abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68091085
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:59 schreef P.F het volgende:
Chico! Ik moest net heel snel weg dus ik heb niets meer gelezen van wat je typte nadat ik zei dat ik waarschijnlijk niet heel laat weg kon.
Ik ga je adres opschrijven en dan komt het helemaal goed joh .
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:58 schreef Merel het volgende:

[..]

Ooooooh muts
Ja nu valt het tenminste niet zo op . En het doet geen pijn, nog niet tenminste.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 16 april 2009 @ 23:07:30 #27
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68091137
Chici doe eens voorzichtig met jezelf zeg!
Prrrrr
pi_68091197
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:07 schreef mspoez het volgende:
Chici doe eens voorzichtig met jezelf zeg!
Deed ik . Ik ging heel braaf geen schoolslag doen, ontweek de mensen (die tegen me aan wilden schoppen) ... ben alleen verschrikkelijk onhandig .

En ik ga maar eens slapen. Trusten allemaal .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_68091343
Haha, Chico, je bent met recht een brokkenpilootje, jij! Slaap lekker.
pi_68091602
Is goed chica, slaap lekker!
  donderdag 16 april 2009 @ 23:22:25 #31
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68091633
Truste meisje Chico!

Mijn weekendmeneer is zo erg leuk soms. We waren net aan het skypen en dan moet ik zo om hem lachen... en dan vind ik hem ook zo mooi! Vind ik anders ook wel hoor, hij heeft een echt echt sportschoollijf en een bijzondere kop maar IRL mis ik dan toch dat 'iets', dat 'meer'. Terwijl ik dan nu toch heus denk, pff, waarom ben je hier niet vannacht?

EInde dagboekpost.
Prrrrr
pi_68091659
Ik heb een nieuwe deal met vriendje. Als ik ongesteld ben (nu) dan mag ik zeuren. Want dan ben ik zielig

Maar de rest van de tijd niet ( )

Dus dat is voor ons beide best fijn, want ik zeur best veel en dan mag het een paar dagen wel omdat ik zielig ben en de rest van de tijd niet en dat is fijn voor hem
  donderdag 16 april 2009 @ 23:27:53 #33
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68091843
Goeie deal PieF! Jij je zeurs kwijt in een paar dagen, hij de rest geen last!
Prrrrr
pi_68091856
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hè bah, Daph. . Heb je er wel wat tegenin gebracht?

Ik hoop ook echt niet dat ik vanavond een vervelende klant heb of zo, want ik weet zeker dat ik dan ga janken in de winkel. Voel me zo huilerig. .
Ik ook. Ik had vandaag fermentatie les en ik moest allemaal dingen eten die ik niet lustte.
En toen ging ik huilen in de wc (wel stiekem ) en kwam ik een ex groepsgenootje tegen die mij er uit had gegooid en toen vroeg ze wat er is en toen zei ik dat ik misselijk was. Maar toen moest ik opeens huilen en was ze super aardig en heel lief
En ik belde vriendje poging 1 was een kortaf gesprek omdat ik niet wou huilen. 5 seconden later, Poging 2 was een huilend gesprek met gevoelens en wat ik echt vond.
En toen net toen ik in de etos mijn pinpas vergeten was en ik was ein-de-lijk in een winkel en had alles net uitgezocht en ze accepteerde geen chip. En toen ging ik toen ik vriendje weer zag om tassen op te halen (zat in een cafétje) weer huilen maar dat wou ik helemaal niet dus dat was een lach/huil/lach/huil situatie.

Hormonen

/dagboekpost
pi_68091871
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:22 schreef P.F het volgende:
Ik heb een nieuwe deal met vriendje. Als ik ongesteld ben (nu) dan mag ik zeuren. Want dan ben ik zielig

Maar de rest van de tijd niet ( )

Dus dat is voor ons beide best fijn, want ik zeur best veel en dan mag het een paar dagen wel omdat ik zielig ben en de rest van de tijd niet en dat is fijn voor hem
Klinkt als een goeie deal Bolletje!!

@Chico: citroendropijsjes gekocht bij de Appie. Wel een grote winkel.........
pi_68091952
whehehe ik was GMTA met poes, inclusief dezelfde woorden.
  donderdag 16 april 2009 @ 23:32:40 #37
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68092038
Foute interpretatie
(ik dan he)
Prrrrr
pi_68092060
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:27 schreef mspoez het volgende:
Goeie deal PieF! Jij je zeurs kwijt in een paar dagen, hij de rest geen last!
Alleen vind ik dat ik nooit zeur ( ) ik zie het verschil tussen praten en zeuren nooit zo.

Oh. En ik krijg nog een top 3 met mijn meest vervelende eigenschappen. (Als grapje )
Ik ben zijne net weer vergeten maar op 3 staat: zeggen dat hij nog maar 6 uur heeft om te slapen en dat we NU moeten slapen. (Waardoor ik in paniek raak omdat ik niet kan slapen onder tijdsdruk )

O ja en op 1 als ik een moeilijk verhaal vertel met gevoelens en niet om een oplossing vraag maar om begrip: Hier kan ik helemaal niks mee Ik weet niet wat ik (nog) kan zeggen over dit gesprek.

O en bij mij staat op 1 zeuren zei hij. Leuk om zo eerlijk tegen elkaar te doen zonder verwijt of woede
pi_68092112
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Klinkt als een goeie deal Bolletje!!

@Chico: citroendropijsjes gekocht bij de Appie. Wel een grote winkel.........
Dat klinkt fiesss

Ik was net op de Appie op de dam maar ik snap die Appie nooit Ik rij altijd als een dwaas van de ene naar de andere helft van de winkel. En ik kon geen gewoon grote mensen eten vinden dus heb uiteindelijk maar pannenkoeken en druivensap gekocht Ik hou niet eens van druivensap
  donderdag 16 april 2009 @ 23:35:46 #40
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68092149
Elke Appie heeft een kies en kook schap mutsie! Niet te ver zoeken.
Prrrrr
pi_68092246
Ja maar die op de Dam, zit idd erg onlogisch in elkaar. Hij is wel fijn groot. Je moet daar zorgen dat je direct het overzicht houdt, anders ga je naar huis met poffertjes en druivensap!!
pi_68092269
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:35 schreef mspoez het volgende:
Elke Appie heeft een kies en kook schap mutsie! Niet te ver zoeken.
Nee die is echt raar!
pi_68092379
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:38 schreef conleche het volgende:
Ja maar die op de Dam, zit idd erg onlogisch in elkaar. Hij is wel fijn groot. Je moet daar zorgen dat je direct het overzicht houdt, anders ga je naar huis met poffertjes en druivensap!!
Je komt binnen bij de maaltijdsalade/verse pasta. Best oké. Helemaal rechts als je er voor staat staat het vlees. En daar staan ook nog ergens de onbijtspullen en de bonen.

Dan in het midden staan heel heel heel veel stroopwafels en heel heel heel veel flessen wijn. En een hele grote toonbank met vleeswaren. En daar links van de alpro soja.

Links staat ook het fris en het bier. Links achter staat het brood. Helemaal links de diepvriesafdeling. En overal in het midden staan allemaal leuke non food dingen.

En toch kan ik er nooooit iets vinden. Ik zocht gegrilde stukjes stukjes maar ik zag ze niet Ik zag sowieso geen vegetarische afdeling. En ik zocht gekoeld sap..

En normale yoghurt etc, kon ik ook nergens vinden..
  donderdag 16 april 2009 @ 23:45:46 #44
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68092497
Moet je ook geen SP stemmen!
Prrrrr
pi_68092513
SP? Wat hebben die daar mee te maken?
Ik stem pvdd.
  donderdag 16 april 2009 @ 23:58:09 #46
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68092828
Al dat linkse gedoe...
Prrrrr
  vrijdag 17 april 2009 @ 00:03:43 #47
236335 neen
schone schijn
pi_68092993
Ik ben ook wat links maar ga denk ik D'66 stemmen volgende keer

O ja, wel wat pintjes gehad in de stad na het werk en m'n tas met mp3 speler vergeten.... morgenochtend maar even ipod lader zoeken en dan daarop evy 6 zetten want die ga ik morgen lopen.
Kreeg er een mailtje van in m'n gmail box want heb daar alle Evy lessen in geplanned! hendig!
het lijkt niet wat het is
pi_68093005
Je komt binnen en je moet eerst de wand vasthouden. Daar heb je groenten en vlees. Dan meander je weer terug naar het beginpunt en dan kom je alles tegen qua kant en klaar en vega en vis en champignons en zo. Dan loop je weer terug naar achter en langs de zijkant is weer een koelafdeling, ik geloof met melk en zo. Dan krijg je allemaal schappen met droog spul. Die wandel je door, dan kom je ineens weer aan de andere zijkant met nog meer koelspul. Dan kom je weer op een plein met wijn, verse vleeswaren en kaas. En in het midden nog wat toeristenspul als delftsblauwe stroopwafels. Dan loop je door en heb je nog meer droogvoer en tijdschriften en de vriesafdeling.

Zo. Dit is by far de meest oninteressante post die ik ooit heb gepost. En ik ben ook maar 1 of 2x in die winkel geweest, dus ik kan net zo goed alles fout hebben.
  vrijdag 17 april 2009 @ 00:07:32 #49
236335 neen
schone schijn
pi_68093095
Als ik naar de Albert Heijn (XL is het dichtste bij) ga dan loop ik rechtdoor, linksaf en daar is het bier, daar moet ik zijn.
het lijkt niet wat het is
pi_68093127
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 00:07 schreef neen het volgende:
Als ik naar de Albert Heijn (XL is het dichtste bij) ga dan loop ik rechtdoor, linksaf en daar is het bier, daar moet ik zijn.
Grinnik. Ik ga maar slapen. Als ik hier al om moet lachen.......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')