abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 april 2009 @ 17:28:43 #281
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_68143830
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 17:11 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Om van de honderden heidense symbolen alleen al deze te nemen.
Je ziet zelfs de 3 diagonale strepen lopen. In het symbool van het vatican hebben ze die er nog steeds in, maar ingekort.
Kap nou eens met kortzichtig zijn.
ik wil mezelf niet kortzichtig noemen, ben best in voor deze conspiracy zaken maar die onderste foto met dat omgedraaide kruis was gewoon een Petruskruis hoor
Bepaalde religieuze seriemoordenaars in USA gebruikte dat en de FBI dacht meteen aan een satanisch motief(omdat een omgedraaid kruis globaal bekend staat als het kruis van Satan), terwijl de reli-freak in kwestie zwaar katholiek was(petrus, boetedoening van slachtoffers e.d.).

zie het als een add-on op het verhaal

http://nl.wikipedia.org/wiki/Petruskruis

en ik citeer:
quote:
Na afloop van een van de laatste bezoeken van Paus Johannes Paulus II aan Israël, circuleerde een foto van hem met een Petruskruis op de achtergrond wereldwijd op het internet. Hierna groeide de overtuiging van sommigen, dat de katholieke kerk is verbonden met satanisme. In werkelijkheid is de foto gerelateerd aan de katholieke traditie dat de paus een opvolger is van Petrus, en het Petruskruis dus een logisch symbool is voor het hoofd van de katholieke kerk.
[bewerken]
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  zaterdag 18 april 2009 @ 18:11:55 #282
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_68144967
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 17:28 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik wil mezelf niet kortzichtig noemen, ben best in voor deze conspiracy zaken maar die onderste foto met dat omgedraaide kruis was gewoon een Petruskruis hoor
Bepaalde religieuze seriemoordenaars in USA gebruikte dat en de FBI dacht meteen aan een satanisch motief(omdat een omgedraaid kruis globaal bekend staat als het kruis van Satan), terwijl de reli-freak in kwestie zwaar katholiek was(petrus, boetedoening van slachtoffers e.d.).

zie het als een add-on op het verhaal

http://nl.wikipedia.org/wiki/Petruskruis

en ik citeer:
[..]

Thanks voor de info.
Ik probeer dit te koppelen met het kruis, maar de symbologie ontbreekt me even:
quote:
Het Petruskruis is een omgekeerd Latijns kruis. De grondslag van dit symbool komt van het verhaal dat de katholieke kerk vertelt dat Petrus ondersteboven gekruisigd wilde worden, daar hij zich onwaardig voelde om op dezelfde manier te sterven als Christus.
quote:
In werkelijkheid is de foto gerelateerd aan de katholieke traditie dat de paus een opvolger is van Petrus, en het Petruskruis dus een logisch symbool is voor het hoofd van de katholieke kerk.
Ik kan deze niet rijmen met het feit dat het ook daadwerkelijk op die stoel te zien is.
De meeste symbolen zijn direct gerelateerd aan zon verering of tekens van ouder geloof of geloofs overtuigingen. Maar het is wel interessant.

Opmerking over kortzichtig was toch niet aan jou gericht?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_68161720
Jullie halen er allemaal dingen bij die weinig intressant zijn.

Het filmpje recreeen gaat uitermate goed. Ik zal binnenkort de eerste versie op youtube zetten en hier posten.
Ik kan er niet elke dag aan werken maar doe elke dag wat.

Zoals ik dacht is dit toch wel schikbarend makkelijk en als ik het downconvert naar youtube material kan je het verschil nauwlijks nog zien vermoed ik.
En toen werd het huilen
Xbox360 gamertag : Buffeljezus
  zondag 19 april 2009 @ 12:33:11 #284
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_68164735
quote:
Op zondag 19 april 2009 10:11 schreef Dancin_Rhino het volgende:

Het filmpje recreeen gaat uitermate goed. Ik zal binnenkort de eerste versie op youtube zetten en hier posten.

Zoals ik dacht is dit toch wel schikbarend makkelijk en als ik het downconvert naar youtube material kan je het verschil nauwlijks nog zien vermoed ik.
drm
pi_68164887
quote:
Op zondag 19 april 2009 12:33 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

drm
que ?
En toen werd het huilen
  zondag 19 april 2009 @ 12:44:25 #286
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68165172
quote:
Op zondag 19 april 2009 10:11 schreef Dancin_Rhino het volgende:

De vraag was ook niet meer of het kan. Dat lijkt me evident.

De vraag is meer waarom wordt uberhaupt gedaan. En waarom zou men het bij een nieuwslezer doen?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68165634
quote:
Op zondag 19 april 2009 12:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De vraag was ook niet meer of het kan. Dat lijkt me evident.

De vraag is meer waarom wordt uberhaupt gedaan. En waarom zou men het bij een nieuwslezer doen?
Waarom worden er filmpjes van bigfoot en ufo's gemaakt ?
Of geesten ??

Mensen vinden leuk om te kijken wat voor impact hun filmpje heeft
En toen werd het huilen
pi_68166118
Ik vraag me nog steeds af wat er zo spectaculair is aan 2 cirkelvormige symbolen die heel in de verte op elkaar lijken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 19 april 2009 @ 13:31:58 #289
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_68166716
quote:
Op zondag 19 april 2009 13:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat er zo spectaculair is aan 2 cirkelvormige symbolen die heel in de verte op elkaar lijken.
wees in godsnaam niet zo naief...
pi_68167190
quote:
Op zondag 19 april 2009 13:31 schreef Michielos het volgende:

[..]

godsnaam

[ Bericht 7% gewijzigd door Dancin_Rhino op 19-04-2009 13:54:53 ]
En toen werd het huilen
pi_68167229
quote:

[..]

Bedankt, het is me nu allemaal een stuk duidelijker
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 19 april 2009 @ 14:23:13 #292
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_68168370
quote:
Op zondag 19 april 2009 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bedankt, het is me nu allemaal een stuk duidelijker
mooi, en het verhaal van de reptilians & the greys snap je nu ook?
pi_68168967
quote:
Op zondag 19 april 2009 14:23 schreef Michielos het volgende:

[..]

mooi, en het verhaal van de reptilians & the greys snap je nu ook?
Daar heb ik niet naar gekeken, ik verbaas me nog steeds over wat 2 enorm verschillende symbolen voor samenhang hebben. Als je die 2 dingen naast elkaar legt en glashard beweert dat het ene van het andere afstamt dan kan ik er ook nog wel wat bedenken
  zondag 19 april 2009 @ 18:12:23 #294
237059 Twerk
The Spurs
pi_68176727
quote:

[..]

Vermakelijk dat semi-verlichte toontje.

Ik zou ook boos worden als niet meteen iedereen er blijk van geeft een paranoïde persoonlijkheidsstoornis te hebben. Je ziet het wel vaker.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  zondag 19 april 2009 @ 18:41:59 #295
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_68177941
quote:
Op zondag 19 april 2009 12:57 schreef Dancin_Rhino het volgende:

[..]

Of geesten ??

Zijn die er dan zoveel? Ik bedoel.. filmpjes die dan ook nog eens echt lijken.

Je moest eens weten hoe mis je het hebt.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  zondag 19 april 2009 @ 18:55:46 #296
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68178431
quote:
Op zondag 19 april 2009 12:57 schreef Dancin_Rhino het volgende:

[..]

Of geesten ??

En daarom worden er vast ook Ministerie voor UFO zaken opgericht?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 19 april 2009 @ 19:13:12 #297
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_68178990
quote:
Op zondag 19 april 2009 14:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Daar heb ik niet naar gekeken, ik verbaas me nog steeds over wat 2 enorm verschillende symbolen voor samenhang hebben. Als je die 2 dingen naast elkaar legt en glashard beweert dat het ene van het andere afstamt dan kan ik er ook nog wel wat bedenken
Tja wat je dan eigenlijk nodig hebt is inzicht, ik denk niet dat je dat in dit topic gaat vinden.
pi_68183316
quote:
Op zondag 19 april 2009 19:13 schreef Ticker het volgende:

[..]

Tja wat je dan eigenlijk nodig hebt is inzicht, ik denk niet dat je dat in dit topic gaat vinden.
Je beweert dus dat het onmogelijk is dat die 2 symbolen los van elkaar zijn ontworpen, alleen omdat ze een paar vage overeenkomsten hebben?
  zondag 19 april 2009 @ 21:37:06 #299
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_68184430
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je beweert dus dat het onmogelijk is dat die 2 symbolen los van elkaar zijn ontworpen, alleen omdat ze een paar vage overeenkomsten hebben?
Schijnbaar weet je er meer over en heb ik het fout.
Vertel, wat zijn deze symbolen dan eigenlijk? En waarom zijn het kopieën van elkaar?
pi_68185231
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:37 schreef Ticker het volgende:

[..]

Schijnbaar weet je er meer over en heb ik het fout.
Vertel, wat zijn deze symbolen dan eigenlijk? En waarom zijn het kopieën van elkaar?
Een gewoon ja of nee op mijn vraag zou in principe al voldoende zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')