LET OP, onderstaande foto's kunnen wellicht schokkend zijn, kijken op eigen risicoquote:The Human 'Fallout' of Depleted Uranium Munitions
URANIUM MUNITIONS
Due to the use of massive amount of uranium munitions used by the US forces in the initial bombing and subsequently, massive amount of congenital deformities occur all over Afghanistan. The rate of various cancers has gone up significantly. Leukemia and esophageal cancers are very high among children. According to doctors at maternity and children hospitals in Kabul, the rate of various congenital deformities have increased by many folds since the US invasion. In fact, the magnitude of man made isotopes was established by the Uranium Medical Research Center after their investigators made to trips to Afghanistan and collected urine and soil samples. They established that the rate of man made isotopes was gone up 2000 times in some subjects located near the bombed areas.
Since uranium used in the weapons have a half-life of 4.5 billion years, the US forces ensured that generations of Afghans suffer from cancers and deformities. This is certainly not development. In fact, it is the biggest crime ever committed by anyone in the history of humanity.
Op dvd is beterquote:Op maandag 13 april 2009 16:47 schreef Mdk het volgende:
[..]
Hallo einstein, als je elk filmpje op youtube moet geloven blazen de ufo's ook het vrijheidsbeeld op. Naief is iets anders dan realistisch. De naieveling in dit geval ben jij dat je alles zomaar klakkeloos aanneemt wat iemand op youtube zet.
Tja, was wel 's n topic over. Zelfs dichterbij huis heeft het gevolgen.quote:
Ja dat is het zeker, maar ik vind dat het wel eens getoond mag worden. Met de idioterie die we in dat gebied uitspoken. Vredesmissie. Yeah Right.quote:Op maandag 13 april 2009 20:58 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tja, was wel 's n topic over. Zelfs dichterbij huis heeft het gevolgen.
Hiero.
U.S. Weapons Poison Europe
Zelfs Nova had er 's over. Maar verder.![]()
Hij is mooi,quote:Op maandag 13 april 2009 01:06 schreef Ticker het volgende:
Video describing the 911 event as a mega-ritual intended to open a stargate.
quote:Op maandag 13 april 2009 21:19 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Hij is mooi,
Deze past er wel bij.
Ze houden niet van knoflook en je kunt ze doden door met een staak hun hart te doorboren. Vergeet ook je wijwater en kruis niet mee te nemen.quote:Op maandag 13 april 2009 22:34 schreef Michielos het volgende:
weet iemand hier de zwakke punten van reptilan entity's te noemen. Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk beginnen..
En 144.000 is 1 Baktun.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:15 schreef Lambiekje het volgende:
He 144.000 dat ken ik. Dat is het aantal dat volgens de Jehova's maar plek is in de hemel
Ze hebben het over Alcyone.
Staak van zilver hequote:Op maandag 13 april 2009 23:25 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ze houden niet van knoflook en je kunt ze doden door met een staak hun hart te doorboren. Vergeet ook je wijwater en kruis niet mee te nemen.
Het meest komische idee vind ik dat tegenhangers van een reptilian en NWO conspiracy niets willen slikken, omdat zo'n organisatie in hun ogen nooit iets fout kan doen.quote:Op maandag 13 april 2009 16:46 schreef Mdk het volgende:En trouwens, als die man zou kunnen shapeshiften en zijn ogen kan veranderen waarom zou die ze dan in hemelsnaam altijd zo houden? Of zijn deze reptillians ook nog eens dom?
quote:Je redenatie over CNN is voor mij ook totaal niet te volgen. Ik kan toch ook een filmpje van CNN opnemen, bewerken, in klotekwaliteit op youtube zetten en daarbij zetten dat het om een reptillian gaat. Als je vervolgens de originele beelden niet meer kan terugvinden zouden ze volgens jouw redenatie dus authentiek zijn.
Hij doet hetzelfde met zijn ogen als die Major die over chipping praat.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ok deze is wel freaky en redelijk scherp.
Maar op 1:44 zie je dat het hele scherm iets geks doet. Bij de kraag vormt zich rechts een wazig blok en ook bij de lippen gebeurt iets. Wederom geen bewijs..
tulpoids mmmquote:Dimensional Shifts
Over the years, I've read articles and heard stories that refer to unusual phenomena relating to experiments with high energy concentrations in a 'constrained' area. This energy can be in the form of high concentrations of sound, electricity, magnetism, etc..
..
By tuning to these alternate spatial, temporal or dimensional realities, creating a flow and then sustaining it, an object would shift to that location. In his book, 'The Excalibur Briefing' Tom Bearden refers to these alternate realities and the appearance in our reality of phenomena he refers to as 'tulpoids'.
These tulpoids include UFOs, bigfoot, Nessie and other Fortean manifestations of short duration, yet some of which leave physical evidence of having been here.
What if these are entities from an alternate reality caught in a momentary flow to be forcibly transported to our world? They would be lost and confused, probably antagonistic due to fear.
bron
Een foutje maken is natuurlijk iets anders dan altijd je ogen maar zogenaamd als reptillian houden, zoals de betreffende man. Dat is dus geen argument. Wat mij opvalt is dat jij alle logische redenatie maar weggooit om maar je gelijk te kunnen halen, ben je bang dat je er anders zelf ook niet meer in zou geloven?quote:Op maandag 13 april 2009 23:51 schreef Ticker het volgende:
[..]
Het meest komische idee vind ik dat tegenhangers van een reptilian en NWO conspiracy niets willen slikken, omdat zo'n organisatie in hun ogen nooit iets fout kan doen.
Hoe kom je daarbij, de fouten gebeuren dagelijks? Je blijft een natuur wezen en in staat om fouten te maken. Het blijkt maar weer.
Dat jij nu voor jezelf dingen verzint zodat je vanacht weer lekker slaapt is wat anders.
[..]
Datum: 16 augustus 2007
Categorie: Nieuws & politiek
Trefwoorden:
Labels: microchip 666 big brother cameras surveillance security alex jones david icke troops nwo new world order bush cnn
Dan, de reptilian filmpjes:
Datum: 29 oktober 2008
Datum: 24 april 2008
Tussen het filmpje wat online is gezet(08-2007), en het filmpje wat voor het eerst over de reptilians(04-2008) praat, zitten 8 maanden verschil.
Ik bedoel kom op, je kan me wel al het werk laten doen en ondertussen commentaar geven, maar je zou ook jezelf kunnen helpen en gewoon je ogen op doen.
Dit is geen 'master-mind' grap, hoe geweldig het ook zou zijn.
Dit geeft aan dat er 'iets' mis is met de wereld zoals we hem zien.
Oh, nog een leuk extra feitje, iets waar je zelf natuurlijk ook niet naar had gekeken, maar op de site van CNN staan note bene filmpje uit mei 2007.
Ik ben naar CNN gegaan, heb microchipping ingetoetst en kreeg wel dit: http://edition.cnn.com/vi(...)pec?iref=videosearch
Maar waar is het veel gevraagde filmpje? Kan me niet voorstellen dat ik de eerste ben die graag het orgineel op CNN wilt terug zien.
[ afbeelding ]
quote:Please, join in my communities on ORKUT :
www.orkut.com
Every day, they are new members :
Reptilians
153 MEMBERS
http://www.orkut.com/Community.aspx?c...
Valt bij mij in dezelfde catagorie als reptile woman/demon..quote:
Daar kan je een punt hebben. Toch zie ik hele bizarre dingen gebeuren. Die zelfs als het CGI is, meesterwerk is. T'is gewoonweg knap om dit allemaal zo te doen. CGI of photoshop, t'is hoe dan ook flink stuk werk om de film zo aan te passen dat het exact erin past. Tuurlijk ik zeg niet dat het niet gedaan kan zijn, maar de manier waarop dit tevoorschijn komt. Ik herhaal je nogmaals, jij had dit niet in de gaten gehad als je zat te kijken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:57 schreef Mdk het volgende:
Nog een bewijs dat dit onzin is, is trouwens terug te vinden in het volgens jou 'originele filmpje'. Wel erg toevallig dat in dit filmpje ineens zogenaamd 2 reptilians zitten die met hun ogen knipperen en dus die fout maken. Zullen ze naar elkaar knipogen? Of zal het misschien toch aan het filmpje liggen, dat barst van de artifacts en ook raar doet op andere bewegende plekken?
Dat klopt, maar bij de trefwoorden (zoekwoorden) niet. Dus ik vermoed dat die tekst naderhand is aangepast a.d.h.v. users die na het zien van het andere filmpje, meldingen erover hadden gemaakt.quote:En verder wordt er zelfs bij dat 'origineel' door de maker al gesproken over reptillians en NWO.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |