quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 28 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX 25 jaar oud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, Ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Peter mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 27-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen.
quote:Sp00k13 29 ambtenaar niets doen is het hoogste
quote:melanie_the_miss 19 jarige import-Hagenees, woont sinds kort samen
quote:denb 22 jarige import-Hagenees, nog thuis woonend, maar gaat dit jaar uit huis! Studeerd Particulier Digitaal Onderzoeker
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
Peter 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
2Mini 08 september
melanie_the_miss04 oktober
RATMEN 3 november
Elegy 31 december
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
weet iemand hier een masseuse die vandaag tijd heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Ow....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
nee zonder happyending en geen gepruts want ik kan mijn rug bijna niet bewegen
Die cursus borstenmassage bij lekkere wijven was echt een aanrader he? Ik vroeg mij al een tijdje af waar ik jou ook alweer van kende...quote:
Ik ben cum laude geslaagd daarquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die cursus borstenmassage bij lekkere wijven was echt een aanrader he? Ik vroeg mij al een tijdje af waar ik jou ook alweer van kende...
Sinds 1,5 jaar een nieuwe huisbaas die het vertikt om onderhoud te plegen aan de woning en achterstallige dingen te reparerenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:50 schreef CaLeX het volgende:
![]()
Doe maar niet, denk maar aan je kleine.
Wat is er aan de hand dan?
Mij kun je ook inschakelen, ik speel nooit eerlijk maar win wel atijd,......quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Sinds 1,5 jaar een nieuwe huisbaas die het vertikt om onderhoud te plegen aan de woning en achterstallige dingen te reparerenNu kan ik het zelf wel doen maar ik vertik het om geld uit te geven voor iets waar hij toe verplicht is. Ook toen hij deze woning overnam heeft ie te laat aan ons laten weten de nieuwe eigenaar te zijn waardoor huur gewoon overgemaakt is naar de toenmalige eigenaar en nu krijg ik al 1,5 jaar lang iedere maand een brief dat ik een maand achterloop
en nu krijg ik net een brief (elke keer zonder postzegel en verkeerde postcode
) dat als ik die maand huur niet betaal waar hij zegt recht op te hebben (
) dat ik dan beter onder de brug kan slapen aangezien ik denk hier gratis te kunnen wonen
En dat ie het gekut zat is om steeds achter die maand aan te gaan, oja en dat we voor de 28 huur moeten overmaken (terwijl in het contract wat wij orgineel getekend hebben staat dat het voor de 5e overgemaakt moet worden.
Maarja zijn nu al een tijd bezig met huurcommissie en DSO alleen rolt het balletje een beetje langzaam en krijg ik zo nu en dan moordneigingen.
We staan in ons recht maarja dat duurt even allemaal voordat alles opgelost wordt
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mij kun je ook inschakelen, ik speel nooit eerlijk maar win wel atijd,......
Ook voor legale oplossingen ben je bij mij welkomquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]whehehe ja dat is bij mij nu een punt
normaal was ik er allang heen gegaan, knuppel mee, sla alles kort en klein. Geen enkel probleem en weet dat het dan opgelost is
alleen nu ben ik papa en zijn er toch meer risico's
dus probeer ik hem op de legale manier zoveel mogelijk dwars te zitten
quote:
Charisma is verliehiefd!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:01 schreef Charisma het volgende:
ben op dit moment weinig op fok, om priveredenen
En ik ben toch een slechte huismanquote:Het stuk werd gedragen door RATMEN. Hij liet op een mooie manier de vele facetten van de rol van huisman zien
Dan zou je denken dat de potentie er zeker wel isquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:31 schreef RATMEN het volgende:
Krijg net de recensie van mijn laatste voorstelling binnen:
[..]
En ik ben toch een slechte huisman.
Dat acteer je maar...quote:
Mijn huisbaas is een eigenaar van een stijlschouw/openhaard bedrijf, redelijke bekendheid in Den Haag dus misschien hoef ik ze naam niet te noemenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:01 schreef Charisma het volgende:
zo een huurbas had ik ook A_A...als je al de huurcommissie hebt ingeschakelt gewoon teurugleunen en wachten,w el andere correspondentie bewaren en zelfs aangetekend versturen , daar letten ze op bij de huurcommissie m je kunt ook je afschriften laten zien dat je altijd hebt betaald
ben nu wel nieuwsgierig hoe de huurbaas heet, ik heb namelijk nog een heel dossier hier liggen van mijn "geval"en het stinkt er een beetje net zo wat jij ervaard ....![]()
ben op dit moment weinig op fok, om priveredenen
Iets met een H ? (tenminste als ik zelf de naam goed heb maar volgens mij wel....) Kan ook een W zijn...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mijn huisbaas is een eigenaar van een stijlschouw/openhaard bedrijf, redelijke bekendheid in Den Haag dus misschien hoef ik ze naam niet te noemenkomt misschien later om hem zwart te maken
Hquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Iets met een H ? (tenminste als ik zelf de naam goed heb maar volgens mij wel....) Kan ook een W zijn...
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:22 schreef Atreidez het volgende:
Je stagename is ook RATMEN?Das wel cool...
Ssssssssst, niemand heeft het doorquote:
Ja gelukkig wel, had maar 1 boterham en wat snoepjes op ivm die drukte op het werk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Heeft het monstertje inmiddels lekker gegeten?? Ik hoop dat de cijfertjes weer hoog waren,...daar salaristijd er weer aan komt
Ja hier valt hij steeds uit met als melding: Geen signaal ..quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:12 schreef becky27 het volgende:
k*t tv! hier nog meer mensen last van ?digitale tv van ziggo?
Als ie aanstaat geen probleem. Meestal alleen als ik de tv aanzet dat ie de laatste tijd aangeeft dat ie geen signaal heeft, even receiver aan en uit en dan doet ie het weer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:15 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ja hier valt hij steeds uit met als melding: Geen signaal ..
Leuk weer die storingen .
Dus?quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:36 schreef melanie_the_miss het volgende:
AA je ehbt een kind, opbokken!
haribo??quote:
Volgens mij was jij degene die hier riep meer sex nodig te hebben terwijl je vriend 3 meter verderop op de bank zatquote:
We hebben heul geen bank.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:21 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Volgens mij was jij degene die hier riep meer sex nodig te hebben terwijl je vriend 3 meter verderop op de bank zat
Edit; dacht grappig te zijn, grap is al gemaaktquote:
Jaquote:
Dat móet zeemonster zijn,................quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Was trouwens een of andere slimmerd vergeten zn handrem op zn auto te zetten in de parkeergarage onder de grote markt, en die was achteruit zo tegen een muur opgereden
Altijd leukquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:14 schreef XL het volgende:
Ik ga ook een nieuw auto-avontuur tegemoet. Zondagavond heb ik een right hand drive en mag ik legaal aan de verkeerde kant rijden![]()
Nog nooit gedaan, ik ben benieuwd.
Ik ga vanaf het vliegveld in Dublin en moet zo'n 40 minuten naar het zuiden. Ben benieuwd
Zeemonster had geen zilvere Peugeot 208/308 toch?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat móet zeemonster zijn,................
Al vind ze die wel leukquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:39 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Zeemonster had geen zilvere Peugeot 208/308 toch?
Gezien jouw schadehistorie: Niet eens tegen jouw auto?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Pfff veels te veel gegeten. Mega lekker ook altijd de griek.
Was trouwens een of andere slimmerd vergeten zn handrem op zn auto te zetten in de parkeergarage onder de grote markt, en die was achteruit zo tegen een muur opgereden
Nee, goed hequote:Op donderdag 19 maart 2009 08:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gezien jouw schadehistorie: Niet eens tegen jouw auto?
Hier lukt het dus ook niet , en de pda van mijn vader waar tomtom opstaat leeft niet meer .quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:58 schreef Koploperkopper het volgende:
Zijn we weer.
Ik zou je best willen helpen zeemonster, maar het is mij nooit goed gelukt om navigatie op m'n N82 te zetten. Uit frustratie maar gewoon een TomTom gekocht.![]()
Een tomtomOne v4 is erg cool , die heb ik ook. Supermakkelijk in gebruik en niet duur.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:12 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Hier lukt het dus ook niet , en de pda van mijn vader waar tomtom opstaat leeft niet meer .
Misschien moet ik ook maar een tomtom kopen ...
Vroeg ik me ook al af. Heb ze van de zomer al voorbij zien rijden namelijk.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet iemand wanneer Google Earth Streetview beschikbaar wordt voor Den Haag?
Kheb foto's dat ze hier door de straat reden en stond met me blote kont naar het raam alleen zijn ze 3 keer langs gereden dus weet niet of dat online komtquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:16 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af. Heb ze van de zomer al voorbij zien rijden namelijk.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kheb foto's dat ze hier door de straat reden en stond met me blote kont naar het raam alleen zijn ze 3 keer langs gereden dus weet niet of dat online komt
Ik zweer bij Tom Tom en wil ook geen ingebouwde navigatie in mijn komende auto, dat werkt echt bagger. Zeker met TomTom live service ben ik erg, ERG blij. Ik heb deze:quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:12 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Hier lukt het dus ook niet , en de pda van mijn vader waar tomtom opstaat leeft niet meer .
Misschien moet ik ook maar een tomtom kopen ...
quote:TomTom valt in de prijzen op CES 2009. Het bedrijf gaat met een Best of CES-award naar huis dankzij de introductie van de GO 740 Live. In ons land is dit apparaat al te koop, maar in Amerika is het nog een nieuwtje. De GO 740 Live beschikt over een ingebouwde SIM-kaart voor ontvangst van verkeersinformatie en andere diensten.
Dat welquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:14 schreef XL het volgende:
Ik vind een tomtom zo lelijk. Doe mij maar ingebouwd.
Weet je hoe mooi het in Noord Afrika is!?quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:18 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dat welMaar ik beland anders echt in Noord Afrika dus ik moet nu echt iets van een navigatie hebben (zelf dan ipv steeds te lenen)...
Dat moet je niet zeggen, 3 afslagen verder en je zit in de Bijlmerquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:27 schreef zeemonster het volgende:
Ik wil eens naar Zuid Afrika
Aanvulling: Noord Afrika is toch een beetje uit de route als je naar Amstelveen moet XL![]()
Ja, het is uit de route... maar Amstelveen is zo lelijk als een tomtom en Noord Afrika is mooiquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:27 schreef zeemonster het volgende:
Ik wil eens naar Zuid Afrika
Aanvulling: Noord Afrika is toch een beetje uit de route als je naar Amstelveen moet XL![]()
Zullen we naar Noord Afrika gaan dan , dan verzin ik wel een smoes voor Amstelveen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:18 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, het is uit de route... maar Amstelveen is zo lelijk als een tomtom en Noord Afrika is mooi
Ik kan op mijn TomTom met mijn vrouwtje praten, ik vertel haar waar ik naar toe wil, zij herhaalt het en vraagt of het klopt. Ik kan haar meer dan 200 opdrachten geven en ze doet het!quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:48 schreef Jill-RMC het volgende:
Heb laatst gezien dat ze nu druk bezig zijn met navigatie die terugpraat. Eindelijk! Ik praat altijd tegen Bram jr. maar hij praat nooit terug
wanneer zijn we dan terug? moet zondag naar dublinquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:04 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Zullen we naar Noord Afrika gaan dan , dan verzin ik wel een smoes voor Amstelveen.
Dan zijn we allang weer terugquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:27 schreef XL het volgende:
[..]
wanneer zijn we dan terug? moet zondag naar dublin
Dublin is stervensduur. Afgelopen tijd zat ik veel in London, dat is een shop walhalla!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:35 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dan zijn we allang weer terugWil ook mee naar Dublin, dat schijnt het shop walhalla te zijn !!!
Ik wordt ook geinformeerd door mijn rijkere collega'squote:Op donderdag 19 maart 2009 22:42 schreef XL het volgende:
[..]
Dublin is stervensduur. Afgelopen tijd zat ik veel in London, dat is een shop walhalla!
Maak een foto van het beeldschermquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:00 schreef Sp00k13 het volgende:
goedemorgen deze morgen
ik weet wat je mee maakt atreidez bij mij kwam het verzoek binnen om een screenshot te maken van een probleem op een pc.
Het probleem hij herstart spontaan. HOE DE FUCK kan ik nu een screendump maken van een herstartende pc.
Ik bedoel wtf.
Monitor op het kopiëerapparaatquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:00 schreef Sp00k13 het volgende:
goedemorgen deze morgen
ik weet wat je mee maakt atreidez bij mij kwam het verzoek binnen om een screenshot te maken van een probleem op een pc.
Het probleem hij herstart spontaan. HOE DE FUCK kan ik nu een screendump maken van een herstartende pc.
Ik bedoel wtf.
Hij speelde vast Counterstrikequote:Hagenaar dreigt met bloedbad op school
Uitgegeven: 20 maart 2009 10:25
Laatst gewijzigd: 20 maart 2009 10:25
DEN HAAG - De politie in Den Haag heeft een 23-jarige Hagenaar aangehouden die had aangekondigd dat hij een bloedbad zou aanrichten op het Maerlant Lyceum in Den Haag.
De informaticastudent liet op een Amerikaanse site weten dat hij het voorbeeld van de 17-jarige scholier Tim Kretschmer in het Duitse Winnenden wilde volgen.
De schietpartij in Duitsland kostte ruim een week geleden vijftien slachtoffers en de dader het leven.
Een woordvoerster van de politie bevestigde vrijdag een bericht over het dreigement van de Hagenaar in het AD. De jongeman werd zondag al aangehouden.
Afronden
De politie wilde eerst het onderzoek afronden voordat het nieuws naar buiten kwam. ''We willen geen onrust veroorzaken'', aldus de zegsvrouw.
De man zei na de aanhouding dat het een grap was en dat hij slechts stoer wilde doen. Hij had de boodschap op internet gezet via de computer van iemand anders. Hulp van de FBI leidde de politie eerst naar een Haagse vrouw.
Toen bleek dat haar beveiligde draadloze netwerk was gehackt, leidde het spoor naar het huis van de Hagenaar waar hij met anderen woont.
Ingebroken
Zijn 20-jarige huisgenoot, een oud-leerling van het lyceum, had ingebroken in de computer. Hij wordt waarschijnlijk vervolgd voor computervredebreuk.
De 23-jarige Hagenaar blijft nog zeker veertien dagen vastzitten.
Ook kan hij een fikse rekening verwachten van enkele tienduizenden euro's voor de arbeidsintensieve en dure onderzoeken van de politie.
Grapjes
De politie heeft sinds het Duitse bloedblad de handen vol aan 'stoere grapjes'.
Zo werden onlangs in Rotterdam en Breda verdachten aangehouden die schooldrama's aankondigden.
Echt? Wat een kneus is dat zegquote:
quote:Een groot deel van het tramverkeer in Den Haag is vrijdagmorgen tot stilstand gekomen na een draadbreuk bij het Centraal Station.
Omstreeks 09.00 uur trok een tram de bovenleiding op de kruising Rijstraat-Bezuidenhousteweg kapot. Daardoor viel in de directe omgeving de stroom uit.
Reizigers in trams 9, 10, 15, 16 en 17 kwamen stil te staan. Op het Rijswijkseplein staat een tram van lijn 17 al een uur lang stil zonder dat passagiers eruit kunnen. ,,De deuren gaan niet meer open. Ook is ieder contact met de centrale van de HTM onmogelijk,'' aldus een gedupeerde passagier. ,,Achter ons zijn een stuk of vijf trams ook tot stilstand gekomen.''
Diverse lijnen worden omgeleid. Tussen Scheveningen en het centraal station worden bussen ingezet. Alle omleidingen zijn te vinden op www.htm.net
Een woordvoerster van de HTM kon niet aangeven hoe lang de storing nog zal duren.
Als de electra uitvalt zal je de noodbediening kunnen gebruiken, alleen is het verboden om zomaar de noodbediening te gebruiken en moet men wachten op een team van HTM die de passagiers eruit helpt, maarja als de centrale niet bereikbaar is komt er dus ook niemand langsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:47 schreef Elegy het volgende:
Een uur in de tramJe kan die dingen toch openen van buiten en binnen of wat?
Die is maar op 1 lijn beschikbaar en ja als die in gesprek isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:04 schreef Koploperkopper het volgende:
"Ook is ieder contact met de centrale van de HTM onmogelijk,'' aldus een gedupeerde passagier."
Niemand had natuurlijk een mobieltje.
Klapstoeltje pakken, drinken en popcorn erbij en weddenschappen leggen wie er als eerste wordt opgegetenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:00 schreef zeemonster het volgende:
Ik zou vermakelijk kijken naar alle mensen die in de stress schieten en boos worden etcetera.
in een tram van 28 meter met ramen aan alle kanten?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik zou zeggendat ik claustrofobisch ben en dit dus voor mij een ernstig noodgeval is.
gelukkig niet ... een klasgenoot van 'n vriendin. Hij was opeens een paar dagen niet op school, vonden ze al vreemd, tot opeens zijn vriend een telefoontje van z'n advocaat kreegquote:
Precies, ik vind het ook een prima zet dat alle kosten op hem worden verhaald.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:49 schreef knnth het volgende:
Ook al kan je van een kilometer ruiken dat dit een geintje is, het zijn geintjes die je niet maakt. Totaal geen medelijden met hem.
Elke 3e vrijdag vd maandquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik wil ook naar de popquiz maar ben ziek. hoevaak is die?
Muziekjes raden, bier drinken en natuurlijk keiharde competitiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:48 schreef Flappekz het volgende:
Wat is daar zo leuk aan dan? Ben vanavond toch in de stad, misschien ff buurten...
Klinkt wel geinig eigenlijk. Zal wel druk zijn?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Muziekjes raden, bier drinken en natuurlijk keiharde competitie
De keren dat ik er was, viel het reuze mee qua drukte vond ik. Het is wel erg gezellig!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:12 schreef Flappekz het volgende:
Klinkt wel geinig eigenlijk. Zal wel druk zijn?
Maar eens kijken of ik mnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
De keren dat ik er was, viel het reuze mee qua drukte vond ik. Het is wel erg gezellig!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:58 schreef CaLeX het volgende:
Heb je er ook een link van?
Ben er zelf niet goed in, maar een vriend van me wel
Ik ben er ook echt niet goed in, maar ik wil het wel een keertje meemakenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ze staan ergens op hyves. Popquiz, paard en den haag zou je ze moeten kunnen vinden denk ik![]()
Op de site van het Paardcafe staat niet heel veel spannende info.
Ik ben ook niet heel goed, maar daarom neem ik ook mensen mee die het wel weten. Roep ik eens in de zoveel tijd ook eens wat en verder sta ik gefrustreerd te wiebelen omdat ik het liedje wel ken, maar geen idee heb van wie het is of hoe het heet![]()
yupquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:15 schreef Flappekz het volgende:
Dat werkt dan met teams ofzo neem ik aan?
Ik hebquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
yupMaar mocht je vanavond zin hebben, kunnen jullie je wel bij ons aansluiten vind ik
Hallo!quote:
hmmmz....ik weet niet hoe snel ze zijn bij Maharani, maar we gaan daar om 7 uur etenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hallo!![]()
half tien begint het volgens mij, iets eerder aanwezig om je blaadjes op te pikken![]()
En eet smakelijk
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:47 schreef GotC het volgende:
Hangt er dus een beetje vanaf..maar lijkt me wel heel leuk en gezellig
Tegen de richting inquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:21 schreef XL het volgende:
Er belt hier net een ambulance aan, wie ze kunnen helpen. (kwam met sirenes tegen de stroom in deze 1-richtingstraat in). Tja, dat weet ik ook niet? Had iemand een spoedmelding gedaan op mijn adres
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja! Ik woon tegenwoordig samen in Den Haag
Tja, vrouwen achter het stuur he...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:40 schreef Atreidez het volgende:
Klevers zijn sneu, maar op je rem trappen is gewoon levensgevaarlijk
Ga skeeleren in zuiderparkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:58 schreef zeemonster het volgende:
Ik weet niet wat ik moet gaan doen met minimonster. Inspiratieloos..
quote:
Je zwemt ieder weekend volgens mijquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:06 schreef zeemonster het volgende:
Nee ik heb geen skeelers... Ik zat eerst te denken aan Blijdorp maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin in een Dierentuin.
Zwemmen heb ik ook geen zin in , al is dat misschien toch het beste idee om te doen..
Zwemmen is zeker goedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:15 schreef zeemonster het volgende:
Zwemles ja , dat heeft minimonster in het weekend. Ik ga inderdaad best veel met haar zwemmen , omdat ik dat ook belangrijk vind.
Dierentuin is cool ja , maar als je er tien keer in een jaar geweest ben heb je het ook wel gezien
Geen last van op de PS3!quote:Op zondag 22 maart 2009 09:00 schreef Elegy het volgende:
[nerdmode]
Met al die drm? Nah, laat maar zitten
PS3 FTW!quote:
Als ik een full-hd beamer heb wil ik ook een PS3. Killzone 2 op 2mquote:Op zondag 22 maart 2009 10:09 schreef zeemonster het volgende:
mijn broer heeft een ps3 , erg leuk inderdaad
Ik denk dat iedere kinderlokker een moord zou doen voor mijn woning,.....recht tegenover een lagere school. Mijn eigen oude lagere school maar dan in een nieuwbouw versie. Leuk om te zien overigens dat ze nog steeds dezelfde leraren hebben en mijn neefjes dezelfde negatieve eigenschappen van die leraren zienquote:Op zondag 22 maart 2009 14:26 schreef Jill-RMC het volgende:
Pas maar op, voor je het weet sta je bekend als kinderlokker
Het mooie weer ook................quote:Op zondag 22 maart 2009 16:05 schreef zeemonster het volgende:
Bah het weekend is alweer bijna voorbij...
Heerlijk! En dan hemelvaart en pinksteren nogquote:Op zondag 22 maart 2009 18:11 schreef zeemonster het volgende:
ik wil er nog een weekend aan vast! Ach het is bijna Pasen , dan hebben we een extra dag weekend .
Hoe was de popquiz? Wilde graag komen, maar we konden het niet meer redden....wellicht volgende keerquote:Op zondag 22 maart 2009 18:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Heerlijk! En dan hemelvaart en pinksteren nog
4e geworden! Volgende maand 1equote:Op zondag 22 maart 2009 19:57 schreef Flappekz het volgende:
Hoe was de popquiz? Wilde graag komen, maar we konden het niet meer redden....wellicht volgende keer
quote:
opvolgers?quote:Op zondag 22 maart 2009 20:09 schreef RATMEN het volgende:
[..]!!! Je bent blauw ... maar wel een van mijn opvolgers
.
Gaat lekker allemaal, druk weekend gehad met visite en feestjes en nu lekker achter de laptop hangen, beeb is nu eindelijk slapen had veel last vandaag van krampjesquote:
Ik ben ook mod van V&A geweestquote:Op zondag 22 maart 2009 20:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
opvolgers?
[..]
Gaat lekker allemaal, druk weekend gehad met visite en feestjes en nu lekker achter de laptop hangen, beeb is nu eindelijk slapen had veel last vandaag van krampjesgaat nu gelukkig wel wat beter......
quote:Op maandag 23 maart 2009 09:17 schreef Atreidez het volgende:
Bah, AA is modNu praat ik niet meer tegen m hoor
![]()
![]()
Mogge trouwens
Oei................quote:Op maandag 23 maart 2009 17:52 schreef RATMEN het volgende:
Slapen ... ik heb niet veel nodig in mn leven, maar van slapen zou ik toch es wat meer moeten hebben. Ben net onderweg naar huis achter het stuur in slaap gevallen, schrok wakker en was opeens een paar honderd meter snelweg kwijt ...
Morgen op de terugweg goed opletten dus!quote:Op maandag 23 maart 2009 17:52 schreef RATMEN het volgende:
..... was opeens een paar honderd meter snelweg kwijt ...
Tja ik dacht dat je gewoon onder de indruk was van mijn uiterlijk, net zoals de rest van alle vrouwenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:18 schreef zeemonster het volgende:
Ik slaap echt weinig ... te weinig . Ik heb aan vijf tot zes uur slaap per dag genoeg tegenwoordig.
Verder kwam ik zowaar ineens een gekleurde Ronnie tegen , ik liep bijna tegen de pilaar aan , zag je dat.
Nee hoor meneer Bravo is echt een bleekscheetquote:Op maandag 23 maart 2009 22:40 schreef Jill-RMC het volgende:
Je bent toch niet zo'n aso figuurtje dat van twee zonnestralen meteen mega bruin wordt he? Dan vind ik je niet lief.
Ja! Psies! Mss ben ik helemaal niet in slaap gevallen, mijn zijn die meters snelweg gewoon weggehaaldquote:Op maandag 23 maart 2009 18:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Morgen op de terugweg goed opletten dus!
Sproetenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:43 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Nee hoor meneer Bravo is echt een bleekscheet. Ik ben vandaag voor het eerst in mijn leven gepest met mijn sproeten op het werk...snik snik.
Ik hoef alleen maar naar buiten te kijkenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:40 schreef Jill-RMC het volgende:
Je bent toch niet zo'n aso figuurtje dat van twee zonnestralen meteen mega bruin wordt he? Dan vind ik je niet lief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je niet gezien hoe dat gebouw eruit ziet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:38 schreef denB het volgende:
Waarom is het zo duur om je bevolkingsregister te halen
12,40 voor 1 velletje papier.
In mn oude gemeente was het de helft
Voetganger op trottoir aangeredenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:46 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)-in-den-haag-af.html
Weet je iets meer Jill? Dat is bij die makelaar in de buurt zo te zien.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:40 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Voetganger op trottoir aangereden
Den Haag – Een 17-jarige jongen uit Den Haag veroorzaakte gistermiddag rond 16.30 uur een aanrijding op de Van Alkemadelaan. De jongen reed op een snorfiets en keek achterom omdat hij dacht dat zijn kentekenplaatje eraf viel. Hierbij raakte hij vermoedelijk de rand van het trottoir en verloor de macht over zijn stuur. De snorfiets schoof onderuit en de jongen botste tegen een 63-jarige vrouw die op het trottoir liep. De vrouw werd overgebracht naar het ziekenhuis waar bleek dat zij haar knie had gebroken. De politie laat de constructiesnelheid en de remmen van de snorfiets onderzoeken.
Ja dat is waar!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:59 schreef CaLeX het volgende:
[..]
heb je niet gezien hoe dat gebouw eruit ziet.
Kost ook wat hoor ^^
Benieuwd of er vanmiddag extra blutsen in je deur zitten. Vrouwen en autoportieren opendoen. Dat kan haast niet goed gaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zeemonster heeft de dag van haar leven; EINDELIJK STA JE NAAST MIJ GEPARKEERD:) (eigenlijk andersom, ik naast jou want jij was er eerder )
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benieuwd of er vanmiddag extra blutsen in je deur zitten. Vrouwen en autoportieren opendoen. Dat kan haast niet goed gaan.
Ik ben gelukkig eerder weggegaan (dan zeemonster) dus geen butsenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benieuwd of er vanmiddag extra blutsen in je deur zitten. Vrouwen en autoportieren opendoen. Dat kan haast niet goed gaan.
Ik denk niet dat je opvalt tussen de andere karretjesklunzen...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:18 schreef zeemonster het volgende:
Oeh foei foei pas op he als je me spot in de Appie, ik bestuur heel slecht winkelkarretjes
.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je opvalt tussen de andere karretjesklunzen...
Ach er blijven er maar drie achter waarvan er maar 1 (D) de moeite waard isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:23 schreef zeemonster het volgende:
[..]
hahaha , ik heb altijd een mandje
.
Oeh mijnheer Bravo , je zit dalijk weer heel vlakbij mij he op kantoor.
Wel leuk om weer met mijn oude groepje op een afdeling te zitten , de helft dan !
Ahh zielepiet en dan wordt je gestraft door naar onze afdeling te komenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach er blijven er maar drie achter waarvan er maar 1 (D) de moeite waard is:)
Nee hoor ik vind het prima, eindelijk van al dat duffe gekakel afquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:00 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ahh zielepiet en dan wordt je gestraft door naar onze afdeling te komen
Later aankomen en eerder weggaan, doe je goedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig eerder weggegaan (dan zeemonster) dus geen butsen
Ach ja, privilegesquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:11 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Later aankomen en eerder weggaan, doe je goed.
Had ik die ook gehad , als ik je directe collega was geworden? Minder werken en meer betaald krijgenquote:
Waar wordt dat ergens gehouden?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Woont er eigenlijk iemand van hier in of vlak naast het gebied wat de pineut is tijdens die afghanistan top aankomende dinsdag?
Nope, gelukkig nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Woont er eigenlijk iemand van hier in of vlak naast het gebied wat de pineut is tijdens die afghanistan top aankomende dinsdag?
We wonen er niet vlakbij, maar mnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Uiteraard, nog steeds interesse?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:30 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Had ik die ook gehad , als ik je directe collega was geworden? Minder werken en meer betaald krijgen
Had me gebeld, ik was ook nog wakkerquote:Op woensdag 25 maart 2009 05:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
En wakkerbeeb had honger dus eten gegeven en ik ben klaarwakker
Als ik meer salaris krijg welquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Uiteraard, nog steeds interesse?
Uiteraard, comes with the jobquote:
Nou sterkte dan morgen, zal wel een lange dag worden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:59 schreef zeemonster het volgende:
ik ben wel gespot! Ik ben over ongeveer een uur pas thuis .
Mijn tante is vannacht met spoed opgenomen met een
acute blindedarmontsteking.
En morgen moet ik met mijn paps naar de dokter voor verwijsrommel omdat ze denken dat de aderen achter zijn hart aan het dichtslibben zijn?
Hij moet een hart cardiogram laten maken, ik zal er morgen vast meer van begrijpen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |