http://www.google.nl/search?hl=nl&ei=BVjoScHPIoqRjAe75bGbCg&sa=X&oi=spell&resnum=1&ct=result&cd=1&q=bent+cross&spell=1quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:19 schreef Matteüs het volgende:
Kan het niet zo zijn dat die staf gewoon gevallen is?
Het was maar een grapje vriend.quote:
http://hiddenmysteries.com/xcart/product.php?productid=18593quote:Jesus
Last of the Great Pharoahs
by Ralph Ellis
--------------------------------------------------------------------------------
There is irrefutable evidence that the Biblical patriarchs were indeed pharaohs of Egypt, that is why their story was so important that it has endured for so many thousands of years. Using this new knowledge, Jesus, Last of the Pharaohs goes on to discover an entirely new face to Christianity, to discover startling new passages where the Biblical Jesus and Saul appear in the historical record. The Bible is transformed into a story of a royal bloodline, and it is a tale that is verifiable at every stage by references from the historical texts.
The biblical Abraham and Jacob were pharaohs of Egypt.
The Israelites were not shepherds, but the Hyksos Shepherd pharaohs.
The dispute that caused the Biblical Exodus.
Jesus married his sister, Mary Magdelene.
Jesus, governor of Tiberias, leader of 600 rebel 'fishermen'.
Jesus followed the traditional astrology of the Egyptians,
... he was born a Lamb of God (Aries) and died a fisher of men (Pisces).
Saul discovered in the historical record.
Excerpt:
Despair
For the majority of people, this massive change to their daily lives must have been devastating. Just try to imagine the fuss that would be made today if a senior rabbi stood up and said that all the basic tenets of Judaism have to change. If that senior rabbi also managed to get high-level backing from the civil service and even the 'king' of the country, the result might well be civil war. This is exactly what happened in ancient Egypt. The Heliopolian priests said the religion must change; the people were devastated by this enormous alteration to their lives and they turned to see who would support their position. It was Thebes that eventually gave the people the theological reassurance they craved.
It would appear that even at the great religious center of Thebes and the Temple of Karnak, the priests did not have access to all the secrets of Heliopolis; these matters may have been as much a shock to them as they were to the general public. Or perhaps Thebes was just a little more commercial in this enterprise. After all, each temple of Egypt depended on the lands and tithes that were granted to them by the nobles in the land; then, as now, these aristocratic nobles could be of great influence behind the scenes.
Thebes backed the common people in this dispute and so the people rallied around Thebes; the country was in turmoil The people were split down the middle: southerners against northerners, Upper Egypt against Lower. Upper Egypt declared the northerners heretics and made itself an independent state, with its own pharaoh based in Thebes. Lower Egypt declared the southerners uneducated plebeians and crowned their own pharaoh in Avaris - a Hyksos pharaoh, a Shepherd King, a follower of Aries.
en voor de irrefutable facts moet ik het boek lezen ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:33 schreef Ticker het volgende:
[..]
http://hiddenmysteries.com/xcart/product.php?productid=18593
Nee Nee, haakt samen met wat opmerking die ik eerder maakte.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en voor de irrefutable facts moet ik het boek lezen ?
Rond Kerst zond EO op GeschiendenisTV en docu uit dat Jezus wel eens ceasar geweest zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee Nee, haakt samen met wat opmerking die ik eerder maakte.
Jezus, een verbastering van de benaming 'zoonvanisis' ofwel Caesarion.
Vermoed wordt dat hij door Cleopatra (moeder) naar Indie is gestuurd om daar te vluchten. Vandaar ook zijn manier geloven. (Krishna?)
Kan het niet gewoon zo zijn dat de ontwerper de voorkeur gaf aan dit kruis ipv een kaarsrecht?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:19 schreef Matteüs het volgende:
Kan het niet zo zijn dat die staf gewoon gevallen is?
Noem me wat je wilt. Jij vroeg om antwoorden, die krijg je nuquote:Op donderdag 16 april 2009 21:15 schreef Ticker het volgende:
[..]
Op dit moment zeg je Morpheus uit de matrix te zijn.
Dit zijn de trefwoorden; bent cross, of, broken cross.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan het niet gewoon zo zijn dat de ontwerper de voorkeur gaf aan dit kruis ipv een kaarsrecht?
Ontwerper vond een gebogen kruis beter bij de ellende van een stervende man aan het kruis passen. Klaar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:05 schreef Ticker het volgende:
Probeer maar een 'normale' uitleg te vinden, waar niet in belicht wordt dat deze vorm van het kruis in occultische groeperingen en of satan verering wordt gebruikt.
Bron?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ontwerper vond een gebogen kruis beter bij de ellende van een stervende man aan het kruis passen. Klaar.![]()
En zo kan je er nog 300 in die trant bedenken. Niet alles heeft een diepe achterliggende reden.
Mijn duim.quote:
Het is de betekenis die je er zelf aan geeft. Niet dat het uit maakt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn duim.
Er kunnen honderden redenen zijn waarom dat kruis er zo uit ziet, ik opper er slechts eentje van. Of wil je beweren dat mijn verklaring onmogelijk waar kan zijn?
Ik denk dat je gewoon teveel achter een gebogen kruis zoekt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:02 schreef Ticker het volgende:
[..]
Het is de betekenis die je er zelf aan geeft. Niet dat het uit maakt.
Maar dat is een groot verschil met waarom de paus het vasthoudt.
Nee joh, het is niet het zoeken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon teveel achter een gebogen kruis zoekt.
Maar het is een heel andere taal...quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee Nee, haakt samen met wat opmerking die ik eerder maakte.
Jezus, een verbastering van de benaming 'zoonvanisis' ofwel Caesarion.
Vermoed wordt dat hij door Cleopatra (moeder) naar Indie is gestuurd om daar te vluchten. Vandaar ook zijn manier geloven. (Krishna?)
Er zit nogal een verschil tussen een hanekam zetten en de ene staf prefereren boven de anderequote:Op zaterdag 18 april 2009 15:24 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee joh, het is niet het zoeken.
Alles heeft een betekenis, denk dat je dat ondertussen in dit topic wel moet doorhebben.
Jij denkt dat een instantie als de kerk, het geloof, iets doet.. zomaar?
Omdat het 'mooi' is? Zoiets bestaat niet.
Dat is hetzelfde als de Paus morgen een hanekan zou laten zetten.
Ah joh.. vind ie leuk.
Heel het geloof is een groot ritueel. Van de dagen die gevierd worden, tot de akties die we op die dagen doen.
Van het dragen van de kledij tot het aanbidden van bepaalde artifacten.
Niets is zonder een bepaald bewustzijn.
Tsarion doet inderdaad aan trucerij met woorden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Maar het is een heel andere taal...
Jesus of Yeshuah betekent 'Yahweh de verlosser',
In Isaiah wordt de komst van de messias voorspeld: een maagd zal een kind baren en zal zijn naam noemen Immanuel.
Immanuel betekent 'God met ons'.
Je doet woordgoochelarij, geen etymologie wat een academische studie is. Met jouw gedachtengang zou je kunnen concluderen dat bijv. karikatuur en charactère hetzelfde zijn omdat het een beetje op elkaar lijkt. Of esperare in het spaans wat wachten betekent en espere in het frans wat hopen betekent. Wat jij doet is wat iemand als Tsarion doet die zegt dat 'Genesis' komt van 'genes of isis'. Hebreeuws met engels uitleggenDat is woordgoochelarij om je punt te maken, geen wetenschappelijke benadering van woordbetekenis.
quote:At the left is a tablet from the early 9th century B.C. which depicts the Babylonian sun-god Shamash seated on the right, holding emblems of his authority, a staff and ring, and the king with two attendants on the left. In the center, on an altar, is a large 4-point sun image, with additional small wavy rays between the points.
Tja, en? Symbolen worden gebruikt, hergebruikt, gelijkende symbolen worden ontworpen. Het zegt allemaal niks.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:38 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nogmaals naar het aantal symbolen die je eruit kan halen.
De dennenappel (pine cone)
De staf met het gebogen kruis.
Het maltezer kruis.. Zogenaamd een recent kruis? Maar de oude iraakse koningen droegen dit symbool voor hun god.. Pagan worship..
[ afbeelding ]
En niet te vergeten, de vissenkop (dagon).. of zoals de goeie oude sint hem noemt, de mijter!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al het geloof is hetzelfde, het wordt alleen voortgezet onder valse voorwaarde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oops.. kruisje ondersteboven. Vast niet zo bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |