Het communiceren werkt niet en wel hierom.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:56 schreef Ticker het volgende:
[..]
De schepper van het helaal is het alles en niets. Een entiteit die alles aanstuurd.
Een grote brok kennis, die op een gegeven moment besloot uit elkaar te gaan en het heelal te creëren.
Deze entiteit communiceerd niet.
Je kan hem misschien voelen, maar dat is het grote plaatje van het alles en niets.
Je kan niet met 'het' communiceren.
Raar dat het pas in 1954 ondekt is dat gebied.quote:Waarmee je wel kan communiceren zijn wezens in andere dimensies. Wezens die, de 3e dimensies zoals die van ons, lang geleden hebben verlaten en zich tegenwoordig voordoen als 'goden'.
Alex Collier, een 'abductee' door wezens van de pleiaden, zegt dat de deze wezens ook bekend zijn met de term god. Een soort alles sturende bron van informatie.
Zij noemen 'hem' trouwens een haar. Ze is de ontvanger van het heelal.
Deze wezens van de pleiaden zouden heel goed entiteiten kunnen zijn die wij in een ver verleden 'goden' hadden genoemd.
Met de technologische voorsprong die zij hadden, zouden zij zelfs als groep kunnen communiceren naar de gedachten van een persoon. Je zou deze wezens dan niet zien, maar wel horen, net zoals jij beweerd dat Jezus in contact stond met 'God'.
Nog even terug over de maya's, die plaatjes zijn natuurlijk een van vele, google eens op mayan god.
Het zijn alleen maar reptielen.
Volgens de Pleiaden, komen zij niet eens van dit heelal, maar zijn ze in een ver verleden hier 'gedropt', in het sterrenstelsel 'Draco'.
Klinkt wel een beetje als 'gevallen' engelen he.
He 144.000 dat ken ik. Dat is het aantal dat volgens de Jehova's maar plek is in de hemelquote:Alchemy as a science is not understood on this planet. To achieve the mission of the Knights Templar, one has to know the history of Mother Earth. The truth is Earth is an experiment. Its inhabitants are genetic combinations of many different star systems. Earth is also the eighth sister of the Pleiadian constellation. We revolve around the central sun of the Pleiades, Alcyone. The genetic coding of the human race is made up of twenty-two different star systems. It was decided about 59 thousand years ago that if the inhabitants of the Earth could become conscious of their genetic ties, then peace would come to the galaxy. So 144,000 individualized souls from Alcyone boarded twelve mother ships of light, to come to Earth to complete this experiment. Each ship consisted of 1,000 smaller beam ships. Each one of which was occupied by twelve individuals that collectively sustained the Christed field so that humanity could unite the genetic coding and take the galaxy into a higher frequency. I believe this is the true meaning of the 144,000 mentioned in Revelation. This is also the secret of the Knights Templar. They have now embodied themselves in etheric form to assist anyone who wants to understand this noble cause and become part of the answer of putting the pieces together and realigning the genetic coding of humanity, so that peace can come to the galaxy.
Bron
Verklaringen voor het onverklaarbare.. niet iedereen kan leven met Socrates' instelling van: "ik weet dat ik niets weet"quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:02 schreef Daniel1976 het volgende:
Waarom zou er een god bestaan? Kijk naar de godsdienst van bijvoorbeeld de egyptenaren of de maya's. Die zijn dood. de godsdienst is onzin gebleken.
Mensen willen graag in iets geloven en dat doen ze al duizende jaren lang. Dat is zo ongeveer alles wat er aan de hand is.
Waarom zou Hij niet bestaan? Heb je al alle mogelijke bronnen bekeken die je informatie verschaffen over Zijn al dan niet bestaan? Of concludeer je dat er geen religie waar kan zijn omdat dat niet past in het leven wat je leidt? Als de religie jou niet past, waarom zou het dan niet waar kunnen zijn voor een ander? Waarom zou het uberhaupt niet waar kunnen zijn omdat jij vind dat het niet zo is?quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:02 schreef Daniel1976 het volgende:
Waarom zou er een god bestaan? Kijk naar de godsdienst van bijvoorbeeld de egyptenaren of de maya's. Die zijn dood. de godsdienst is onzin gebleken.
Mensen willen graag in iets geloven en dat doen ze al duizende jaren lang. Dat is zo ongeveer alles wat er aan de hand is.
God is Tetragrammaton. Tetraheders met zwaartekracht, contructie van het vacuumquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Waarom zou Hij niet bestaan? Heb je al alle mogelijke bronnen bekeken die je informatie verschaffen over Zijn al dan niet bestaan? Of concludeer je dat er geen religie waar kan zijn omdat dat niet past in het leven wat je leidt? Als de religie jou niet past, waarom zou het dan niet waar kunnen zijn voor een ander? Waarom zou het uberhaupt niet waar kunnen zijn omdat jij vind dat het niet zo is?
Ik vind ook dat de zon een ster is die brandt, maar ik ben er nog nooit geweest. Is hij dan niet echt of een hallucinatie? Nee. Jij hebt misschien nooit God ervaren, maar dat betekend niet dat hij er niet is of niet te ervaren valt.
Waardoor weet jij dat God Tetragrammaton is? Bron?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
God is Tetragrammaton. Tetraheders met zwaartekracht, contructie van het vacuum
Dus ja zonder enig twijfel kun je stel dat God als Sinterklaas volslagen krankjorum is.
in de preface van de vorige editie Sint John's Bible staat dat.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:41 schreef Windigo het volgende:
[..]
Waardoor weet jij dat God Tetragrammaton is? Bron?
Nee ik stel de vraag anders. Geef jij me deze beelden op high-reso en toon me aub aan dat ik het fout heb.quote:Op zondag 12 april 2009 07:19 schreef Prst_ het volgende:
Ik denk dat ik het stukje heb gemist waar uitgelegd wordt waarom dit geen compressie-artefacten zijn.
Waarom is dit belabberd gecomprimeerde videomateriaal als bron gebruikt? Toon eerst eens van dit soort voorbeelden op hi-res videomateriaal.
Het enige wat ik kan stellen is dat er een news ticker (ja ja, die balk onderaan) mee loopt die afwijkt van de 'shapeshift' video.quote:Op zondag 12 april 2009 12:52 schreef Matteüs het volgende:
Ik vind die shapeshifting theorie nogla kinderlijk. Zoeken naar iets totdat je een punt kunt maken.
Maar de vergelijkingsvideo op het einde was toch wel hmm-hmm gehalte.
Het is overduidelijk dat daar frames zijn stopgezet om waarschijnlijk dat rare moment van de knipperende ogen te verbergen. Toch blijf ik vragen stellen van wie wat waar.
Is het onomstotelijk te bewijzen dat de ge-editte video van CNN zelf komt? De maker van de vergelijkingsvideo kan dat wel stellen, maar op internet wordt zoveel beweerd. Als dit waar is, is het duidelijk dat de video bewust gemanipuleerd is. Evenzo als de background van sommige livefeeds van het 9-11 incident.
Opmerking: typisch dat dit weer alleen in Amerika gebeurd. Of heb ik video's van shapeshifters uit andere landen gemist?
Andere vraag: "Hoe bestrijden zij ons ?"quote:Op zondag 12 april 2009 15:43 schreef Michielos het volgende:
We mogen de reptilians geen kans tot ademen geven.. hoe kunnen we ze bestrijden denk je? Lambiekje, heb jij een idee?
Ah je hebt die docu inmiddels bekekenquote:Op zondag 12 april 2009 19:23 schreef Ticker het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4555365073003895154&q=pharmacratic-inquisition.com
Pure onderdrukking van kennis.. Manipulatie.
Niet helemaal. Delen.quote:Op zondag 12 april 2009 19:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ah je hebt die docu inmiddels bekeken
Zie je nu wat voor zeer zeer kwalijke wet is door gevoerd ?!
Dit is ook een leuk boek.
Zeitgeist een verzameling van alles samen. Zeitgeist is een opstapje naar echte diepere kennis zoals deze docu. Ik vind dat je Zeitgeist niet kan afbranden op 'fouten'. Deze docu heeft hele wat mensen wakker geschud. Net als dat Loose Change het was met 911. Ook daar vind ik dat Avery credits verdient.quote:Op zondag 12 april 2009 19:36 schreef Ticker het volgende:
[..]
Niet helemaal. Delen.
Maar de materie is bizar. Soort van Zeitgeist maar dan zonder de fouten en nog 10 maal interessanter.
Dat filmpje wat Resonancer had kon je zo wat lizardschubbe zien op de wangquote:
Hee! hij heeft hem opniew uitgebracht!quote:
Dat is idd zeer overtuigend bewijs... Eigelijk moeten wij inderdaad een tegengenootschap oprichten. Indien zij ons bestrijden moeten we ze geen kans geven. Who is in?quote:
Wat gaat het genootschap precies doen?quote:Op zondag 12 april 2009 23:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is idd zeer overtuigend bewijs... Eigelijk moeten wij inderdaad een tegengenootschap oprichten. Indien zij ons bestrijden moeten we ze geen kans geven. Who is in?
We zijn al lang surrenderedquote:Op zondag 12 april 2009 23:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is idd zeer overtuigend bewijs... Eigelijk moeten wij inderdaad een tegengenootschap oprichten. Indien zij ons bestrijden moeten we ze geen kans geven. Who is in?
En dan typ je zijn naam in bij Google en dan zie je dat hij dat gewoon altijd heeft in een bepaalde mate.quote:
quote:Onze huidige manier van samenleven is failliet
Onze samenleving is failliet. Ons financiële systeem is als een zeepbel die ieder moment kan knappen. Onze reguliere gezondheidszorg dient de belangen van de farmaceutische industrie en zorgt voor steeds meer onnodige ziekte en sterfte. Onze reguliere berichtgeving staat bol van de leugens, geheimhoudingen en verdraaiingen. Ons regulier onderwijs is bedoeld om via hersenspoeling eenheidsworst af te leveren, en alle prachtige kinderen met hun unieke talenten die daar niet goed in passen krijgen stempels opgeplakt als PDD-NOS, ADHD, autisme, dyslectie of dyscalculie. Onze wetenschappen hangen van fraude en onbegrip aan elkaar. Onze technologie beschadigt en vervuild Moeder Aarde in steeds ernstiger mate, evenals alles wat op, in of om haar leeft. Onze misleidende religies maken mensen bang en zorgen voor verdeeldheid. We leven in een schijndemocratie waarin volksvertegenwoordigers vooral met zichzelf en elkaar bezig zijn. Onze lucht – onze eerste levensbehoefte – wordt steeds vuiler en zit steeds voller met levensgevaarlijke elektromagnetische straling (niet alleen door alles wat draadloos is, maar ook door spaarlampen, magnetrons en flatscreens). En daarbovenop worden we opzettelijk besproeid met giftige chemicaliën (chemtrails) en daalt het zuurstofgehalte steeds verder naar de voor ons dodelijke ondergrens. Verder zit ons eten en drinken dat we in de gewone supermarkten kopen boordevol schadelijke E-nummers.
Niet alleen alle officiële systemen waarop onze maatschappij is gebaseerd zijn failliet. Ook onze levenswijze is failliet. Vrijwel iedereen is verslaafd aan verdovende- of stimulerende middelen zoals alcohol, nicotine, cafeïne, theïne, geraffineerde suiker en alle overige hard- en soft drugs. Maar we zijn er nog niet, want wat dacht u van de groeiende behoefte aan bijvoorbeeld liefdeloze seksualiteit, dwangmatig gokken, onverschillige verspilling en achteloze vervuiling? We komen inmiddels om in ego-kietelende televisieprogramma’s, bladen en trends, die over elkaar heen buitelend niets anders zijn dan nog meer bewijzen voor het faillissement van onze manier van leven.
meer
quote:Op maandag 13 april 2009 00:25 schreef Mdk het volgende:
[..]
En dan typ je zijn naam in bij Google en dan zie je dat hij dat gewoon altijd heeft in een bepaalde mate.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oftewel: Myth busted
Er zijn namelijk ook oogziektes waarbij dit optreed.
Inderdaad overtuigend. Ik vraag me overigens af of de GReys aan onze kant staan.weet jij hier iets over?quote:Op maandag 13 april 2009 00:40 schreef Ticker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn pupillen zijn de ene keer breder dan de ander.
Jij roept: 'ziekte', maar voor de rest weet je er niets over.
Wil je graag geloven, maar ik zie geen reden om dit aan te nemen.
Heb trouwens een vriend die zo'n 'vlek' in zijn pupillen heeft. Dat is 1 oog, en in zijn geval een druppel.
Dit zijn 2 verticale pupillen
quote:Op maandag 13 april 2009 00:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
Inderdaad overtuigend. Ik vraag me overigens af of de GReys aan onze kant staan.weet jij hier iets over?
ik heb wel verhalen gelezen dat mensen rare markeringen hebben...quote:Op maandag 13 april 2009 01:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee.
Abductions zijn nooit goed.
Vooral niet als sommige vermist raken. Voornamelijk kinderen.
Kan sowieso niet wachten tot Moon Rising ergens te zien is!quote:Op maandag 13 april 2009 01:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik heb wel verhalen gelezen dat mensen rare markeringen hebben...
Maar Ticker, die Moon Rising. In een van die trailers staat dat NASA ET's heeft op de listing/loonlijst.
quote:Op maandag 13 april 2009 01:06 schreef Ticker het volgende:
Video describing the 911 event as a mega-ritual intended to open a stargate.
Nice info Lambiekje. Ik ben vrij nieuw met de reptilians... ze zijn eigenlijk te achterlijk dat ze zo morphen voor de cam.. Ik bedoel... Hoe achterlijk denken zij dat wij zijn? Hoe naief denken ze dat de mensheid is. Gelukkig weten wij wel beter.quote:Op maandag 13 april 2009 01:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik heb wel verhalen gelezen dat mensen rare markeringen hebben...
Maar Ticker, die Moon Rising. In een van die trailers staat dat NASA ET's heeft op de listing/loonlijst.
Ik geloof persoonlijk niet in het shapeshiften, als in een natuurlijk iets.quote:Op maandag 13 april 2009 01:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nice info Lambiekje. Ik ben vrij nieuw met de reptilians... ze zijn eigenlijk te achterlijk dat ze zo morphen voor de cam.. Ik bedoel... Hoe achterlijk denken zij dat wij zijn? Hoe naief denken ze dat de mensheid is. Gelukkig weten wij wel beter.
mee eensch. het vertoond enkele lekken. Dat kan ook niet anders omdat wij een andere tech hebben dan hun.quote:Op maandag 13 april 2009 01:32 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik geloof persoonlijk niet in het shapeshiften, als in een natuurlijk iets.
Ik schat dat het technologisch is, en het wordt voornamelijk door de camera goed opgevangen.
Daarnaast denk ik dat de technologie niet perfect is.
Kijk naar 911. Het werd zo bruut in ons gezicht gegooid en toch roept de gros het waren de19 kapers. Dus ja men is achterlijk.quote:Op maandag 13 april 2009 01:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nice info Lambiekje. Ik ben vrij nieuw met de reptilians... ze zijn eigenlijk te achterlijk dat ze zo morphen voor de cam.. Ik bedoel... Hoe achterlijk denken zij dat wij zijn? Hoe naief denken ze dat de mensheid is. Gelukkig weten wij wel beter.
Kijk er naar uit.quote:Op maandag 13 april 2009 01:17 schreef Ticker het volgende:
Hopelijk kan ik dan me moon topic afmaken!
Je lichaam is een energie-begrensing. Waarom zou je niet instaat zijn dat aan te passen?quote:Op maandag 13 april 2009 01:32 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik geloof persoonlijk niet in het shapeshiften, als in een natuurlijk iets.
Ik schat dat het technologisch is, en het wordt voornamelijk door de camera goed opgevangen.
Daarnaast denk ik dat de technologie niet perfect is.
Dat is lang geleden Jethro Tullquote:
Dus nu (150 jaar) levert het meer geld op door te zeggen dat aarde rond is ipv van dat het plat is?quote:Op maandag 13 april 2009 02:33 schreef Neutrino het volgende:
Occam's razor
Wat zou je zonder kennis van dit onderwerp als hard bewijs kunnen aangeven ?
Wanneer is het onomstotelijk bewezen?
Hoe meer mensen er bij betrokken zijn, des te waarschijnlijker dat het geheim uitlekt.
Denk na voordat je ergens in wil geloven. Sommige mensen hebben namelijk baat bij
complot theorieen en vrije energie aparaten. En dat is uiteindelijk geld..
WHOOT. Colorreplacement is wel een geweldig tool om bedrog te ontmaskeren.quote:Op maandag 13 april 2009 01:17 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kan sowieso niet wachten tot Moon Rising ergens te zien is!
[ afbeelding ]
Hopelijk kan ik dan me moon topic afmaken!
De maan ziet er rond uit. En ook de zon ziet er rond uit. Dus waarom zou de aarde niet rond zijn?quote:Op maandag 13 april 2009 02:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dus nu (150 jaar) levert het meer geld op door te zeggen dat aarde rond is ipv van dat het plat is?
Hoe meer mensen het weten hoe minder snel het uit lekt. Hoe groter de leugen hoe meer hem geloven.
Occams Razor is larie.
waar kwam dan die idiote gedachte vandaan dat de aarde plat is.quote:Op maandag 13 april 2009 02:54 schreef Neutrino het volgende:
[..]
De maan ziet er rond uit. En ook de zon ziet er rond uit. Dus waarom zou de aarde niet rond zijn?
Als een boot vetrekt. Waarom verdwijnt het schip dan eerder dan de mast uit het zicht. Dit moet
wel komen door de ronding van de aarde.
Je hoeft mij niet uit te leggen dat de aarde rond is aan de hand van goniometrie.quote:Theorieen die je zelf kan verifieren zoals goniometrie, de stelling van pythagoras, etc geven ons mogelijkheden om aan te tonen dat de aarde rond is.
Jouw voorbeeld slaat nergens op. Waarom zou het waarschijnlijker zijn dat de aarde plat is?
Ik zeg enkel dat er een hoop ellendige mensen verdienen aan het fabriceren dan wel ondersteunen
van complot theorieen. Ik mag toch hopen dat je niet elk verhaaltje op het internet gelooft.
Als iets zeer waarschijnlijk is hang ik dat beeld van de werkelijkheid liever aan dan iets dat onwaarschijnlijk is. Niettemin ben ik openminded genoeg om te kijken naar iemand zijn bewijsvoering. Geef me de mogelijkheden om ook onderzoek te doen en hetzelfde vast te stellen. En niet het onderzoek dat een ander al voor mij heeft gedaan.
Goh, wat vreemd zeg, dat mensen je dan vierkant uitlachen. Dit topic slaat echt alles. Er zijn een hoop gekke dingen langsgekomen op Fok maar deze troep hier spant toch wel de kroonquote:Op maandag 13 april 2009 02:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zeg tegen je buurvrouw bijvoorbeeld dat voormalige president een shapeshifter is. Je wordt dan vierkant uitgegelachen. Men geloofd je niet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Enkiquote:Op maandag 13 april 2009 02:55 schreef Twerk het volgende:
Ik heb het 1 en ander gelezen. Los van of ik er iets van geloof of niet zou ik willen vragen: Zijn er theorieen over het doel dat die Reptillians voor ogen zouden hebben en waar ze vandaan komen etc?
waarom is dat troep?quote:Op maandag 13 april 2009 03:01 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Goh, wat vreemd zeg, dat mensen je dan vierkant uitlachen. Dit topic slaat echt alles. Er zijn een hoop gekke dingen langsgekomen op Fok maar deze troep hier spant toch wel de kroon
Omdat het in de bijbel staat. Omdat men niet de technologie had om lange afstanden te reizen.quote:Op maandag 13 april 2009 02:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waar kwam dan die idiote gedachte vandaan dat de aarde plat is.
[..]
Het is een mythe dat men dat in de 17e eeuw dacht. Athans.. dat staat te lezen op wikiAnswers.quote:Je hoeft mij niet uit te leggen dat de aarde rond is aan de hand van goniometrie.
Je weet dondersgoed dat als je stelde dat de wereld rond is in 17e eeuw dat je op de bodem van het meer lag met een molensteen. Terwijl het al 1000 jaar bekend was bij de geleerden.
Leg dat de stomme volk uit. Nu is men net zo debiel met de 19 kapers. Imo is mijn stommer en dommer dan toen.
Ok..quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:16 schreef StateOfMind het volgende:
Interessante materie. Ik zal straks eens deel 1 doorlezen.
Besides deze vragen waar we de antwoorden niet hebben vind ik het wel uiterst bizar dat een nieuwszender een presentator met een "speciaal oog" en een "speciale tong" heeft. Maar het doel is me nog niet duidelijk..ik zal zo eens even gaan kijken op die wiki link. Kijken hoe we hun doel kunnen dwarsbomen als ARC zijnde(anti-reptilian-club)quote:Op maandag 13 april 2009 03:34 schreef Neutrino het volgende:
Nog ff een laatste zin..
Veel van die reptilians zitten in de regering of het koningshuis. Athans zo wordt beweerd..
Via genealogie / stamboom onderzoek kan je onderzoeken of je familie bent van een zgn reptilian.
Als dat zo is ben je dus een reptilian. Als er een menselijke kruising mogelijk is.. dan is dit genetisch aantoonbaar.
Je snapt nu de hoek van hoe je kan aantonen dat dergelijke beweringen geen stand houden.
De ouders van Bush kregen niet een reptilian als zoon cadeau die toevallig ook nog op ze lijkt.
En als zij reptilians zijn.. Hoe zit het dan met hun ouders.. etc etc..
Hoe zit het met dode reptilians en lijkschouwingen.. Waarom hoor je daar niets over.
Wat gebeurt er als een reptilian een relatie met een mens krijgt.
Als je lang genoeg nadenkt over dit hele verhaal begrijp je al snel dat het erg
waarschijnlijk gewoon niet waar kan zijn..
Op je vragen zijn wel wat antwoorden te vinden.quote:Op maandag 13 april 2009 03:34 schreef Neutrino het volgende:
Nog ff een laatste zin..
Veel van die reptilians zitten in de regering of het koningshuis. Athans zo wordt beweerd..
Via genealogie / stamboom onderzoek kan je onderzoeken of je familie bent van een zgn reptilian.
Als dat zo is ben je dus een reptilian. Als er een menselijke kruising mogelijk is.. dan is dit genetisch aantoonbaar.
Je snapt nu de hoek van hoe je kan aantonen dat dergelijke beweringen geen stand houden.
De ouders van Bush kregen niet een reptilian als zoon cadeau die toevallig ook nog op ze lijkt.
En als zij reptilians zijn.. Hoe zit het dan met hun ouders.. etc etc..
Hoe zit het met dode reptilians en lijkschouwingen.. Waarom hoor je daar niets over.
Wat gebeurt er als een reptilian een relatie met een mens krijgt.
Als je lang genoeg nadenkt over dit hele verhaal begrijp je al snel dat het erg
waarschijnlijk gewoon niet waar kan zijn..
Je hebt vast wel gehoord van Niburu/ Nibiru/ Planet xquote:Op maandag 13 april 2009 03:14 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ok..
En in jouw theorie zou Enki dan de Reptilians hebben geschapen? En die leven op een andere planeet ook of alleen hier?
Hoever ga jij mee in theorieen van bijv. David Icke dat ze bloed drinken enz?
Wiens vertaling. Want als je de bijbel echt goed leest staat er toch echt bollen geconstrueerd zijn rond tetrahedrons. platte aarde is bangmakerij dat niemand 60 dagen met een boot op stap gaat.quote:Op maandag 13 april 2009 03:11 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Omdat het in de bijbel staat. Omdat men niet de technologie had om lange afstanden te reizen.
Het was toen aannemelijker om uit te gaan van een platte aarde. Maar die kon natuurlijk niet oneindig
zijn. Dus zou je er aan het einde wel af moeten vallen.
[..]
Je begrijpt wel wat ik bedoel dat men de gros pas door heeft en dat er dus een pole-shift heeft plaats gevonden. Want als je nu zegt dat de aarde plat is ben je gek. En niet eens zo echt gek lang geleden was het dus precies andersom.quote:Het is een mythe dat men dat in de 17e eeuw dacht. Athans.. dat staat te lezen op wikiAnswers.
Ik weet dat dit een slechte bron is. Dus je zou gelijk kunnen hebben dat men dit in de 17e eeuw dacht.
Helaas heb ik geen oude schriften of de tijd om meer bronnen hierover te vinden. Momenteel wil ik gaan slapen.
helemaal mee eens.Ik denk dat veel mensen bang zijn voor de waarheid. Ja .. er ZIJN reptilians onder ons.. Ja ze zijn in het koningshuis(regeringen) geinfilitreerd. Ik snap alleen nog steeds niet goed wat hun bedoelingen zijn. En stiekem hoop ik nog steeds dat de greys aan onze kant staan..quote:Op maandag 13 april 2009 10:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wiens vertaling. Want als je de bijbel echt goed leest staat er toch echt bollen geconstrueerd zijn rond tetrahedrons. platte aarde is bangmakerij dat niemand 60 dagen met een boot op stap gaat.
Heeft geheel niets met de bijbel te maken. Dat is verdervelijke bullshit dat dominees/priesters verkondigden.
[..]
Je begrijpt wel wat ik bedoel dat men de gros pas door heeft en dat er dus een pole-shift heeft plaats gevonden. Want als je nu zegt dat de aarde plat is ben je gek. En niet eens zo echt gek lang geleden was het dus precies andersom.
Volgens de 12de planeet worden we al eeuwen lang door op z'n minst 15 alienrassen beschermd. Maar de laatste tijd is NASA bezig met StarWars wapens. NASA is echt verdervelijk slecht.quote:Op maandag 13 april 2009 10:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
helemaal mee eens.Ik denk dat veel mensen bang zijn voor de waarheid. Ja .. er ZIJN reptilians onder ons.. Ja ze zijn in het koningshuis(regeringen) geinfilitreerd. Ik snap alleen nog steeds niet goed wat hun bedoelingen zijn. En stiekem hoop ik nog steeds dat de greys aan onze kant staan..
we zijn erger dan ik dacht...quote:Op maandag 13 april 2009 10:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Volgens de 12de planeet worden we al eeuwen lang door op z'n minst 15 alienrassen beschermd. Maar de laatste tijd is NASA bezig met StarWars wapens. NASA is echt verdervelijk slecht.
http://it.truveo.com/Dr-M(...)roject/id/2715037630
http://www.disclose.tv/ac(...)at_War_with_Aliens_/
Wat zijn we toch walgelijk arrogante Klootzakken.
Nee het is idd logischer om op basis van een youtube filmpje van minimale kwaliteit te geloven dat die man een reptilian isquote:Op maandag 13 april 2009 00:40 schreef Ticker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij roept: 'ziekte', maar voor de rest weet je er niets over.
Wil je graag geloven, maar ik zie geen reden om dit aan te nemen.
Heb trouwens een vriend die zo'n 'vlek' in zijn pupillen heeft. Dat is 1 oog, en in zijn geval een druppel.
Dit zijn 2 verticale pupillen
Cat Eye Syndrome heeft niets van doen met de vermeende bloedlijnen.quote:Op maandag 13 april 2009 10:39 schreef Mdk het volgende:
[..]
Nee het is idd logischer om op basis van een youtube filmpje van minimale kwaliteit te geloven dat die man een reptilian isHeb je uberhaupt wel op de CBS site gekeken hoe klein dat filmpje wel niet is?
Verder wil ik je even wijzen op het 'Cat Eye Syndrome' of het 'Axenfeld-Rieger syndrome' waarbij ook de pupillen ernstig vervormd kunnen raken. En zo zijn er nog wel meer oogziektes.
Tot slot vind ik het nog al typisch dat je constant met slechte kwaliteit filmpjes aankomt die zogenaamd bewijs zouden moeten zijn maar nergens iets dat gewoon normale kwaliteit is. Wellicht zou je je ook eens moeten verdiepen in adobe after effects; dan kun je zien hoe makkelijk zo'n klein filmpje te bewerken is. Bij een filmpje in minimale kwaliteit valt het namelijk niet zo op dat het bewerkt is, in tegenstelling tot filmpjes in hoge kwaliteit.
Bloedlijnen?quote:Op maandag 13 april 2009 10:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Cat Eye Syndrome heeft niets van doen met de vermeende bloedlijnen.
nazaten en familieleden der reptilians gaan tot vele generaties terug. Dat is niet te verklaren met iets als Cat Eye Syndrome.quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 10:39 schreef Mdk het volgende:
[..]
Nee het is idd logischer om op basis van een youtube filmpje van minimale kwaliteit te geloven dat die man een reptilian isHeb je uberhaupt wel op de CBS site gekeken hoe klein dat filmpje wel niet is?
Verder wil ik je even wijzen op het 'Cat Eye Syndrome' of het 'Axenfeld-Rieger syndrome' waarbij ook de pupillen ernstig vervormd kunnen raken. En zo zijn er nog wel meer oogziektes.
Tot slot vind ik het nog al typisch dat je constant met slechte kwaliteit filmpjes aankomt die zogenaamd bewijs zouden moeten zijn maar nergens iets dat gewoon normale kwaliteit is. Wellicht zou je je ook eens moeten verdiepen in adobe after effects; dan kun je zien hoe makkelijk zo'n klein filmpje te bewerken is. Bij een filmpje in minimale kwaliteit valt het namelijk niet zo op dat het bewerkt is, in tegenstelling tot filmpjes in hoge kwaliteit.
Ten eerste heb ik het puur over dat ene voorbeeld (die man dus), niet over allemaal. Ten tweede zijn er meerdere dingen die generaties kunnen worden doorgegeven; blond haar, blauwe ogen, suikerziekte en andere kenmerken, ziektes etc.quote:Op maandag 13 april 2009 11:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
nazaten en familieleden der reptilians gaan tot vele generaties terug. Dat is niet te verklaren met iets als Cat Eye Syndrome.
De eerste stap is de schok accepteren dat ze onder ons zijn.
De tweede stap is rustig te gaan bekijken hoe we ze het beste kunnen bestrijden..
en wat hebben deze zaken met reptilians te maken?quote:Op maandag 13 april 2009 11:30 schreef Mdk het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik het puur over dat ene voorbeeld (die man dus), niet over allemaal. Ten tweede zijn er meerdere dingen die generaties kunnen worden doorgegeven; blond haar, blauwe ogen, suikerziekte en andere kenmerken, ziektes etc.
Ten eerste heeft niet iedereen met dat syndroom dezelfde kenmerken. De een heeft vlekken, de ander streepjes. Bovendien plaats je alleen plaatjes die jouw uitkomen. Bovendien zijn er meer ziektes/syndromen die vervorming van de pupil kunnen veroorzaken.quote:Op maandag 13 april 2009 11:28 schreef Ticker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit echt hetzelfde in jouw ogen? Want dan begrijp ik ook waarom je alsnog begint te mekkeren over de 'slecte kwaliteit' van de filmpjes.
Ik snap best dat het moeilijk te slikken is, maar ik plaats niet van die filmpjes zoals op deze pagina "reptilian woman" waar je een grote artifact aan het kijken ben.
De rariteiten in de filmpjes zijn niet te verklaren, je doet ook geen poging. Je probeert alleen je visie veilig te stellen door te roepen dat het mogelijk met adobe gemaakt is.
Man dit was gewoon een orginele uitzending, die naderhand zodanig aangepast is dat hij opnieuw is uitgezonden met frames eruit geknipt om het knipperen totaal tegen te gaan.
Ga daar eens op in dan.
je kunt wel de hele tijd de grote naïeveling proberen te zijn,de skepticus die zonder bewijslast alles tracht t debunken maar het zou je goed als je ze accepteert..quote:Op maandag 13 april 2009 11:37 schreef Mdk het volgende:
[..]
Ten eerste heeft niet iedereen met dat syndroom dezelfde kenmerken. De een heeft vlekken, de ander streepjes. Bovendien plaats je alleen plaatjes die jouw uitkomen. Bovendien zijn er meer ziektes/syndromen die vervorming van de pupil kunnen veroorzaken.
[ afbeelding ] Zie je foto F? Doet dat je ergens aan denken?
Die rariteiten zijn heel goed te verklaren. 1) Artifacts 2) Effecten 3) Weerspiegelingen van een der schermen in die studio.
Ten slotte: Heb jij bewijs dan dat het een originele uitzending is? Hoge kwaliteit? Van een betrouwbare bron? Heb je enig bewijs dat het frameskippende filmpje ook officieel van CNN komt en niet gewoon weer van dezelfde user? Want dat is degene die ook dat tweede filmpje heeft geupload. De enige die hier zijn visie probeert veilig te stellen ben jij namelijk.
Helemaal niks, omdat de man uit dat filmpje waar ik op inga ook geen reptillian is.quote:Op maandag 13 april 2009 11:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
en wat hebben deze zaken met reptilians te maken?
Hij is 100% zeker een reptilian entity hoor..quote:Op maandag 13 april 2009 11:41 schreef Mdk het volgende:
[..]
Helemaal niks, omdat de man uit dat filmpje waar ik op inga ook geen reptillian is.
Ga alsjeblieft het principe van bewijslast eens nalezen, want dat snap je blijkbaar niet helemaal.quote:Op maandag 13 april 2009 11:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
je kunt wel de hele tijd de grote naïeveling proberen te zijn,de skepticus die zonder bewijslast alles tracht t debunken maar het zou je goed als je ze accepteert..
a) accepteer dat ze er zijn
b) de acceptatie veroorzaakt een schok, levensovertuiging valt in duigen
c) na de acceptatie verdwijnt de schok
d) probeer er veel over te lezen, ken hun zwakke punte
e) samen proberen de reptilians te bestrijden..
anderzijds lijkt het er momenteel meer op dat ze ons aan het bestrijden zijn.
We kunnen van geluk spreken dat wij momenteel door +-15 alienrassen beschermd worden.
Haha troll.. en ik ga er nog op in ookquote:Op maandag 13 april 2009 11:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
Hij is 100% zeker een reptilian entity hoor..
ik snap het principe donders goed, ik denk iets beter dan jij. Waar hier filmpjes gepost worden, boordevol links met informatie hou jij het bij:quote:Op maandag 13 april 2009 11:45 schreef Mdk het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft het principe van bewijslast eens nalezen, want dat snap je blijkbaar niet helemaal.
Filmpjes van slechte kwaliteit op youtube-formaat van een willekeurige bron zijn namelijk geen bewijs.
Outside-the-box denken betekend niet meteen dat je klakkeloos alles moet aannemen wat maar anders is.
T'is een beetje dezelfde discussie die ik had met iemand op het forum over het neergaan van het WTC gebouw. Hij claimde dat het door een vuur kwam, maar kon met honderden youtube fragmenten van gebouwen die ineen vielen niet aantonen dat zoiets op dezelfde manier een vrije val kon veroorzaken.quote:Op maandag 13 april 2009 11:37 schreef Mdk het volgende:
[..]
Ten eerste heeft niet iedereen met dat syndroom dezelfde kenmerken. De een heeft vlekken, de ander streepjes. Bovendien plaats je alleen plaatjes die jouw uitkomen. Bovendien zijn er meer ziektes/syndromen die vervorming van de pupil kunnen veroorzaken.
[ afbeelding ] Zie je foto F? Doet dat je ergens aan denken?
Die rariteiten zijn heel goed te verklaren. 1) Artifacts 2) Effecten 3) Weerspiegelingen van een der schermen in die studio.
Ten slotte: Heb jij bewijs dan dat het een originele uitzending is? Hoge kwaliteit? Van een betrouwbare bron? Heb je enig bewijs dat het frameskippende filmpje ook officieel van CNN komt en niet gewoon weer van dezelfde user? Want dat is degene die ook dat tweede filmpje heeft geupload. De enige die hier zijn visie probeert veilig te stellen ben jij namelijk.
Dus als er nergens enig bewijs is te vinden van de oorsprong van een stukje beeldmateriaal, moet het wel bij CNN vandaan komen?quote:Op maandag 13 april 2009 11:48 schreef Ticker het volgende:
(...)
Maar er is meer.. onderaan zie je een totaal andere nieuws-bar, die moet dus door diezelfde persoon in elkaar zijn gemaakt. En dat terwijl het gewoon een echte CNN nieuwsbar is met allemaal informatie.
Het orgineel is 'nergens' te vinden. Niet meer op de CNN website, en ook nergens bij een gebruiker, en ik vermoed ook niet dat het ooit nog ergens opduikt.
En als dat zo is.. komt hij van CNN en hoop ik dat ze het knipperen weer wat beter hebben aangepast.
Hoe raar het eindconclusie ook is, ik blijf erbij dat deze beelden van CNN afkomen.
Er is niets wat mij aantoont dat het CGI is.
Zeer interessant filmpje, die laatstequote:Op maandag 13 april 2009 10:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Volgens de 12de planeet worden we al eeuwen lang door op z'n minst 15 alienrassen beschermd. Maar de laatste tijd is NASA bezig met StarWars wapens. NASA is echt verdervelijk slecht.
http://it.truveo.com/Dr-M(...)roject/id/2715037630
http://www.disclose.tv/ac(...)at_War_with_Aliens_/
Wat zijn we toch walgelijk arrogante Klootzakken.
Zoals ik al zei, ik had het over die ene man. Die ziektes manifesteren zich bij iedereen anders en omdat hij het op die manier heeft zou hij ineens een reptillian zijn. En trouwens, als die man zou kunnen shapeshiften en zijn ogen kan veranderen waarom zou die ze dan in hemelsnaam altijd zo houden? Of zijn deze reptillians ook nog eens dom? En verder ook nog: er zijn verschillende oogziektes, niet alleen deze 2.quote:Op maandag 13 april 2009 11:48 schreef Ticker het volgende:
[..]
T'is een beetje dezelfde discussie die ik had met iemand op het forum over het neergaan van het WTC gebouw. Hij claimde dat het door een vuur kwam, maar kon met honderden youtube fragmenten van gebouwen die ineen vielen niet aantonen dat zoiets op dezelfde manier een vrije val kon veroorzaken.
Jij toont me allemaal rare ogen, die op 1 plek een vlek vertonen, totaal niet overeenkomstig met reptielen ogen. In feite ben jij nu diegene die 'dingen' ziet, maargoed, schijnbaar ben ik weer 'te raar' om je daarop te wijzen.
Dan die foto F.. die is van 1 oog, en toont een foto van de zijkant dit had je wel door toch?
Dan nogmaals over die CNN uitzending, jij beweerd dus nu dat de filmpjes die op youtube over het chippen van de troopers, van een en dezelfde persoon (of organisatie) zijn, die dus onder meerdere namen youtube accounts heeft.
Er wordt in die filmpjes geen referentie naar elkaar gemaakt, en een van die filmpjes toont puur en alleen die uitzending. De rariteiten erin worden maar door een enkeling opgemerkt en komt vermoedelijk door het zien van de 'slow-motion' versies, zoals je kunt lezen van de gebruikers die een 'comment' erbij plaatsen.
Dan hebben we de versies waar het 'knipperen' van de ogen eruit is gehaald, maar waar het audio compleet synchroon loopt. Klasse werk dus.
Maar er is meer.. onderaan zie je een totaal andere nieuws-bar, die moet dus door diezelfde persoon in elkaar zijn gemaakt. En dat terwijl het gewoon een echte CNN nieuwsbar is met allemaal informatie.
Het orgineel is 'nergens' te vinden. Niet meer op de CNN website, en ook nergens bij een gebruiker, en ik vermoed ook niet dat het ooit nog ergens opduikt.
En als dat zo is.. komt hij van CNN en hoop ik dat ze het knipperen weer wat beter hebben aangepast.
Hoe raar het eindconclusie ook is, ik blijf erbij dat deze beelden van CNN afkomen.
Er is niets wat mij aantoont dat het CGI is.
Hallo einstein, als je elk filmpje op youtube moet geloven blazen de ufo's ook het vrijheidsbeeld op. Naief is iets anders dan realistisch. De naieveling in dit geval ben jij dat je alles zomaar klakkeloos aanneemt wat iemand op youtube zet.quote:Op maandag 13 april 2009 11:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik snap het principe donders goed, ik denk iets beter dan jij. Waar hier filmpjes gepost worden, boordevol links met informatie hou jij het bij:
"ik denk dat het adobe is"
"ik denk dat het cat eye syndrome is"
ja dat is pas bewijs wil je zeggen
Please ben niet zo naief.. We mogen nog van geluk spreken dat we door verscheidene alien rassen beschermd worden..
ONGELOFELIJK.quote:Op maandag 13 april 2009 02:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zeg tegen je buurvrouw bijvoorbeeld dat voormalige president een shapeshifter is. Je wordt dan vierkant uitgegelachen. Men geloofd je niet.
Waarom nemen we wel zaken aan van autoriteiten waar echt nul komma nul bewijs wordt aangeleverd.quote:Op maandag 13 april 2009 16:47 schreef Mdk het volgende:
[..]
Hallo einstein, als je elk filmpje op youtube moet geloven blazen de ufo's ook het vrijheidsbeeld op. Naief is iets anders dan realistisch. De naieveling in dit geval ben jij dat je alles zomaar klakkeloos aanneemt wat iemand op youtube zet.
Dat is inderdaad ook naief en het zou zo langzamerhand iedereen wel duidelijk moeten zijn dat autoriteiten veel bullshit verkondingen. Maar dat is geen argumentatie om extreme andere alternatieven maar aan te nemen.quote:Op maandag 13 april 2009 20:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom nemen we wel zaken aan van autoriteiten waar echt nul komma nul bewijs wordt aangeleverd.
Keer op keer blijkt het op bedrog te berusten.
Zaken we die we op Internet tegenkomen zijn vaak ergens opgestold met bronnen.
Ik zou eerder zeggen je moet autoriteit niet geloven op hun woord. Dat zijn grotere bullshit verkondigers en dan ook nog eens bronloos. Ik kan niet begrijpen waarom mensen dat wel blind vertrouwen?!
LET OP, onderstaande foto's kunnen wellicht schokkend zijn, kijken op eigen risicoquote:The Human 'Fallout' of Depleted Uranium Munitions
URANIUM MUNITIONS
Due to the use of massive amount of uranium munitions used by the US forces in the initial bombing and subsequently, massive amount of congenital deformities occur all over Afghanistan. The rate of various cancers has gone up significantly. Leukemia and esophageal cancers are very high among children. According to doctors at maternity and children hospitals in Kabul, the rate of various congenital deformities have increased by many folds since the US invasion. In fact, the magnitude of man made isotopes was established by the Uranium Medical Research Center after their investigators made to trips to Afghanistan and collected urine and soil samples. They established that the rate of man made isotopes was gone up 2000 times in some subjects located near the bombed areas.
Since uranium used in the weapons have a half-life of 4.5 billion years, the US forces ensured that generations of Afghans suffer from cancers and deformities. This is certainly not development. In fact, it is the biggest crime ever committed by anyone in the history of humanity.
Op dvd is beterquote:Op maandag 13 april 2009 16:47 schreef Mdk het volgende:
[..]
Hallo einstein, als je elk filmpje op youtube moet geloven blazen de ufo's ook het vrijheidsbeeld op. Naief is iets anders dan realistisch. De naieveling in dit geval ben jij dat je alles zomaar klakkeloos aanneemt wat iemand op youtube zet.
Tja, was wel 's n topic over. Zelfs dichterbij huis heeft het gevolgen.quote:
Ja dat is het zeker, maar ik vind dat het wel eens getoond mag worden. Met de idioterie die we in dat gebied uitspoken. Vredesmissie. Yeah Right.quote:Op maandag 13 april 2009 20:58 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tja, was wel 's n topic over. Zelfs dichterbij huis heeft het gevolgen.
Hiero.
U.S. Weapons Poison Europe
Zelfs Nova had er 's over. Maar verder.![]()
Hij is mooi,quote:Op maandag 13 april 2009 01:06 schreef Ticker het volgende:
Video describing the 911 event as a mega-ritual intended to open a stargate.
quote:Op maandag 13 april 2009 21:19 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Hij is mooi,
Deze past er wel bij.
Ze houden niet van knoflook en je kunt ze doden door met een staak hun hart te doorboren. Vergeet ook je wijwater en kruis niet mee te nemen.quote:Op maandag 13 april 2009 22:34 schreef Michielos het volgende:
weet iemand hier de zwakke punten van reptilan entity's te noemen. Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk beginnen..
En 144.000 is 1 Baktun.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:15 schreef Lambiekje het volgende:
He 144.000 dat ken ik. Dat is het aantal dat volgens de Jehova's maar plek is in de hemel
Ze hebben het over Alcyone.
Staak van zilver hequote:Op maandag 13 april 2009 23:25 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ze houden niet van knoflook en je kunt ze doden door met een staak hun hart te doorboren. Vergeet ook je wijwater en kruis niet mee te nemen.
Het meest komische idee vind ik dat tegenhangers van een reptilian en NWO conspiracy niets willen slikken, omdat zo'n organisatie in hun ogen nooit iets fout kan doen.quote:Op maandag 13 april 2009 16:46 schreef Mdk het volgende:En trouwens, als die man zou kunnen shapeshiften en zijn ogen kan veranderen waarom zou die ze dan in hemelsnaam altijd zo houden? Of zijn deze reptillians ook nog eens dom?
quote:Je redenatie over CNN is voor mij ook totaal niet te volgen. Ik kan toch ook een filmpje van CNN opnemen, bewerken, in klotekwaliteit op youtube zetten en daarbij zetten dat het om een reptillian gaat. Als je vervolgens de originele beelden niet meer kan terugvinden zouden ze volgens jouw redenatie dus authentiek zijn.
Hij doet hetzelfde met zijn ogen als die Major die over chipping praat.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ok deze is wel freaky en redelijk scherp.
Maar op 1:44 zie je dat het hele scherm iets geks doet. Bij de kraag vormt zich rechts een wazig blok en ook bij de lippen gebeurt iets. Wederom geen bewijs..
tulpoids mmmquote:Dimensional Shifts
Over the years, I've read articles and heard stories that refer to unusual phenomena relating to experiments with high energy concentrations in a 'constrained' area. This energy can be in the form of high concentrations of sound, electricity, magnetism, etc..
..
By tuning to these alternate spatial, temporal or dimensional realities, creating a flow and then sustaining it, an object would shift to that location. In his book, 'The Excalibur Briefing' Tom Bearden refers to these alternate realities and the appearance in our reality of phenomena he refers to as 'tulpoids'.
These tulpoids include UFOs, bigfoot, Nessie and other Fortean manifestations of short duration, yet some of which leave physical evidence of having been here.
What if these are entities from an alternate reality caught in a momentary flow to be forcibly transported to our world? They would be lost and confused, probably antagonistic due to fear.
bron
Een foutje maken is natuurlijk iets anders dan altijd je ogen maar zogenaamd als reptillian houden, zoals de betreffende man. Dat is dus geen argument. Wat mij opvalt is dat jij alle logische redenatie maar weggooit om maar je gelijk te kunnen halen, ben je bang dat je er anders zelf ook niet meer in zou geloven?quote:Op maandag 13 april 2009 23:51 schreef Ticker het volgende:
[..]
Het meest komische idee vind ik dat tegenhangers van een reptilian en NWO conspiracy niets willen slikken, omdat zo'n organisatie in hun ogen nooit iets fout kan doen.
Hoe kom je daarbij, de fouten gebeuren dagelijks? Je blijft een natuur wezen en in staat om fouten te maken. Het blijkt maar weer.
Dat jij nu voor jezelf dingen verzint zodat je vanacht weer lekker slaapt is wat anders.
[..]
Datum: 16 augustus 2007
Categorie: Nieuws & politiek
Trefwoorden:
Labels: microchip 666 big brother cameras surveillance security alex jones david icke troops nwo new world order bush cnn
Dan, de reptilian filmpjes:
Datum: 29 oktober 2008
Datum: 24 april 2008
Tussen het filmpje wat online is gezet(08-2007), en het filmpje wat voor het eerst over de reptilians(04-2008) praat, zitten 8 maanden verschil.
Ik bedoel kom op, je kan me wel al het werk laten doen en ondertussen commentaar geven, maar je zou ook jezelf kunnen helpen en gewoon je ogen op doen.
Dit is geen 'master-mind' grap, hoe geweldig het ook zou zijn.
Dit geeft aan dat er 'iets' mis is met de wereld zoals we hem zien.
Oh, nog een leuk extra feitje, iets waar je zelf natuurlijk ook niet naar had gekeken, maar op de site van CNN staan note bene filmpje uit mei 2007.
Ik ben naar CNN gegaan, heb microchipping ingetoetst en kreeg wel dit: http://edition.cnn.com/vi(...)pec?iref=videosearch
Maar waar is het veel gevraagde filmpje? Kan me niet voorstellen dat ik de eerste ben die graag het orgineel op CNN wilt terug zien.
[ afbeelding ]
quote:Please, join in my communities on ORKUT :
www.orkut.com
Every day, they are new members :
Reptilians
153 MEMBERS
http://www.orkut.com/Community.aspx?c...
Valt bij mij in dezelfde catagorie als reptile woman/demon..quote:
Daar kan je een punt hebben. Toch zie ik hele bizarre dingen gebeuren. Die zelfs als het CGI is, meesterwerk is. T'is gewoonweg knap om dit allemaal zo te doen. CGI of photoshop, t'is hoe dan ook flink stuk werk om de film zo aan te passen dat het exact erin past. Tuurlijk ik zeg niet dat het niet gedaan kan zijn, maar de manier waarop dit tevoorschijn komt. Ik herhaal je nogmaals, jij had dit niet in de gaten gehad als je zat te kijken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:57 schreef Mdk het volgende:
Nog een bewijs dat dit onzin is, is trouwens terug te vinden in het volgens jou 'originele filmpje'. Wel erg toevallig dat in dit filmpje ineens zogenaamd 2 reptilians zitten die met hun ogen knipperen en dus die fout maken. Zullen ze naar elkaar knipogen? Of zal het misschien toch aan het filmpje liggen, dat barst van de artifacts en ook raar doet op andere bewegende plekken?
Dat klopt, maar bij de trefwoorden (zoekwoorden) niet. Dus ik vermoed dat die tekst naderhand is aangepast a.d.h.v. users die na het zien van het andere filmpje, meldingen erover hadden gemaakt.quote:En verder wordt er zelfs bij dat 'origineel' door de maker al gesproken over reptillians en NWO.
[..]
Maar hij doet niets met zijn ogen. Er gebeurt iets met de video waardoor je dat beeld krijgt. Dat zie je dus omdat bij de kraag zich een blok vormt exact gelijk met de verandering van die ogen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:30 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hij doet hetzelfde met zijn ogen als die Major die over chipping praat.
Het rare alleen, dit is niet het orgineel.
Ik heb het orgineel gezien (jaar geleden ofzo), waarin je hem hoort praten en ook daar gebeuren deze dingen.
Ik zie nu dat CBS het 'orgineel' erop heeft staan, en die 3 rariteiten zijn eruit.
Fucking hell, ik ben er zeker van dat ik het heb gezien met. Ik ga weer even op onderzoek.
Wil er wel op in gaan.. maar dit is het enige youtube filmpje wat op dit moment niet afspeelt..quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Maar hij doet niets met zijn ogen. Er gebeurt iets met de video waardoor je dat beeld krijgt. Dat zie je dus omdat bij de kraag zich een blok vormt exact gelijk met de verandering van die ogen.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wil er wel op in gaan.. maar dit is het enige youtube filmpje wat op dit moment niet afspeelt..
Nah ik zie zulke dingen wel maar ik denk daarbij niet aan reptillians maar aan artifacts, gewoon omdat dat zo vaak voorkomt. Zelfde geld voor het grootste deel van de bevolking. Dat rare bekken trekken kan je trouwens van iedereen zeggen als je naar iemand zit te kijken die praat en dat knipperen van de ogen doen ook wel meer mensen op die manier. Als je er op let kan het irritant zijn maar zeker niet 'buitenaards'quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:52 schreef Ticker het volgende:
[..]
Daar kan je een punt hebben. Toch zie ik hele bizarre dingen gebeuren. Die zelfs als het CGI is, meesterwerk is. T'is gewoonweg knap om dit allemaal zo te doen. CGI of photoshop, t'is hoe dan ook flink stuk werk om de film zo aan te passen dat het exact erin past. Tuurlijk ik zeg niet dat het niet gedaan kan zijn, maar de manier waarop dit tevoorschijn komt. Ik herhaal je nogmaals, jij had dit niet in de gaten gehad als je zat te kijken.
Ook al ken ik je niet, ik acht je perceptie vermogen niet zo groot dat je dit door had gehad. Dat had ik al in de gaten toen ik de teksten las die onder het orgineel stonden. 90% ging gewoonweg in op het filmpje en het onderwerp.
Dit moest namelijk frame voor frame afgespeeld worden om deze rariteiten te zien. En verklaar dan eens waarom die Brian Todd telkens zulke gekke bekken trekt, en continu zo raar knippert met de ogen. Is heel die Brian Todd dan een computer bewerking? Laten we het wel realistisch houden (en ja, dat komt uit mijn mond).
Het meest knappe is nog wel, de ogen zo vervormen dat er zoiets als dit ontstaat. De gebruiker heeft dus expres nagedacht over een 'glitch' in het systeem van het hologram of wat het ook mag zijn?
[ afbeelding ]
Bedoel reptilians zijn vergezocht, maar je om aan te nemen dat het allemaal CGI is moet je, jezelf ook kunnen verplaatsten en eens goed bekijken wat er dan precies gedaan is.
Weet je wat het trouwens ook inhoudt, dat de maker van dit filmpje het orgineel in hoge kwaliteit ergens heeft.
Dit was namelijk niet te doen aangezien het filmpje door de compressie wat kwaliteits verliest toont. Het zou voor de CGI artiest zo lastig zijn om deze dingen toe te voegen zonder dat ze duidelijk eruit sprongen omdat ze veel 'schoner' waren dan de rest van de interviewers.
Ik hoor je trouwens ook helemaal niet over het 'debunk' filmpje, waar een new ticker doorheen loopt die synchroon is met het bewuste fragment, maar totaal anders is dan die in het filmpje.
En in dat filmpje knippert Brian Todd geen seconden! Nou is dat nog onmenselijker dan de hoeveelheid die hij wel knipperde in het andere filmpje!! As je beide filmpjes naast elkaar laat lopen zie je gewoon dat er frames missen.
Ook weer diezelfde persoon onder een andere naam, die net toevallig weer de televisie aan had tijdens een re-run van dit nieuws item? Wel een hot item dan, blijft vreemd dat hij niet terug te vinden is op de CNN website.
Ik geloof dus gewoonweg niet dat dit met opzet is gedaan. Ik wil het graag geloven omdat de uitkomst te gek voor woorden is, maar de opsomming aan bewijslast is in mijn ogen te raar bij elkaar om niet te vermoeden dat er ergens iets niet klopt.
En je hebt gelijk hoor, 2 CNN interviewers die blijkbaar zo zijn, dat is vaag. Maar is het onderwerp niet totaal NWO.. putting microchips on the troops? For fuck sake.
[..]
Dat klopt, maar bij de trefwoorden (zoekwoorden) niet. Dus ik vermoed dat die tekst naderhand is aangepast a.d.h.v. users die na het zien van het andere filmpje, meldingen erover hadden gemaakt.
LoLquote:
Dat kan wel hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:52 schreef Ticker het volgende:
[..]
LoL![]()
Wat probeer je in vredesnaam te doen?
Dit is toch niet je tegenbewijs dat je met computers dingen 'kan' faken he?
Shit man... waarom altijd direct van die filmpjes die 10 minuten duren?quote:
Ik weet dat het kan en ik zal je het nog beter vertellen ik zit zelf in de computers. M'n horizon is breedt genoeg om vast te kunnen stellen of iets totaal niet mogelijk is of heel lastig.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:03 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Dat kan wel hoor.
Je kunt zelfs eenvoudig met fotoshop de beelding manipuleren. Een film kun je converteren naar allemaal losse images en per image kun je die zeer snel wat aanpassen. Gezien je filmpjes en de miniscule veranderingen van de ogen kan ik inschatten dat dit klusje ongeveer 10 minuutjes in beslag neemt.
Niet dat ik daarmee beweer dat dit ook zo gedaan is, ik wil het enkel opnemen voor MDK omdat hij hierin wel gelijk heeft.
Maar lees mijn vorige post eens.
Nee want als je het orgineel van CBS bekijkt is er dus helemaal niets aan de hand.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:32 schreef Matteüs het volgende:
Maar goed. Dat eerste deel.
Ik wil niet zomaar aannemen dat we hier met een reptiel te maken hebben die zijn ogen niet onder controle heeft. Want waarom nu net altijd de ogen?
Is het niet voorzichtiger aan te nemen dat ogen vochtig en spiegelig zijn waardoor ze belichting van studio en ook beelden kunnen weerkaatsen? Aangezien ze bol zijn kan ik me goed voorstellen dat dat vreemde zaken oplevert. Dat en de gebrekkige compressie van youtube, die alle gecodeerde beelden nogmaals omzet naar FLV waardoor er nog meer kwaliteit gaat verloren... juist bij snelle beeldveranderingen die als eerste de klos zijn bij coderen. En wat is een knipperend oog? Juist, een zeer snelle beeldverandering.
Nou nee...quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik weet dat het kan en ik zal je het nog beter vertellen ik zit zelf in de computers. M'n horizon is breedt genoeg om vast te kunnen stellen of iets totaal niet mogelijk is of heel lastig.
En dit valt in de catogerie lastig, want als dit is gebeurt met computer grafische programma's dan is het sowieso niet via adobe, aangezien de oogleden 3d objecten zijn, en telkens veranderen, dat is makkelijker te doen met een video bewerking dan photoshop. Elk frame zou dan opnieuw een bewerking moeten zijn, terwijl je met videobewerking het opbject, zoals de zijwaartse oogleden, kan groter en kleiner maken. Maar zelfs dan is het moeilijk om het zodanig erin te blenden dat het overeenkomt met het filmpje.
Maargoed ik ga niet het gehele filmpje ontleden omdat er hoe dan ook mensen zijn die toch niet overtuigd raken.
Ik heb dit gepost, ik heb de punten erbij geplaatst waarom ik manipulatie onwaarschijnlijk vind.
Niet alleen dat maar het aantal views van dit topic is gigantisch omhoog gegaan, er zullen ongetwijfeld wel mensen zijn die misschien iets zijn opgevallen aan de filmpjes waardoor video bewerking uitsluitbaar is.
Know our history:quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:06 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Shit man... waarom altijd direct van die filmpjes die 10 minuten duren?
Kep geen zin om daar naar te kijken.
http://www.burlingtonnews.net/hornedrace.htmlquote:Human Skull on Display in French Museum
Philadelphia
Human skulls with horns were discovered in a burial mound at Sayre, Bradford County, Pennsylvania, in the 1880's. Horny projections extended two inches above the eye-brows, and the skeletons were seven feet tall, but other than that were anatomically normal. It was estimated that the bodies had been buried around A.D. 1200. The find was made by a reputable group of antiquarians, including the Pennsylvania state historian and dignitary of the Presbyterian Church (Dr. G.P. Donehoo) and two professors, A.B. Skinner, of the American Investigating Museum, and W.K.Morehead, of Phillips Academy, Andover, Massachusetts. The bones were sent to the American Investigating Museum in Philadelphia, where they were later claimed to have been stolen and have never been seen again
Pursuit, 6:69-70, July 1973 Mysteries of the Unexplained, p. 39 1992
Ik zou zeggen: doen!quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:19 schreef Matteüs het volgende:
De meeste kan ik eenvoudig nabootsen met de Healing Brush of de Clonestamp.
Je gooit hiermee toch je eigen glazen in? Of heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:15 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee want als je het orgineel van CBS bekijkt is er dus helemaal niets aan de hand.
Je past dus nu een zelf verzonnen theorie aan, om voor jezelf te bewijzen dat er 'no such things as reptilians' zijn, terwijl je eigenlijk zou moeten concluderen dat het in dit geval wel degelijk iets met de ogen is, en dat het komt door CGI.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:28 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Je gooit hiermee toch je eigen glazen in? Of heb ik iets gemist?
Als het origineel niets vreemds bevat, maar die op youtube wel... kop jij hem in?
Of het kan zijn dat je bedoeld ze de video achteraf aangepast hebben omdat die juist zo vreemd is. Dan kun je 2 kanten op:
1. ze verbergen de boel want het is een reptiel
2. ze zagen zelf dat het eindresultaat van hun gecodeerde filmpje te ver gecodeerd was, om ruimte op hun servers te sparen, en dit soort vreemde zaken vertoonde. Ze hebben het nogmaals gecodeerd met iets meer bitrate zodat het een nettere video was/is.
Ga nu niet stellen dat ik een theorie voor mezelf verzin om een bewijs te zoeken om er niet in te geloven. Ik probeer juist de hele zaak van alle kanten te belichten om alle opties open te houden. Ik weet nog steeds niet wat de verklaring is maar mijn theorie is heel aannemelijk. En nuchter bekeken: aannemelijker dan die van jou.
Weet ik wel.quote:
T'zijn allemaal plaatjes achter elkaar. Sommige nieuw, sommigeo oud. Voornamelijk uit de middeleeuwen. Op al die schilderijen zie je dezelfde soort 'demonische' wezens.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:30 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Weet ik wel.
Maar als je in een gewone discussie telkens filmpjes post van 10 minuten zit je al snel op meer dan een uur TV koekeloeren. De meeste hebben daar geen zin in, ik ook niet. En dat is jammer want dan streef je je doel ermee voorbij.
Probeer het verhaal van dat filmpje anders zelf uit te leggen of zoek een youtube filmpje die hetzelfde zegt maar dan in 1-2 minuten.
Mooi, zou ik graag willen zien. Staan de plaatjes ergens op internet?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:33 schreef Ticker het volgende:
[..]
T'zijn allemaal plaatjes achter elkaar. Sommige nieuw, sommigeo oud. Voornamelijk uit de middeleeuwen. Op al die schilderijen zie je dezelfde soort 'demonische' wezens.
Ongetwijfeld, als je alle schilders kent en de namen van de schilderijen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:35 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Mooi, zou ik graag willen zien. Staan de plaatjes ergens op internet?
Nee dat is dat voorbeeld van wat je in een avondje adobe after effects met een tutorial erbij kan doen. Dat het 3d is maakt helemaal niet uit daar wordt al rekening mee gehouden door dat programma. Verder is er ook nog eye-tracking waardoor helemaal simpel de ogen eruit kan belichten. Daarmee probeer ik je duidelijk te maken hoe makkelijk het wel niet is om met iemands ogen te prutsen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:52 schreef Ticker het volgende:
[..]
LoL![]()
Wat probeer je in vredesnaam te doen?
Dit is toch niet je tegenbewijs dat je met computers dingen 'kan' faken he?
Op die fiets...quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:36 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, als je alle schilders kent en de namen van de schilderijen.
Ik weet ze alleen niet als dat je vraag is.
Maar om iets te weten te komen zul je toch informatie moeten verzamelen en dat kost tijd. Als je alles hapklaar voor je neus wil hebben is dat ook prima, maar dan moet je ook bereid zijn alles aan te nemen. Als je zelf geen onderzoek doet heb je ook geen redelijke basis om iets aan te nemen of te verwerpen. En dan is discussie ook geen zin want dan kun je selecteren wat je aan wil nemen en wat niet. Je wordt je eigen autoriteit in plaats van waarheid de autoriteit te laten zijn. En dan ga je imo de fout in.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:30 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Weet ik wel.
Maar als je in een gewone discussie telkens filmpjes post van 10 minuten zit je al snel op meer dan een uur TV koekeloeren. De meeste hebben daar geen zin in, ik ook niet. En dat is jammer want dan streef je je doel ermee voorbij.
Probeer het verhaal van dat filmpje anders zelf uit te leggen of zoek een youtube filmpje die hetzelfde zegt maar dan in 1-2 minuten.
Heej interessant.. heeft de plaatser van deze afbeelding ook een bronvermelding erbij oid die deze beweringen staven? Want naast de wat bekendere connecties zie ik ook nieuwe die ik nog niet eerder heb zien langskomen.. bvd!quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:48 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
Ahhh joh.. ergens zijn we allemaal familie van elkaar.
Toch..
I know. Het heeft gewoon met zin te maken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Maar om iets te weten te komen zul je toch informatie moeten verzamelen en dat kost tijd. Als je alles hapklaar voor je neus wil hebben is dat ook prima, maar dan moet je ook bereid zijn alles aan te nemen. Als je zelf geen onderzoek doet heb je ook geen redelijke basis om iets aan te nemen of te verwerpen. En dan is discussie ook geen zin want dan kun je selecteren wat je aan wil nemen en wat niet. Je wordt je eigen autoriteit in plaats van waarheid de autoriteit te laten zijn. En dan ga je imo de fout in.
Adam en Eva...quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:22 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Heej interessant.. heeft de plaatser van deze afbeelding ook een bronvermelding erbij oid die deze beweringen staven? Want naast de wat bekendere connecties zie ik ook nieuwe die ik nog niet eerder heb zien langskomen.. bvd!
Eigenlijk verklaar je nu de reden waarom het gehele manipulatie spel zo goed werkt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:24 schreef Matteüs het volgende:
[..]
I know. Het heeft gewoon met zin te maken.
Als er nu 1 filmpje was in dit topic van 10 mins., was het geen probleem. Maar der staan er al zoveel.
Mensen gunnen zich de tijd er niet voor ze allemaal te bekijken, en terecht.
Zou net zo zijn als jij eerst een paar boeken moet lezen om in te kunnen blijven haken in de discussie. Tegen de tijd dat jij er klaar mee bent is de discussie al ruim verder of verleden tijd.
Even googlen, sowieso komt deze van CBS.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:22 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Heej interessant.. heeft de plaatser van deze afbeelding ook een bronvermelding erbij oid die deze beweringen staven? Want naast de wat bekendere connecties zie ik ook nieuwe die ik nog niet eerder heb zien langskomen.. bvd!
Dat is inderdaad irritant. Maar ik denk dat dat komt omdat het gaat om overtuigden vs sceptici. Als je pretendeert de waarheid of een deel daarvan in pacht te hebben, dien je onbeschuldigbaar te zijn, richting perfectie. Het is vaak eerder het karakter van iemand waar op gelet wordt, dan de informatie die aangeboden wordt. Schreeuwen dat iedereen bewust wil blijven slapen zal geen geinteresseerden wekken. En aangezien ik geloof dat de meesten van ons anderen in willen lichten omdat we goede bedoelingen hebben, werkt dat averechts. Je kan je frustraties niet de overhand laten nemen, respect is nog altijd het belangrijkst wanneer we met elkaar communiceren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:35 schreef Ticker het volgende:
[..]
Eigenlijk verklaar je nu de reden waarom het gehele manipulatie spel zo goed werkt.
Het maakt mensen geen hol uit, omdat ze zich er niet in verdiepen. Alles moet op een presenteer blaadje, en zelfs dan is alles weer een twijfel geval en mag diegene die het presenteerd zich weer beter verwoorden.
Ik denk omdat veel mensen geen zin hebben om verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigen leven. De waarheid onder ogen zien impliceert keuzes en verandering en opoffering van datgene waar we aan gewend zijn en wat prettig is. Als je gaat strijden voor rechtvaardigheid, waarheid, eerlijkheid etc. loop je meteen op tegen een barriere van hypocrisie, omdat veel mensen het simpelweg niet willen horen. De elite maakt daar misbruik van, dut ons in slaap, kaapt onze vrijheden weg terwijl wij ons druk maken over Ajax en andere onzinnige dingen. Eigen schuld dikke bult. Als we werkelijk op zoek zouden zijn naar hoe het leven het beste geleefd kan worden, en de waarheid als autoriteit aannemen in plaats van onze persoonlijke voorkeur, krijgen anderen geen of nauwelijks kans om ons te manipuleren.quote:Het is letterlijk het schaapjes volk tegen de monarchie.
De monarchie zit er midden in, het schaapjes volk moet zijn ogen open houden om in de gaten te hebben wat er links en rechts gebeurt.
Aha.. maakt het er alleen maar onduidelijker op overigens, als deze afbeelding van 'het oog' afkomstig isquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:36 schreef Ticker het volgende:
Even googlen, sowieso komt deze van CBS.
Scherp!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:37 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Aha.. maakt het er alleen maar onduidelijker op overigens, als deze afbeelding van 'het oog' afkomstig is
Maar wat wil je dan eigenlijk? Waarom hou je je bezig met de onderwerpen waar je je mee bezig houdt?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:24 schreef Matteüs het volgende:
[..]
I know. Het heeft gewoon met zin te maken.
Als er nu 1 filmpje was in dit topic van 10 mins., was het geen probleem. Maar der staan er al zoveel.
Mensen gunnen zich de tijd er niet voor ze allemaal te bekijken, en terecht.
Zou net zo zijn als jij eerst een paar boeken moet lezen om in te kunnen blijven haken in de discussie. Tegen de tijd dat jij er klaar mee bent is de discussie al ruim verder of verleden tijd.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:35 schreef Ticker het volgende:
[..]
Eigenlijk verklaar je nu de reden waarom het gehele manipulatie spel zo goed werkt.
Het maakt mensen geen hol uit, omdat ze zich er niet in verdiepen. Alles moet op een presenteer blaadje, en zelfs dan is alles weer een twijfel geval en mag diegene die het presenteerd zich weer beter verwoorden.
Het is letterlijk het schaapjes volk tegen de monarchie.
De monarchie zit er midden in, het schaapjes volk moet zijn ogen open houden om in de gaten te hebben wat er links en rechts gebeurt.
Sorry ik zal volgende keer me antwoorden zo verdraaien dat jij in het middelpunt staat en dat eigenlijk dit gehele complot om jou draait.quote:
Het is jammer dat je niet ziet dat voor jou hetzelfde geld. Jij laat je zo meeslepen in het conspiracy / reptillian gedoe dat je elk youtube filmpje van minimale kwaliteit aangrijpt om jouw wereldbeeld te bevestigen. In feite ben jij dus ook zo'n schaap, eentje die meeloopt met een andere kudde.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:35 schreef Ticker het volgende:
[..]
Het is letterlijk het schaapjes volk tegen de monarchie.
En daar maak je weer de fout. Die youtube filmpjes die plaats ik voor gebruikers zoals jou. Pop-Corn info, snap je.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:52 schreef Mdk het volgende:
[..]
Het is jammer dat je niet ziet dat voor jou hetzelfde geld. Jij laat je zo meeslepen in het conspiracy / reptillian gedoe dat je elk youtube filmpje van minimale kwaliteit aangrijpt om jouw wereldbeeld te bevestigen. In feite ben jij dus ook zo'n schaap, eentje die meeloopt met een andere kudde.
Maar jij verwacht dus dat ik die filmpjes als bewijs moet zien? Omdat jij ze zelf ook als bewijs ziet neem ik aan dan? Of is het gewoon 'voor de lol'?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:53 schreef Ticker het volgende:
[..]
En daar maak je weer de fout. Die youtube filmpjes die plaats ik voor gebruikers zoals jou. Pop-Corn info, snap je.
Moet ik je boeken aan gaan smeren? Alsof je die gaat kopen, laat staan lezen.
Give me a break man.
Dat is grappig, dat zijn dezelfde opmerkingen die men een paar jaar geleden had over UFO's.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:59 schreef Mdk het volgende:
Als er boeken over zijn, dvd's over zijn en overal constant camera's rollen die in steeds betere resolutie opnemen waarom is er dan geen enkel niet-dubieus filmpje in fatsoenlijke kwaliteit? Zelfs degene in zogenaamde HD kwaliteit zijn nog altijd van slechte kwaliteit
Goed gezien, je kan toch best wel scherp zijn!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:45 schreef Mdk het volgende:
Ok.. wat dacht je dan van dit:
Hehe zal ik je sterker vertellen: Het zijn twee hele aparte stukjes waarin hij de tekst van de autocue opleest. Net als bij het NOS journaal dat ze om 7 en 8 uur tweemaal hetzelfde item hebben. Bij het ene filmpje gebruikt hij bijv. andere hoofdbewegingen, bij het ene filmpje schud hij bijvoorbeeld zijn hoofd bij 'won't comment on that' en bij het andere niet. Maar waar je het het beste aan kunt zien is dat hij op het einde van het ene filmpje zich afmeld ('Brian Todd for CNN') en bij het andere filmpje live verder in gesprek gaat met een andere man.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:37 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik ben video editor en ik kan 100% van deze filmpjes na creeeren. Met Avid, Aftereffects en Autodesks Flame of Smoke.
Toch weer niet?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:45 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik ga volgende week op mijn werk wel even kloten, is er ook high res material van want ik ga niet niet in een youtube filmpje klooien. Dati s net als photoshopppen met paint.
Wat bedoel je ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:29 schreef Ticker het volgende:
[..]
Valt bij mij in dezelfde catagorie als reptile woman/demon..
Billy Meyer... Lambiekje?
Ik heb het hier ook weleens met een vriend van mij over gehad die ook erg thuis is in video-bewerking enz. en de mensen die daar echt benul van hebben, die lachen om vrijwel alle filmpjes die jij als 'bewijs" ziet. Ze kunnen tegenwoordig enorm complexe dingen dmv nabewerking/FX enz.. Dingen waar jouw voorbeelden kinderspel bij zijn vergeleken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:20 schreef Ticker het volgende:
[..]
Toch weer niet?
Dit is namelijk het filmpje in de beste kwaliteit.
Naar mijn mening kwalitatief genoeg om je kunsten te vertonen.
En het wel beter doen dan deze 'kunstenaar', want hier straalt de nepheid van af:
[ afbeelding ]
klopt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:42 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik heb het hier ook weleens met een vriend van mij over gehad die ook erg thuis is in video-bewerking enz. en de mensen die daar echt benul van hebben, die lachen ok vrijwel alle filmpjes die jij als 'bewijs" ziet. Ze kunnen tegenwoordig enorm complexe dingen dmv nabewerking/FX enz.. Dingen waar jouw voorbeelden kinderspel bij zijn vergeleken.
Ik neem voor het gemak maar even aan dat jij jouw 'wereldbeeld' niet enkel baseert op wat YT-filmpjes, maar dat jij vast ook andere bronnen/docu's, boeken etc. raadpleegt. So far so good.
Wat ik me dan wel afvraag is in hoeverre jij nog twijfelt of dat jij er zeker van bent voor jouw gevoel?
EN of je het vooral interessant vindt wat je denkt te weten of dat het jou in een bepaalde mate ook beangstigt etc.
Vandaag de dag is alles na te maken. Dat is het punt niet ik denk dat iedereen dat wel weet. K'bedoel sinds dat Jurassic Park uitkwam, konden we dino's laten herleven.. dat deed Spielberg begin 90 al goed.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:42 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik heb het hier ook weleens met een vriend van mij over gehad die ook erg thuis is in video-bewerking enz. en de mensen die daar echt benul van hebben, die lachen om vrijwel alle filmpjes die jij als 'bewijs" ziet. Ze kunnen tegenwoordig enorm complexe dingen dmv nabewerking/FX enz.. Dingen waar jouw voorbeelden kinderspel bij zijn vergeleken.
Ik neem voor het gemak maar even aan dat jij jouw 'wereldbeeld' niet enkel baseert op wat YT-filmpjes, maar dat jij vast ook andere bronnen/docu's, boeken etc. raadpleegt. So far so good.
Wat ik me dan wel afvraag is in hoeverre jij nog twijfelt of dat jij er zeker van bent voor jouw gevoel?
EN of je het vooral interessant vindt wat je denkt te weten of dat het jou in een bepaalde mate ook beangstigt etc.
Post van me hier boven. Lying with Pixels. Het is best wel ernstig te noemen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Vandaag de dag is alles na te maken. Dat is het punt niet ik denk dat iedereen dat wel weet. K'bedoel sinds dat Jurassic Park uitkwam, konden we dino's laten herleven.. dat deed Spielberg begin 90 al goed.
Het gaat om deze onbewaakte momenten van Live televisie. Foutjes, gaatjes, dingen die opgemerkt worden, net zoals de ufo's die op de Nasa live feeds getoont werden en waarom NASA hedendaags geen live video feeds meer uitzend.
Je moet voor jezelf kunnen stellen of je het accepteerd of dat je het betwijfeld. Ik heb deze feeds nu zo vaak bekeken dat de dingen die getoont worden zo bizar zijn als je gaat letten op de steeds kleinere details. De mond beweging die samenkomt met een wenkbrauw spier die al niet lijkt te kloppen. Als je naast me zou zitten zou het makkelijk uit leggen zijn, maar helaas.
12de Planeet was ook voor mij een beginnetje. Maar dat boek had ik al gelezen 15/18 jaar terug. Ik kon toen zaken helemaal niet plaatsen staven met andere zaken. De beerputkennis van 911 ontbrak gewoonweg. De logica met overheid bedrog. Archeologisch bedrog. Ook had ik wel rond die tijd de Piramides docu gezien met vergelijk tot Orion. Dat was ook wel een klein inzichtje dat er wel eens zaken anders zitten dan de reguliere media ons verkondigd.quote:[..]
Dit is het nogmaar in een noten dop. Interviews, boeken etc hebben mij een groot deel geholpen.
En het is destijds begonnen met de 12e planeet (welke ik gedeeltelijk voor waar aan neem, maar gedeeltelijk zie als des-info) en "the orion mystery", welke een heel nieuw beeld schets van de laatste overgebleven van onze 7 wereld wonderen.
Ok, goede reactie.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Vandaag de dag is alles na te maken. Dat is het punt niet ik denk dat iedereen dat wel weet. K'bedoel sinds dat Jurassic Park uitkwam, konden we dino's laten herleven.. dat deed Spielberg begin 90 al goed.
Het gaat om deze onbewaakte momenten van Live televisie. Foutjes, gaatjes, dingen die opgemerkt worden, net zoals de ufo's die op de Nasa live feeds getoont werden en waarom NASA hedendaags geen live video feeds meer uitzend.
Je moet voor jezelf kunnen stellen of je het accepteerd of dat je het betwijfeld. Ik heb deze feeds nu zo vaak bekeken dat de dingen die getoont worden zo bizar zijn als je gaat letten op de steeds kleinere details. De mond beweging die samenkomt met een wenkbrauw spier die al niet lijkt te kloppen. Als je naast me zou zitten zou het makkelijk uit leggen zijn, maar helaas.
Over het twijfelen, moeilijke vraag.
Het ene moment ben je zekerder dan het andere moment. De wereld draait gewoon door en alles ziet nog normaal uit, maar er is zoveel stof over deze materie, afkomstig van mensen die in zo'n andere belevings wereld zitten dat je daar gewoon rekening mee dient te houden. Mensen die wel in ondergrondse bunkers hebben getest met de meest geavanceerde technlogie. Mensen die op de maan zijn geweest en nu wat erover willen vertellen. Mensen die hun geheugen kwijt zijn en nog maar flarden ervan weten. Mensen die de meest fantastische dingen beweren, maar nergens is ook maar iets van hun identiteit terug te vinden.. op wat enke zeer bizarre vermeldingen na (Bob Lazar?).
Ik staaf me logica zo:
Ik weet ondertussen dat er iets is in de trent van een NWO. Het wordt tegenwoordig openbaar gebruikt en het lijkt op dit moment een slogan te zijn die erin is gebracht om het woord een nieuwe identiteit te geven. Reversed symbolism zoals David Icke dat mooi zegt. Je moet jezelf ook afvragen, wie is nou precies als eerste ermee gekomen om meer achter deze woorden te zoeken, nadat ze al zo lang op de dollar stonden en nadat Bush Sr. in 1990 ermee kwam?
Ik weet dat vrijmetselaarij en de Illuminati, twee geheime ordes zijn die hebben bestaan danwel nog steeds bestaan. Vrijmetselaarij is op zich zelf niet slecht, maar je merkt wel hoe hoger de rang orde, hoe duisterder het wordt.
T'is ook interessant om te zien dat er onderling nogal wat verschil heerst tussen de partijen. Je hebt de partijen die in de hoge kringen zitten, en je hebt het deel van deze partij die stiekem danwel openbaar de geheimen naar buiten brengt. Jordan Maxwell is denk ik een van de laatste. Ik vermoed dat hij een 'insider' is, die heel graag verteld wat hij weet, om zo de rest van het volk bij te brengen in de oude geheimen.
Dan heb je het deel van de regering wat moeite doet om het boekje over buitenaards danwel interdimensionaal leven, stil te houden.
Ik ben inmiddel overtuigd van het feit dat er daadwerkelijk meer op de maan is gevonden dan alleen stof.
Ik heb foto's gezien van gebouwen, en een van deze duidelijkste foto's heb ik terug kunnen traceren naar een officieële NASA foto.
Het kan dus zijn dat deze foto expres gefaked is, en al voortijdig zo bewerkt was om men in deze tijd te laten geloven dat, inplaats van het helemaal niet landen op de maan, er gebouwen stonden op de maan. Maar ik denk niet dat we het complot zo ver moeten zoeken.
Al deze dingen bij elkaar opgeteld.. plus de excentrieke boeken uit de oudheid van de mensheid, geven me een compleet plaatje van onze geschiedenis. Tel daarbij op dat we wezens zijn van het universum, leven in een 3 dimensionale wereld, welke zich dus beperkt tot de zintuigen van ons lichaam.. kan ik best stellen dat ik het gehele 'reptilian' verhaal niet zo gek vind.
Dit is het nogmaar in een noten dop. Interviews, boeken etc hebben mij een groot deel geholpen.
En het is destijds begonnen met de 12e planeet (welke ik gedeeltelijk voor waar aan neem, maar gedeeltelijk zie als des-info) en "the orion mystery", welke een heel nieuw beeld schets van de laatste overgebleven van onze 7 wereld wonderen.
Eigenlijk is dit ook deel 2 van mijn topic.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:29 schreef Twerk het volgende:
Ik snap dat jij mensen wil overtuigen en een bepaalde boodschap uitdragen, maar als je het gaat om het effect ervan zou ik me in 1e instantie beperken tot het NWO/Illuminati verhaal. Zomaar meteen de stap naar dat Reptilian-verhaal is voor vrijwel alle mensen te bizar en sci-fi.. Ze zullen je al snel beoordelen als een idioot, terwijl niet perse jouw hele verhaal zo krankzinnig is als het dan lijkt.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:45 schreef Ticker het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit ook deel 2 van mijn topic.
In het eerste ben ik er expres niet over begonnen. Heb ik wat plaatjes en links getoont maar heb het woord reptilians niet gerept.
Tot in dit deel, toen kon ik het niet laten om het erbij te betrekken.
De reden dat ik het er toch bij ben gaan betrekken is omdat de slang en draak een uitgangspunt in is elke religie en elke cultuur. Alleen zo oppervlakkig verteld, is dat natuurlijk al vreemd. Vreemd in een wereld waar we officiëel ervan uitgaan dat de amerikaanse indianen en de oud egyptische bevolking geen contact met elkaar hebbe gehad. Van waar die verering voor de wijze slang. Of de goddelijke slang?
Ik ben geen creationist ofzo. Maar in de evolutietheorie kloppen wat dingen niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:55 schreef Twerk het volgende:
[..]
Misschien ogenschijnlijk offtopic, maar hoe sta jij tegenover de gangbare theorie van de wetenschap: Universum 13,7 miljard jaar oud.. + evolutietheorie. Om het maar kort samen te vatten. Botst dat met het Reptilian-verhaal?
.quote:Moon Echoes: On November 20, 1969, the Apollo 12 crew jettisoned the lunar module ascent stage causing it to crash onto the moon. The LM’s impact (about 40 miles from the Apollo 12 landing site) created an artificial moonquake with startling characteristics—the moon reverberated like a bell for more than an hour. This phenomenon was repeated with Apollo 13 (intentionally commanding the third stage to impact the moon), with even more startling results. Seismic instruments recorded that the reverberations lasted for three hours and twenty minutes and traveled to a depth of twenty-five miles, leading to the conclusion that the moon has an unusually light—or even no—core.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:38 schreef het_fokschaap het volgende:
Welke alien heeft het plan van Nimrod gedwardsboomd en waarom ?
Volgens Wiki was het de opper alien!quote:Nimrod was volgens het boek Genesis een zoon van Kus. Hij was de eerste "machthebber" en een groot jager. Hij heerste over de steden Babel, Erech, Akkad en Kalne, in het land Sinear. Hier vandaan moet hij naar Assur zijn getrokken waar hij de steden Nineve, Rechobot-ir, Kalah en Resen stichtte[1]. Volgens de traditie was hij de eerste en enige persoon die de gehele mensheid verenigde. Hij handelde tegen de wil van God. Het symbool van Nimrods hoogmoed was de bouw van een stad met een toren die tot de hemel moest reiken.
Babylonische spraakverwarringAls antwoord daarop daalde God uit de hemel af en maakte dat de mensen, die eerst één taal hadden, aan spraakverwarring ten offer vielen en elkaar niet meer konden verstaan. De bouw van de stad en de toren werden gestaakt. God verspreidde vervolgens de mensen over de aarde. De onafgemaakte stad kreeg de naam Babel, wat afgeleid is van het hebreeuwse woord balal, dat 'verwarring brengen' betekent[2].
Volgens sommige bijbeluitleggers proberen sindsdien machthebbers door de eeuwen heen dit eerste wereldrijk dat de gehele mensheid verenigde weer te herstellen. Tot nu toe zonder succes maar in de toekomst, vlak voor de wederkomst van Christus, zal de antichrist hierin gedurende zeven jaar slagen.
die 13.7 miljard is ook alleen omdat het uiterste grens. vanaf dat punt is uitdijng sneller dan het licht:).quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:55 schreef Twerk het volgende:
[..]
Misschien ogenschijnlijk offtopic, maar hoe sta jij tegenover de gangbare theorie van de wetenschap: Universum 13,7 miljard jaar oud.. + evolutietheorie. Om het maar kort samen te vatten. Botst dat met het Reptilian-verhaal?
Zie jij geen merkwaardige gelijkenis met wat er toen aan de hand was en wat er nu gebeurt op wereldschaal?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:03 schreef Ticker het volgende:
[..]
[..]
Volgens Wiki was het de opper alien!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Zie jij geen merkwaardige gelijkenis met wat er toen aan de hand was en wat er nu gebeurt op wereldschaal?
Wat?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Volgens mij bewijst jouw eigen openingspost een groot deel van die hypothese.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:08 schreef Ticker het volgende:
[..]daarom dacht ik, laat ik maar gelijk dat geheel plaatsen!
Koos wakker blijven, je quote iets uit zijn verband. Het ging over video bewerking.quote:
Maar dat houdt in dat 2012 sowieso een tussen stadium is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Volgens mij bewijst jouw eigen openingspost een groot deel van die hypothese.
Nu ga ik er eens eentje kijken beloofd!quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
The wine of babylon
2 uur aan symboliek, rituelen, gebruiken uit babylon en andere oude beschavingen, en waar we ze nu nog tegenkomen.
Ik hoop het voor je!quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:15 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nu ga ik er eens eentje kijken beloofd!
Weet je hoeveel tijd er in al die docu's, website en boeken zit?quote:
Hehe ja ik weet hoeveel tijd er in zit. Maar je kan erop vertrouwen dat als ik zo'n lange docu geef, hij de moeite waard is om te bekijken. Na 6 jaar zoeken weet ik ongeveer wel wat zinnig is en niet. Maar see for yourself.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:21 schreef Ticker het volgende:
[..]
Weet je hoeveel tijd er in al die docu's, website en boeken zit?
Nou moet ik zeggen dat ik op dit moment nog 8 ongelezen boeken heb liggen, maar alleen die docu's en ook nog eens je sociale netwerk onderhouden... is ook een baan hoor!
Goed ik moet vandaag wachten op een collega dus ik ga even proberen vandaag.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:34 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik ga er mee klooien, ik moet zeggen dat ik er niet skeptisch tegen over sta, maar ik vind dat sommige dingen te makkelijk zijn. Dus ik ben benieuwd hoe het gaat worden.
Tof om te horen/zien.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:30 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Goed ik moet vandaag wachten op een collega dus ik ga even proberen vandaag.
Ik zal even wat beter uitleggen wat mijn werk is. Ik werk in LA voor Pixar aan de nieuwe film toy story 3. Ik werk aan een progamma genaamd Autodesk Flame. Mijn specaliteit is om de figuurtjes zo te animeren dat ze echt over de grond heenlopen en dergeljike.
Of te wel bodymotion. Ik vind al deze verhalen van jullie onzettend intressant alleen bij sommige filmpjes komt bij mij wat twijfel boven. Als ik zie wat hier dagelijks gerealiseerd word lijkt het me niet onmogelijk dat iemand dat voor zon filmpje kan doen. Nogmaals ik sta er niet skeptisch tegen over en ik ga kijken in hoeverre ik het materiaal kan herproduceren.
Dit is een showreel van het progamma dat ik gebruik
maar waarom deed die dat ? is die het dus niet eens met wat de freemasons doen/willen ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:03 schreef Ticker het volgende:
[..]
[..]
Volgens Wiki was het de opper alien!
Om het even banaal te stellen is dit waar het allemaal om gaat:quote:Op woensdag 15 april 2009 18:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar waarom deed die dat ? is die het dus niet eens met wat de freemasons doen/willen ?
vanuit bijbels perspectief was het volgens mij omdat de mensen dachten God niet meer nodig te hadden.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:14 schreef Ticker het volgende:
[..]
Om het even banaal te stellen is dit waar het allemaal om gaat:
YHWH (En.Lil ?) versus het pantium van Lucifer, in dit geval zij die verlicht zijn (illuminati, masons etc)
Een oorlog achter de schermen, en niemand heeft het door.
Om de reden te zoeken waarom "God" de toren kapot heeft gemaakt moet je de oude teksten erbij pakken.
Het wakker worden van menigeen. Dat alles wat de overheid doet bedrog en misleiding is en op zijn minst dubbele agendas.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
vanuit bijbels perspectief was het volgens mij omdat de mensen dachten God niet meer nodig te hadden.
Doet Enlil (of z'n aanhang/opvolger) tegenwoordig nog iets om de freemasons tegen te werken ?
De toren was om te voorkomen dat de mensen nogmaals zouden verdrinken, mocht God nogmaals een zondvloed over de aarde sturen, ookal had Hij beloofd dat nooit meer te doen.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
vanuit bijbels perspectief was het volgens mij omdat de mensen dachten God niet meer nodig te hadden.
Doet Enlil (of z'n aanhang/opvolger) tegenwoordig nog iets om de freemasons tegen te werken ?
Waarom die stap van YHWH naar Enlil?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:14 schreef Ticker het volgende:
[..]
Om het even banaal te stellen is dit waar het allemaal om gaat:
YHWH (En.Lil ?) versus het pantium van Lucifer, in dit geval zij die verlicht zijn (illuminati, masons etc)
Een oorlog achter de schermen, en niemand heeft het door.
Om de reden te zoeken waarom "God" de toren kapot heeft gemaakt moet je de oude teksten erbij pakken.
Omdat veel Bijbelverhalen duidelijke elementen bevatten uit oudere godsdiensten. Zo origineel is het Jodendom niet, het was zelfs van oorsprong een polytheïstische godsdienst.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Waarom die stap van YHWH naar Enlil?
Welke bijbeltexten bewijzen voor jou dat de God van de bijbel dezelfde is als de heidense God, terwijl de God van de bijbel en Zijn profeten, rechters, koningen en apostelen overal alles wat met heidendom te maken heeft veroordelen, zoals de aanbidding van idolen?
Wat is je bron?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:25 schreef Machiavelli. het volgende:
[..]
Omdat veel Bijbelverhalen duidelijke elementen bevatten uit oudere godsdiensten. Zo origineel is het Jodendom niet, het was zelfs van oorsprong een polytheïstische godsdienst.
Hey, 'n "insider".quote:Op woensdag 15 april 2009 09:30 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik werk in LA voor Pixar aan de nieuwe film toy story 3.
Tja, God is ook maar 'n mens he..quote:Op woensdag 15 april 2009 18:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
De toren was om te voorkomen dat de mensen nogmaals zouden verdrinken, mocht God nogmaals een zondvloed over de aarde sturen, ookal had Hij beloofd dat nooit meer te doen.
Via ebook is het zo te downloaden.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:36 schreef Chooselife het volgende:
Ik ben, naar aanleiding van dit topic, driftig op zoek naar het volgende boek:
Zecharia Sitchin - de twaalfde planeet. ISBN: 90-805599-1-1
Iemand die het wil verkopen, of weet waar het te koop is?
bol.comquote:Op woensdag 15 april 2009 20:36 schreef Chooselife het volgende:
Ik ben, naar aanleiding van dit topic, driftig op zoek naar het volgende boek:
Zecharia Sitchin - de twaalfde planeet. ISBN: 90-805599-1-1
Iemand die het wil verkopen, of weet waar het te koop is?
que wat is dit voor quatschquote:Op woensdag 15 april 2009 18:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
De toren was om te voorkomen dat de mensen nogmaals zouden verdrinken, mocht God nogmaals een zondvloed over de aarde sturen, ookal had Hij beloofd dat nooit meer te doen.
Babylon was een afvallig religieus systeem en God stak er een stokje voor. Door de talen te verwarren konden ze niet langer onder 1 overheid geregeerd worden.
Nee man, hij is een reptillian die dood moet, dat zie je toch?quote:Op maandag 13 april 2009 00:25 schreef Mdk het volgende:
[..]
En dan typ je zijn naam in bij Google en dan zie je dat hij dat gewoon altijd heeft in een bepaalde mate.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oftewel: Myth busted
Er zijn namelijk ook oogziektes waarbij dit optreed.
Jouw pupillen veranderen nooit van afmetingen wil je zeggen? Als dat het geval is vermoed ik dat je een reptillian bentquote:Op maandag 13 april 2009 00:40 schreef Ticker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat?!. Leuke theorie, dat wel.quote:Time Travel
Bleedthrough from Adjacent Time Spirals
Before we leave the subject of time locks, I feel it is important to briefly address the situations in which time-locks do not function properly. There are many people with mental disorders who from time to time experience more than one reality simultaneously. This would come under the general category of "hallucination". In many of these cases, what is really happening is that an individual is experiencing " bleedthrough" from an adjacent time spiral.
Once again, let's use the analogy of a phonograph. Since most of us have not had personal experience with the early types of phonographs which utilized cylindrical recording devices, let move forward a bit in technology and consider phonographs which utilize the more-familiar dick-shaped phonograph records. From our experience we know that if the record is in good condition, and the needle, or stylus, also is in good condition, we can expect to hear sound with reasonably good fidelity. But as the stylus begins to wear down, the fidelity deteriorates accordingly. If we allow the stylus to wear down to an extreme degree, so that it becomes to broad in relation to the groove in the record, we may start to hear some bleedthrough from the adjacent grooves. In this sense, we are then experiencing multiple realities -- we are hearing the music from the primary grove, but if we shift the focus of our hearing, we may also distinguish the music from one or both adjacent groves.
Such is the case of a person with an impaired time lock. For them, they are actually perceiving not only the reality from the primary time track, but also the reality from one or both adjacent time tracks. In severe cases, the multiple realities may bleed together into a composite reality, such that they are unable to distinguish which is their primary reality. Obviously, we need to understand more about the nature of time locks, and how to restore those that have become impaired.
jaja ... waarom zou iemand z'n gigantisch artikel schrijven en dan claimen dat je een keer in de week naar Pleiadian cluster afreist. Het is te gemakkelijk om te stellen dat meneer een fantast is ?!quote:Travel Beyond Our Solar System
Before we are qualified to travel beyond the realm of our Sun, we must first have completed the equivalent of the 5th Solar Initiation. This shifts our oversoul to the mental realm of the Sun.
When we travel beyond our solar system, we normally travel in a space ship, rather than in our Merkabah vehicle. Again, the ship must exit and re-enter the time/space domain of Earth through the same portal. But as we prepare to leave the domain of Earth and our solar system we are no longer able to utilize the time-synchronization function of our Sun as a reference point. Thus, we must shift to the time- synchronization pulses of our galaxy. This function is performed by sophisticated technology which is an inherent part of the ship.
Since the distances involved in galactic and intergalactic travel are significant, it is not practical to do this in "real time". In other words, if I am going to go to a meeting on Alcyone, within the Pleiadian cluster, as I frequently do, the trip may require the equivalent of 2 days of Earth time. And since it is not practical for me to leave my physical body lying in bed uninhabited for 2 days, such trips require time phasing . This simply means that when the ship within which I am traveling returns to Earth, it first travels backward through time to a point shortly after my exit time, before teleporting me back into my body. My experience has been that in trips which involve time phasing, my time of return is usually about 1 to 2 hours later than my departure time, as measured by the clock.
bron
Ik zal wat proberen te verduidelijken waarom ik dit denk.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Waarom die stap van YHWH naar Enlil?
Welke bijbeltexten bewijzen voor jou dat de God van de bijbel dezelfde is als de heidense God, terwijl de God van de bijbel en Zijn profeten, rechters, koningen en apostelen overal alles wat met heidendom te maken heeft veroordelen, zoals de aanbidding van idolen?
quote:""In the day that God created man, in the likeness of God he made him. Male and female created he them; and blessed them, and called their name Adam...".
Dus En.Ki is de maker van de Adapa.quote:The Legend of Adapa
He (Ea) made broad understanding perfect in him (Adapa),
To disclose the design of the land.
To him he gave wisdom, but did not give eternal life.
At that time, in those years, he was a sage, son of Eridu.
Ea created him as a protecting spirit (?) among mankind.
Deze tekst bevat een aantal belangrijke punten.quote:Lucifer was originally a Latin word meaning "light-bearer" (from lux, "light", and ferre, "to bear, bring"), a Roman astrological term for the "Morning Star", the planet Venus.
Lucifer is generally considered, based on the influence of Christian literature and legend, to have been a prominent archangel in heaven (although some contexts say he was a cherub or a seraph), prior to having been motivated by pride to rebel against God. When the rebellion failed, Lucifer was cast out of heaven, along with a third of the heavenly host, and came to reside on the world.
In Christian demonology, he is considered as a Ruler of Hell and the King of the Earth with 90 legions under command.
quote:The Sublime lord of heaven and earth...
Father Enki, whom a bull has begotten...
O king, who planted the mes-tree in the Absu...
THE GREAT DRAGON, WHO STANDS IN ERIDU,
whose shadow covers heaven and earth,
An orchard full of fruit trees stretched over the Land,
Enki, lord of prosperity, (lord) of the Anunna gods..."
Heb je meer leesvoer bronnen.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:00 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik zal wat proberen te verduidelijken waarom ik dit denk.
En.Ki (EA in babylon) en En.Lil waren broers, hun vader An was de hoogste God.
Eerst deze zin uit de bijbel:
[..]
[..]
Dus En.Ki is de maker van de Adapa.
Ik kan zo niet op de bron komen, maar weet dat hij ook de maker is van de Adama. Adam (aarde-aardling, bijbelse tekst gemaakt uit klei?)
En.Lil, zijn broer, was jaloer. Want En.Ki had de mens meer kennis en mogelijkheden gegeven dan En.Lil eigenlijk wou. Het was namelijk in opdracht van En.Lil (de heerser der Goden op aarde, op dat moment) dat de mens geschapen moest worden.
En.Ki had de mens verlicht. Net zoals de slang, adam en eva had verlicht door van de boom der kennis te eten.
Verlichting, valt samen met Lucifer, de verlichter.
[ afbeelding ]
Creatie van de mens
De duidelijke parallelen tussen Lucifer en En.Ki.
Wie is Lucifer?
[..]
Deze tekst bevat een aantal belangrijke punten.
Hier valt heel goed uit te halen wie de Illuminati precies vereren. Illuminati.. illuminate.. verlichten. Misschien Lucifer.. de light-bringer.. de verlichter?
Dan nog een belangrijk punt, Lucifer werd in het romeins betrokken met Venus.
Venus en de aarde komen op 5 punten elkaar 'tegen', als je deze lijnen met elkaar verbind, krijg je het pentagram:
[ afbeelding ]
Venus, die men ook wel betrekt met Semiramis.
Semiramis, die op haar beurt weer, als kado van de franse vrijmetselaars, in een ander jasje in de haven van New York staat, Lady Liberty.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat dus niet in feite een Venus/Lucifer/Ochtendster/lichtbrenger symbool in het groot in de haven?
Ik moet het hier even bij laten want ik wou er een mooie tekst van maken met veel bronnen, maar zie even door de bomen het bos niet meer, maar ik denk dat je wel een beetje het idee hebt waarom En.Ki als Lucifer zie. En als En.Ki, lucifer is uit de bijbel.. moet God ook een personificatie zijn. Of in dit geval mogelijk een cluster van Goden. Zowel de goede, als de slechte. Zie het volgende verhaal
Het was namelijk God die Noach de Ark bezorgd.. het was tegelijker tijd God die de zondvloed veroorzaakte.
In de sumerische tekst is het En.Lil die de vloed veroorzaakt.
Als hij er daarna achter komt dat zijn broer En.Ki zijn creatie niet zomaar kapot wou laten gaan, werd hij woedend. Dit kwam uit op een oorlog, en het kwam er in feite op neer dan En.Ki niet meer bij de Goden mocht zijn. En.Ki die op zijn beurt weer zijn groep goden mee nam (Lucifer en zijn pantium?) kwam zo in opstand.
Als we dan de eerdere beschrijving erbij pakken van Babylon.. is babylon een plek waar En.Ki totaal geen problemen mee zo hebben. De nogal wat conservatieve broer zou het hier totaal niet mee eens zijn.. ofwel God, komt naar beneden en sloopt de boel.
(dit niet als voorbeeld genomen dat Babylon goed is.. want als de huidige situatie zo is dat we omringd zijn door Lucifer aanbidders, en zij in zijn naam 9/11 veroorzaakt hebben.. is er iets goed mis).
Dan nog de vraag waarom En.Ki de draak zou zijn:
[..]
Dit was het echt in een notendop.
Zij die een beetje bekend zijn met de materie weten wel wat ik bedoel.
Je kan het besten gewoon googlen op de namen enki en lucifer en dan opent zich de weg naar veeeeele sites. Heb er niet een die ik specifiek zelf gebruik.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Heb je meer leesvoer bronnen.
Geschiedenis mensheid
Had deze al gezien .. dat ik die had geplaatst paar posts terug.
Ik weet niet wat ik ervan denken moet. Ik heb het al een jaar terug bekeken. Feit is wel dat ze een coherent verhaal vertelt (zonder haperingen) wat te staven valt met 12de planeet, sumerische teksten noem het maar op. Het kan niet zo zijn dat een kind van 13/14 dat zo op een rijtje heeft. Interessant is het wel.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:16 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je kan het besten gewoon googlen op de namen enki en lucifer en dan opent zich de weg naar veeeeele sites. Heb er niet een die ik specifiek zelf gebruik.
Dat filmpje nog niet gezien, maar heb wel wat meer van die dame gezien.. begreep nou eigenlijk niet wat ze wou?
Denk je dat het echt is?
Nee dat is geen kind van 13, toch? Volgens mij is het een dame die een beetje een verhaal na probeert te vertellen, samengevat van alle bronnen die er te vinden zijn..quote:Op woensdag 15 april 2009 22:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ervan denken moet. Ik heb het al een jaar terug bekeken. Feit is wel dat ze een coherent verhaal vertelt (zonder haperingen) wat te staven valt met 12de planeet, sumerische teksten noem het maar op. Het kan niet zo zijn dat een kind van 13/14 dat zo op een rijtje heeft. Interessant is het wel.
Klopt, ik heb begrepen dat hij echt de grondlegger is en het idee meer naar het grote publiek heeft getracht te brengen.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:00 schreef Matteüs het volgende:
Zomaar een opmerking:
Iedereen die de Sumer/Babel historie erbij pakt refereert meestal naar Z. Sitchin of von Daniken e.a.
De man die het beste boek (naar mijn mening) hierover schreef en zelf alles veel beter in elkaar wist te passen met zelfonderzoek, Alan Alford - Goden uit de Kosmos, wordt nagenoeg nooit genoemd.
Zal je deze ook wel waarderen.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:00 schreef Matteüs het volgende:
Zomaar een opmerking:
Iedereen die de Sumer/Babel historie erbij pakt refereert meestal naar Z. Sitchin of von Daniken e.a.
De man die het beste boek (naar mijn mening) hierover schreef en zelf alles veel beter in elkaar wist te passen met zelfonderzoek, Alan Alford - Goden uit de Kosmos, wordt nagenoeg nooit genoemd.
Not quite..quote:Op woensdag 15 april 2009 23:02 schreef Ticker het volgende:
[..]
Klopt, ik heb begrepen dat hij echt de grondlegger is en het idee meer naar het grote publiek heeft getracht te brengen.
Helaas nooit gelezen, maar begreep dat hij diep over de elohim in gaat.
Neee... beweer nou niet heel subtiel dat ik deze eigenlijk dus moet lezen!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:08 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Not quite..
Hij is meer van onze generatie (1961) en haalt in zijn boek heel vaak Sitchin en von Daniken aan door wie hij ook geïnspireerd is. Maar die kerel heeft de zaken als een perfecte puzzel in elkaar kunnen leggen.
Doen!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:10 schreef Ticker het volgende:
[..]
Neee... beweer nou niet heel subtiel dat ik deze eigenlijk dus moet lezen!
Dat is dus weer een boekje op mijn boekenplank die ik nog niet heb gelezen!
Hij heeft wel een heel lelijk lichaam uitgekozen om zichzelf als reptillian te manifesterenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:27 schreef Ticker het volgende:
Weet niet of jullie het zien, maar dit topic heeft bizar veel views.
Aardig wat kijkbuiskindertjes. Ben benieuwd of Jan Petertje er ook bij zit.
In de bijbel is Yahweh de Vader..quote:Op woensdag 15 april 2009 22:00 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik zal wat proberen te verduidelijken waarom ik dit denk.
En.Ki (EA in babylon) en En.Lil waren broers, hun vader An was de hoogste God.
Die zin staat niet in de bijbel. Zowel moet je hem aanwijzen, in Genesis heb ik hem niet kunnen vinden.quote:Eerst deze zin uit de bijbel:
[..]
Dit is leuke woordgoochelarij, maar geen etymologie. Adam is hebreeuws. Babyloniërs spraken geen hebreeuws. Quote:quote:[..]
Dus En.Ki is de maker van de Adapa.
Ik kan zo niet op de bron komen, maar weet dat hij ook de maker is van de Adama. Adam (aarde-aardling, bijbelse tekst gemaakt uit klei?)
quote:The Hebrew word adam is translated either as “man” or “Adam” depending on context and on the presence or lack of the definite article (“the” in English, ha in Hebrew). So “ha-adam” is translated usually as “the man” (referring to either an unspecified man or to mankind as a whole, depending on context), whereas adam (without ha) is translated as “Adam” (referring to the specific man by the name). So all the way through Gen. 1–3 we have ha-adam and our English Bibles usually translate it as “man” or “the man.” Some translations give “Adam” for ha-adam in 2:19 or 2:20. In Gen. 3:17 and 3:21 we have adam (with no ha), which most English Bibles translate as “Adam.”
There is one more exception in this section of Scripture, which can only be understood in context. Gen. 1:26 says “And God said, ‘let us make man [adam, with no ha before it] in our image …’” and 1:27 is parallel to v. 26, giving more definition and precision to the statement in v. 26. Verse 27 says “so God created man [ha-adam] in His own image, in the image of God he created him.” So we are thinking of a single man at this point. But then it adds “male and female he created them” (plural). So now we see that “man” comes in two forms: male and female.
Notice here that in v. 26 God (singular in English, but a plural noun in Hebrew, sometimes elsewhere translated as “gods”) said (third person singular verb form in Hebrew), “let us (plural) make man in our (plural) image.” But then in v. 27 God says that He created man in “his” (singular) image. This is a subtle but very significant witness to the triune nature of God—a plurality in unity.
Something similar is going on with the use of adam—it too is used to convey plurality in unity. It means a single person (a male member of the human race) or it refers to a plurality in unity (representing the whole human race, just as in English we say “man” to mean mankind or in representing male and female together). These verses about the creation of man and woman, when taken in harmony with the rest of the teaching of Scripture, convey the oneness of male and female humans as equal bearers of the image of God and equal in status before God (equally able to have a direct personal relationship with God) but they also teach the headship of the male in terms of roles in relationship. See for example, Gen. 2:7 and 22 (where Adam is created first and then Eve is made from his rib), Gen. 3:8–17 (where Adam is held ultimately responsible for the sin), Gen. 3:20 (Adam named Eve, just as he did the animals), Gen. 5:1–5 (Adam is the fountainhead of the genealogy of the human race traced through men), etc. The New Testament picks up this teaching and affirms the headship of the male in the home and in the church (e.g. Eph. 5:22ff, 1 Cor. 11:3–12, 1Tim. 2:11–15, Rom. 5:12ff, 1 Tim. 3:1–2, etc.). According to the Bible, men (whether in the home or in the church) are to exercise their headship in a loving and sacrificial manner, looking out for the best interests of those under their authority and recognizing their accountability to God Almighty for how they lead and care for others. They are not to be totalitarian dictators but rather gracious, serving leaders, like the Lord Jesus Christ.
Volgens occulte filosofie werd de mens verlicht, volgens de bijbel zelf verviel de hele creatie toen in zonde en dood. In dat geval is jouw verhaal dus tegengesteld aan de bijbel, aangezien YHWH de enige God en de schepper is, en Lucifer een gevallen engel, geen broer, god, schepper of wat dan ook. Het zijn 2 verschillende verhalen.quote:En.Lil, zijn broer, was jaloer. Want En.Ki had de mens meer kennis en mogelijkheden gegeven dan En.Lil eigenlijk wou. Het was namelijk in opdracht van En.Lil (de heerser der Goden op aarde, op dat moment) dat de mens geschapen moest worden.
En.Ki had de mens verlicht. Net zoals de slang, adam en eva had verlicht door van de boom der kennis te eten.
Deze text lijkt me correct.quote:Verlichting, valt samen met Lucifer, de verlichter.
[ afbeelding ]
Creatie van de mens
De duidelijke parallelen tussen Lucifer en En.Ki.
Wie is Lucifer?
[..]
Dat heb je denk ik ook correct. Masonieke en andere occulte werken vertellen ons dit ook. Zie Hidden agendas.quote:Deze tekst bevat een aantal belangrijke punten.
Hier valt heel goed uit te halen wie de Illuminati precies vereren. Illuminati.. illuminate.. verlichten. Misschien Lucifer.. de light-bringer.. de verlichter?
Klopt ook.quote:Dan nog een belangrijk punt, Lucifer werd in het romeins betrokken met Venus.
Venus en de aarde komen op 5 punten elkaar 'tegen', als je deze lijnen met elkaar verbind, krijg je het pentagram:
[ afbeelding ]
Of Luciferus, de vrouwelijke kant van Lucifer.quote:Venus, die men ook wel betrekt met Semiramis.
Nee, dat is de god Mithras, de in dit geval vrouwelijke of androgene versie van de zonneverlosser van de Meden en Perzen. Maar eigenlijk is dat ook Venus en Luciferus, dat klopt dus in wezen wel.quote:Semiramis, die op haar beurt weer, als kado van de franse vrijmetselaars, in een ander jasje in de haven van New York staat, Lady Liberty.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat dus niet in feite een Venus/Lucifer/Ochtendster/lichtbrenger symbool in het groot in de haven?
Omdat het een bende op de aarde was, slechts Noah was een rechtvaardig man en daarom verkoos God Noach en zijn familie om de schepping te redden.quote:Ik moet het hier even bij laten want ik wou er een mooie tekst van maken met veel bronnen, maar zie even door de bomen het bos niet meer, maar ik denk dat je wel een beetje het idee hebt waarom En.Ki als Lucifer zie. En als En.Ki, lucifer is uit de bijbel.. moet God ook een personificatie zijn. Of in dit geval mogelijk een cluster van Goden. Zowel de goede, als de slechte. Zie het volgende verhaal
Het was namelijk God die Noach de Ark bezorgd.. het was tegelijker tijd God die de zondvloed veroorzaakte.
Hier gaat het mis want de vloed kwam volgens de bijbel lang nadat Lucifer gevallen was. Het lijkt dus wel een beetje op elkaar, maar is niet hetzelfde. Als je verdere doctrines gaat vergelijken, is Yahweh anders dan alle andere goden. Voornamelijk in het feit dat hij zelf sterft volgens zijn eigen wetten om boete te doen voor de mensheid.quote:In de sumerische tekst is het En.Lil die de vloed veroorzaakt.
Als hij er daarna achter komt dat zijn broer En.Ki zijn creatie niet zomaar kapot wou laten gaan, werd hij woedend. Dit kwam uit op een oorlog, en het kwam er in feite op neer dan En.Ki niet meer bij de Goden mocht zijn. En.Ki die op zijn beurt weer zijn groep goden mee nam (Lucifer en zijn pantium?) kwam zo in opstand.
Welke eerdere beschrijving van babylon?quote:Als we dan de eerdere beschrijving erbij pakken van Babylon.. is babylon een plek waar En.Ki totaal geen problemen mee zo hebben. De nogal wat conservatieve broer zou het hier totaal niet mee eens zijn.. ofwel God, komt naar beneden en sloopt de boel.
(dit niet als voorbeeld genomen dat Babylon goed is.. want als de huidige situatie zo is dat we omringd zijn door Lucifer aanbidders, en zij in zijn naam 9/11 veroorzaakt hebben.. is er iets goed mis).
Ook weer een overeenkomst ja, maar te vaag, te minimaal om het allemaal 1 op 1 op elkaar te leggen. Er zijn teveel fundamentele verschillen naar mijn mening.quote:Dan nog de vraag waarom En.Ki de draak zou zijn:
[..]
Dit was het echt in een notendop.
Zij die een beetje bekend zijn met de materie weten wel wat ik bedoel.
Apart. De sumerische en babelonische teksten waren er eerder dan de bijbel.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Daarnaast is bijv. alleen de bijbelse ark werkelijk een zeewaardig model. Dit spreekt vóór de betrouwbaarheid van de bijbel in tegenstelling tot dat van het gilgamesh verhaal.
Persoonlijk geloof ik dat de bijbel de waarheid beschrijft, terwijl andere volkeren versies hebben waar fouten in geslopen zijn, demonologie en bijgeloof van invloed zijn geweest en uiteindelijk een satanische religie geadopteerd hebben, de vruchtbaarheids/falluscultus met hemellichaamsymboliek die we overal tegengekomen.
De tijd van opschrijven zegt in wezen niets. Het zegt niet dat verhaal a van verhaal b afstamt. Verhalen zijn in eerste instantie mondelinge overleveringen.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:43 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Apart. De sumerische en babelonische teksten waren er eerder dan de bijbel.
Het lijkt mij eerder dat het zo is gegaan:.
Hier zul je wel bewijs voor aan moeten leveren. Volgens mij hebben de dode zeerollen bewezen dat het oude testament juist niets is veranderd in al die tijd.quote:De vroegste bijbelschrijver hadden de grootste stukken van de Sumeriers in bezit, in schrift en/of overleveringen, die het begin van de aarde vertelden. Voor hun was dit de eerste menselijke tekst die het handelen van god/goden beschreef. Deze tekst/overlevering was zo uitgebreid dat ze grote delen ervan totaal niet begrepen. Zo ook het zondvloed verhaal
Op de kleitabletten van Gilgamesj stond het verhaal over Utnapisjtim die gewaarschuwd werd voor de zondvloed. Utnapisjtim moest daaropvolgend een boot bouwen die al het zaad van alle dieren kon bewaren tot de zondvloed ten einde was. Daarnaast nam Utnapisjtim ook wat runderen en andere dieren mee, waarschijnlijk voor eigen consumptie.
Het "zaad" van alle dieren lijkt verdacht, zo niet zeker, op het werkelijke zaad/sperma of DNA. En dit is nog veel logischer dan de bijbelse versie aangezien je dan aan een normale boot voldoende had.
De bijbelschrijvers snapte hier de balle van. Zaad? Dat bederft. Maar toch stond het er.
Nu hoeven we niet onder de tafel te schuiven dat bijbelschrijvers en herschrijvers continue de bijbel hebben aangepast. Veelal door alle kritiek die er in het verleden op de bijbel was. Dat gaf ze de vrijheid de bijbel aan te passen aan de tijd waarin ze leefden om kritiek de kop in te drukken. Dit was natuurlijk om alles in het werk te stellen om volgelingen te blijven aansporen. Zelfs in onze tijd gebeurd het waar de paus de evolutietheorie als mogelijkheid aanneemt. Niet uit wetenschappelijk oogpunt, maar uit marketing strategie om de kritische jeugd nu bij te blijven.
Maar aan zaad alleen heb je niets. Je hebt ook een eicel en een baarmoeder en een host nodig.quote:Dus die eerste bijbelschrijver zaten met vraagtekens omdat ze een verhaal voor hun hadden liggen die zaken vertelden die ze niet begrepen. Hun kennis schoot te kort. DNA hadden ze geen sjoegem van en konden ze zich ook niks bij voorstellen. Maar toch lazen ze duidelijk dat Utnapisjtim een boot bouwde waar al het zaad van zowel mannelijke als vrouwelijke dieren in mee genomen werd.
Ze waren nog net slim genoeg om te begrijpen dat dit als doel had om alle dieren na de zondvloed weer op aarde terug te krijgen.
Verdiep je eens in moderne theoriën over genetica. Dan blijft er een veel kleiner aantal dieren over. Net zoals je verschillende rassen mensen hebt, heb je verschillende 'rassen' dieren. Van al die 'rassen' hoefden er slechts 2 in de ark. Genetisch gezien waren de dieren nog zo rijk dat ze later voor alle variatie van nu konden zorgen. Dus van bijv. alle beren hoefden er maar 2 mee en later konden daaruit de pandabeer, de bruine beer etc. komen, afhankelijk van hun leefomgeving. Maar dit is een andere disicussie.quote:Dus verzonnen ze maar een enorme boot die ze in die tijd niet eens konden bouwen, maar wel bedenken. En dan nog... zelfs die grote boot kon amper 0,1% van alle dieren (mannetje en vrouwtje) letterlijk bevatten. Nog maar niet te spreken over al het voer wat je mee moet nemen om die dieren te onderhouden. Tijgers en krokodillen eten andere dier you know? En dat moet je minimaal voor een maand in je opslag hebben,
Beetje logisch rekenen kom je op een boot ter grote van Belgie.
Hier reageer ik maar niet op.quote:Maarja, de bijbelschrijvers hadden zichzelf de vrijheid aangemeten alles naar hun hand te zetten en wat als onzin werd bestempeld (en dat was nogal wat in die bijbel!) werd weggeveegd met de opmerking:"Gods wegen zijn ondoorgrondelijk" en meer van die poep.
Je zal toch echt een verklaring moeten bieden en bewijzen hoe een aantal mensen met alleen zaad in staat zijn geweest om nieuwe dieren tot leven te wekken. Anders houdt je theorie daar op.quote:Het lijkt me zo duidelijk als 1+1=2 dat de Sumerische versie de juiste was. Het probleem van die versie is dat we dan moeten accepteren dat er in die tijd kennis aanwezig moest zijn van DNA. En dat slikt de wetenschap niet. Want als ze dat moeten toegeven, moeten ze ook toegeven dat de Sumerische Goden daadwerkelijk vanuit de kosmos kwamen.
Is dat even handig voor de bijbelse religie zeg. De wetenschap lacht de Sumeriers uit zodat dat verhaal zo veel mogelijk uit de samenleving geweerd word. Tja, dan blijft de bijbelse Noah over.
Ik ben best bereid aan te nemen dat er toen meer kennis was dan nu, ik geloof dat ook gezien de enorme bouwwerken en dergelijke van toen, maar het houdt dus geen stand. Tenzij je mij een verdere verklaring biedt.quote:Wil je de zaak omdraaien zoals jij doet, dat de bijbelse versie de juiste is en alle andere versies een gefantaseerde aftakking daarvan is, kom je enorm in de knoop. Dan heb je een basis die onmogelijkheden bevat en varianten, die ook nog eens veel ouder zijn, tegen het mogelijke komen.... mits we wat meer willen aannemen dat er vroeger een ras bestond van een andere planeet die toen al kon wat wij nu ook kunnen. Namelijk: naar andere planeten reizen en DNA manipuleren.
Blijkbaar is dat moeilijker te slikken dan de bijbelse fantasie... mijn hemel.
De aarde zag er niet hetzelfde uit vóór de vloed. Het aardoppervlak wat we nu hebben is het resultaat van die wereldwijde vloed met aardbevingen/verschuivingen, vulkaanuitbarstingen, platentectoniek etc.quote:Maar nog even wat over de bijbelse Noah.
Hoe kon hij alle dieren van landen ver over de oceanen zoals Zuid- en Noord-Amerika, in zijn bootje krijgen en nadien weer terugzetten? Men wist toendertijd helemaal niets van die landen.
Uiteraard.quote:Of hielp God hem daarbij? Want dat zou niet kunnen aangezien het Noah's taak was dit te doen.
Dit geldt dus niet.quote:Als God namelijk die dieren uit Peru, Bolivia en weet ik veel ff met zijn magische vingers oppikte en overvloog naar Noah's werkplek, was het een nog kleinere moeite ff al die dieren in een soort van extra hemel te plaatsen totdat de zondvloed voorbij was.
Dat had gekund maar dan was het doel gemist.quote:Of sterker: God creëerde de aarde met wat vingerknipjes. Hoe idioot is het Noah zon onmogelijke boot te laten bouwen waar lang niet alle dieren in pasten, terwijl God simpel de aarde had kunnen herbouwen in dezelfde tijdsspanne als in het eerste begin toen alles begon (Genesis).
Als je de hele aarde onder wil laten lopen duurt dat een tijdje. Waarom moet het volgens jouw verwachtingen gaan om het goddelijk te kunnen noemen?quote:Nog nog nog sterker:
Waarom had God een zondvloed nodig van 40 dagen terwijl hij de aarde had geschapen (iets zwaarder klusje lijkt me) in 6 dagen? Had hij niet dezelfde techniek toe kunnen passen? B.v een oogwenk en hup, de aarde is leeg voor een nieuw begin? Of had God geen controle over de zondvloed? Niet echt goddelijk.
Dat is je goed recht.quote:Nee... de Sumeriers, die ook onze klok en kalender hebben ontwikkeld, chirurgie toepasten, onze planeten van haver tot gort kenden en dus voor hun intelligentie de grootste pluim ooit verdienen, zelfs meer dan Einstein... geloof ik eerder.
Dat heet inzicht.quote:
Omdat die dode zee rollen uit dezelfde tijd komen, jij ondoordachtzame. Logisch dat die hetzelfde verteld. De bijbel werd in die tijd al gepredikt.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Hier zul je wel bewijs voor aan moeten leveren. Volgens mij hebben de dode zeerollen bewezen dat het oude testament juist niets is veranderd in al die tijd.
"zaad" = DNAquote:Maar aan zaad alleen heb je niets. Je hebt ook een eicel en een baarmoeder en een host nodig.
Je meent serieus dat al die varianten na 4000 jaar volledig aanwezig waren?quote:Verdiep je eens in moderne theoriën over genetica. Dan blijft er een veel kleiner aantal dieren over. Net zoals je verschillende rassen mensen hebt, heb je verschillende 'rassen' dieren. Van al die 'rassen' hoefden er slechts 2 in de ark. Genetisch gezien waren de dieren nog zo rijk dat ze later voor alle variatie van nu konden zorgen. Dus van bijv. alle beren hoefden er maar 2 mee en later konden daaruit de pandabeer, de bruine beer etc. komen, afhankelijk van hun leefomgeving. Maar dit is een andere disicussie.
Doen bijbelaanhangers wel vaker helaas. Geen antwoord ergens op hebben wat klaarblijkelijk aanwezig is wordt afgedaan met omdraaien en weglopen.quote:Hier reageer ik maar niet op.
Mensen? Volgens mij waren er voor de zondvloed die buitenaardsen die middels DNA mensen konden maken/aanpassen. Na de zondvloed zijn ze volgens jou opeens verdwenen en heb je als argument dat de mensen plots met DNA opgescheept zaten.quote:Je zal toch echt een verklaring moeten bieden en bewijzen hoe een aantal mensen met alleen zaad in staat zijn geweest om nieuwe dieren tot leven te wekken. Anders houdt je theorie daar op.
Maar het vraagstuk blijft wel staan. Je afwezigheid van antwoord en de vreemde antwoorden hierboven zeggen me al genoeg.quote:Dit geldt dus niet.
http://bible.cc/genesis/5-2.htmquote:Op donderdag 16 april 2009 01:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
In de bijbel is Yahweh de Vader..
[..]
Die zin staat niet in de bijbel. Zowel moet je hem aanwijzen, in Genesis heb ik hem niet kunnen vinden.
Dat klopt, maar het gaat om de paralellen die bewijzen dat de bijbel een vernieuwing is van een ouder geloof. Net als de symbologie die de kerk gebruikt, is het verhaal zelf ook vernieuwd en opgebouwd uit "pagan beliefs".quote:Dit is leuke woordgoochelarij, maar geen etymologie. Adam is hebreeuws. Babyloniërs spraken geen hebreeuws.
Bron: http://themagicalbuffet.com/blog1/2007/12/31/man-of-clay/quote:Though we all know that this is an ancient tale, few of us realize how prevalent this belief actually was in the ancient world. While Hebrew scribes were writing their ‘man from clay’ legend in Israel, there was a similar legend being taught in nearby Sumeria (modern day Iraq). The Sumerians believed that mankind was created to ‘do work’ for the gods (an admittedly different belief than that of the Jews, who believed we were created to live blissfully in Eden). However, the Sumerian myth also states that the gods created man by mixing “blood and clay”. Of course, this “blood” is the “blood” of the gods, and serves the same function as the “breath of God” in the Hebrew legend, which is to animate the lifeless clay and give it life. When the population of mankind gets too large in the Sumerian version, a god named ‘Enlil’ asks the Elder Gods to send a flood to rid the earth of mankind. A man then builds an enormous ark and survives the flood, to later become the father of a new ‘cleansed’ mankind. If this sounds familiar, it is because this story not only appears later in the Old Testament as the story of Noah, it also appears in the Babylonian “Epic of Gilgamesh”, where his name is “Utnapishtim”, in Greek lore as a man named “Deucalion”, and in Hindu stories as a man named “Manu”.
In a seperate Sumerian myth, Ninhursag, the great Birth goddess created a beautiful garden called “Edinu” (later called “Eden” by the Jews). A god named Enki was put in charge of the animals of Edinu and told not to eat any of the plants. Enki ate the plants and this enraged Ninhursag. As punishment, she caused him to feel great pain in his rib. The Sumerian word for “rib” was “ti”, a word that also meant “life”. The other gods begged Ninhursag to cure Enki. She agreed and created a goddess from his rib to be his companion. The goddess was named “Ninti”, meaning “goddess of life” or “goddess of the rib”. This myth appears later in Hebrew lore, in which a woman named “Havah” or “Eve” (which means “life”) is created from the rib of “Adam”, the man “made from earth”. The name “Eve” can also mean “the beginning”, as in “the beginning of life”, becuase Adam and Eve are said to be responsible for the birth of mankind. It is important to note that the “Ninti” story predates the “Eve” story by thousands of years, proving that this myth was prevalent and well accepted by much of the ancient world.
Hier zou je een punt kunnen hebben. Maar ook de zoon van En.Ki, Marduk, wordt weleens gezien als Lucifer. Sommige vergelijken hem ook met Ra. Ra, die in de bijbel na elke zegening wordt geprezen in de vorm van Amen - Amen-Raquote:Hier gaat het mis want de vloed kwam volgens de bijbel lang nadat Lucifer gevallen was. Het lijkt dus wel een beetje op elkaar, maar is niet hetzelfde. Als je verdere doctrines gaat vergelijken, is Yahweh anders dan alle andere goden. Voornamelijk in het feit dat hij zelf sterft volgens zijn eigen wetten om boete te doen voor de mensheid.
"Babylon was een afvallig religieus systeem"quote:Welke eerdere beschrijving van babylon?
Het meest fascinerend vind ik de hebreeuwste taal. Dit is in feite een code taal.. tegenwoordig zou je kunnen zeggen een computer taal. De bijbel is dus hervormd door een groepering aan interlectuele die er meer mee bedoelen dan alleen de teksten die je leest. De grote vraag is dus, wat?quote:Persoonlijk geloof ik dat de bijbel de waarheid beschrijft, terwijl andere volkeren versies hebben waar fouten in geslopen zijn, demonologie en bijgeloof van invloed zijn geweest en uiteindelijk een satanische religie geadopteerd hebben, de vruchtbaarheids/falluscultus met hemellichaamsymboliek die we overal tegengekomen.
Ik denk dat er toch een soort van idee achter zit, ik ken de jongens wel die de background animation. In veel films zitten wel kritiek puntjes verwerkt op overheden of op de mensheid.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:24 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Iedereen dus, maar toch. Waarom die trails in " Over The Hedge ", heb jij enig idee ?
De Nederlandse versie is massaal uitverkocht. De originele uitgever alhier, een particulier, is een tijd terug overleden. De erfgenamen hiervan zijn nu al heel lang in onderhandeling met Sitchin het boek opnieuw uit te mogen brengen.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:52 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
bol.com
of eventueel
amazon.com
Edit: Lambiekje, thnx voor de Scribd link![]()
Hé ... nu vallen de Smurfen met hun muts op eens beter op hun plek met paddestoelenquote:
Secrets of the Hebrew Lettersquote:Op donderdag 16 april 2009 10:43 schreef Ticker het volgende:
Het meest fascinerend vind ik de hebreeuwste taal. Dit is in feite een code taal.. tegenwoordig zou je kunnen zeggen een computer taal. De bijbel is dus hervormd door een groepering aan interlectuele die er meer mee bedoelen dan alleen de teksten die je leest. De grote vraag is dus, wat?
Wie heeft deze taal verzonnen, en waarom is de bijbel erin geschreven?
Atlantean Conspiracyquote:Op donderdag 16 april 2009 19:20 schreef Chooselife het volgende:
[..]
De Nederlandse versie is massaal uitverkocht. De originele uitgever alhier, een particulier, is een tijd terug overleden. De erfgenamen hiervan zijn nu al heel lang in onderhandeling met Sitchin het boek opnieuw uit te mogen brengen.
Ik heb er één op marktplaats weten te vinden. Al betaal ik wel ruim het dubbele van de prijs.
Jongens, ik heb meer lectuur nodig in dit genre. Echte eye-openers. Wie heeft meer tips?
Andere mensen hier suggesties op?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:20 schreef Chooselife het volgende:
[..]
De Nederlandse versie is massaal uitverkocht. De originele uitgever alhier, een particulier, is een tijd terug overleden. De erfgenamen hiervan zijn nu al heel lang in onderhandeling met Sitchin het boek opnieuw uit te mogen brengen.
Ik heb er één op marktplaats weten te vinden. Al betaal ik wel ruim het dubbele van de prijs.
Jongens, ik heb meer lectuur nodig in dit genre. Echte eye-openers. Wie heeft meer tips?
* Spellmeista laat scheetquote:Op donderdag 16 april 2009 20:48 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Andere mensen hier suggesties op?
Die en total-onslaught staan nog steeds boven aan.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Secrets of the Hebrew Letters
God = Tetragrammaton = Tetrahedron. Hebreewse letters worden gevormd door lichtinval in z'n Tetrahedron. Multiple Tetrahedrons is constructie van het vacuum, tenminste dat is de term die we gebruiken maar is in realiteit barstens vol energie.
Je moet echt Nassim Harameins bijbel verhaal bekijken. Het is zo verduidelijkt wat de bijbel is en wat voor code-boek het is. En hoe het dan functioneert met natuurkunde. Fascinerend.
Ik denk dat je met een voorbeeld moet komen.quote:
Nou, ik weet niet goed wat ik hier mee moet..quote:Op donderdag 16 april 2009 19:33 schreef Spellmeista het volgende:
De meeste zaken die ik tegenkom in mijn leven komen dezelfde dag nog op nu.nl. Als jullie mijn mening willen horen over het laatste plan: Er is geen plan!!! Jullie zijn gekoppeld aan een simpel leven dat hier in truth al jaren zit te typen en jullie "bewust" probeert te maken. Er is een totale controle op zaken waar jullie nog en eens geen weet van hebben blijkbaar. Speculeren leuk, maar dit gaat net even een stapje verder dan dat. Regeringen weten van mijn bestaan. Sommige mensen weten hoe het zit, jullie blijkbaar nog niet. Ik vind geschiedenis zelf ook uiterst interessant, maar blijkbaar heeft het tot dit punt geleid. Een wereld op de rand van de afgrond. Mijn functie is het keren van het tij. Of je het nu niet of wel wilt begrijpen. Ik zit constant in het midden van alle zaken die hier op deze wereld afspelen en heb er ook nog eens een keer invloed op blijkbaar. Het "perfecte plan" is dat ik mijn eigen "systeem" in-kan en er beveiliging opzit. Als de magie zoals ik het noem namelijk gebruikt wordt door anderen kan hij uiterst gevaarlijk zijn, met alle gevolgen van dien! Ik ben trouwens wel zo slim dat ik een achterdeurtje in het systeem heb gebouwd voor de volgende keer dat ik hier ben. Als we klaar zijn horen jullie het wel. Vooralsnog is dit nog niet het geval. So now you know Ticker e.a.
Ik ga het niet helemaal uitleggen, maar dit hele zooitje met mij inbegrepen hebben jullie aan jezelf te danken. Waar ik in kan grijpen, daar grijp ik in op mijn manier. Zoals jullie zouden zeggen: de pot verwijt de ketel. Dit kan ook omgedraaid tegen mij gezegd worden.
Trouwens maak je maar geen zorgen
Alles komt goed namelijk!!!
Vragen mag uiteraard.
Mijn mening over Reptilians: onzin..ze kunnen de pot op
Mijn mening over Chemtrails: onzin..gewoon streepjes in de lucht
Alles is zo "normaal" als het maar lijkt. Sommige van jullie kneden al in je handen als je strepen in de lucht ziet. Dit is slechts schijn. Je hebt het ergens gehoord en gaat het ergste denken. Doordat je het ergste gaat denken veranderd het patroon van je omgeving!
Voor dat laatste kun je mij inschakelen. Ik poep namelijk op patroonveranderingen in negatieve zin. De regering is helemaal nergens mee bezig. Het zijn simpelweg zaken die op je pad komen waardoor je geattendeerd op wordt op het feit dat er "meer" is. Dat er meer is, is wat mij betreft een feit, alleen basseren jullie je verhalen op boeken en dat is niks anders dat er met de bijbel werd gedaan. Het enigste "echte" boek ben jezelf. Ik heb zelf maar 1 boek "echt" uitgelezen en dat is: Magic Kingdom For Sale, een heel mooi fantasieboek! Wat ik hiermee wil zeggen geloof in je eigen fantasie, niet in die van anderen anders ga je van het "spoor" af.
daar sluit ik mij graag bij aan, evenals dat te veel focussen op het negatieve het negatieve ook daadwerkelijk 'naar je toe zal brengen'quote:Trouwens maak je maar geen zorgen
Alles komt goed namelijk!!!
.. en GTST kijkenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Die en total-onslaught staan nog steeds boven aan.
Maar gister is ook "dark mission" binnen gekomen en die wil ik ook lezen!!
Ik wou dat ik van niks wist, dan kon ik gewoon nutteloos gaan surfen!!!
Alan Alford - Goden uit de Kosmosquote:Op donderdag 16 april 2009 20:48 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Andere mensen hier suggesties op?
http://www.google.nl/search?hl=nl&ei=BVjoScHPIoqRjAe75bGbCg&sa=X&oi=spell&resnum=1&ct=result&cd=1&q=bent+cross&spell=1quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:19 schreef Matteüs het volgende:
Kan het niet zo zijn dat die staf gewoon gevallen is?
Het was maar een grapje vriend.quote:
http://hiddenmysteries.com/xcart/product.php?productid=18593quote:Jesus
Last of the Great Pharoahs
by Ralph Ellis
--------------------------------------------------------------------------------
There is irrefutable evidence that the Biblical patriarchs were indeed pharaohs of Egypt, that is why their story was so important that it has endured for so many thousands of years. Using this new knowledge, Jesus, Last of the Pharaohs goes on to discover an entirely new face to Christianity, to discover startling new passages where the Biblical Jesus and Saul appear in the historical record. The Bible is transformed into a story of a royal bloodline, and it is a tale that is verifiable at every stage by references from the historical texts.
The biblical Abraham and Jacob were pharaohs of Egypt.
The Israelites were not shepherds, but the Hyksos Shepherd pharaohs.
The dispute that caused the Biblical Exodus.
Jesus married his sister, Mary Magdelene.
Jesus, governor of Tiberias, leader of 600 rebel 'fishermen'.
Jesus followed the traditional astrology of the Egyptians,
... he was born a Lamb of God (Aries) and died a fisher of men (Pisces).
Saul discovered in the historical record.
Excerpt:
Despair
For the majority of people, this massive change to their daily lives must have been devastating. Just try to imagine the fuss that would be made today if a senior rabbi stood up and said that all the basic tenets of Judaism have to change. If that senior rabbi also managed to get high-level backing from the civil service and even the 'king' of the country, the result might well be civil war. This is exactly what happened in ancient Egypt. The Heliopolian priests said the religion must change; the people were devastated by this enormous alteration to their lives and they turned to see who would support their position. It was Thebes that eventually gave the people the theological reassurance they craved.
It would appear that even at the great religious center of Thebes and the Temple of Karnak, the priests did not have access to all the secrets of Heliopolis; these matters may have been as much a shock to them as they were to the general public. Or perhaps Thebes was just a little more commercial in this enterprise. After all, each temple of Egypt depended on the lands and tithes that were granted to them by the nobles in the land; then, as now, these aristocratic nobles could be of great influence behind the scenes.
Thebes backed the common people in this dispute and so the people rallied around Thebes; the country was in turmoil The people were split down the middle: southerners against northerners, Upper Egypt against Lower. Upper Egypt declared the northerners heretics and made itself an independent state, with its own pharaoh based in Thebes. Lower Egypt declared the southerners uneducated plebeians and crowned their own pharaoh in Avaris - a Hyksos pharaoh, a Shepherd King, a follower of Aries.
en voor de irrefutable facts moet ik het boek lezen ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:33 schreef Ticker het volgende:
[..]
http://hiddenmysteries.com/xcart/product.php?productid=18593
Nee Nee, haakt samen met wat opmerking die ik eerder maakte.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en voor de irrefutable facts moet ik het boek lezen ?
Rond Kerst zond EO op GeschiendenisTV en docu uit dat Jezus wel eens ceasar geweest zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee Nee, haakt samen met wat opmerking die ik eerder maakte.
Jezus, een verbastering van de benaming 'zoonvanisis' ofwel Caesarion.
Vermoed wordt dat hij door Cleopatra (moeder) naar Indie is gestuurd om daar te vluchten. Vandaar ook zijn manier geloven. (Krishna?)
Kan het niet gewoon zo zijn dat de ontwerper de voorkeur gaf aan dit kruis ipv een kaarsrecht?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:19 schreef Matteüs het volgende:
Kan het niet zo zijn dat die staf gewoon gevallen is?
Noem me wat je wilt. Jij vroeg om antwoorden, die krijg je nuquote:Op donderdag 16 april 2009 21:15 schreef Ticker het volgende:
[..]
Op dit moment zeg je Morpheus uit de matrix te zijn.
Dit zijn de trefwoorden; bent cross, of, broken cross.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan het niet gewoon zo zijn dat de ontwerper de voorkeur gaf aan dit kruis ipv een kaarsrecht?
Ontwerper vond een gebogen kruis beter bij de ellende van een stervende man aan het kruis passen. Klaar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:05 schreef Ticker het volgende:
Probeer maar een 'normale' uitleg te vinden, waar niet in belicht wordt dat deze vorm van het kruis in occultische groeperingen en of satan verering wordt gebruikt.
Bron?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ontwerper vond een gebogen kruis beter bij de ellende van een stervende man aan het kruis passen. Klaar.![]()
En zo kan je er nog 300 in die trant bedenken. Niet alles heeft een diepe achterliggende reden.
Mijn duim.quote:
Het is de betekenis die je er zelf aan geeft. Niet dat het uit maakt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn duim.
Er kunnen honderden redenen zijn waarom dat kruis er zo uit ziet, ik opper er slechts eentje van. Of wil je beweren dat mijn verklaring onmogelijk waar kan zijn?
Ik denk dat je gewoon teveel achter een gebogen kruis zoekt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:02 schreef Ticker het volgende:
[..]
Het is de betekenis die je er zelf aan geeft. Niet dat het uit maakt.
Maar dat is een groot verschil met waarom de paus het vasthoudt.
Nee joh, het is niet het zoeken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon teveel achter een gebogen kruis zoekt.
Maar het is een heel andere taal...quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee Nee, haakt samen met wat opmerking die ik eerder maakte.
Jezus, een verbastering van de benaming 'zoonvanisis' ofwel Caesarion.
Vermoed wordt dat hij door Cleopatra (moeder) naar Indie is gestuurd om daar te vluchten. Vandaar ook zijn manier geloven. (Krishna?)
Er zit nogal een verschil tussen een hanekam zetten en de ene staf prefereren boven de anderequote:Op zaterdag 18 april 2009 15:24 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee joh, het is niet het zoeken.
Alles heeft een betekenis, denk dat je dat ondertussen in dit topic wel moet doorhebben.
Jij denkt dat een instantie als de kerk, het geloof, iets doet.. zomaar?
Omdat het 'mooi' is? Zoiets bestaat niet.
Dat is hetzelfde als de Paus morgen een hanekan zou laten zetten.
Ah joh.. vind ie leuk.
Heel het geloof is een groot ritueel. Van de dagen die gevierd worden, tot de akties die we op die dagen doen.
Van het dragen van de kledij tot het aanbidden van bepaalde artifacten.
Niets is zonder een bepaald bewustzijn.
Tsarion doet inderdaad aan trucerij met woorden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Maar het is een heel andere taal...
Jesus of Yeshuah betekent 'Yahweh de verlosser',
In Isaiah wordt de komst van de messias voorspeld: een maagd zal een kind baren en zal zijn naam noemen Immanuel.
Immanuel betekent 'God met ons'.
Je doet woordgoochelarij, geen etymologie wat een academische studie is. Met jouw gedachtengang zou je kunnen concluderen dat bijv. karikatuur en charactère hetzelfde zijn omdat het een beetje op elkaar lijkt. Of esperare in het spaans wat wachten betekent en espere in het frans wat hopen betekent. Wat jij doet is wat iemand als Tsarion doet die zegt dat 'Genesis' komt van 'genes of isis'. Hebreeuws met engels uitleggenDat is woordgoochelarij om je punt te maken, geen wetenschappelijke benadering van woordbetekenis.
quote:At the left is a tablet from the early 9th century B.C. which depicts the Babylonian sun-god Shamash seated on the right, holding emblems of his authority, a staff and ring, and the king with two attendants on the left. In the center, on an altar, is a large 4-point sun image, with additional small wavy rays between the points.
Tja, en? Symbolen worden gebruikt, hergebruikt, gelijkende symbolen worden ontworpen. Het zegt allemaal niks.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:38 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nogmaals naar het aantal symbolen die je eruit kan halen.
De dennenappel (pine cone)
De staf met het gebogen kruis.
Het maltezer kruis.. Zogenaamd een recent kruis? Maar de oude iraakse koningen droegen dit symbool voor hun god.. Pagan worship..
[ afbeelding ]
En niet te vergeten, de vissenkop (dagon).. of zoals de goeie oude sint hem noemt, de mijter!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al het geloof is hetzelfde, het wordt alleen voortgezet onder valse voorwaarde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oops.. kruisje ondersteboven. Vast niet zo bedoeld.
Je mening niet als een feit brengen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, en? Symbolen worden gebruikt, hergebruikt, gelijkende symbolen worden ontworpen. Het zegt allemaal niks.
ben het met je eens.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je mening niet als een feit brengen.
Ik ken iemand die zegt dat blauw, rood is.
Dan wil nog niet zeggen dat het rood is.
De enige onderbouwing die je hebt is je geloofsovertuiging dat het niet zo is.
Misschien moet je die eens herzien.
Dat wát niet zo is? Volgens mij doe je iets teveel aannames namelijk....quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je mening niet als een feit brengen.
Ik ken iemand die zegt dat blauw, rood is.
Dan wil nog niet zeggen dat het rood is.
De enige onderbouwing die je hebt is je geloofsovertuiging dat het niet zo is.
Misschien moet je die eens herzien.
Het lijkt heel in de verte op elkaar, wat is daar zo belangrijk aan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:11 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Om van de honderden heidense symbolen alleen al deze te nemen.
Je ziet zelfs de 3 diagonale strepen lopen. In het symbool van het vatican hebben ze die er nog steeds in, maar ingekort.
Kap nou eens met kortzichtig zijn.
ik wil mezelf niet kortzichtig noemen, ben best in voor deze conspiracy zaken maar die onderste foto met dat omgedraaide kruis was gewoon een Petruskruis hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:11 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Om van de honderden heidense symbolen alleen al deze te nemen.
Je ziet zelfs de 3 diagonale strepen lopen. In het symbool van het vatican hebben ze die er nog steeds in, maar ingekort.
Kap nou eens met kortzichtig zijn.
quote:Na afloop van een van de laatste bezoeken van Paus Johannes Paulus II aan Israël, circuleerde een foto van hem met een Petruskruis op de achtergrond wereldwijd op het internet. Hierna groeide de overtuiging van sommigen, dat de katholieke kerk is verbonden met satanisme. In werkelijkheid is de foto gerelateerd aan de katholieke traditie dat de paus een opvolger is van Petrus, en het Petruskruis dus een logisch symbool is voor het hoofd van de katholieke kerk.
[bewerken]
Thanks voor de info.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik wil mezelf niet kortzichtig noemen, ben best in voor deze conspiracy zaken maar die onderste foto met dat omgedraaide kruis was gewoon een Petruskruis hoor
Bepaalde religieuze seriemoordenaars in USA gebruikte dat en de FBI dacht meteen aan een satanisch motief(omdat een omgedraaid kruis globaal bekend staat als het kruis van Satan), terwijl de reli-freak in kwestie zwaar katholiek was(petrus, boetedoening van slachtoffers e.d.).
zie het als een add-on op het verhaal
http://nl.wikipedia.org/wiki/Petruskruis
en ik citeer:
[..]
quote:Het Petruskruis is een omgekeerd Latijns kruis. De grondslag van dit symbool komt van het verhaal dat de katholieke kerk vertelt dat Petrus ondersteboven gekruisigd wilde worden, daar hij zich onwaardig voelde om op dezelfde manier te sterven als Christus.
Ik kan deze niet rijmen met het feit dat het ook daadwerkelijk op die stoel te zien is.quote:In werkelijkheid is de foto gerelateerd aan de katholieke traditie dat de paus een opvolger is van Petrus, en het Petruskruis dus een logisch symbool is voor het hoofd van de katholieke kerk.
drmquote:Op zondag 19 april 2009 10:11 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Jullie halen er allemaal dingen bij die weinig intressant zijn.
Het filmpje recreeen gaat uitermate goed. Ik zal binnenkort de eerste versie op youtube zetten en hier posten.
Ik kan er niet elke dag aan werken maar doe elke dag wat.
Zoals ik dacht is dit toch wel schikbarend makkelijk en als ik het downconvert naar youtube material kan je het verschil nauwlijks nog zien vermoed ik.
De vraag was ook niet meer of het kan. Dat lijkt me evident.quote:Op zondag 19 april 2009 10:11 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Jullie halen er allemaal dingen bij die weinig intressant zijn.
Het filmpje recreeen gaat uitermate goed. Ik zal binnenkort de eerste versie op youtube zetten en hier posten.
Ik kan er niet elke dag aan werken maar doe elke dag wat.
Zoals ik dacht is dit toch wel schikbarend makkelijk en als ik het downconvert naar youtube material kan je het verschil nauwlijks nog zien vermoed ik.
Waarom worden er filmpjes van bigfoot en ufo's gemaakt ?quote:Op zondag 19 april 2009 12:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De vraag was ook niet meer of het kan. Dat lijkt me evident.
De vraag is meer waarom wordt uberhaupt gedaan. En waarom zou men het bij een nieuwslezer doen?
wees in godsnaam niet zo naief...quote:Op zondag 19 april 2009 13:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat er zo spectaculair is aan 2 cirkelvormige symbolen die heel in de verte op elkaar lijken.
quote:
Bedankt, het is me nu allemaal een stuk duidelijkerquote:
mooi, en het verhaal van de reptilians & the greys snap je nu ook?quote:Op zondag 19 april 2009 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bedankt, het is me nu allemaal een stuk duidelijker
Daar heb ik niet naar gekeken, ik verbaas me nog steeds over wat 2 enorm verschillende symbolen voor samenhang hebben. Als je die 2 dingen naast elkaar legt en glashard beweert dat het ene van het andere afstamt dan kan ik er ook nog wel wat bedenkenquote:Op zondag 19 april 2009 14:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
mooi, en het verhaal van de reptilians & the greys snap je nu ook?
quote:
Zijn die er dan zoveel? Ik bedoel.. filmpjes die dan ook nog eens echt lijken.quote:Op zondag 19 april 2009 12:57 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Waarom worden er filmpjes van bigfoot en ufo's gemaakt ?
Of geesten ??
Mensen vinden leuk om te kijken wat voor impact hun filmpje heeft
En daarom worden er vast ook Ministerie voor UFO zaken opgericht?quote:Op zondag 19 april 2009 12:57 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Waarom worden er filmpjes van bigfoot en ufo's gemaakt ?
Of geesten ??
Mensen vinden leuk om te kijken wat voor impact hun filmpje heeft
Tja wat je dan eigenlijk nodig hebt is inzicht, ik denk niet dat je dat in dit topic gaat vinden.quote:Op zondag 19 april 2009 14:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar heb ik niet naar gekeken, ik verbaas me nog steeds over wat 2 enorm verschillende symbolen voor samenhang hebben. Als je die 2 dingen naast elkaar legt en glashard beweert dat het ene van het andere afstamt dan kan ik er ook nog wel wat bedenken
Je beweert dus dat het onmogelijk is dat die 2 symbolen los van elkaar zijn ontworpen, alleen omdat ze een paar vage overeenkomsten hebben?quote:Op zondag 19 april 2009 19:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Tja wat je dan eigenlijk nodig hebt is inzicht, ik denk niet dat je dat in dit topic gaat vinden.
Schijnbaar weet je er meer over en heb ik het fout.quote:Op zondag 19 april 2009 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je beweert dus dat het onmogelijk is dat die 2 symbolen los van elkaar zijn ontworpen, alleen omdat ze een paar vage overeenkomsten hebben?
Een gewoon ja of nee op mijn vraag zou in principe al voldoende zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 21:37 schreef Ticker het volgende:
[..]
Schijnbaar weet je er meer over en heb ik het fout.
Vertel, wat zijn deze symbolen dan eigenlijk? En waarom zijn het kopieën van elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |