abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 april 2009 @ 20:04:23 #241
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68084151
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:20 schreef Chooselife het volgende:

[..]

De Nederlandse versie is massaal uitverkocht. De originele uitgever alhier, een particulier, is een tijd terug overleden. De erfgenamen hiervan zijn nu al heel lang in onderhandeling met Sitchin het boek opnieuw uit te mogen brengen.
Ik heb er één op marktplaats weten te vinden. Al betaal ik wel ruim het dubbele van de prijs.

Jongens, ik heb meer lectuur nodig in dit genre. Echte eye-openers. Wie heeft meer tips?
Atlantean Conspiracy
Souls of Distortion Awakening

Een serieuze must see lezing van Nassim Haramein Crossing the Event Horizon. Deel 1 / Deel 2 ... 8 uur bij elkaar maar ik wil meer, meer meer !
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 16 april 2009 @ 20:47:02 #242
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_68085764
lul er maar weer overheen
pi_68085793
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:20 schreef Chooselife het volgende:

[..]

De Nederlandse versie is massaal uitverkocht. De originele uitgever alhier, een particulier, is een tijd terug overleden. De erfgenamen hiervan zijn nu al heel lang in onderhandeling met Sitchin het boek opnieuw uit te mogen brengen.
Ik heb er één op marktplaats weten te vinden. Al betaal ik wel ruim het dubbele van de prijs.

Jongens, ik heb meer lectuur nodig in dit genre. Echte eye-openers. Wie heeft meer tips?
Andere mensen hier suggesties op?
  donderdag 16 april 2009 @ 21:06:05 #244
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_68086462
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:48 schreef Chooselife het volgende:

[..]

* Spellmeista laat scheet
  donderdag 16 april 2009 @ 21:13:54 #245
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_68086754
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Secrets of the Hebrew Letters

God = Tetragrammaton = Tetrahedron. Hebreewse letters worden gevormd door lichtinval in z'n Tetrahedron. Multiple Tetrahedrons is constructie van het vacuum, tenminste dat is de term die we gebruiken maar is in realiteit barstens vol energie.

Je moet echt Nassim Harameins bijbel verhaal bekijken. Het is zo verduidelijkt wat de bijbel is en wat voor code-boek het is. En hoe het dan functioneert met natuurkunde. Fascinerend.
Die en total-onslaught staan nog steeds boven aan.
Maar gister is ook "dark mission" binnen gekomen en die wil ik ook lezen!!
Ik wou dat ik van niks wist, dan kon ik gewoon nutteloos gaan surfen!!!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 16 april 2009 @ 21:15:02 #246
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_68086797
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:47 schreef Spellmeista het volgende:
lul er maar weer overheen
Ik denk dat je met een voorbeeld moet komen.
Op dit moment zeg je Morpheus uit de matrix te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ticker op 16-04-2009 22:45:45 ]
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_68089122
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:33 schreef Spellmeista het volgende:
De meeste zaken die ik tegenkom in mijn leven komen dezelfde dag nog op nu.nl. Als jullie mijn mening willen horen over het laatste plan: Er is geen plan!!! Jullie zijn gekoppeld aan een simpel leven dat hier in truth al jaren zit te typen en jullie "bewust" probeert te maken. Er is een totale controle op zaken waar jullie nog en eens geen weet van hebben blijkbaar. Speculeren leuk, maar dit gaat net even een stapje verder dan dat. Regeringen weten van mijn bestaan. Sommige mensen weten hoe het zit, jullie blijkbaar nog niet. Ik vind geschiedenis zelf ook uiterst interessant, maar blijkbaar heeft het tot dit punt geleid. Een wereld op de rand van de afgrond. Mijn functie is het keren van het tij. Of je het nu niet of wel wilt begrijpen. Ik zit constant in het midden van alle zaken die hier op deze wereld afspelen en heb er ook nog eens een keer invloed op blijkbaar. Het "perfecte plan" is dat ik mijn eigen "systeem" in-kan en er beveiliging opzit. Als de magie zoals ik het noem namelijk gebruikt wordt door anderen kan hij uiterst gevaarlijk zijn, met alle gevolgen van dien! Ik ben trouwens wel zo slim dat ik een achterdeurtje in het systeem heb gebouwd voor de volgende keer dat ik hier ben. Als we klaar zijn horen jullie het wel. Vooralsnog is dit nog niet het geval. So now you know Ticker e.a.

Ik ga het niet helemaal uitleggen, maar dit hele zooitje met mij inbegrepen hebben jullie aan jezelf te danken. Waar ik in kan grijpen, daar grijp ik in op mijn manier. Zoals jullie zouden zeggen: de pot verwijt de ketel. Dit kan ook omgedraaid tegen mij gezegd worden.

Trouwens maak je maar geen zorgen
Alles komt goed namelijk!!!

Vragen mag uiteraard.

Mijn mening over Reptilians: onzin..ze kunnen de pot op
Mijn mening over Chemtrails: onzin..gewoon streepjes in de lucht

Alles is zo "normaal" als het maar lijkt. Sommige van jullie kneden al in je handen als je strepen in de lucht ziet. Dit is slechts schijn. Je hebt het ergens gehoord en gaat het ergste denken. Doordat je het ergste gaat denken veranderd het patroon van je omgeving!

Voor dat laatste kun je mij inschakelen. Ik poep namelijk op patroonveranderingen in negatieve zin. De regering is helemaal nergens mee bezig. Het zijn simpelweg zaken die op je pad komen waardoor je geattendeerd op wordt op het feit dat er "meer" is. Dat er meer is, is wat mij betreft een feit, alleen basseren jullie je verhalen op boeken en dat is niks anders dat er met de bijbel werd gedaan. Het enigste "echte" boek ben jezelf. Ik heb zelf maar 1 boek "echt" uitgelezen en dat is: Magic Kingdom For Sale, een heel mooi fantasieboek! Wat ik hiermee wil zeggen geloof in je eigen fantasie, niet in die van anderen anders ga je van het "spoor" af.
Nou, ik weet niet goed wat ik hier mee moet..
maar!
quote:
Trouwens maak je maar geen zorgen
Alles komt goed namelijk!!!
daar sluit ik mij graag bij aan, evenals dat te veel focussen op het negatieve het negatieve ook daadwerkelijk 'naar je toe zal brengen'
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  donderdag 16 april 2009 @ 23:17:29 #248
52357 Lambiekje
pi_68091465
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:13 schreef Ticker het volgende:

[..]

Die en total-onslaught staan nog steeds boven aan.
Maar gister is ook "dark mission" binnen gekomen en die wil ik ook lezen!!
Ik wou dat ik van niks wist, dan kon ik gewoon nutteloos gaan surfen!!!
.. en GTST kijken
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68102107
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:48 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Alan Alford - Goden uit de Kosmos
pi_68103149
Tvp ole
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:17:41 #251
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_68103340

Misschien heb ik de achterliggende reden gevonden van het gebogen kruis:

Zoals je ziets buigt het horizontale deel van het kruis in de vorm zoals de zon opkomt en ondergaat. In zekere zin is dit ook het geval met het verticale stuk. (zie plaatje hierboven).

Ik bedacht me dit toen ik het kruis zag en de alternatieve verklaring van jezus en de zon in Zeitgeist herinnerde.

Hmm
pi_68103382
Kan het niet zo zijn dat die staf gewoon gevallen is?
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:22:29 #253
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_68103505
pi_68104329
quote:
Het was maar een grapje vriend.
Ik vind je stelling wel interessant. Maar voor mij is die nieuw en wist niet wat te zeggen.
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:33:05 #255
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_68126163
quote:
Jesus
Last of the Great Pharoahs

by Ralph Ellis

--------------------------------------------------------------------------------

There is irrefutable evidence that the Biblical patriarchs were indeed pharaohs of Egypt, that is why their story was so important that it has endured for so many thousands of years. Using this new knowledge, Jesus, Last of the Pharaohs goes on to discover an entirely new face to Christianity, to discover startling new passages where the Biblical Jesus and Saul appear in the historical record. The Bible is transformed into a story of a royal bloodline, and it is a tale that is verifiable at every stage by references from the historical texts.

The biblical Abraham and Jacob were pharaohs of Egypt.

The Israelites were not shepherds, but the Hyksos Shepherd pharaohs.

The dispute that caused the Biblical Exodus.

Jesus married his sister, Mary Magdelene.

Jesus, governor of Tiberias, leader of 600 rebel 'fishermen'.

Jesus followed the traditional astrology of the Egyptians,

... he was born a Lamb of God (Aries) and died a fisher of men (Pisces).

Saul discovered in the historical record.

Excerpt:

Despair

For the majority of people, this massive change to their daily lives must have been devastating. Just try to imagine the fuss that would be made today if a senior rabbi stood up and said that all the basic tenets of Judaism have to change. If that senior rabbi also managed to get high-level backing from the civil service and even the 'king' of the country, the result might well be civil war. This is exactly what happened in ancient Egypt. The Heliopolian priests said the religion must change; the people were devastated by this enormous alteration to their lives and they turned to see who would support their position. It was Thebes that eventually gave the people the theological reassurance they craved.

It would appear that even at the great religious center of Thebes and the Temple of Karnak, the priests did not have access to all the secrets of Heliopolis; these matters may have been as much a shock to them as they were to the general public. Or perhaps Thebes was just a little more commercial in this enterprise. After all, each temple of Egypt depended on the lands and tithes that were granted to them by the nobles in the land; then, as now, these aristocratic nobles could be of great influence behind the scenes.

Thebes backed the common people in this dispute and so the people rallied around Thebes; the country was in turmoil The people were split down the middle: southerners against northerners, Upper Egypt against Lower. Upper Egypt declared the northerners heretics and made itself an independent state, with its own pharaoh based in Thebes. Lower Egypt declared the southerners uneducated plebeians and crowned their own pharaoh in Avaris - a Hyksos pharaoh, a Shepherd King, a follower of Aries.
http://hiddenmysteries.com/xcart/product.php?productid=18593
pi_68127151
quote:
en voor de irrefutable facts moet ik het boek lezen ?
  zaterdag 18 april 2009 @ 02:06:33 #257
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_68131561
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:59 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

en voor de irrefutable facts moet ik het boek lezen ?
Nee Nee, haakt samen met wat opmerking die ik eerder maakte.
Jezus, een verbastering van de benaming 'zoonvanisis' ofwel Caesarion.

Vermoed wordt dat hij door Cleopatra (moeder) naar Indie is gestuurd om daar te vluchten. Vandaar ook zijn manier geloven. (Krishna?)
  zaterdag 18 april 2009 @ 08:40:13 #258
52357 Lambiekje
pi_68133217
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 02:06 schreef Ticker het volgende:

[..]

Nee Nee, haakt samen met wat opmerking die ik eerder maakte.
Jezus, een verbastering van de benaming 'zoonvanisis' ofwel Caesarion.

Vermoed wordt dat hij door Cleopatra (moeder) naar Indie is gestuurd om daar te vluchten. Vandaar ook zijn manier geloven. (Krishna?)
Rond Kerst zond EO op GeschiendenisTV en docu uit dat Jezus wel eens ceasar geweest zou kunnen zijn.

Hé, DAG heeft een intro filmpje gemaakt

Is Jezus Divus Julius?
'This report is of the same order of importance as the scientific discoveries of Darwin and Galileo. - Paul Cliteur, Ph. D., University of Leiden, The Netherlands -

[ Bericht 12% gewijzigd door Lambiekje op 18-04-2009 09:15:23 ]
pi_68133276
Kijk, dat is nou informatie waar we iets aan hebben
pi_68133979
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:19 schreef Matteüs het volgende:
Kan het niet zo zijn dat die staf gewoon gevallen is?
Kan het niet gewoon zo zijn dat de ontwerper de voorkeur gaf aan dit kruis ipv een kaarsrecht?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')