abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 april 2009 @ 01:06:06 #41
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67967507

Video describing the 911 event as a mega-ritual intended to open a stargate.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  maandag 13 april 2009 @ 01:12:44 #42
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_67967644
quote:
Op maandag 13 april 2009 01:01 schreef Ticker het volgende:

[..]

Nee.
Abductions zijn nooit goed.
Vooral niet als sommige vermist raken. Voornamelijk kinderen.
ik heb wel verhalen gelezen dat mensen rare markeringen hebben...

Maar Ticker, die Moon Rising. In een van die trailers staat dat NASA ET's heeft op de listing/loonlijst.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 13 april 2009 @ 01:17:03 #43
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67967735
quote:
Op maandag 13 april 2009 01:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar Ticker, die Moon Rising. In een van die trailers staat dat NASA ET's heeft op de listing/loonlijst.

Kan sowieso niet wachten tot Moon Rising ergens te zien is!

Hopelijk kan ik dan me moon topic afmaken!

[ Bericht 11% gewijzigd door Ticker op 13-04-2009 01:30:48 ]
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  maandag 13 april 2009 @ 01:26:17 #44
52357 Lambiekje
pi_67967907
quote:
Op maandag 13 april 2009 01:06 schreef Ticker het volgende:

Video describing the 911 event as a mega-ritual intended to open a stargate.

mmm G8 is ook typisch
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 13 april 2009 @ 01:26:35 #45
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_67967917
quote:
Op maandag 13 april 2009 01:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nice info Lambiekje. Ik ben vrij nieuw met de reptilians... ze zijn eigenlijk te achterlijk dat ze zo morphen voor de cam.. Ik bedoel... Hoe achterlijk denken zij dat wij zijn? Hoe naief denken ze dat de mensheid is. Gelukkig weten wij wel beter.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  maandag 13 april 2009 @ 01:32:43 #46
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_67968028
quote:
Op maandag 13 april 2009 01:26 schreef Michielos het volgende:

[..]

Nice info Lambiekje. Ik ben vrij nieuw met de reptilians... ze zijn eigenlijk te achterlijk dat ze zo morphen voor de cam.. Ik bedoel... Hoe achterlijk denken zij dat wij zijn? Hoe naief denken ze dat de mensheid is. Gelukkig weten wij wel beter.
Ik geloof persoonlijk niet in het shapeshiften, als in een natuurlijk iets.
Ik schat dat het technologisch is, en het wordt voornamelijk door de camera goed opgevangen.
Daarnaast denk ik dat de technologie niet perfect is.
  maandag 13 april 2009 @ 01:39:34 #47
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_67968108
quote:
Op maandag 13 april 2009 01:32 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ik schat dat het technologisch is, en het wordt voornamelijk door de camera goed opgevangen.
mee eensch. het vertoond enkele lekken. Dat kan ook niet anders omdat wij een andere tech hebben dan hun.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  maandag 13 april 2009 @ 02:04:13 #48
52357 Lambiekje
pi_67968325
quote:
Op maandag 13 april 2009 01:26 schreef Michielos het volgende:

[..]

Kijk naar 911. Het werd zo bruut in ons gezicht gegooid en toch roept de gros het waren de19 kapers. Dus ja men is achterlijk.

Zeg tegen je buurvrouw bijvoorbeeld dat voormalige president een shapeshifter is. Je wordt dan vierkant uitgegelachen. Men geloofd je niet.

Ik ontken dat maar om nog enigszins mijn geloofwaardigheid te houden.
pi_67968339
quote:
Op maandag 13 april 2009 01:17 schreef Ticker het volgende:

Kijk er naar uit.
En dan naar Mars.

En dan de..
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 13 april 2009 @ 02:07:37 #50
237059 Twerk
The Spurs
pi_67968352
Ik ben te lui NU om te zoeken of te lezen, maar wie kan in het kort mij iets over het reptielen verhaal vertellen? En wat de gedachtengang erachter zou zijn..

Ja, ik geef toe; ik ben nu lui en als het je niet bevalt dan staat het je vrij deze post te negeren.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  maandag 13 april 2009 @ 02:10:42 #51
52357 Lambiekje
pi_67968374
quote:
Op maandag 13 april 2009 01:32 schreef Ticker het volgende:

[..]

Je lichaam is een energie-begrensing. Waarom zou je niet instaat zijn dat aan te passen?
En hoe zit het met de leguaan? Die kan van kleur veranderen of zoals deze octopus

Kijk naar de beesten in de diepzee
Waarom zitten daar de bizarste/mooiste vormen, kleuren en levensvormen? Leg me dat eens uit?
Wat weten we nu eigenlijk echt van onze diepzee?

[ Bericht 5% gewijzigd door Lambiekje op 13-04-2009 02:20:37 ]
  maandag 13 april 2009 @ 02:25:09 #52
52357 Lambiekje
pi_67968463
quote:
Op maandag 13 april 2009 02:05 schreef Resonancer het volgende:

[..]
En dan de..

Dat is lang geleden Jethro Tull

mmm space ships rond de zon.

zo gek is het niet in 2007 was er de film Sunshine van Danny Boyle (Slumdog Millionaire/Trainspotting)

De sun-room is echt fucking beautiful.

[ Bericht 19% gewijzigd door Lambiekje op 13-04-2009 02:40:24 ]
  maandag 13 april 2009 @ 02:33:48 #53
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_67968524
Occam's razor

Wat zou je zonder kennis van dit onderwerp als hard bewijs kunnen aangeven ?
Wanneer is het onomstotelijk bewezen?

Hoe meer mensen er bij betrokken zijn, des te waarschijnlijker dat het geheim uitlekt.
Denk na voordat je ergens in wil geloven. Sommige mensen hebben namelijk baat bij
complot theorieen en vrije energie aparaten. En dat is uiteindelijk geld..
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
  maandag 13 april 2009 @ 02:38:36 #54
52357 Lambiekje
pi_67968551
quote:
Op maandag 13 april 2009 02:33 schreef Neutrino het volgende:
Occam's razor

Wat zou je zonder kennis van dit onderwerp als hard bewijs kunnen aangeven ?
Wanneer is het onomstotelijk bewezen?

Hoe meer mensen er bij betrokken zijn, des te waarschijnlijker dat het geheim uitlekt.
Denk na voordat je ergens in wil geloven. Sommige mensen hebben namelijk baat bij
complot theorieen en vrije energie aparaten. En dat is uiteindelijk geld..
Dus nu (150 jaar) levert het meer geld op door te zeggen dat aarde rond is ipv van dat het plat is?
Hoe meer mensen het weten hoe minder snel het uit lekt. Hoe groter de leugen hoe meer hem geloven.
Occams Razor is larie.
  maandag 13 april 2009 @ 02:52:19 #55
52357 Lambiekje
pi_67968620
quote:
Op maandag 13 april 2009 01:17 schreef Ticker het volgende:

[..]

Kan sowieso niet wachten tot Moon Rising ergens te zien is!

[ afbeelding ]

WHOOT. Colorreplacement is wel een geweldig tool om bedrog te ontmaskeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 13-04-2009 03:04:22 ]
  maandag 13 april 2009 @ 02:54:49 #56
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_67968632
quote:
Op maandag 13 april 2009 02:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dus nu (150 jaar) levert het meer geld op door te zeggen dat aarde rond is ipv van dat het plat is?
Hoe meer mensen het weten hoe minder snel het uit lekt. Hoe groter de leugen hoe meer hem geloven.
Occams Razor is larie.
De maan ziet er rond uit. En ook de zon ziet er rond uit. Dus waarom zou de aarde niet rond zijn?
Als een boot vetrekt. Waarom verdwijnt het schip dan eerder dan de mast uit het zicht. Dit moet
wel komen door de ronding van de aarde.

Theorieen die je zelf kan verifieren zoals goniometrie, de stelling van pythagoras, etc geven ons mogelijkheden om aan te tonen dat de aarde rond is.

Jouw voorbeeld slaat nergens op. Waarom zou het waarschijnlijker zijn dat de aarde plat is?

Ik zeg enkel dat er een hoop ellendige mensen verdienen aan het fabriceren dan wel ondersteunen
van complot theorieen. Ik mag toch hopen dat je niet elk verhaaltje op het internet gelooft.

Als iets zeer waarschijnlijk is hang ik dat beeld van de werkelijkheid liever aan dan iets dat onwaarschijnlijk is. Niettemin ben ik openminded genoeg om te kijken naar iemand zijn bewijsvoering. Geef me de mogelijkheden om ook onderzoek te doen en hetzelfde vast te stellen. En niet het onderzoek dat een ander al voor mij heeft gedaan.
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
  maandag 13 april 2009 @ 02:55:39 #57
237059 Twerk
The Spurs
pi_67968636
Ik heb het 1 en ander gelezen. Los van of ik er iets van geloof of niet zou ik willen vragen: Zijn er theorieen over het doel dat die Reptillians voor ogen zouden hebben en waar ze vandaan komen etc?
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  maandag 13 april 2009 @ 02:59:52 #58
52357 Lambiekje
pi_67968654
quote:
Op maandag 13 april 2009 02:54 schreef Neutrino het volgende:

[..]

De maan ziet er rond uit. En ook de zon ziet er rond uit. Dus waarom zou de aarde niet rond zijn?
Als een boot vetrekt. Waarom verdwijnt het schip dan eerder dan de mast uit het zicht. Dit moet
wel komen door de ronding van de aarde.
waar kwam dan die idiote gedachte vandaan dat de aarde plat is.
quote:
Theorieen die je zelf kan verifieren zoals goniometrie, de stelling van pythagoras, etc geven ons mogelijkheden om aan te tonen dat de aarde rond is.

Jouw voorbeeld slaat nergens op. Waarom zou het waarschijnlijker zijn dat de aarde plat is?

Ik zeg enkel dat er een hoop ellendige mensen verdienen aan het fabriceren dan wel ondersteunen
van complot theorieen. Ik mag toch hopen dat je niet elk verhaaltje op het internet gelooft.

Als iets zeer waarschijnlijk is hang ik dat beeld van de werkelijkheid liever aan dan iets dat onwaarschijnlijk is. Niettemin ben ik openminded genoeg om te kijken naar iemand zijn bewijsvoering. Geef me de mogelijkheden om ook onderzoek te doen en hetzelfde vast te stellen. En niet het onderzoek dat een ander al voor mij heeft gedaan.
Je hoeft mij niet uit te leggen dat de aarde rond is aan de hand van goniometrie.

Je weet dondersgoed dat als je stelde dat de wereld rond is in 17e eeuw dat je op de bodem van het meer lag met een molensteen. Terwijl het al 1000 jaar bekend was bij de geleerden.
Leg dat de stomme volk uit. Nu is men net zo debiel met de 19 kapers. Imo is mijn stommer en dommer dan toen.
pi_67968663
quote:
Op maandag 13 april 2009 02:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
Zeg tegen je buurvrouw bijvoorbeeld dat voormalige president een shapeshifter is. Je wordt dan vierkant uitgegelachen. Men geloofd je niet.
Goh, wat vreemd zeg, dat mensen je dan vierkant uitlachen. Dit topic slaat echt alles. Er zijn een hoop gekke dingen langsgekomen op Fok maar deze troep hier spant toch wel de kroon
  maandag 13 april 2009 @ 03:02:43 #60
52357 Lambiekje
pi_67968666
quote:
Op maandag 13 april 2009 02:55 schreef Twerk het volgende:
Ik heb het 1 en ander gelezen. Los van of ik er iets van geloof of niet zou ik willen vragen: Zijn er theorieen over het doel dat die Reptillians voor ogen zouden hebben en waar ze vandaan komen etc?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Enki
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')