Ik vind het wel meevallen, gisteren wat gedronken maar daarvoor vanaf zaterdag niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Als het uitgaat met R, kan je altijd nog met Neen trouwen!!!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nog een reden om niet meer zoveel te drinken de komende tijd
Herkenbare gevoelens hoor kwakveense... Heel frustrerend is het als je je best doet, maar niet afvalt en als je de teugels iets laat vieren, gelijk weer aankomt. Heel heel heel erg irritant is dat.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
thnx, nee het nummer is wel fijn, dan kan ik m zelf eventueel bestellen - dat werkt toch makkelijker dan met kopietjes aan elkaar plakken
beuh ik heb net de weegschaal door de keuken geschopt. ik snap t niet, en ik snap twel. als in: ik weet dat ik niet echt goed eet, maar niet rampzaliger dan voorheen, toen ik hiermee gewoon áfviel. nu komt er alleen maar gewichtbij, ook als ik sport, ook als ik minder eet, ook as ik me ontspan.ik heb er even genoeg van. ik kán t blijkbaar niet, afvallen. (als in: ik vind andere dingen blijkbaar te belangrijk om goede keuzes te maken... ik wil graag dat mn eten lekker is, en ik vind NIKS gezonds lekker. echt niks. ja rauwkost. maar ook niet echt. ik heb een pleurishekel aan sport en de paar vrije momenten die ik heb wil ik niet zwetend besteden
nja, dan val ik dus blijkbaar niet af. ik word gewoon nooit dun. maar dat wil ik ook niet. gofter, ik ben gewoon even helemaal klaar met mezelf....)
3 weken naar India & Nepalquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Waar ging je ook alweer heen en hoelang?
gooien!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
3 weken naar India & Nepal
m'n backpack ligt aan de ene kant van m'n kamer, en m'n spullen aan de andere kant...en die moeten nu nog op miraculeuze wijze bij elkaar gaan komen
Ohh, wat vervelend voor je.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:21 schreef kwakveense het volgende:
ik voel me gewoon heel erg naar lelijk en vadsig als ik de weegschaal zie. en de centimeters nog meer - ben bijna net zo dik als toen ik begon volgens mij qua centimeters, en dat kan niet, want dat was nóg 10 kilo zwaarder...
Boekweitpannenkoekjes toch wel?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:13 schreef kwakveense het volgende:
ik wil graag dat mn eten lekker is, en ik vind NIKS gezonds lekker. echt niks. ja rauwkost. maar ook niet echt.
Da's niet niks!quote:
punt is momenteel dat ik prima weet wat er beter moet (zie lijstje gisteren onderaan), maar da ik er de kract niet voor heb om mezelf dingen te laten doen die ik vervelend vind, en om dingen te eten die goed voor me zijn...quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ohh, wat vervelend voor je.![]()
Iedereen heeft dat wel gehad hoor denk ik, zo'n periode waarin je je best doet, maar niets lijkt te werken. Probeer een beetje positief te denken, je bent tenslotte al 10 kilo kwijt!
Neem even dit weekend lekker afstand anders, even er niet mee bezig zijn, dan kun je maandag weer met frisse moed beginnen. Even rustig je eetpatroon bekijken, en zien waar nog iets te verbeteren valt.
Sterkte iig !
dank jequote:
komt iequote:Op vrijdag 17 april 2009 12:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Boekweitpannenkoekjes toch wel?
En die kiprolletjes?
Noem eens op wat je dan wel ok vindt qua groente, granen, zuivel en vlees/vis.
Misschien hebben wij nog goede recept-ideeën voor je.![]()
[..]
Da's niet niks!
Have fun.
Hmm, ok. Nouja, de eerste stap heb je dus al gemaakt: je weet waar het probleem zit iig. Ik denk dat dan de meeste winst te behalen valt in het zoeken naar gezonde dingen die je ook nog eens lekker vindt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:43 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik weet dus best waarom ik aankom. ik heb alleen de puf niet om het te veranderen...
ik had geen SHE dieetquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:57 schreef conleche het volgende:
Kwak. Waarom ga je niet weer terug naar het dieet wat SHE voor je had samengesteld????
Je móet echt ophouden met die rotzooi te eten. Je bevindt je in een spiraal. En die gaat niet naar boven.
Eens natuurlijk.. maar dat laatste wist ze zelf ook al. Misschien een idee om aan het begin van de week een heel weekmenu samen te stellen, boodschappen te doen en je er dan ook aan te houden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:57 schreef conleche het volgende:
Kwak. Waarom ga je niet weer terug naar het dieet wat SHE voor je had samengesteld????
Je móet echt ophouden met die rotzooi te eten. Je bevindt je in een spiraal. En die gaat niet naar boven.
dat zijn wel goeie ideeën ook. ik heb me gisteren ook gewoon laten gaan... het kon me niks meer schelen.. de koekjes en paaseitjes lagen voor t grijpen bij t concertgebouw en dat soort dingen moet ik gewoon echt weer leren negeren...quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:00 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Eens natuurlijk.. maar dat laatste wist ze zelf ook al. Misschien een idee om aan het begin van de week een heel weekmenu samen te stellen, boodschappen te doen en je er dan ook aan te houden.
Vooral die snacks tussendoor doen het m zie ik (brownie, kipnuggets, paaseitjes etc), dus misschien is het wat om gezonde snacks bij je te hebben? Niet per se fruit, maar bijvoorbeeld een sultana of liga milkbreak, of van die time-out koekjes?
Dan heb je iets lekkers om te snaaien, wat dan ook nog redelijk gezond is, iig beter dan die rotzooi.
Lijstje aan SHE geven met dingen die je wel lust en vragen of ze er een schema bij maakt?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik had geen SHE dieetnooit gehad... en het gewone schema staat ZOVEEL in dat ik niet lust dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen met vervangen...
Goeie beloning idd, maar ik zou met wat kleinere eisen beginnen. Zo van: een week gezond gegeten = nieuw shirtje kopen, na twee weken mag je een keer sporten overslaan, na een maand dan naar de kapper.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:01 schreef kwakveense het volgende:
maar ik snap wat je bedoelt. ik moet ook kappen met de rotzooi.
mijn nieuwe plan is om mezelf te belonen voor goed gedrag.
zodra ik 30 dagen heb waarop ik ofwel niks stoms gegeten heb (dan bedoel ik:snoep, overgeslagen maaltijden, en snackvoer) ofwel gesport heb, mag ik eindelijk naar de kapper... kijken of ik mezelf zo weer in een positieve beweging krijg.
Nee je had niet echt een dieet van haar. Maar je at die kiprolletjes en gebruikte nog meer van haar tips toch? En toen ging het een tijdje heel goed. Dus ik bedoel dan ook: ga dan even terug naar wat je toen at. Probeer je te bedenken wáarom het toen wel lukte en nu niet.........quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik had geen SHE dieetnooit gehad... en het gewone schema staat ZOVEEL in dat ik niet lust dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen met vervangen...
vandaag valt al mee. de ontbrekende o en t zijn vanwege de lamlendigheid vanmorgen, die kan ik niet meer inhalen, en de spareribs vallen mee qua calorieën en zijn niet zo vet... ik eet er expres geen aardappel bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |