Ik ben geen creationist ofzo. Maar in de evolutietheorie kloppen wat dingen niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:55 schreef Twerk het volgende:
[..]
Misschien ogenschijnlijk offtopic, maar hoe sta jij tegenover de gangbare theorie van de wetenschap: Universum 13,7 miljard jaar oud.. + evolutietheorie. Om het maar kort samen te vatten. Botst dat met het Reptilian-verhaal?
.quote:Moon Echoes: On November 20, 1969, the Apollo 12 crew jettisoned the lunar module ascent stage causing it to crash onto the moon. The LM’s impact (about 40 miles from the Apollo 12 landing site) created an artificial moonquake with startling characteristics—the moon reverberated like a bell for more than an hour. This phenomenon was repeated with Apollo 13 (intentionally commanding the third stage to impact the moon), with even more startling results. Seismic instruments recorded that the reverberations lasted for three hours and twenty minutes and traveled to a depth of twenty-five miles, leading to the conclusion that the moon has an unusually light—or even no—core.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:38 schreef het_fokschaap het volgende:
Welke alien heeft het plan van Nimrod gedwardsboomd en waarom ?
Volgens Wiki was het de opper alien!quote:Nimrod was volgens het boek Genesis een zoon van Kus. Hij was de eerste "machthebber" en een groot jager. Hij heerste over de steden Babel, Erech, Akkad en Kalne, in het land Sinear. Hier vandaan moet hij naar Assur zijn getrokken waar hij de steden Nineve, Rechobot-ir, Kalah en Resen stichtte[1]. Volgens de traditie was hij de eerste en enige persoon die de gehele mensheid verenigde. Hij handelde tegen de wil van God. Het symbool van Nimrods hoogmoed was de bouw van een stad met een toren die tot de hemel moest reiken.
Babylonische spraakverwarringAls antwoord daarop daalde God uit de hemel af en maakte dat de mensen, die eerst één taal hadden, aan spraakverwarring ten offer vielen en elkaar niet meer konden verstaan. De bouw van de stad en de toren werden gestaakt. God verspreidde vervolgens de mensen over de aarde. De onafgemaakte stad kreeg de naam Babel, wat afgeleid is van het hebreeuwse woord balal, dat 'verwarring brengen' betekent[2].
Volgens sommige bijbeluitleggers proberen sindsdien machthebbers door de eeuwen heen dit eerste wereldrijk dat de gehele mensheid verenigde weer te herstellen. Tot nu toe zonder succes maar in de toekomst, vlak voor de wederkomst van Christus, zal de antichrist hierin gedurende zeven jaar slagen.
die 13.7 miljard is ook alleen omdat het uiterste grens. vanaf dat punt is uitdijng sneller dan het licht:).quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:55 schreef Twerk het volgende:
[..]
Misschien ogenschijnlijk offtopic, maar hoe sta jij tegenover de gangbare theorie van de wetenschap: Universum 13,7 miljard jaar oud.. + evolutietheorie. Om het maar kort samen te vatten. Botst dat met het Reptilian-verhaal?
Zie jij geen merkwaardige gelijkenis met wat er toen aan de hand was en wat er nu gebeurt op wereldschaal?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:03 schreef Ticker het volgende:
[..]
[..]
Volgens Wiki was het de opper alien!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Zie jij geen merkwaardige gelijkenis met wat er toen aan de hand was en wat er nu gebeurt op wereldschaal?
Wat?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Vandaag de dag is alles na te maken. Dat is het punt niet ik denk dat iedereen dat wel weet. K'bedoel sinds dat Jurassic Park uitkwam, konden we dino's laten herleven.. dat deed Spielberg begin 90 al goed.
Volgens mij bewijst jouw eigen openingspost een groot deel van die hypothese.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:08 schreef Ticker het volgende:
[..]daarom dacht ik, laat ik maar gelijk dat geheel plaatsen!
Koos wakker blijven, je quote iets uit zijn verband. Het ging over video bewerking.quote:
Maar dat houdt in dat 2012 sowieso een tussen stadium is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Volgens mij bewijst jouw eigen openingspost een groot deel van die hypothese.
Nu ga ik er eens eentje kijken beloofd!quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
The wine of babylon
2 uur aan symboliek, rituelen, gebruiken uit babylon en andere oude beschavingen, en waar we ze nu nog tegenkomen.
Ik hoop het voor je!quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:15 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nu ga ik er eens eentje kijken beloofd!
Weet je hoeveel tijd er in al die docu's, website en boeken zit?quote:
Hehe ja ik weet hoeveel tijd er in zit. Maar je kan erop vertrouwen dat als ik zo'n lange docu geef, hij de moeite waard is om te bekijken. Na 6 jaar zoeken weet ik ongeveer wel wat zinnig is en niet. Maar see for yourself.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:21 schreef Ticker het volgende:
[..]
Weet je hoeveel tijd er in al die docu's, website en boeken zit?
Nou moet ik zeggen dat ik op dit moment nog 8 ongelezen boeken heb liggen, maar alleen die docu's en ook nog eens je sociale netwerk onderhouden... is ook een baan hoor!
Goed ik moet vandaag wachten op een collega dus ik ga even proberen vandaag.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:34 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik ga er mee klooien, ik moet zeggen dat ik er niet skeptisch tegen over sta, maar ik vind dat sommige dingen te makkelijk zijn. Dus ik ben benieuwd hoe het gaat worden.
Tof om te horen/zien.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:30 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Goed ik moet vandaag wachten op een collega dus ik ga even proberen vandaag.
Ik zal even wat beter uitleggen wat mijn werk is. Ik werk in LA voor Pixar aan de nieuwe film toy story 3. Ik werk aan een progamma genaamd Autodesk Flame. Mijn specaliteit is om de figuurtjes zo te animeren dat ze echt over de grond heenlopen en dergeljike.
Of te wel bodymotion. Ik vind al deze verhalen van jullie onzettend intressant alleen bij sommige filmpjes komt bij mij wat twijfel boven. Als ik zie wat hier dagelijks gerealiseerd word lijkt het me niet onmogelijk dat iemand dat voor zon filmpje kan doen. Nogmaals ik sta er niet skeptisch tegen over en ik ga kijken in hoeverre ik het materiaal kan herproduceren.
Dit is een showreel van het progamma dat ik gebruik
maar waarom deed die dat ? is die het dus niet eens met wat de freemasons doen/willen ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:03 schreef Ticker het volgende:
[..]
[..]
Volgens Wiki was het de opper alien!
Om het even banaal te stellen is dit waar het allemaal om gaat:quote:Op woensdag 15 april 2009 18:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar waarom deed die dat ? is die het dus niet eens met wat de freemasons doen/willen ?
vanuit bijbels perspectief was het volgens mij omdat de mensen dachten God niet meer nodig te hadden.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:14 schreef Ticker het volgende:
[..]
Om het even banaal te stellen is dit waar het allemaal om gaat:
YHWH (En.Lil ?) versus het pantium van Lucifer, in dit geval zij die verlicht zijn (illuminati, masons etc)
Een oorlog achter de schermen, en niemand heeft het door.
Om de reden te zoeken waarom "God" de toren kapot heeft gemaakt moet je de oude teksten erbij pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |