, echt ziekig enzo? Of gewoon flauwig en sloom?
In het laatste geval: zet je er overheen en ga! Voel je je naderhand veel beter
  vrijdag 17 april 2009 @ 15:04:21 #277
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_68109930
Flauwig en sloom. Denk dat het komt omdat ik gisteren twee keer heb gesport en redelijk wat stress heb gehad voor m'n tentamen vandaag. Het is absoluut beter als ik ga en als ik nog tijd heb doe ik het ook.. Maar ik heb er even geen zin in .
pi_68110189
Ik las iets over een 9,2 van Mo
Iets over -1,8 van PPP
Ik zag een slanke foto van ene D
pi_68110239
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ok. Dat gaat niet zo snel dus.

Nouja, eerst maar eens mijn streefgewicht (61 kilo) bereiken, dan zien we wel weer verder.

Verder hoef ik ook niet zo nodig een broekmaat kwijt hoor: ik heb maat 36 ( ), maar dat had ik ook al toen ik 55 kilo was, en had ik nog steeds toen ik 68 kilo (mijn zwaarst) was. Dus ik heb niet de illusie dat ik naar 34 kan binnenkort .
En ik ga met elke halve kilo weer een broekmaat naar beneden - bij wijze van. Dus het ligt ook net aan je lichaam.
pi_68110339
Hoe is 't met je, PF? Liefde, studie, huis, ouders?
pi_68110432

Ik kom nog even langswaaien en wens daarbij Abba een hele toffe vakantie toe en ben blij te lezen dat Kwakkie weer wat optimistischer en gemotiveerder is! Je kan het best chick, geloof eens in jezelf! En als je sporten niet leuk vind, ga je beweging dan uit andere dingen halen. Ik loop bijvoorbeeld vanaf station zuid naar de VU: 20 minuten stevig doorstappen x 2 = toch 40 minuten gewandeld. Dat soort dingen tikken ook aan! Of ga vaker dansen in het weekend

Ik ga mijn tas inpakken en dan naar Limburg Hopelijk is het morgen een beetje droog weer, als ik aan het zwoegen ben in de zuidelijke heuvels duimen jullie dat ik de 150 km doorkom en overleef, ik ben echt als de dood dat ik het niet red

Tot zondag, iedereen een fijn weekend!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_68110443
Volgens mij is het slim als ik hier niet meer post en m'n weegschaal weggooi. . Ik zit hier verdomme te janken omdat ik twee kilo te zwaar ben en m'n buik niet zo plat is als ik wil. In m'n hoofd ben ik een soort monster en zo wil ik echt niet meer over mezelf denken. Waar ben ik mee bezig? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_68110465
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef P.F het volgende:
Ik las iets over een 9,2 van Mo
Iets over -1,8 van PPP
Ik zag een slanke foto van ene D
I second al jouw handig die samenvatting, ik heb niet alles teruggelezen namelijk.
Die foto zag ik ook trouwens, ziet er goed uit Daph!
pi_68110474
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe is 't met je, PF? Liefde, studie, huis, ouders?
Liefde: Ok, denk ik. Alleen moet ik vaak huilen en zeuren maar hij blijft aardig Ik zou mij al lang zat zijn.
Studie: Gaat (niet echt super), ik moet vanaf nu alle punten halen om over te kunnen
Huis: Goed, vanavond housewarming
Ouders: Oké, ze zeuren minder, want ik zie ze nooit. Maarrr ik had ze voor de vorm uitgenodigd voor vanavond. (4 weken geleden liet ik vallen dat ik een housewarming ging geven, moeder vroeg of ze ook mocht komen) Ik mailde ze gister avond en nu komen ze ook nog En we doen het met 4 dus mijn ouders + bierzuipende dudes.
Sport: Oké, ik ren sinds vorige week op dinsdag/donderdag en in het weekend.
Eten: Slecht. Ik eet te weinig want ik heb nooit meer trek. Ik eet bijna nooit avond eten want ik heb geen trek. (En geen geld )

Zo. En hoe gaat het hier
pi_68110527
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij is het slim als ik hier niet meer post en m'n weegschaal weggooi. . Ik zit hier verdomme te janken omdat ik twee kilo te zwaar ben en m'n buik niet zo plat is als ik wil. In m'n hoofd ben ik een soort monster en zo wil ik echt niet meer over mezelf denken. Waar ben ik mee bezig? .
Ik heb geen weegschaal! En het bevalt prima!

Het is niet goed als je je gewicht je leven zo laat beheersen. Ga desnoods naar de dokter, kaart het aan, vraag een verwijzing naar de diëtiste en bekijk samen wat je er aan kunt doen.
pi_68110606
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Twee kilo en waarschijnlijk niemand die dat aan je ziet...
Met al het gelul en aandacht voor vetjes/figuur/eten hier vergeten we soms dat het belangrijkste toch echt aan de binnenkant zit. het is leuk als je jezelf wilt verbeteren, perfectioneren of wat dan ook, maar hoe je er ook uitziet, het verandert niets aan wie jij bent. En dat is maar goed ook, want je bent namelijk helemaal goed zoals je bent! En dat je buik niet zo plat als een dubbeltje is, maakt in feite niemand iets uit (behalve jouzelf, en vraag je eens af waarom?) Het is belangrijk om enigszins gezond te leven, omdat je daar niet alleen aan de buitenkant, maar ook aan de binnenkant gezond van wordt, maar volgens mij eet jij ook behoorljik gezond. Voel je goed: geniet van wat je hebt, ook met die twee luttele kilo's meer

pi_68110611
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb geen weegschaal! En het bevalt prima!

Het is niet goed als je je gewicht je leven zo laat beheersen. Ga desnoods naar de dokter, kaart het aan, vraag een verwijzing naar de diëtiste en bekijk samen wat je er aan kunt doen.
Ik ben niet te zwaar, dat weet ik eigenlijk best als ik goed nadenk. Naar een diëtiste gaan lijkt me een heel slecht idee: nog geobsedeerder ermee bezig gaan...
pi_68110677
*rammelt DaD door elkaar: doe niet zo raar joh Je bent gewoon slank en pretty, flikker die weegschaal uit het raam als je er zo verdrietig van wordt!
pi_68110721
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:24 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Met al het gelul en aandacht voor vetjes/figuur/eten hier vergeten we soms dat het belangrijkste toch echt aan de binnenkant zit. het is leuk als je jezelf wilt verbeteren, perfectioneren of wat dan ook, maar hoe je er ook uitziet, het verandert niets aan wie jij bent. En dat is maar goed ook, want je bent namelijk helemaal goed zoals je bent! En dat je buik niet zo plat als een dubbeltje is, maakt in feite niemand iets uit (behalve jouzelf, en vraag je eens af waarom?) Het is belangrijk om enigszins gezond te leven, omdat je daar niet alleen aan de buitenkant, maar ook aan de binnenkant gezond van wordt, maar volgens mij eet jij ook behoorljik gezond. Voel je goed: geniet van wat je hebt, ook met die twee luttele kilo's meer

^QFT^
Jij zegt het aardiger dan ik
pi_68110856
quote:

[..]

Lief. . Dank je wel cc. .

Ik heb net uitgerekend dat ik een BMI heb van 21,7. Dat is gezond, dat is waar het om gaat.
pi_68110928
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
*rammelt DaD door elkaar: doe niet zo raar joh Je bent gewoon slank en pretty, flikker die weegschaal uit het raam als je er zo verdrietig van wordt!
Ik laat m'n vriend 'm wel verstoppen. Ik weeg elke avond voor het slapengaan, dus ik ga bijna altijd met een rot gevoel over mezelf slapen. .
pi_68110976
Zo, dit lucht op zeg.
  vrijdag 17 april 2009 @ 15:35:10 #293
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68110989
Count your blessings DaD! Als je zo gaat denken met een gezond BMI én een platte buik, dan moet je die weegschaal tot puinpoeder stampen.

Mijn BMI is te hoog en mn buik lijkt eerder op een heuvellandschap dan op Noord-Nederland . En ik weeg me dus ook maar zelden .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_68111074
21.7 is niet alleen gezond, dat is supermooi en slank!
Voor een deel ben je echt zo dik als je je voelt.
Ik heb vroeger altijd HEEL veel problemen met mijn gewicht gehad (hell, ik heb serieus tijden gehad dat ik zweerde dat ik op straat werd nagekeken en dat mensen geschokt roddelden dat ik zo morbide obees was en niet begrepen dat ik zo dik over straat durfde --> had toen gewoon een gezond BMI)
Nadat ik van mijn reis terugkwam, ruim een jaar terug, was ik zwaarder dan ooit, maar toch voelde ik mij veel dunner en vooral mooier dan ik voorheen deed.

Je kunt je blindstaren op de kleine imperfecties die je zelf ziet, maar vergeet niet dat perfectie niet bestaat & probeer eens naar het totaal plaatje te kijken, ik durf te wedden dat dat er meer dan prima uitziet!

En nu houd ik op met mijn Tsjakka preken Ga mjin tas pakken!
pi_68111163
Maar DaD doe je ook aan sport of? (Ben het even kwijt..)

Ik baal bijvoorbeeld dat als ik op mijn rug lig mijn bovenbenen zo slap zijn geworden dat ze zover over m'n ondergoed vallen dat ik geen stof meer van mijn ondergoed zie. Dat is best naar Maar dan denk ik: HA ik ben nu aan het hardlopen dus het gaat weer weg!!
pi_68111185
En kan iemand mij een beetje eetlust geven? Ik zit mijn lunch al uren uit te stellen.
  vrijdag 17 april 2009 @ 15:42:07 #297
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68111256
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:40 schreef P.F het volgende:
En kan iemand mij een beetje eetlust geven? Ik zit mijn lunch al uren uit te stellen.
Misschien moet je zelf een keer naar de dokter gaan? Zo weinig eetlust is echt niet gezond hoor!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_68111310
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:39 schreef P.F het volgende:
Maar DaD doe je ook aan sport of? (Ben het even kwijt..)

Ik baal bijvoorbeeld dat als ik op mijn rug lig mijn bovenbenen zo slap zijn geworden dat ze zover over m'n ondergoed vallen dat ik geen stof meer van mijn ondergoed zie. Dat is best naar Maar dan denk ik: HA ik ben nu aan het hardlopen dus het gaat weer weg!!
Pilates en thuis buikspieroefeningen (ik heb zo'n matje gekocht). En gewoon veel fietsen en lopen als ik ergens naartoe moet. Hardlopen gaat helaas niet meer... .
  vrijdag 17 april 2009 @ 15:47:12 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68111443
quote:
-
Wat een lieve post .
Zo mee eens, maar toch begrijp ik ook zo goed hoe DaD zich voelt... .
Niet meer actief op Fok!
pi_68111462
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, dit lucht op zeg.
Mooi zo, weg met dat ding dus!

Waarom kun je niet meer hardlopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')