abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 april 2009 @ 22:41:56 #1
331 Merel
Be here now.
pi_68090178

Het vorige deel: Slank # 669 The one without the TT............

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_68090202
Fipo!

En ik ga slapen, ik val om .

Maar niet voordat ik Muis een fijn weekend in Gent heb gewenst! En Abba ook alvast een fijne vakantie, ik weet niet of ik daar later nog tijd voor heb!! Veel plezier beiden!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68090231
Tvp!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_68090246
Vandaag Evy les 4 gedaan met het vriendje.

Ik ging op het einde alleen nog maar een klein beetje dood
pi_68090269
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:36 schreef conleche het volgende:
Ik kan ook naaien. Maar ik doe het eigenlijk nooit. Ja een zoompje hier en daar. Maar ik maakte vroeger allemaal rare kleren op de academie en die deed ik nog aan ook.
Heb je daar nog een foto van?

Ik kan zelf niet naaien. Knoopjes aanzetten lukt me nog net, daarna houdt het op. Vind het wel jammer, 't lijkt me wel handig. En ook wel leuk, zelf kleding 'ontwerpen' .
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 22:44:20 #6
163650 Greys
pi_68090281
Goed van jullie, PF!

Ik mocht ook wel eens 'gas geven' vroeger op mijn moeders naaimachine. Woeiii!

Oh en ik voorspel veel lurkers met deze TT
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68090303
Taarten decoreren is wel echt de limiet van mijn creativiteit, naaien begin ik niet aan. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 16 april 2009 @ 22:45:55 #8
331 Merel
Be here now.
pi_68090333
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:44 schreef Greys het volgende:

Het dekt de lading toch
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_68090335
Ik heb wel een beetje leren naaien, vroeger. Op zo'n ouwe zwarte Singer

PF, nais
Ik ga de oven eens even aanslingeren!
pi_68090361
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:44 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Heb je daar nog een foto van?

Ik kan zelf niet naaien. Knoopjes aanzetten lukt me nog net, daarna houdt het op. Vind het wel jammer, 't lijkt me wel handig. En ook wel leuk, zelf kleding 'ontwerpen' .
Vast wel, ik zal eens kijken. Maar nu eerst in bad, voordat ik het weer laat afkoelen

En Merel: dat wordt een schattig jurkje!! Pas op met de pofmouwtjes though!! Niet overdrijven damit, want daar krijg je enorme schouders van!!
pi_68090366
Hihi, ik schreef vroeger al verhaaltjes en gedichten. Mijn langste verhaal is een verhaal van ruim 80 A4'tjes Ik ben 't helaas kwijt

Verder tekende ik veel (maar ik heb niet bijzonder veel talent) en maakte ik muziek.
pi_68090383
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Goed van jullie, PF!

Ik mocht ook wel eens 'gas geven' vroeger op mijn moeders naaimachine. Woeiii!

Thx

Ik vond hem eerst maar stom dat hij in alles beter was/wou zijn.. Maar het is juist supertof als je vriendje uit zichzelf aanbiedt om mee te lopen en ook de 5km wil kunnen rennen over 8 weken omdat dat
A een vet goede motivatie is en
B dan worden we recht evenredig meer sexy!
pi_68090394
Zelf ontwerpen ben ik niet creatief genoeg voor, maar ik zie wel vaak leuke dingen in de winkel die niet in mijn maat zijn. Dat zou ik dan wel ná willen kunnen maken.

Oh ja slapen

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68090400
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Pas op met de pofmouwtjes though!! Niet overdrijven damit, want daar krijg je enorme schouders van!!
Ik heb 2 truitjes met pofmouwtjes, maar die staan me wel goed. Mijn taille komt er prachtig in uit

Maar ok, dat zijn wel hele subtiele pofmouwtjes.
pi_68090408
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:07 schreef conleche het volgende:

[..]

O ik ook niet!! Ik las het als Kaa-Nienke, waarom, daar heb ik dan weer geen idee van!

Anywayzzzzz, veel plezier in Berlijn!
Ik las het gewoon als Nynke. Dat Nynke al bezet was dus dat ze er maar een k voor had gedaan.
Of nee ik las het als A-Nynke.
Maar er is dus ook nog een extra k

[ Bericht 15% gewijzigd door P.F op 16-04-2009 22:54:31 ]
pi_68090450
Oeh pofmouwtjes zijn leuk! Ik heb van die zielige niet aanwezige schouders, zo een zigeuner shirtje vind ik meestal heel erg leuk staan!
pi_68090533
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
Ik begin me nu echt af te vragen of ik het hier dan helemaal niet verteld heb?
Ik meen me toch te herinneren dat ik ergens met sub-lettertjes heb geschreven dat het mislukt was met het stoppen Maar misschien durfde ik de post dan toch niet in te voeren?
Volgens mij heb ik het echt geschreven hoor, iemand die het zich nog kan herinneren?
En anders heb ik het vast in een heel druk topic snel even tussendoor gegooid
Ik heb het gelezen!
Maar toen dacht ik, dan zal je reden vast heel goed zijn, maar ook al was ik nieuwsgierig, ik heb hem niet gevraagd.
pi_68090539
Ik krijg tegenwoordig zulke brede schouders Komt vast van het zwemmen. Ik ben er nog niet over uit of ik er blij mee moet zijn; wel is het erg prettig dat niet meer ALLE schouderbandjes afzakken
pi_68090567
Ik heb wel brede schouders, maar mits de pofmouwtjes subtiel zijn en de rest van het shirtje strak is, staat het me wel goed.

donderdag 16 april 2009 @ 22:53:19 #20
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68090578
Goed plaatje Merel. Aknynke las ik als een knijntje. Kleertjes maakte ik tot mijn kindjes in de leuke-kleertjes-bij-de-h&m kwamen (zeg maat 104).
En ik heb het warm van het skypen net. Haha!
Prrrrr
pi_68090646
Al 80 views
pi_68090767
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Kijk je uit met je krukken in combinatie met je wielen?
. Die heb ik thuis gelaten. Was anders ook zo'n gedoe geweest, in het zwembad, dan had ik minstens 3 banen voor mezelf moeten hebben . Zwemmen is verder goed, maar wat een drukte zeg he. Ben uiteindelijk maar in de 'snelle' baan gaan zwemmen, dat hoefde ik tenminste niet voor de kletsende stelletjes uit te wijken. Al was ik niet echt snel te noemen .

En bij het uit het zwembad gaan nog even mijn ándere knie keihard tegen de badrand gestoten (deed wat moeilijk met uit het bad komen, kan rechterbeen nog niet echt buigen) en die is nu al dik. Ach, passen ze weer wat beter bij elkaar .
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:42 schreef conleche het volgende:
Dat citroenijsje had een droppie als houtje!!! Dat was best vies!! Hoewel het ijs zelf wel lekker was.........
Neeee die zijn juist lekker . Die haal ik in Frankrijk altijd. Je moet de drop wel even laten 'smelten', dan is het lekkerder. Maar waar heb je die gehaald?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 16 april 2009 @ 22:57:54 #23
331 Merel
Be here now.
pi_68090775
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:53 schreef mspoez het volgende:

En ik heb het warm van het skypen net. Haha!
  donderdag 16 april 2009 @ 22:58:43 #24
331 Merel
Be here now.
pi_68090810
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef Chicolate het volgende:

En bij het uit het zwembad gaan nog even mijn ándere knie keihard tegen de badrand gestoten
Ooooooh muts
pi_68090863
Chico! Ik moest net heel snel weg dus ik heb niets meer gelezen van wat je typte nadat ik zei dat ik waarschijnlijk niet heel laat weg kon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')