Heb je daar nog een foto van?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:36 schreef conleche het volgende:
Ik kan ook naaien. Maar ik doe het eigenlijk nooit. Ja een zoompje hier en daar. Maar ik maakte vroeger allemaal rare kleren op de academie en die deed ik nog aan ook.
Het dekt de lading tochquote:Op donderdag 16 april 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Oh en ik voorspel veel lurkers met deze TT
Vast wel, ik zal eens kijken. Maar nu eerst in bad, voordat ik het weer laat afkoelenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heb je daar nog een foto van?
Ik kan zelf niet naaien. Knoopjes aanzetten lukt me nog net, daarna houdt het op. Vind het wel jammer, 't lijkt me wel handig. En ook wel leuk, zelf kleding 'ontwerpen' .
Thxquote:Op donderdag 16 april 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Goed van jullie, PF!
Ik mocht ook wel eens 'gas geven' vroeger op mijn moeders naaimachine. Woeiii!
Oh en ik voorspel veel lurkers met deze TT
Ik heb 2 truitjes met pofmouwtjes, maar die staan me wel goed. Mijn taille komt er prachtig in uitquote:Op donderdag 16 april 2009 22:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Pas op met de pofmouwtjes though!! Niet overdrijven damit, want daar krijg je enorme schouders van!!
Ik las het gewoon als Nynke. Dat Nynke al bezet was dus dat ze er maar een k voor had gedaan.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:07 schreef conleche het volgende:
[..]
O ik ook niet!! Ik las het als Kaa-Nienke, waarom, daar heb ik dan weer geen idee van!
Anywayzzzzz, veel plezier in Berlijn!
Ik heb het gelezen!quote:Op donderdag 16 april 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
Ik begin me nu echt af te vragen of ik het hier dan helemaal niet verteld heb?
Ik meen me toch te herinneren dat ik ergens met sub-lettertjes heb geschreven dat het mislukt was met het stoppenMaar misschien durfde ik de post dan toch niet in te voeren?
Volgens mij heb ik het echt geschreven hoor, iemand die het zich nog kan herinneren?
En anders heb ik het vast in een heel druk topic snel even tussendoor gegooid
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kijk je uit met je krukken in combinatie met je wielen?
Neeee die zijn juist lekkerquote:Op donderdag 16 april 2009 20:42 schreef conleche het volgende:
Dat citroenijsje had een droppie als houtje!!!Dat was best vies!! Hoewel het ijs zelf wel lekker was.........
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:53 schreef mspoez het volgende:
En ik heb het warm van het skypen net. Haha!
Ooooooh mutsquote:Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef Chicolate het volgende:
En bij het uit het zwembad gaan nog even mijn ándere knie keihard tegen de badrand gestoten
Ik ga je adres opschrijven en dan komt het helemaal goed johquote:Op donderdag 16 april 2009 22:59 schreef P.F het volgende:
Chico! Ik moest net heel snel weg dus ik heb niets meer gelezen van wat je typte nadat ik zei dat ik waarschijnlijk niet heel laat weg kon.
Ja nu valt het tenminste niet zo opquote:
Deed ikquote:Op donderdag 16 april 2009 23:07 schreef mspoez het volgende:
Chici doe eens voorzichtig met jezelf zeg!
Ik ook. Ik had vandaag fermentatie les en ik moest allemaal dingen eten die ik niet lustte.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hè bah, Daph.. Heb je er wel wat tegenin gebracht?
Ik hoop ook echt niet dat ik vanavond een vervelende klant heb of zo, want ik weet zeker dat ik dan ga janken in de winkel. Voel me zo huilerig..
Klinkt als een goeie deal Bolletje!!quote:Op donderdag 16 april 2009 23:22 schreef P.F het volgende:
Ik heb een nieuwe deal met vriendje. Als ik ongesteld ben (nu) dan mag ik zeuren. Want dan ben ik zielig
Maar de rest van de tijd niet ()
Dus dat is voor ons beide best fijn, want ik zeur best veel en dan mag het een paar dagen wel omdat ik zielig ben en de rest van de tijd niet en dat is fijn voor hem
Alleen vind ik dat ik nooit zeur (quote:Op donderdag 16 april 2009 23:27 schreef mspoez het volgende:
Goeie deal PieF! Jij je zeurs kwijt in een paar dagen, hij de rest geen last!
Dat klinkt fiesssquote:Op donderdag 16 april 2009 23:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Klinkt als een goeie deal Bolletje!!
@Chico: citroendropijsjes gekocht bij de Appie. Wel een grote winkel.........
Nee die is echt raar!quote:Op donderdag 16 april 2009 23:35 schreef mspoez het volgende:
Elke Appie heeft een kies en kook schap mutsie! Niet te ver zoeken.
Je komt binnen bij de maaltijdsalade/verse pasta. Best oké. Helemaal rechts als je er voor staat staat het vlees. En daar staan ook nog ergens de onbijtspullen en de bonen.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:38 schreef conleche het volgende:
Ja maar die op de Dam, zit idd erg onlogisch in elkaar. Hij is wel fijn groot. Je moet daar zorgen dat je direct het overzicht houdt, anders ga je naar huis met poffertjes en druivensap!!
Grinnik. Ik ga maar slapen. Als ik hier al om moet lachen.......quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:07 schreef neen het volgende:
Als ik naar de Albert Heijn (XL is het dichtste bij) ga dan loop ik rechtdoor, linksaf en daar is het bier, daar moet ik zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |