waarom is dat troep?quote:Op maandag 13 april 2009 03:01 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Goh, wat vreemd zeg, dat mensen je dan vierkant uitlachen. Dit topic slaat echt alles. Er zijn een hoop gekke dingen langsgekomen op Fok maar deze troep hier spant toch wel de kroon
Omdat het in de bijbel staat. Omdat men niet de technologie had om lange afstanden te reizen.quote:Op maandag 13 april 2009 02:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waar kwam dan die idiote gedachte vandaan dat de aarde plat is.
[..]
Het is een mythe dat men dat in de 17e eeuw dacht. Athans.. dat staat te lezen op wikiAnswers.quote:Je hoeft mij niet uit te leggen dat de aarde rond is aan de hand van goniometrie.
Je weet dondersgoed dat als je stelde dat de wereld rond is in 17e eeuw dat je op de bodem van het meer lag met een molensteen. Terwijl het al 1000 jaar bekend was bij de geleerden.
Leg dat de stomme volk uit. Nu is men net zo debiel met de 19 kapers. Imo is mijn stommer en dommer dan toen.
Ok..quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:16 schreef StateOfMind het volgende:
Interessante materie. Ik zal straks eens deel 1 doorlezen.
Besides deze vragen waar we de antwoorden niet hebben vind ik het wel uiterst bizar dat een nieuwszender een presentator met een "speciaal oog" en een "speciale tong" heeft. Maar het doel is me nog niet duidelijk..ik zal zo eens even gaan kijken op die wiki link. Kijken hoe we hun doel kunnen dwarsbomen als ARC zijnde(anti-reptilian-club)quote:Op maandag 13 april 2009 03:34 schreef Neutrino het volgende:
Nog ff een laatste zin..
Veel van die reptilians zitten in de regering of het koningshuis. Athans zo wordt beweerd..
Via genealogie / stamboom onderzoek kan je onderzoeken of je familie bent van een zgn reptilian.
Als dat zo is ben je dus een reptilian. Als er een menselijke kruising mogelijk is.. dan is dit genetisch aantoonbaar.
Je snapt nu de hoek van hoe je kan aantonen dat dergelijke beweringen geen stand houden.
De ouders van Bush kregen niet een reptilian als zoon cadeau die toevallig ook nog op ze lijkt.
En als zij reptilians zijn.. Hoe zit het dan met hun ouders.. etc etc..
Hoe zit het met dode reptilians en lijkschouwingen.. Waarom hoor je daar niets over.
Wat gebeurt er als een reptilian een relatie met een mens krijgt.
Als je lang genoeg nadenkt over dit hele verhaal begrijp je al snel dat het erg
waarschijnlijk gewoon niet waar kan zijn..
Op je vragen zijn wel wat antwoorden te vinden.quote:Op maandag 13 april 2009 03:34 schreef Neutrino het volgende:
Nog ff een laatste zin..
Veel van die reptilians zitten in de regering of het koningshuis. Athans zo wordt beweerd..
Via genealogie / stamboom onderzoek kan je onderzoeken of je familie bent van een zgn reptilian.
Als dat zo is ben je dus een reptilian. Als er een menselijke kruising mogelijk is.. dan is dit genetisch aantoonbaar.
Je snapt nu de hoek van hoe je kan aantonen dat dergelijke beweringen geen stand houden.
De ouders van Bush kregen niet een reptilian als zoon cadeau die toevallig ook nog op ze lijkt.
En als zij reptilians zijn.. Hoe zit het dan met hun ouders.. etc etc..
Hoe zit het met dode reptilians en lijkschouwingen.. Waarom hoor je daar niets over.
Wat gebeurt er als een reptilian een relatie met een mens krijgt.
Als je lang genoeg nadenkt over dit hele verhaal begrijp je al snel dat het erg
waarschijnlijk gewoon niet waar kan zijn..
Je hebt vast wel gehoord van Niburu/ Nibiru/ Planet xquote:Op maandag 13 april 2009 03:14 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ok..
En in jouw theorie zou Enki dan de Reptilians hebben geschapen? En die leven op een andere planeet ook of alleen hier?
Hoever ga jij mee in theorieen van bijv. David Icke dat ze bloed drinken enz?
Wiens vertaling. Want als je de bijbel echt goed leest staat er toch echt bollen geconstrueerd zijn rond tetrahedrons. platte aarde is bangmakerij dat niemand 60 dagen met een boot op stap gaat.quote:Op maandag 13 april 2009 03:11 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Omdat het in de bijbel staat. Omdat men niet de technologie had om lange afstanden te reizen.
Het was toen aannemelijker om uit te gaan van een platte aarde. Maar die kon natuurlijk niet oneindig
zijn. Dus zou je er aan het einde wel af moeten vallen.
[..]
Je begrijpt wel wat ik bedoel dat men de gros pas door heeft en dat er dus een pole-shift heeft plaats gevonden. Want als je nu zegt dat de aarde plat is ben je gek. En niet eens zo echt gek lang geleden was het dus precies andersom.quote:Het is een mythe dat men dat in de 17e eeuw dacht. Athans.. dat staat te lezen op wikiAnswers.
Ik weet dat dit een slechte bron is. Dus je zou gelijk kunnen hebben dat men dit in de 17e eeuw dacht.
Helaas heb ik geen oude schriften of de tijd om meer bronnen hierover te vinden. Momenteel wil ik gaan slapen.
helemaal mee eens.Ik denk dat veel mensen bang zijn voor de waarheid. Ja .. er ZIJN reptilians onder ons.. Ja ze zijn in het koningshuis(regeringen) geinfilitreerd. Ik snap alleen nog steeds niet goed wat hun bedoelingen zijn. En stiekem hoop ik nog steeds dat de greys aan onze kant staan..quote:Op maandag 13 april 2009 10:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wiens vertaling. Want als je de bijbel echt goed leest staat er toch echt bollen geconstrueerd zijn rond tetrahedrons. platte aarde is bangmakerij dat niemand 60 dagen met een boot op stap gaat.
Heeft geheel niets met de bijbel te maken. Dat is verdervelijke bullshit dat dominees/priesters verkondigden.
[..]
Je begrijpt wel wat ik bedoel dat men de gros pas door heeft en dat er dus een pole-shift heeft plaats gevonden. Want als je nu zegt dat de aarde plat is ben je gek. En niet eens zo echt gek lang geleden was het dus precies andersom.
Volgens de 12de planeet worden we al eeuwen lang door op z'n minst 15 alienrassen beschermd. Maar de laatste tijd is NASA bezig met StarWars wapens. NASA is echt verdervelijk slecht.quote:Op maandag 13 april 2009 10:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
helemaal mee eens.Ik denk dat veel mensen bang zijn voor de waarheid. Ja .. er ZIJN reptilians onder ons.. Ja ze zijn in het koningshuis(regeringen) geinfilitreerd. Ik snap alleen nog steeds niet goed wat hun bedoelingen zijn. En stiekem hoop ik nog steeds dat de greys aan onze kant staan..
we zijn erger dan ik dacht...quote:Op maandag 13 april 2009 10:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Volgens de 12de planeet worden we al eeuwen lang door op z'n minst 15 alienrassen beschermd. Maar de laatste tijd is NASA bezig met StarWars wapens. NASA is echt verdervelijk slecht.
http://it.truveo.com/Dr-M(...)roject/id/2715037630
http://www.disclose.tv/ac(...)at_War_with_Aliens_/
Wat zijn we toch walgelijk arrogante Klootzakken.
Nee het is idd logischer om op basis van een youtube filmpje van minimale kwaliteit te geloven dat die man een reptilian isquote:Op maandag 13 april 2009 00:40 schreef Ticker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn pupillen zijn de ene keer breder dan de ander.
Jij roept: 'ziekte', maar voor de rest weet je er niets over.
Wil je graag geloven, maar ik zie geen reden om dit aan te nemen.
Heb trouwens een vriend die zo'n 'vlek' in zijn pupillen heeft. Dat is 1 oog, en in zijn geval een druppel.
Dit zijn 2 verticale pupillen
Cat Eye Syndrome heeft niets van doen met de vermeende bloedlijnen.quote:Op maandag 13 april 2009 10:39 schreef Mdk het volgende:
[..]
Nee het is idd logischer om op basis van een youtube filmpje van minimale kwaliteit te geloven dat die man een reptilian isHeb je uberhaupt wel op de CBS site gekeken hoe klein dat filmpje wel niet is?
Verder wil ik je even wijzen op het 'Cat Eye Syndrome' of het 'Axenfeld-Rieger syndrome' waarbij ook de pupillen ernstig vervormd kunnen raken. En zo zijn er nog wel meer oogziektes.
Tot slot vind ik het nog al typisch dat je constant met slechte kwaliteit filmpjes aankomt die zogenaamd bewijs zouden moeten zijn maar nergens iets dat gewoon normale kwaliteit is. Wellicht zou je je ook eens moeten verdiepen in adobe after effects; dan kun je zien hoe makkelijk zo'n klein filmpje te bewerken is. Bij een filmpje in minimale kwaliteit valt het namelijk niet zo op dat het bewerkt is, in tegenstelling tot filmpjes in hoge kwaliteit.
Bloedlijnen?quote:Op maandag 13 april 2009 10:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Cat Eye Syndrome heeft niets van doen met de vermeende bloedlijnen.
nazaten en familieleden der reptilians gaan tot vele generaties terug. Dat is niet te verklaren met iets als Cat Eye Syndrome.quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 10:39 schreef Mdk het volgende:
[..]
Nee het is idd logischer om op basis van een youtube filmpje van minimale kwaliteit te geloven dat die man een reptilian isHeb je uberhaupt wel op de CBS site gekeken hoe klein dat filmpje wel niet is?
Verder wil ik je even wijzen op het 'Cat Eye Syndrome' of het 'Axenfeld-Rieger syndrome' waarbij ook de pupillen ernstig vervormd kunnen raken. En zo zijn er nog wel meer oogziektes.
Tot slot vind ik het nog al typisch dat je constant met slechte kwaliteit filmpjes aankomt die zogenaamd bewijs zouden moeten zijn maar nergens iets dat gewoon normale kwaliteit is. Wellicht zou je je ook eens moeten verdiepen in adobe after effects; dan kun je zien hoe makkelijk zo'n klein filmpje te bewerken is. Bij een filmpje in minimale kwaliteit valt het namelijk niet zo op dat het bewerkt is, in tegenstelling tot filmpjes in hoge kwaliteit.
Ten eerste heb ik het puur over dat ene voorbeeld (die man dus), niet over allemaal. Ten tweede zijn er meerdere dingen die generaties kunnen worden doorgegeven; blond haar, blauwe ogen, suikerziekte en andere kenmerken, ziektes etc.quote:Op maandag 13 april 2009 11:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
nazaten en familieleden der reptilians gaan tot vele generaties terug. Dat is niet te verklaren met iets als Cat Eye Syndrome.
De eerste stap is de schok accepteren dat ze onder ons zijn.
De tweede stap is rustig te gaan bekijken hoe we ze het beste kunnen bestrijden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |