ik heb wel verhalen gelezen dat mensen rare markeringen hebben...quote:Op maandag 13 april 2009 01:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee.
Abductions zijn nooit goed.
Vooral niet als sommige vermist raken. Voornamelijk kinderen.
Kan sowieso niet wachten tot Moon Rising ergens te zien is!quote:Op maandag 13 april 2009 01:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik heb wel verhalen gelezen dat mensen rare markeringen hebben...
Maar Ticker, die Moon Rising. In een van die trailers staat dat NASA ET's heeft op de listing/loonlijst.
quote:Op maandag 13 april 2009 01:06 schreef Ticker het volgende:
Video describing the 911 event as a mega-ritual intended to open a stargate.
Nice info Lambiekje. Ik ben vrij nieuw met de reptilians... ze zijn eigenlijk te achterlijk dat ze zo morphen voor de cam.. Ik bedoel... Hoe achterlijk denken zij dat wij zijn? Hoe naief denken ze dat de mensheid is. Gelukkig weten wij wel beter.quote:Op maandag 13 april 2009 01:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik heb wel verhalen gelezen dat mensen rare markeringen hebben...
Maar Ticker, die Moon Rising. In een van die trailers staat dat NASA ET's heeft op de listing/loonlijst.
Ik geloof persoonlijk niet in het shapeshiften, als in een natuurlijk iets.quote:Op maandag 13 april 2009 01:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nice info Lambiekje. Ik ben vrij nieuw met de reptilians... ze zijn eigenlijk te achterlijk dat ze zo morphen voor de cam.. Ik bedoel... Hoe achterlijk denken zij dat wij zijn? Hoe naief denken ze dat de mensheid is. Gelukkig weten wij wel beter.
mee eensch. het vertoond enkele lekken. Dat kan ook niet anders omdat wij een andere tech hebben dan hun.quote:Op maandag 13 april 2009 01:32 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik geloof persoonlijk niet in het shapeshiften, als in een natuurlijk iets.
Ik schat dat het technologisch is, en het wordt voornamelijk door de camera goed opgevangen.
Daarnaast denk ik dat de technologie niet perfect is.
Kijk naar 911. Het werd zo bruut in ons gezicht gegooid en toch roept de gros het waren de19 kapers. Dus ja men is achterlijk.quote:Op maandag 13 april 2009 01:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nice info Lambiekje. Ik ben vrij nieuw met de reptilians... ze zijn eigenlijk te achterlijk dat ze zo morphen voor de cam.. Ik bedoel... Hoe achterlijk denken zij dat wij zijn? Hoe naief denken ze dat de mensheid is. Gelukkig weten wij wel beter.
Kijk er naar uit.quote:Op maandag 13 april 2009 01:17 schreef Ticker het volgende:
Hopelijk kan ik dan me moon topic afmaken!
Je lichaam is een energie-begrensing. Waarom zou je niet instaat zijn dat aan te passen?quote:Op maandag 13 april 2009 01:32 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik geloof persoonlijk niet in het shapeshiften, als in een natuurlijk iets.
Ik schat dat het technologisch is, en het wordt voornamelijk door de camera goed opgevangen.
Daarnaast denk ik dat de technologie niet perfect is.
Dat is lang geleden Jethro Tullquote:
Dus nu (150 jaar) levert het meer geld op door te zeggen dat aarde rond is ipv van dat het plat is?quote:Op maandag 13 april 2009 02:33 schreef Neutrino het volgende:
Occam's razor
Wat zou je zonder kennis van dit onderwerp als hard bewijs kunnen aangeven ?
Wanneer is het onomstotelijk bewezen?
Hoe meer mensen er bij betrokken zijn, des te waarschijnlijker dat het geheim uitlekt.
Denk na voordat je ergens in wil geloven. Sommige mensen hebben namelijk baat bij
complot theorieen en vrije energie aparaten. En dat is uiteindelijk geld..
WHOOT. Colorreplacement is wel een geweldig tool om bedrog te ontmaskeren.quote:Op maandag 13 april 2009 01:17 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kan sowieso niet wachten tot Moon Rising ergens te zien is!
[ afbeelding ]
Hopelijk kan ik dan me moon topic afmaken!
De maan ziet er rond uit. En ook de zon ziet er rond uit. Dus waarom zou de aarde niet rond zijn?quote:Op maandag 13 april 2009 02:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dus nu (150 jaar) levert het meer geld op door te zeggen dat aarde rond is ipv van dat het plat is?
Hoe meer mensen het weten hoe minder snel het uit lekt. Hoe groter de leugen hoe meer hem geloven.
Occams Razor is larie.
waar kwam dan die idiote gedachte vandaan dat de aarde plat is.quote:Op maandag 13 april 2009 02:54 schreef Neutrino het volgende:
[..]
De maan ziet er rond uit. En ook de zon ziet er rond uit. Dus waarom zou de aarde niet rond zijn?
Als een boot vetrekt. Waarom verdwijnt het schip dan eerder dan de mast uit het zicht. Dit moet
wel komen door de ronding van de aarde.
Je hoeft mij niet uit te leggen dat de aarde rond is aan de hand van goniometrie.quote:Theorieen die je zelf kan verifieren zoals goniometrie, de stelling van pythagoras, etc geven ons mogelijkheden om aan te tonen dat de aarde rond is.
Jouw voorbeeld slaat nergens op. Waarom zou het waarschijnlijker zijn dat de aarde plat is?
Ik zeg enkel dat er een hoop ellendige mensen verdienen aan het fabriceren dan wel ondersteunen
van complot theorieen. Ik mag toch hopen dat je niet elk verhaaltje op het internet gelooft.
Als iets zeer waarschijnlijk is hang ik dat beeld van de werkelijkheid liever aan dan iets dat onwaarschijnlijk is. Niettemin ben ik openminded genoeg om te kijken naar iemand zijn bewijsvoering. Geef me de mogelijkheden om ook onderzoek te doen en hetzelfde vast te stellen. En niet het onderzoek dat een ander al voor mij heeft gedaan.
Goh, wat vreemd zeg, dat mensen je dan vierkant uitlachen. Dit topic slaat echt alles. Er zijn een hoop gekke dingen langsgekomen op Fok maar deze troep hier spant toch wel de kroonquote:Op maandag 13 april 2009 02:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zeg tegen je buurvrouw bijvoorbeeld dat voormalige president een shapeshifter is. Je wordt dan vierkant uitgegelachen. Men geloofd je niet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Enkiquote:Op maandag 13 april 2009 02:55 schreef Twerk het volgende:
Ik heb het 1 en ander gelezen. Los van of ik er iets van geloof of niet zou ik willen vragen: Zijn er theorieen over het doel dat die Reptillians voor ogen zouden hebben en waar ze vandaan komen etc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |