abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68100253
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Verder hoef ik ook niet zo nodig een broekmaat kwijt hoor: ik heb maat 36 ( ), maar dat had ik ook al toen ik 55 kilo was, en had ik nog steeds toen ik 68 kilo (mijn zwaarst) was. Dus ik heb niet de illusie dat ik naar 34 kan binnenkort .
Jeetje.
We zijn zo'n beetje net zo lang, maar als ik onder de 65 kilo ga ben ik eng mager en pas ik dus in 34.
Nu met 71 kilo is het maat 40. Ik heb rondingen en kom vooral daar aan / val vooral daar af.
Dat scheelt enorm in kledingmaten.
Volgens mij hebben we nogal een verschillende bouw. Denk ik?
pi_68100337
Ik heb net een klein stukje taart gegeten .

Ter compensatie heb ik besloten dat ik vanmiddag naar de sportschool ga en me daar flink ga uitsloven om het er weer af te krijgen (+beetje extra)
pi_68100403
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Jeetje.
We zijn zo'n beetje net zo lang, maar als ik onder de 65 kilo ga ben ik eng mager en pas ik dus in 34.
Nu met 71 kilo is het maat 40. Ik heb rondingen en kom vooral daar aan / val vooral daar af.
Dat scheelt enorm in kledingmaten.
Volgens mij hebben we nogal een verschillende bouw. Denk ik?
Hm, dat zou je wel zeggen idd. Ik ben van boven heel erg smal (smalle taille, kleine borsten ook), maar ik heb wel heupen/billen/benen.

Het is natuurlijk wel zo dat maat 36 strak zat toen ik 68 woog, en wijd bij 55. Het is miss meer zo:

65+: maat 36/38
60-65: maat 36
55-60: maat 34/36

Ik ben nu dus weer onder 65 (64.2 , ik juich nog steeds ), maar ben niet eng mager. Wel raar hoor: je kunt mijn ribben echt zien (zonder buik in te houden oid), maar ik heb nog steeds fikse benen.
pi_68100461
Jeetje vergeetmewelletje dat is wel een heel groot verschil! Zes kilo minder is gelijk min 3 kledingmaten?
pi_68100529
Ik weeg me ook elke dag, daar moet ik mee ophouden. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_68100584
Overigens: bedankt allemaal voor het stemmen in het kinderboekentopic .

Morgen komt ronde twee .
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:10:45 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68100784
PPP gefeliciteerd

Net pas terug van de fysio, veel files .

En:

Appeltaartkwark bij de C1000

Ik ben er speciaal voor heengereden om te kijken of ze het daar hadden

Heerlijk

Ik heb weer rust .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_68100785
PPP hoeveel rondes komen er?
pi_68100828
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:02 schreef Daph_ het volgende:
Jeetje vergeetmewelletje dat is wel een heel groot verschil! Zes kilo minder is gelijk min 3 kledingmaten?
Ik bedoelde met onder de 65 kilo zo'n 63 kilo en dat scheelt echt zoveel ja.
Ik heb dan ook hele dunne beentjes als ik zo weinig weeg.
Met 65 heb ik een keurige maat 36 en voel ik me op mijn best.
pi_68100880
Dan nog vind ik het veel Snap dat je dan niet te laag wilt gaan zitten qua gewicht
pi_68100909
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:10 schreef Daph_ het volgende:
PPP hoeveel rondes komen er?
Vier rondes, en daarna kwartfinale - halve finale - finale .
pi_68100973
Ah okee Leuk! Ben benieuwd
pi_68102266
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:39 schreef ColdFeet het volgende:
Mini, is ook niet zo raar, dat je buik na een dag netjes eten platter oogt Heb ik ook altijd; mijn darmen zijn best snel geirriteerd en dan heb ik een wat opgezette buik.

Maar ik denk dat je wel reeel moet zijn en niet elke keer als je sport direct verwachten dat je afvalt.
Je hebt gelijk hoor, maar ik ben nu al de hele week precies even zwaar dus ik had toch wel gehoopt dat er na gisteren tenminste een onsje af was. Ik kon mijn vetrol zelfs minder goed vastpakken!
Ach ja, we gaan maar weer met frisse moed verder, misschien is het een vertraagd effect.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_68102383
Nah, ik herken het wel, natuurlijk. Na een spinningles vind ik ook altijd dat ik toch wel minstens twee ons afgevallen moet zijn Liefst een kilo

Afijn, het is bij mij momenteel echt een kwestie van geduld. Eigenlijk zou ik voor een maandelijkse meting moeten gaan, er zit een golfbeweging in. En ohhh, wat duurt het lang voordat die kilo's verdwijnen! (met iets van ruim een pond per maand).
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:51:16 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68102388
Ik heb me al bijna een maand niet meer gewogen . Maar ik denk dat de wii-weegschaal nog in staat is om me te vertellen dat ik ben aangekomen, hoewel mn kleding echt losser zit.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:52:38 #141
331 Merel
Be here now.
pi_68102434
Kwak, het patroon is van de Burda, heb het los gekocht. Zal vanavond even opzoeken wat het nummer is, dan bestel je gewoon zo'n pakketje en daar zit het patroon dan kant-en-klaar in, zonder dat er 100 patronen door elkaar lopen op 1 blad zeg maar. Dus als je lui bent hoef je niet eens over te trekken, maar knip je gewoon meteen dat patroon uit Anders kan ik het patroon ook wel voor je kopiëren trouwens, maar dan zul je nog wel zelf even over moeten trekken op patroonpapier
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_68102463
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:55 schreef kwakveense het volgende:
even een verzamelreactie op t vorige topic
[..]

ik heb er om gevraagd, en het moest wel even overlegd worden met financiele zaken ivm de lengte van het project waar ik onder val enzo... maar t kon, tot juni dit jaar, daarna moet k weer fulltime om op tijd klaar te zin voor de subsidieduur van het project.

ik heb gewoon eerlijk aangegeven dat ik ongelukkig word als ik niet genoeg tijd heb voor mijn muziek en zanglessen, dus die heb ik nu steeds op woensdagmiddagen gehad. stras moet dat 's avonds, of eind avn een middag en dan tijd inhalen later
Wel fijn dat daar gehoor aan gegeven wordt, en goed dat je het gewoon gevraagd hebt.
*gaat onthouden*
pi_68102577
Hier gaan de kledingmaten trouwens ook best hard, maar dat is misschien omdat ik klein ben en het vet dus minder plaats heeft om zich over te verdelen? Het kan alleen maar de breedte in. Daarnaast inderdaad ook de rondingen, zoals VMW zegt.
Bij 69 kilo had ik meestal maat 42, en bij 56 kilo maat 34/36. Nu ik rond de 60 zit moet ik wel vaker weer 38 hebben (maar dan koop ik gewoon niks want ik wil geen kleren waar ik niet in wil passen ).
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:01:19 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68102720
Het gaan de vetjes minder hard van mn bovenbenen en heupen af als vorige keer met Sonja... Best jammer, want ik wil graag weer overal in maat 40 kunnen. Nu zitten een paar broeken wel goed in de taille, maar op de bovenbenen nog net wat te strak. Maar, daar gaat de RPM vast wel wat aan doen .
pi_68102836
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:56 schreef Mini_rulez het volgende:
ik wil geen kleren waar ik niet in wil passen ).
Ik ook niet.
Maar ik heb toch maar een paar broeken maat 40 gekocht, want het was dát of elke dag een charmante trainingsbroek aan.
Maar hopelijk kunnen ze snel weer naar de kringloop, ze beginnen al wat ruimer te zitten.
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:05:48 #146
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_68102881
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:06 schreef Greys het volgende:

McAbba, waarom is het uitslapen niet gelukt dan?
Omdat ik te vroeg wakker was, natuurlijk

Zo, laatste kleine dingetjes gekocht, nu alleen nog inpakken
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_68103058
Leuk joh, Abba Neem je een rugzak mee, of een koffer?

Ik ga richting zwembad. Benieuwd of het druk is; ze hebben hier nog vakantie.
pi_68103068
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:05 schreef Abbadon het volgende:
Omdat ik te vroeg wakker was, natuurlijk

Waar ging je ook alweer heen en hoelang?
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:10:24 #149
236335 neen
schone schijn
pi_68103071
Zo, ik ben uit bed.
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:13:34 #150
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68103189
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:52 schreef Merel het volgende:
Kwak, het patroon is van de Burda, heb het los gekocht. Zal vanavond even opzoeken wat het nummer is, dan bestel je gewoon zo'n pakketje en daar zit het patroon dan kant-en-klaar in, zonder dat er 100 patronen door elkaar lopen op 1 blad zeg maar. Dus als je lui bent hoef je niet eens over te trekken, maar knip je gewoon meteen dat patroon uit Anders kan ik het patroon ook wel voor je kopiëren trouwens, maar dan zul je nog wel zelf even over moeten trekken op patroonpapier
thnx, nee het nummer is wel fijn, dan kan ik m zelf eventueel bestellen - dat werkt toch makkelijker dan met kopietjes aan elkaar plakken

beuh ik heb net de weegschaal door de keuken geschopt. ik snap t niet, en ik snap twel. als in: ik weet dat ik niet echt goed eet, maar niet rampzaliger dan voorheen, toen ik hiermee gewoon áfviel. nu komt er alleen maar gewichtbij, ook als ik sport, ook als ik minder eet, ook as ik me ontspan. ik heb er even genoeg van. ik kán t blijkbaar niet, afvallen. (als in: ik vind andere dingen blijkbaar te belangrijk om goede keuzes te maken... ik wil graag dat mn eten lekker is, en ik vind NIKS gezonds lekker. echt niks. ja rauwkost. maar ook niet echt. ik heb een pleurishekel aan sport en de paar vrije momenten die ik heb wil ik niet zwetend besteden nja, dan val ik dus blijkbaar niet af. ik word gewoon nooit dun. maar dat wil ik ook niet. gofter, ik ben gewoon even helemaal klaar met mezelf....)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')