abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67127192

• De mooiste stad achter de duinen den haag topic
  • Den Haag #2
  • 's-Gravenhage #3
  • 's-Gravenhage #4
  • Den Haag Deel V
  • Den Haag #6 Oooh oooh Den Haag, mooie stad ......
  • Den Haag #7 Krêg tog allemââl de kânkah
  • Den Haag #8: Donder & Bliksem
  • Den Haag #9 Waar iedere morgen de vogeltjes fluiten
  • Den Haag #10, waar de Hofvijver maar niet wil bevriezen
  • Den Haag #11: Wâh uhn kankâhstas is et tog auk
  • Den Haag #12: Waah vinex nog steids nie geaksepteâhd wogt
  • Den Haag #13 en uhm sorry tekst kwijt....
  • Den Haag #14: Den Haag/Scheveningen stroomt vol....
  • Den Haag #15: Het strandseizoen is geopend!
  • Den Haag #16: Waar de pier het strand opkruipt...
  • Den Haag #17: Met bier!
  • Den Haag #18: Met een lekkere storm
  • Den Haag #19: Statenkwartier is GEEN Scheveningen!
  • Den Haag #20: Waar zanger van Kane woont
  • Den Haag #21: Waar het altijd waait ... of stormt!
  • Den Haag #22: Waar Lovechild kreeft komt eten!
  • Den Haag #23: Waar Jill-RMC 2 staartjes in haar haar doet.
  • Den Haag #24 Compleet met topicnewbie
  • Den Haag #25 Waar de Laan van Noi voorlopig nog dicht is :(
  • Den Haag #26 waah auk gek nog is lief schènt te zèn
  • Den Haag #27 Waah niets zegge een trent is geworduh
  • Den Haag #28 Nu echt deel 28
  • Den Haag #29 wâh duh burgeâhrvadeâh niet op ut vein komt
  • Den Haag #30 Op kraamvisite bij Lovechild
  • Den Haag #31 Waar het maar niet van een Den Haag meet komt
  • Den Haag #32 Waar de smurfen de stad hebben overgenomen
  • Den Haag #33 Komt er dan eindelijk een meeting in zicht?
  • Den Haag #34 "Hij die niet genoemd mag worden"
  • Den Haag #35 "Scapino roept vragen op onder ons"
  • Den Haag #36 "3 dagen lullen en weer een topic vullen"
  • Den Haag #37 Waar A_A ook een jaartje ouder gaat worden
  • Den Haag #38 Waar onze vaste topic-opener zeer gemist wordt
  • Den Haag #39 Waar we een witte Pasen hebben meegemaakt
  • Den Haag #40, waar de vaste topicopener verstek laat gaan
  • Den Haag #41 Lentekriebels
  • Den Haag #42 Waar de plannen voor een meet concreter worden!
  • Den Haag #43 Waar een brakke o_g verzaakt!
  • Den Haag #44 Waar McKillem n00b is.
  • Den Haag #45: Waar sommigen vrij zijn!
  • Den Haag # 46: met zon, zee, zand en tieten!
  • Den Haag #47: Waar blijft het strandweer!?
  • Den Haag #48 Let the sun shine
  • Den Haag #49 wâh duh Haag spontaan in duh fik vliegt
  • Den Haag #50 Waar we willen weten hoe iedereen eruit ziet!
  • Den Haag #51 Waar het vorige topic eigk een jubileum was :o!
  • Den Haag #52 Waar mietjes en heilige boontjes samenkomen
  • Den Haag #53 Waar de orginele TT opraken
  • Den Haag #54 Waar de OP trein vertraging heeft
  • Den Haag #55 - Ado aan kop van de eredivisie 8-)
  • Den Haag #56: Parkeren kan je leren!
  • Den Haag #57, waar de herfst mooi is
  • Den Haag #58 Waar de meet nog steeds niet geregeld is
  • Den Haag #60 Waar doorrijden met schade heel gewoon is.
  • Den Haag #61 - o_g en mtm O+
  • Den Haag #62 Met de feestdagen in aantocht
  • Den Haag #63 Broâdje è met uìt en un bal gehakt
  • Den Haag #64 Waar het wel mag sneeuwen
  • Den Haag #65 Vraulijk kegstfeis iederein in De Haag!
  • Den Haag #66 Met vreugdenvuren!
  • Den Haag #67 Waar ook_gek het heen en weer kan krijgen
  • Den Haag #76 Waar we wachten op een nieuwe OP

• Nederlands-Haags vertaalprogramma
  • De Slag om Den Haag
  • Het Strijkijzer, nieuwe kamers in Den Haag.
  • 3voor12denhaag voor Concertinfo, foto's, prijsvragen, agenda, recencies ui de Haagse regio
  • Haagse Wikipedia

• Toeristische tips voor bezienswaardigheden en cafe's/restaurants/bar's en discotheken

• Gevangenpoort met ouderwetse martelkamers
  • Escher in het paleis
  • Panorama Mesdag
  • Bijwonen van de Tweede Kamer
  • 3D Bioscoop Omniversum
  • Bezoek ook eens Madurodam
  • Lekker relaxen bij Vitalizée
  • Madurodam
  • Het Paard van Troje poppodium
  • De Haagse Markt
  • Nieuwe Pathe bioscoop aan het Spui

• Wie zijn de Fokkers! die hier rondhangen
    quote:
    Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
    quote:
    Elegy, man 28 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
    quote:
    jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
    quote:
    Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
    quote:
    AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
    quote:
    Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
    quote:
    Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
    quote:
    CaLeX 25 jaar oud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
    quote:
    RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
    quote:
    Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
    quote:
    Zeemonster, Ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
    quote:
    m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
    quote:
    Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
    quote:
    4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
    quote:
    Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
    quote:
    2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
    quote:
    Peter mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
    quote:
    Walter-Ego, 27-jarige man(netje ), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
    quote:
    tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
    quote:
    Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
    quote:
    MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles ) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind . Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
    quote:
    Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
    zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
    quote:
    HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittens in de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
    quote:
    nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
    quote:
    El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
    quote:
    Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen.
    quote:
    Sp00k13 29 ambtenaar niets doen is het hoogste
    quote:
    melanie_the_miss 19 jarige import-Hagenees, woont sinds kort samen
    quote:
    denb 22 jarige import-Hagenees, nog thuis woonend, maar gaat dit jaar uit huis! Studeerd Particulier Digitaal Onderzoeker
    quote:
    Chiquitina 6 januari
    Conekiller 8 januari
    Becky27 16 januari
    Airwin 10 februari
    CaleX 27 februari
    Admiraal_Anaal 13 maart
    Charisma 1april
    Atreidez 4 april
    Peter 27 april
    m@x 12 mei
    Addict89 21 mei
    Yoni 25 juni
    XL 22 juli
    jna 2 Augustus
    Jill-RMC 6 augustus
    2Mini 08 september
    melanie_the_miss04 oktober
    RATMEN 3 november
    Elegy 31 december

• Tips en weetjes zijn welkom, sluit je het topic dan OPEN je ook een nieuwe inclusief update
  • De tekst voor de OP vind je hier
  • Veranderingen of aanpassingen voor de OP kan je PM'en naar Admiraal_Anaal

• Voices tell me I'm the shit.
    pi_67127205
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 09:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
    weet iemand hier een masseuse die vandaag tijd heeft?
    Voices tell me I'm the shit.
    pi_67127717
    Originele Fipo

& M2M is dat met happy ending?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Trek eens aan mijn vinger?
    Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
      dinsdag 17 maart 2009 @ 09:42:28 #4
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67127732
    Ik wil je wel masseren hoor
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
      dinsdag 17 maart 2009 @ 09:53:55 #5
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_67128057
    Smorgens....
    Ik ben van pindavlees
    pi_67128065
    Het was warm op de fiets
    pi_67128093
    Geen PM! * Atreidez spankz MissMel
    Where facts are few, experts are many.
    pi_67128289
    nee zonder happyending en geen gepruts want ik kan mijn rug bijna niet bewegen
    pi_67128316
    maar nu eerst naar den arts.
    pi_67130017
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 10:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
    nee zonder happyending en geen gepruts want ik kan mijn rug bijna niet bewegen
    Ow....

Dan kan ik niet...
    pi_67130085
    tvp
    pi_67130881
    WOAR IST PM!
    Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
    Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
    pi_67132531
    Jeuj daar is PM.
      dinsdag 17 maart 2009 @ 12:23:18 #14
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_67132647
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 09:42 schreef Elegy het volgende:
    Ik wil je wel masseren hoor
    Die cursus borstenmassage bij lekkere wijven was echt een aanrader he? Ik vroeg mij al een tijdje af waar ik jou ook alweer van kende...
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
    pi_67132798
    Ben er ook weer!!

Overigens, gisteren lekker vrij,....vandaag is het godnondenju weer zulk lekker weer. Zit ik hier binnen.
    pi_67133326
    zo maar ff naar scheveningen een keer mazzel op een vrije dag
    There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
    pi_67133651
    TVP

Stage lopen met dit weer
      dinsdag 17 maart 2009 @ 13:25:07 #18
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67134445
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 12:23 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Die cursus borstenmassage bij lekkere wijven was echt een aanrader he? Ik vroeg mij al een tijdje af waar ik jou ook alweer van kende...
    Ik ben cum laude geslaagd daar

Welk model vond jij het prettigst? Ik die met het rode haar
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_67135054
    Als iemand een krantenberichtje tegenkomt morgen met dat er in Laakkwartier een huisbaas mishandelt/vermoord is dan weten jullie alvast dat ik voorlopig niet meer op Fok kom
    pi_67135150

Doe maar niet, denk maar aan je kleine.

Wat is er aan de hand dan?
    pi_67136584
    Zon
    Ik ga naar scheveningen
    dag
    pi_67137940
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 13:50 schreef CaLeX het volgende:

Doe maar niet, denk maar aan je kleine.

Wat is er aan de hand dan?
    Sinds 1,5 jaar een nieuwe huisbaas die het vertikt om onderhoud te plegen aan de woning en achterstallige dingen te repareren Nu kan ik het zelf wel doen maar ik vertik het om geld uit te geven voor iets waar hij toe verplicht is. Ook toen hij deze woning overnam heeft ie te laat aan ons laten weten de nieuwe eigenaar te zijn waardoor huur gewoon overgemaakt is naar de toenmalige eigenaar en nu krijg ik al 1,5 jaar lang iedere maand een brief dat ik een maand achterloop en nu krijg ik net een brief (elke keer zonder postzegel en verkeerde postcode ) dat als ik die maand huur niet betaal waar hij zegt recht op te hebben ( ) dat ik dan beter onder de brug kan slapen aangezien ik denk hier gratis te kunnen wonen En dat ie het gekut zat is om steeds achter die maand aan te gaan, oja en dat we voor de 28 huur moeten overmaken (terwijl in het contract wat wij orgineel getekend hebben staat dat het voor de 5e overgemaakt moet worden.
    Maarja zijn nu al een tijd bezig met huurcommissie en DSO alleen rolt het balletje een beetje langzaam en krijg ik zo nu en dan moordneigingen.

We staan in ons recht maarja dat duurt even allemaal voordat alles opgelost wordt
      dinsdag 17 maart 2009 @ 15:25:29 #23
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67138223
    Ik ben in te huren onder de naam "De Klauwhamer" in de gouden gids in de categorie "steekhoudende argumenten". Voor fokkers hanteer ik een schappelijke prijs
    pi_67138241
    Irritant gevalletje dan, mensen die hun zaakjes niet op orde hebben en ook nog een bord voor hun kop hebben....
    pi_67138678
    woei woei
    pi_67139030
    waarom krijg ik de uitslag pas morgen. grrrrrrrrrrrr
    pi_67139153
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 15:18 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Sinds 1,5 jaar een nieuwe huisbaas die het vertikt om onderhoud te plegen aan de woning en achterstallige dingen te repareren Nu kan ik het zelf wel doen maar ik vertik het om geld uit te geven voor iets waar hij toe verplicht is. Ook toen hij deze woning overnam heeft ie te laat aan ons laten weten de nieuwe eigenaar te zijn waardoor huur gewoon overgemaakt is naar de toenmalige eigenaar en nu krijg ik al 1,5 jaar lang iedere maand een brief dat ik een maand achterloop en nu krijg ik net een brief (elke keer zonder postzegel en verkeerde postcode ) dat als ik die maand huur niet betaal waar hij zegt recht op te hebben ( ) dat ik dan beter onder de brug kan slapen aangezien ik denk hier gratis te kunnen wonen En dat ie het gekut zat is om steeds achter die maand aan te gaan, oja en dat we voor de 28 huur moeten overmaken (terwijl in het contract wat wij orgineel getekend hebben staat dat het voor de 5e overgemaakt moet worden.
    Maarja zijn nu al een tijd bezig met huurcommissie en DSO alleen rolt het balletje een beetje langzaam en krijg ik zo nu en dan moordneigingen.

We staan in ons recht maarja dat duurt even allemaal voordat alles opgelost wordt
    Mij kun je ook inschakelen, ik speel nooit eerlijk maar win wel atijd,......
    pi_67139298
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 15:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Mij kun je ook inschakelen, ik speel nooit eerlijk maar win wel atijd,......
    whehehe ja dat is bij mij nu een punt normaal was ik er allang heen gegaan, knuppel mee, sla alles kort en klein. Geen enkel probleem en weet dat het dan opgelost is alleen nu ben ik papa en zijn er toch meer risico's dus probeer ik hem op de legale manier zoveel mogelijk dwars te zitten
    pi_67140901
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 15:55 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

whehehe ja dat is bij mij nu een punt normaal was ik er allang heen gegaan, knuppel mee, sla alles kort en klein. Geen enkel probleem en weet dat het dan opgelost is alleen nu ben ik papa en zijn er toch meer risico's dus probeer ik hem op de legale manier zoveel mogelijk dwars te zitten
    Ook voor legale oplossingen ben je bij mij welkom
      dinsdag 17 maart 2009 @ 17:16:14 #30
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_67142104
    ow hier!
    pi_67143042
    ronnie is wel een handig tooltje ja . En A_A en zijn vriendin zijn cool dus meneer bravo help ze even .

Verder heb ik vandaag onder vuur gelegen op het werk . Het was weer eens fijn druk met cijfertjes .
    Niet eens meer gegeten sinds tien uur vanmorgen! Nu heb ik lekkere trek..
    pi_67143045
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 17:16 schreef becky27 het volgende:
    ow hier!
    Was je aan het zoeken?
      dinsdag 17 maart 2009 @ 17:47:42 #33
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_67143087
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 17:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Was je aan het zoeken?
    neej, is een verkapte tvp
    pi_67143406
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 17:47 schreef becky27 het volgende:

[..]

neej, is een verkapte tvp
    je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
    pi_67143504
    zo een huurbas had ik ook A_A...als je al de huurcommissie hebt ingeschakelt gewoon teurugleunen en wachten,w el andere correspondentie bewaren en zelfs aangetekend versturen , daar letten ze op bij de huurcommissie m je kunt ook je afschriften laten zien dat je altijd hebt betaald
    ben nu wel nieuwsgierig hoe de huurbaas heet, ik heb namelijk nog een heel dossier hier liggen van mijn "geval"en het stinkt er een beetje net zo wat jij ervaard ....

ben op dit moment weinig op fok, om priveredenen
      dinsdag 17 maart 2009 @ 18:11:22 #36
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67143766
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 18:01 schreef Charisma het volgende:

Charisma is verliehiefd!
      dinsdag 17 maart 2009 @ 18:13:06 #37
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_67143817
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
    pi_67144259
    Krijg net de recensie van mijn laatste voorstelling binnen:
    quote:
    Het stuk werd gedragen door RATMEN. Hij liet op een mooie manier de vele facetten van de rol van huisman zien
    En ik ben toch een slechte huisman .
    je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
    pi_67145021
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 18:31 schreef RATMEN het volgende:
    Krijg net de recensie van mijn laatste voorstelling binnen:
    [..]

Dan zou je denken dat de potentie er zeker wel is
    Ga je mee buiten spelen?
    Soms verdwaal ik in een draak
    101 doelen omdat het kan
    en iets met een loodgieter..
    pi_67145886
    Je stagename is ook RATMEN? Das wel cool...
    pi_67146062
    TVP
      dinsdag 17 maart 2009 @ 19:29:15 #42
    49501 4-elements
    Arrectis Auribus
    pi_67146185
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:26 schreef soapie het volgende:
    TVP
    idem
    That's history. I say history because it happened in the past.
    Murray Walker
    pi_67146363
    Heeft het monstertje inmiddels lekker gegeten?? Ik hoop dat de cijfertjes weer hoog waren,...daar salaristijd er weer aan komt
      dinsdag 17 maart 2009 @ 19:37:57 #44
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_67146540
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 18:31 schreef RATMEN het volgende:
    Dat acteer je maar...
    pi_67146731
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 18:01 schreef Charisma het volgende:
    zo een huurbas had ik ook A_A...als je al de huurcommissie hebt ingeschakelt gewoon teurugleunen en wachten,w el andere correspondentie bewaren en zelfs aangetekend versturen , daar letten ze op bij de huurcommissie m je kunt ook je afschriften laten zien dat je altijd hebt betaald
    ben nu wel nieuwsgierig hoe de huurbaas heet, ik heb namelijk nog een heel dossier hier liggen van mijn "geval"en het stinkt er een beetje net zo wat jij ervaard ....

Mijn huisbaas is een eigenaar van een stijlschouw/openhaard bedrijf, redelijke bekendheid in Den Haag dus misschien hoef ik ze naam niet te noemen komt misschien later om hem zwart te maken
    pi_67146921
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:42 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Mijn huisbaas is een eigenaar van een stijlschouw/openhaard bedrijf, redelijke bekendheid in Den Haag dus misschien hoef ik ze naam niet te noemen komt misschien later om hem zwart te maken
    Iets met een H ? (tenminste als ik zelf de naam goed heb maar volgens mij wel....) Kan ook een W zijn...
    pi_67147200
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Iets met een H ? (tenminste als ik zelf de naam goed heb maar volgens mij wel....) Kan ook een W zijn...
    H
    pi_67147491
    Wat een kut TT....aangezien we nog lang kunnen wachten. Zondag gewoon sneeuw voorspeld, doe ff normaal zeg!
    pi_67147734
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:52 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

H
    Wat heb ik gewonnen?
    pi_67149399
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:22 schreef Atreidez het volgende:
    Je stagename is ook RATMEN? Das wel cool...
    .
    pi_67149416
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:37 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dat acteer je maar...
    Ssssssssst, niemand heeft het door .
    pi_67151549
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
    Heeft het monstertje inmiddels lekker gegeten?? Ik hoop dat de cijfertjes weer hoog waren,...daar salaristijd er weer aan komt
    Ja gelukkig wel, had maar 1 boterham en wat snoepjes op ivm die drukte op het werk.

Ik mag niks zeggen over cijfers Maar salaris komt goed zolang je je werk doet .

Krijg ik morgen weer mailtjes van je Ik heb in een week tijd maar een paar emails mogen ontvangen
      woensdag 18 maart 2009 @ 08:12:06 #53
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_67159440
    k*t tv! hier nog meer mensen last van ?digitale tv van ziggo?
    pi_67159474
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 08:12 schreef becky27 het volgende:
    k*t tv! hier nog meer mensen last van ?digitale tv van ziggo?
    Ja hier valt hij steeds uit met als melding: Geen signaal ..
    Leuk weer die storingen .
    pi_67159554
    dus geen digitale tv van ziggo nemen?
    pi_67159791
    Hebben we uberhaupt een keuze dan, in Den Haag (nee, digitenne is geen keuze) Bij mij werkt t allemaal goed iig.
      woensdag 18 maart 2009 @ 08:41:51 #57
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67159834
    Ik kan merken dat het weer warmer wordt trouwens. Toen ik gisteren thuiskwam was het maarliefst 17,5 graden binnen en de verwarming was uit.
    Dat gaat nog wat worden in de zomer
    pi_67160054
    gelukkig maar
    zomer
      woensdag 18 maart 2009 @ 08:57:23 #59
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67160094
    Ik vind 27 graden binnen toch echt niet tof

Hoe is het met je rug dan?
    pi_67160284
    ik leef nog, 10 minuten computeren, halfuurtje liggen etc.
      woensdag 18 maart 2009 @ 09:11:14 #61
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67160358
    Heb je geen laptopje? Kan je gewoon liggend fokken
    pi_67163004
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 08:15 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ja hier valt hij steeds uit met als melding: Geen signaal ..
    Leuk weer die storingen .
    Als ie aanstaat geen probleem. Meestal alleen als ik de tv aanzet dat ie de laatste tijd aangeeft dat ie geen signaal heeft, even receiver aan en uit en dan doet ie het weer.
    pi_67163315
    ik moet ook even slapen, dat kan niet fokkend.
      woensdag 18 maart 2009 @ 11:12:58 #64
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67163705
    Slaapfokken
    pi_67164246
    Zijn we weer, goeiemogge.
    pi_67165261
    heen en weer boot
    pi_67166880
    M2M nog geen uistlag gehad dan?
    pi_67167142
    dat moet er nog is bijkomen en last van je rug en uitslag

lol j/k
    There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
    pi_67167542
    jawel iets van een ontsteking maar nu even de antibiotica afmaken en dan pas kunnen ze verder kijken.
    Misschien is het dan al over, misschien ook niet.
      woensdag 18 maart 2009 @ 13:11:24 #70
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_67167852
    Ik had vorig jaar ook zoiets vaags, toen bleek het sarcoidose te zijn
    Ik ben van pindavlees
    pi_67172250
    tvp
    I know, you gonna want me..
    pi_67172406
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 15:28 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
    tvp
    pi_67172541
    AA je hebt een kind, opbokken!
    pi_67172573
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 15:36 schreef melanie_the_miss het volgende:
    AA je ehbt een kind, opbokken!
    Dus?
    Nymf is lief net als Zeemonster
    pi_67172638
    mannen zijn ongelofelijk!!!!
    pi_67172915
    kijken mag toch
    pi_67172953
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 15:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
    haribo??
    pi_67172992
    haribo dropveters zijn tof
    pi_67174133
    quote:
    Volgens mij was jij degene die hier riep meer sex nodig te hebben terwijl je vriend 3 meter verderop op de bank zat
    pi_67174153
    Vervelende mensen op de weg die het ineens nodig vinden naar het strand te gaan.
    pi_67174657
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 16:21 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Volgens mij was jij degene die hier riep meer sex nodig te hebben terwijl je vriend 3 meter verderop op de bank zat
    We hebben heul geen bank.
    pi_67175216
    quote:
    Edit; dacht grappig te zijn, grap is al gemaakt .

Nog steeds een mooi zonnetje, hopen dat het zo ook nog zo is als ik thuiskom.
    pi_67176776
    .
      woensdag 18 maart 2009 @ 18:15:27 #84
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_67177228
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 17:58 schreef RATMEN het volgende:
    .
    heb je wat te vieren?
    pi_67177638
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 18:15 schreef becky27 het volgende:

[..]

heb je wat te vieren?
    Ja .
    pi_67177854
    nu ben ik ook wel benieuwd RATMEN...en wat leuk dat je zo goede recenties krijgt !!!! waar staan die ?

A_A nee, dan is het toch iemand anders, ik heb echt woningsbedrijven gehad die probeerden huurders oa weg te pesten

ik ben niet verliefd trouwens, was dat maar waar

ga nu weer studeren...

en het is toch prachtig weer ? waarom zeuren jullie nu zo? geniet van de dag en het leven want je bent er maar even ( zegt mijn vriendin altijd )
    pi_67178763
    Pfff veels te veel gegeten. Mega lekker ook altijd de griek.

Was trouwens een of andere slimmerd vergeten zn handrem op zn auto te zetten in de parkeergarage onder de grote markt, en die was achteruit zo tegen een muur opgereden
      woensdag 18 maart 2009 @ 19:14:08 #88
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_67179463
    Ik ga ook een nieuw auto-avontuur tegemoet. Zondagavond heb ik een right hand drive en mag ik legaal aan de verkeerde kant rijden

Nog nooit gedaan, ik ben benieuwd.
    Ik ga vanaf het vliegveld in Dublin en moet zo'n 40 minuten naar het zuiden. Ben benieuwd
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
    pi_67179954
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 18:58 schreef Jill-RMC het volgende:

Was trouwens een of andere slimmerd vergeten zn handrem op zn auto te zetten in de parkeergarage onder de grote markt, en die was achteruit zo tegen een muur opgereden
    Dat móet zeemonster zijn,................

pi_67180218
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 19:14 schreef XL het volgende:
    Ik ga ook een nieuw auto-avontuur tegemoet. Zondagavond heb ik een right hand drive en mag ik legaal aan de verkeerde kant rijden

Nog nooit gedaan, ik ben benieuwd.
    Ik ga vanaf het vliegveld in Dublin en moet zo'n 40 minuten naar het zuiden. Ben benieuwd
    Altijd leuk Let op de rotondes, de rest is easy
    pi_67180534
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 19:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dat móet zeemonster zijn,................

Zeemonster had geen zilvere Peugeot 208/308 toch?
    pi_67182866
    Nee en ik was het dan ook niet .
    pi_67191114
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 19:39 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Zeemonster had geen zilvere Peugeot 208/308 toch?
    Al vind ze die wel leuk .
    pi_67192419
    Ja dat dan weer wel , ik ben bezig met navigatie op mijn telefoon te zetten .. ik moet binnenkort naar Amsterdam Amstelveen en ik zie mijzelf al in Groningen eindigen hellup!!!
      donderdag 19 maart 2009 @ 08:21:17 #95
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67195899
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 18:58 schreef Jill-RMC het volgende:
    Pfff veels te veel gegeten. Mega lekker ook altijd de griek.

Gezien jouw schadehistorie: Niet eens tegen jouw auto?
    pi_67196744
    Ik verveel me nu al kapot.
    pi_67197277
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 08:21 schreef Elegy het volgende:

[..]

Gezien jouw schadehistorie: Niet eens tegen jouw auto?
    Nee, goed he
    pi_67199714
    is er iemand hier die mij kan helpen met navigatie op mijn telefoontje ...of moet ik dan echt naar DIG toe..
    pi_67199773
    Zijn we weer.

Ik zou je best willen helpen zeemonster, maar het is mij nooit goed gelukt om navigatie op m'n N82 te zetten. Uit frustratie maar gewoon een TomTom gekocht.
      donderdag 19 maart 2009 @ 11:04:56 #100
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_67199976
    WAAROM ben ik zo fokking gaar?
    Ik ben van pindavlees
    pi_67200203
    edit dubbel
    pi_67200287
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 10:58 schreef Koploperkopper het volgende:
    Zijn we weer.

Ik zou je best willen helpen zeemonster, maar het is mij nooit goed gelukt om navigatie op m'n N82 te zetten. Uit frustratie maar gewoon een TomTom gekocht.
    Hier lukt het dus ook niet , en de pda van mijn vader waar tomtom opstaat leeft niet meer .
    Misschien moet ik ook maar een tomtom kopen ...
    pi_67200397
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 11:12 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Hier lukt het dus ook niet , en de pda van mijn vader waar tomtom opstaat leeft niet meer .
    Een tomtomOne v4 is erg cool , die heb ik ook. Supermakkelijk in gebruik en niet duur.
    pi_67200709
    ja maar ergens vind ik het gewoon zonde geld omdat de volgende auto die we willen navigatie ingebouwd moet hebben .
      donderdag 19 maart 2009 @ 11:47:48 #105
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67201691
    Je kan ook kijken of je de Tomtom One V1 te pakken kan krijgen. Die heeft een SD cardeader en met een beetje handigheid kan je dan gewoon gratis de updates erop zetten. Mijn V3 heeft geen cardslot meer helaas.

En als in de volgende auto het ingebouwd zit kan je 'm altijd nog verkopen natuurlijk
    pi_67201751
    ik heb zelf gps op mijn omnia maar dat is voor in een auto toch een te klein beeld.
    een tomtom v1 is dan toch beter en betere gps ontvangst dan mobiele telefoons.
    pi_67203037
    toch maar halen dus .
    pi_67203658
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 12:29 schreef zeemonster het volgende:
    toch maar halen dus .
    Koop nou eens wat leuks voor jezelf, het mag best
    pi_67204477
    Weet iemand wanneer Google Earth Streetview beschikbaar wordt voor Den Haag?
    pi_67204569
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 13:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
    Weet iemand wanneer Google Earth Streetview beschikbaar wordt voor Den Haag?
    Vroeg ik me ook al af. Heb ze van de zomer al voorbij zien rijden namelijk.
    pi_67205117
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 13:16 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Vroeg ik me ook al af. Heb ze van de zomer al voorbij zien rijden namelijk.
    Kheb foto's dat ze hier door de straat reden en stond met me blote kont naar het raam alleen zijn ze 3 keer langs gereden dus weet niet of dat online komt
      donderdag 19 maart 2009 @ 13:35:10 #112
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67205193
    Moonen
    pi_67205327
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 13:32 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Kheb foto's dat ze hier door de straat reden en stond met me blote kont naar het raam alleen zijn ze 3 keer langs gereden dus weet niet of dat online komt
    pi_67212125
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 11:12 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ik zweer bij Tom Tom en wil ook geen ingebouwde navigatie in mijn komende auto, dat werkt echt bagger. Zeker met TomTom live service ben ik erg, ERG blij. Ik heb deze:

quote:
    TomTom valt in de prijzen op CES 2009. Het bedrijf gaat met een Best of CES-award naar huis dankzij de introductie van de GO 740 Live. In ons land is dit apparaat al te koop, maar in Amerika is het nog een nieuwtje. De GO 740 Live beschikt over een ingebouwde SIM-kaart voor ontvangst van verkeersinformatie en andere diensten.
    pi_67213066
    Ik krijg er 1 van mijn papa . Hij is in een goede bui
      donderdag 19 maart 2009 @ 18:14:52 #116
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_67213170
    Ik vind een tomtom zo lelijk. Doe mij maar ingebouwd.
    pi_67213238
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 18:14 schreef XL het volgende:
    Ik vind een tomtom zo lelijk. Doe mij maar ingebouwd.
    Dat wel Maar ik beland anders echt in Noord Afrika dus ik moet nu echt iets van een navigatie hebben (zelf dan ipv steeds te lenen)...
      donderdag 19 maart 2009 @ 18:19:58 #118
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_67213276
    Zouden de Noord Afrikanen daarom allemaal hier zijn beland? Die hadden ook vast geen TomTom
    Ik ben van pindavlees
      donderdag 19 maart 2009 @ 18:20:01 #119
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_67213277
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 18:18 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Dat wel Maar ik beland anders echt in Noord Afrika dus ik moet nu echt iets van een navigatie hebben (zelf dan ipv steeds te lenen)...
    Weet je hoe mooi het in Noord Afrika is!?
    pi_67213441
    Ik wil eens naar Zuid Afrika

Aanvulling: Noord Afrika is toch een beetje uit de route als je naar Amstelveen moet XL
    pi_67214227
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 18:27 schreef zeemonster het volgende:

Aanvulling: Noord Afrika is toch een beetje uit de route als je naar Amstelveen moet XL
    Dat moet je niet zeggen, 3 afslagen verder en je zit in de Bijlmer :)

Overigens vind ik de Tomtom One v4 helemaal niet lelijk. Geen apart opzetstuk, mooi formaatje en het belangrijkste, hij is duidelijk te volgen voor iedereen. Ook met updaten (mapsharing=gratis) is dat velen malen makkelijker als die ingebouwde muk
    pi_67214752
    lol Heb een 5 jaar ouwe PDA met elk jaar de nieuwste tomtom erop (nu tt7 geloof ik), ding doet t prima Kom altijd waar ik wezen moet En tis niet eens een koelkast.. Heerlijk die oude meuk die het maar blijft doen, hoe vaak t ook stuiterd
    Just being curious.. ofzo
    pi_67215811
    Heb laatst gezien dat ze nu druk bezig zijn met navigatie die terugpraat. Eindelijk! Ik praat altijd tegen Bram jr. maar hij praat nooit terug
    pi_67216717
    Ik doe t met Eva gewoon, op me telefoon
      donderdag 19 maart 2009 @ 20:18:24 #125
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_67216839
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 18:27 schreef zeemonster het volgende:

Ja, het is uit de route... maar Amstelveen is zo lelijk als een tomtom en Noord Afrika is mooi
    pi_67218451
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 20:18 schreef XL het volgende:

[..]

Ja, het is uit de route... maar Amstelveen is zo lelijk als een tomtom en Noord Afrika is mooi
    Zullen we naar Noord Afrika gaan dan , dan verzin ik wel een smoes voor Amstelveen.
    pi_67221506
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 19:48 schreef Jill-RMC het volgende:
    Heb laatst gezien dat ze nu druk bezig zijn met navigatie die terugpraat. Eindelijk! Ik praat altijd tegen Bram jr. maar hij praat nooit terug
    Ik kan op mijn TomTom met mijn vrouwtje praten, ik vertel haar waar ik naar toe wil, zij herhaalt het en vraagt of het klopt. Ik kan haar meer dan 200 opdrachten geven en ze doet het!

Was elke vrouw maar zo .
      donderdag 19 maart 2009 @ 22:27:23 #128
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_67221939
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 21:04 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Zullen we naar Noord Afrika gaan dan , dan verzin ik wel een smoes voor Amstelveen.
    wanneer zijn we dan terug? moet zondag naar dublin
    pi_67222348
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 22:27 schreef XL het volgende:

[..]

wanneer zijn we dan terug? moet zondag naar dublin
    Dan zijn we allang weer terug Wil ook mee naar Dublin, dat schijnt het shop walhalla te zijn !!!
      donderdag 19 maart 2009 @ 22:42:33 #130
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_67222647
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 22:35 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Dan zijn we allang weer terug Wil ook mee naar Dublin, dat schijnt het shop walhalla te zijn !!!
    Dublin is stervensduur. Afgelopen tijd zat ik veel in London, dat is een shop walhalla!
    pi_67222864
    Wow. Ik sta nog op de kaart.
    pi_67223067
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 22:42 schreef XL het volgende:

[..]

Dublin is stervensduur. Afgelopen tijd zat ik veel in London, dat is een shop walhalla!
    Ik wordt ook geinformeerd door mijn rijkere collega's .
    Ik moet trouwens of aankomen of shoppen voor spijkerbroeken binnenkort ! De meeste zijn te groot en die ga ik maar eens uitzoeken om weg te geven aan iemand die ze wel past.

Mooi excuus om van de week de stad in te duiken
      vrijdag 20 maart 2009 @ 08:48:19 #133
    77938 melanie_the_miss
    De enige echte.
    pi_67229577
    maar grote spijkerbroeken zijn hip!
    pi_67229661
    goeiemorgen
      vrijdag 20 maart 2009 @ 09:01:55 #135
    77938 melanie_the_miss
    De enige echte.
    pi_67229834
    goedemorgen meneer de mooner van den haag!
    pi_67229931

Goedemorgen allemaal. Weer een mooie lentedag. Maar eens even proberen van het leven te genieten vandaag.
      vrijdag 20 maart 2009 @ 09:10:47 #137
    77938 melanie_the_miss
    De enige echte.
    pi_67229998
    Ja ik zit dus nog ziek binnen.
    pi_67230090
    Al 2 dagen hier vanaf 8 uur sochtends bezig mensen helpen opstarten omdat die beheerders hier te lui zijn om een server te maken Ben blij als t eenmaal weekend is!
    pi_67230319
    goedemorgen!
    pi_67231171
    goedemorgen deze morgen
    ik weet wat je mee maakt atreidez bij mij kwam het verzoek binnen om een screenshot te maken van een probleem op een pc.
    Het probleem hij herstart spontaan. HOE DE FUCK kan ik nu een screendump maken van een herstartende pc.
    Ik bedoel wtf.
      vrijdag 20 maart 2009 @ 10:01:16 #141
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_67231198
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 10:00 schreef Sp00k13 het volgende:
    goedemorgen deze morgen
    ik weet wat je mee maakt atreidez bij mij kwam het verzoek binnen om een screenshot te maken van een probleem op een pc.
    Het probleem hij herstart spontaan. HOE DE FUCK kan ik nu een screendump maken van een herstartende pc.
    Ik bedoel wtf.
    Maak een foto van het beeldscherm
    Ik ben van pindavlees
      vrijdag 20 maart 2009 @ 10:02:05 #142
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67231219
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 10:00 schreef Sp00k13 het volgende:
    goedemorgen deze morgen
    Ik bedoel wtf.
    Monitor op het kopiëerapparaat
    pi_67231720
    Ik ga zo lekker die pc vervangen is een stuk makkelijker
    pi_67231834
    Het begint al bij het fenomeen dat een 2e lijn of hoger gaat filosoferen over een probleem op het moment dat je t bij ze meld. WTF, het interesseert me niet wat jij denkt dat t is, je moet t gewoon oplossen[/i]. Maar nee, probeer zus en probeer zo, en uiteindelijk moeten ze nog aan t werk.. Maar de gebruikers zijn alweer 4 uur aan t duimendraaien

Vanmiddag ga ik lekker eerder weg, dan bekijken ze t maar

Als je naar buiten kijkt wordt je wel vrolijk trouwens!
      vrijdag 20 maart 2009 @ 10:34:07 #145
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67232181
    quote:
    Hagenaar dreigt met bloedbad op school
    Uitgegeven: 20 maart 2009 10:25
    Laatst gewijzigd: 20 maart 2009 10:25

DEN HAAG - De politie in Den Haag heeft een 23-jarige Hagenaar aangehouden die had aangekondigd dat hij een bloedbad zou aanrichten op het Maerlant Lyceum in Den Haag.

De informaticastudent liet op een Amerikaanse site weten dat hij het voorbeeld van de 17-jarige scholier Tim Kretschmer in het Duitse Winnenden wilde volgen.

De schietpartij in Duitsland kostte ruim een week geleden vijftien slachtoffers en de dader het leven.

Een woordvoerster van de politie bevestigde vrijdag een bericht over het dreigement van de Hagenaar in het AD. De jongeman werd zondag al aangehouden.

Afronden

De politie wilde eerst het onderzoek afronden voordat het nieuws naar buiten kwam. ''We willen geen onrust veroorzaken'', aldus de zegsvrouw.

De man zei na de aanhouding dat het een grap was en dat hij slechts stoer wilde doen. Hij had de boodschap op internet gezet via de computer van iemand anders. Hulp van de FBI leidde de politie eerst naar een Haagse vrouw.

Toen bleek dat haar beveiligde draadloze netwerk was gehackt, leidde het spoor naar het huis van de Hagenaar waar hij met anderen woont.

Ingebroken

Zijn 20-jarige huisgenoot, een oud-leerling van het lyceum, had ingebroken in de computer. Hij wordt waarschijnlijk vervolgd voor computervredebreuk.

De 23-jarige Hagenaar blijft nog zeker veertien dagen vastzitten.

Ook kan hij een fikse rekening verwachten van enkele tienduizenden euro's voor de arbeidsintensieve en dure onderzoeken van de politie.

Grapjes

De politie heeft sinds het Duitse bloedblad de handen vol aan 'stoere grapjes'.

Zo werden onlangs in Rotterdam en Breda verdachten aangehouden die schooldrama's aankondigden.
    Hij speelde vast Counterstrike
    pi_67232231
    Ik weet wie dat is

Sukkel.
    pi_67232358
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 10:35 schreef knnth het volgende:
    Ik weet wie dat is

Sukkel.
    familie?
      vrijdag 20 maart 2009 @ 10:40:41 #148
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67232398
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 10:35 schreef knnth het volgende:
    Ik weet wie dat is

Sukkel.
    Echt? Wat een kneus is dat zeg (jij niet, die knakker)

Terecht dat ie mag zitten en dokken.
      vrijdag 20 maart 2009 @ 10:40:41 #149
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_67232399
    Sick fuck. Blij dat ik hem niet ken. (denk ik)
    Ik ben van pindavlees
    pi_67232449
    quote:
    Een groot deel van het tramverkeer in Den Haag is vrijdagmorgen tot stilstand gekomen na een draadbreuk bij het Centraal Station.

Omstreeks 09.00 uur trok een tram de bovenleiding op de kruising Rijstraat-Bezuidenhousteweg kapot. Daardoor viel in de directe omgeving de stroom uit.

Reizigers in trams 9, 10, 15, 16 en 17 kwamen stil te staan. Op het Rijswijkseplein staat een tram van lijn 17 al een uur lang stil zonder dat passagiers eruit kunnen. ,,De deuren gaan niet meer open. Ook is ieder contact met de centrale van de HTM onmogelijk,'' aldus een gedupeerde passagier. ,,Achter ons zijn een stuk of vijf trams ook tot stilstand gekomen.''

Diverse lijnen worden omgeleid. Tussen Scheveningen en het centraal station worden bussen ingezet. Alle omleidingen zijn te vinden op www.htm.net

Een woordvoerster van de HTM kon niet aangeven hoe lang de storing nog zal duren.
    een uur lang opgesloten zijn in een tram? Dacht toch zeker wel dat ik dan de noodknop gebruik om eruit te komen als ik langer dan 10 minuten moet wachten
      vrijdag 20 maart 2009 @ 10:47:51 #151
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67232603
    Een uur in de tram Je kan die dingen toch openen van buiten en binnen of wat?
    pi_67232662
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 10:47 schreef Elegy het volgende:
    Een uur in de tram Je kan die dingen toch openen van buiten en binnen of wat?
    Als de electra uitvalt zal je de noodbediening kunnen gebruiken, alleen is het verboden om zomaar de noodbediening te gebruiken en moet men wachten op een team van HTM die de passagiers eruit helpt, maarja als de centrale niet bereikbaar is komt er dus ook niemand langs
      vrijdag 20 maart 2009 @ 10:55:57 #153
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67232853
    Tjesis, wat een lutsers
      vrijdag 20 maart 2009 @ 10:56:17 #154
    77938 melanie_the_miss
    De enige echte.
    pi_67232861
    ik zou zeggendat ik claustrofobisch ben en dit dus voor mij een ernstig noodgeval is.
    pi_67232979
    Ik zou vermakelijk kijken naar alle mensen die in de stress schieten en boos worden etcetera.
    pi_67233120
    "Ook is ieder contact met de centrale van de HTM onmogelijk,'' aldus een gedupeerde passagier."

Niemand had natuurlijk een mobieltje.
    pi_67233453
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 11:04 schreef Koploperkopper het volgende:
    "Ook is ieder contact met de centrale van de HTM onmogelijk,'' aldus een gedupeerde passagier."

Niemand had natuurlijk een mobieltje.
    Die is maar op 1 lijn beschikbaar en ja als die in gesprek is
      vrijdag 20 maart 2009 @ 11:18:55 #158
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67233590
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 11:00 schreef zeemonster het volgende:
    Ik zou vermakelijk kijken naar alle mensen die in de stress schieten en boos worden etcetera.
    Klapstoeltje pakken, drinken en popcorn erbij en weddenschappen leggen wie er als eerste wordt opgegeten
    pi_67233690
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 10:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
    ik zou zeggendat ik claustrofobisch ben en dit dus voor mij een ernstig noodgeval is.
    in een tram van 28 meter met ramen aan alle kanten?

Ow en nog niet eens wat van gehoord hiero :S we zagen ze wel stilstaan naast het stadhuis net
    pi_67234051
    damn ik zou die deur gewoon opengooien opgeflikkerd een uur in een tram gaan zitten die stilstaat wtf je zal maar moeten schijten lol
    pi_67234673
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 10:39 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

familie?
    gelukkig niet ... een klasgenoot van 'n vriendin. Hij was opeens een paar dagen niet op school, vonden ze al vreemd, tot opeens zijn vriend een telefoontje van z'n advocaat kreeg

Ook al kan je van een kilometer ruiken dat dit een geintje is, het zijn geintjes die je niet maakt. Totaal geen medelijden met hem.
      vrijdag 20 maart 2009 @ 12:01:19 #162
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_67235096
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 11:49 schreef knnth het volgende:
    Ook al kan je van een kilometer ruiken dat dit een geintje is, het zijn geintjes die je niet maakt. Totaal geen medelijden met hem.
    Precies, ik vind het ook een prima zet dat alle kosten op hem worden verhaald.
      vrijdag 20 maart 2009 @ 12:21:37 #163
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_67235836
    Er belt hier net een ambulance aan, wie ze kunnen helpen. (kwam met sirenes tegen de stroom in deze 1-richtingstraat in). Tja, dat weet ik ook niet? Had iemand een spoedmelding gedaan op mijn adres
    pi_67236223
    Vanavond popquiz in het Paardcafe!
    Ga je mee buiten spelen?
    101 doelen omdat het kan
      vrijdag 20 maart 2009 @ 12:39:14 #165
    77938 melanie_the_miss
    De enige echte.
    pi_67236324
    Ik wil ook naar de popquiz maar ben ziek. hoevaak is die?
    pi_67236420
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 12:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
    Ik wil ook naar de popquiz maar ben ziek. hoevaak is die?
    Elke 3e vrijdag vd maand
    Ga je mee buiten spelen?
    101 doelen omdat het kan
      vrijdag 20 maart 2009 @ 12:48:22 #167
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_67236648
    Wat is daar zo leuk aan dan? Ben vanavond toch in de stad, misschien ff buurten...
    Ik ben van pindavlees
    pi_67236847
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 12:48 schreef Flappekz het volgende:
    Wat is daar zo leuk aan dan? Ben vanavond toch in de stad, misschien ff buurten...
    Muziekjes raden, bier drinken en natuurlijk keiharde competitie
    Ga je mee buiten spelen?
    101 doelen omdat het kan
      vrijdag 20 maart 2009 @ 13:12:31 #169
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_67236979
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 13:05 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Muziekjes raden, bier drinken en natuurlijk keiharde competitie
    Klinkt wel geinig eigenlijk. Zal wel druk zijn?
    Ik ben van pindavlees
    pi_67237078
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 13:12 schreef Flappekz het volgende:
    Klinkt wel geinig eigenlijk. Zal wel druk zijn?
    De keren dat ik er was, viel het reuze mee qua drukte vond ik. Het is wel erg gezellig!
    Ga je mee buiten spelen?
    101 doelen omdat het kan
      vrijdag 20 maart 2009 @ 13:57:49 #171
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_67238190
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 13:16 schreef nectarientje het volgende:

[..]

De keren dat ik er was, viel het reuze mee qua drukte vond ik. Het is wel erg gezellig!
    Maar eens kijken of ik mn mee kan krijgen
    Ik ben van pindavlees
    pi_67238215
    Heb je er ook een link van?

Ben er zelf niet goed in, maar een vriend van me wel
    pi_67238310
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 13:58 schreef CaLeX het volgende:
    Heb je er ook een link van?

Ben er zelf niet goed in, maar een vriend van me wel

ze staan ergens op hyves. Popquiz, paard en den haag zou je ze moeten kunnen vinden denk ik
    Op de site van het Paardcafe staat niet heel veel spannende info.

Ik ben ook niet heel goed, maar daarom neem ik ook mensen mee die het wel weten. Roep ik eens in de zoveel tijd ook eens wat en verder sta ik gefrustreerd te wiebelen omdat ik het liedje wel ken, maar geen idee heb van wie het is of hoe het heet
    Ga je mee buiten spelen?
    101 doelen omdat het kan
      vrijdag 20 maart 2009 @ 14:06:59 #174
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_67238419
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 14:02 schreef nectarientje het volgende:

[..]

ze staan ergens op hyves. Popquiz, paard en den haag zou je ze moeten kunnen vinden denk ik
    Op de site van het Paardcafe staat niet heel veel spannende info.

Ik ben ook niet heel goed, maar daarom neem ik ook mensen mee die het wel weten. Roep ik eens in de zoveel tijd ook eens wat en verder sta ik gefrustreerd te wiebelen omdat ik het liedje wel ken, maar geen idee heb van wie het is of hoe het heet
    Ik ben er ook echt niet goed in, maar ik wil het wel een keertje meemaken
    Ik ben van pindavlees
    pi_67238477
      vrijdag 20 maart 2009 @ 14:15:33 #176
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_67238728
    Dat werkt dan met teams ofzo neem ik aan?
    Ik ben van pindavlees
      vrijdag 20 maart 2009 @ 14:19:20 #177
    77938 melanie_the_miss
    De enige echte.
    pi_67238877
    ik ben heeeeeel slecht in welke popquiz dan ook
    pi_67239105
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 14:15 schreef Flappekz het volgende:
    Dat werkt dan met teams ofzo neem ik aan?
    yup Maar mocht je vanavond zin hebben, kunnen jullie je wel bij ons aansluiten vind ik
    Ga je mee buiten spelen?
    101 doelen omdat het kan
      vrijdag 20 maart 2009 @ 14:32:27 #179
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_67239266
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 14:27 schreef nectarientje het volgende:

[..]

yup Maar mocht je vanavond zin hebben, kunnen jullie je wel bij ons aansluiten vind ik
    Ik heb ff gemaild dat ze dit topic moet lezen...misschien gaat ze hier dan ook nog een keertje reageren

Hoelaat is dat? Want we moeten eerst uit eten, geen idee hoelaat we daar klaar zijn
    Ik ben van pindavlees
      vrijdag 20 maart 2009 @ 14:35:46 #180
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_67239379
    Oooh! Klinkt leuk!

Ik ben de van Flap
    pi_67239655
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 14:35 schreef GotC het volgende:
    Oooh! Klinkt leuk!

Ik ben de van Flap
    Hallo!

half tien begint het volgens mij, iets eerder aanwezig om je blaadjes op te pikken
    En eet smakelijk
    Ga je mee buiten spelen?
    101 doelen omdat het kan
      vrijdag 20 maart 2009 @ 14:46:02 #182
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_67239708
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 14:44 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Hallo!

half tien begint het volgens mij, iets eerder aanwezig om je blaadjes op te pikken
    En eet smakelijk
    hmmmz....ik weet niet hoe snel ze zijn bij Maharani, maar we gaan daar om 7 uur eten
    Ik ben van pindavlees
      vrijdag 20 maart 2009 @ 14:47:33 #183
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_67239765
    Hangt er dus een beetje vanaf..maar lijkt me wel heel leuk en gezellig
    pi_67244413
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 14:47 schreef GotC het volgende:
    Hangt er dus een beetje vanaf..maar lijkt me wel heel leuk en gezellig
    ! Jij hier !
    pi_67244556
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 12:21 schreef XL het volgende:
    Er belt hier net een ambulance aan, wie ze kunnen helpen. (kwam met sirenes tegen de stroom in deze 1-richtingstraat in). Tja, dat weet ik ook niet? Had iemand een spoedmelding gedaan op mijn adres
    Tegen de richting in En dan raar opkijken dat je wordt mishandeld..

Wel flauwe streek trouwens, of er is er net iemand overleden op een adres waarvan de straatnaam op de jouwe lijkt, of in een andere gemeente
      vrijdag 20 maart 2009 @ 17:24:49 #186
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_67244664
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 17:16 schreef RATMEN het volgende:

[..]

! Jij hier !
    Ja! Ik woon tegenwoordig samen in Den Haag
    pi_67245185
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 17:24 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja! Ik woon tegenwoordig samen in Den Haag
    !

Welkom .
    pi_67251089
    heb ik weer...vanmorgen op de oude haagweg (bij de versmalling) een klever dus ik als eigenwijs kreng trap op mijn rem, waarop de bestuurder logisch boos wordt.
    Bij het stoplicht maakte hij wat middelvinger gebaren en ik dacht hem al te herkennen.

Toen kwam ik hem tegen op het schoolplein van mijn dochter haar school .
    waar hij sorrie kwam zeggen want hij had haast..
    pi_67253283
    Klevers zijn sneu, maar op je rem trappen is gewoon levensgevaarlijk
    pi_67254014
    ik bedoel niet op mijn rem trappen als in echt remmen he, meer hem aantikken zodat remlichten oplichten.
    Maar ook dat is gevaarlijk.
    pi_67254109
    Wel leuk

Maar idd dat mag schijnbaar alleen als je Schumacher heet
      vrijdag 20 maart 2009 @ 21:59:35 #192
    49501 4-elements
    Arrectis Auribus
    pi_67254169
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 21:40 schreef Atreidez het volgende:
    Klevers zijn sneu, maar op je rem trappen is gewoon levensgevaarlijk
    Tja, vrouwen achter het stuur he...

Ik denk dat ik maar even ga schuilen voor Zeemonster nu..
    Murray Walker
    pi_67254527
    nee hoor je hoeft niet te schuilen, je kan best veel tegen mij zeggen
    pi_67261936
    Gister feestje gehad met bier en om 03.00 naar bed en dan 06.00 wakker worden door de beeb en klaarwakker zijn is NIET leuk
    Kga nu maar eten en even schoonmaken en wachten tot de AH open is
      zaterdag 21 maart 2009 @ 08:54:07 #195
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67262490
    Hij is open
    pi_67262519
    Ik weet niet wat ik moet gaan doen met minimonster . Inspiratieloos..
    pi_67262557
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 08:58 schreef zeemonster het volgende:
    Ik weet niet wat ik moet gaan doen met minimonster . Inspiratieloos..
    Ga skeeleren in zuiderpark
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 08:54 schreef Elegy het volgende:
    Hij is open
    ben inmiddels geweest
    pi_67262583
    Nee ik heb geen skeelers... Ik zat eerst te denken aan Blijdorp maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin in een Dierentuin.
    Zwemmen heb ik ook geen zin in , al is dat misschien toch het beste idee om te doen..
    pi_67262605
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 09:06 schreef zeemonster het volgende:
    Nee ik heb geen skeelers... Ik zat eerst te denken aan Blijdorp maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin in een Dierentuin.
    Zwemmen heb ik ook geen zin in , al is dat misschien toch het beste idee om te doen..
    Je zwemt ieder weekend volgens mij
    En dierentuin is cool wil binnenkort naar Blijdorp beestjes kijken
    pi_67262653
    Zwemles ja , dat heeft minimonster in het weekend . Ik ga inderdaad best veel met haar zwemmen , omdat ik dat ook belangrijk vind.

Dierentuin is cool ja , maar als je er tien keer in een jaar geweest ben heb je het ook wel gezien
    pi_67262687
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 09:15 schreef zeemonster het volgende:
    Zwemles ja , dat heeft minimonster in het weekend . Ik ga inderdaad best veel met haar zwemmen , omdat ik dat ook belangrijk vind.

Dierentuin is cool ja , maar als je er tien keer in een jaar geweest ben heb je het ook wel gezien
    Zwemmen is zeker goed maar wist niet dat ze les had in weekend, dacht doordeweeks en weekend dan vrijzwemmen

Blijdorp kan idd na te veel er geweest zijn niet meer leuk worden ..... ik krijg schoonfamilie en aanhang op visite vandaag jeuh kijk mij eens veel zin hebben
    pi_67262828
    haha we gaan ook vaak vrijzwemmen op de zondag hoor .
    Maar de ijsbeestjes in blijdorp zijn wel heel leuk om te zien!

Succes met de schoonfamilie!
    pi_67270518
    Aaww klein ijsbeertje in Rhenen is töt
    pi_67273484
    Vanavond misschien even kijken in PIP
      zaterdag 21 maart 2009 @ 18:29:08 #205
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_67273510
    PIP?
    Ik ben van pindavlees
      zondag 22 maart 2009 @ 08:25:32 #206
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_67285987
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 18:29 schreef Flappekz het volgende:
    PIP?
    [nerdmode]

zondag 22 maart 2009 @ 09:00:14 #207
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67286150
    [nerdmode]

Met al die drm? Nah, laat maar zitten
      zondag 22 maart 2009 @ 09:03:59 #208
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_67286178
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 09:00 schreef Elegy het volgende:
    [nerdmode]

Met al die drm? Nah, laat maar zitten
    Geen last van op de PS3!
      zondag 22 maart 2009 @ 09:19:59 #209
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67286305
    Lucky you
      zondag 22 maart 2009 @ 09:20:32 #210
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_67286312
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 09:19 schreef Elegy het volgende:
    Lucky you
    PS3 FTW!
      zondag 22 maart 2009 @ 09:45:01 #211
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67286511
    Ik wil een Xbox 2
    pi_67286803
    mijn broer heeft een ps3 , erg leuk inderdaad
      zondag 22 maart 2009 @ 10:15:19 #213
    77938 melanie_the_miss
    De enige echte.
    pi_67286879
    toch niet geweest, was te moe
    pip is een creatief centrum waar soms een feest word gehouden.
    http://www.pipdenhaag.nl/

pompompom ik ben kapot.
    pi_67286959
    Mogge Hier een endurance race vandaag, 6 uur lang en dan afwisselen met een vriend die er is. Nu warm rijden, 12 uur is de race. Voor geinteresseerden is er een livetiming :
    http://www.digitalracing.nl/livetiming/livetiming.php?optie=3

Wij zijn team Zerobarrier Fijne dag allemaal!
      zondag 22 maart 2009 @ 10:57:50 #215
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67287590
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 10:09 schreef zeemonster het volgende:
    mijn broer heeft een ps3 , erg leuk inderdaad
    Als ik een full-hd beamer heb wil ik ook een PS3. Killzone 2 op 2m

nu nog die full-hd beamer
    pi_67289089
    Ik ben zowaar gekleurd! En dat van even met de hond lopen gisteren...okay het was meer hond laten spelen met een balletje en ik lekker op een bankje in de zon....dus zeker voor herhaling vatbaar vandaag
    pi_67291000
    Ik zat gisteren op uitnodiging in de bussinessuits bij Sparta tegen Heracles. Was echt super geregeld allemaal, ik heb alvast aangegeven dat ze mij vaker mogen meevragen (via bedrijf van mijn zwager) . Alles wordt geregeld en ik was zo weer thuis.

Vandaag wederom mooi weer, zo nog even de tuin in en daarna voetbal kijken.
    Ook leuk dat mijn zus een paar meter verder woont, mijn neefje staat nu continue in de tuin met zijn vriendjes, immers ome RB heeft allemaal snoep (snickers, twix etc) en hij is heel gul :)........
    pi_67293154
    Pas maar op, voor je het weet sta je bekend als kinderlokker
    pi_67295364
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 14:26 schreef Jill-RMC het volgende:
    Pas maar op, voor je het weet sta je bekend als kinderlokker
    Ik denk dat iedere kinderlokker een moord zou doen voor mijn woning,.....recht tegenover een lagere school. Mijn eigen oude lagere school maar dan in een nieuwbouw versie. Leuk om te zien overigens dat ze nog steeds dezelfde leraren hebben en mijn neefjes dezelfde negatieve eigenschappen van die leraren zien :)
    pi_67296431
    Bah het weekend is alweer bijna voorbij...
    pi_67298832
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 16:05 schreef zeemonster het volgende:
    Bah het weekend is alweer bijna voorbij...
    Het mooie weer ook................
    pi_67299896
    doodzonde van zowel het weer als het weekend
    Ga je mee buiten spelen?
    101 doelen omdat het kan
    pi_67300095
    ik wil er nog een weekend aan vast! Ach het is bijna Pasen , dan hebben we een extra dag weekend .
    pi_67300727
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 18:11 schreef zeemonster het volgende:
    ik wil er nog een weekend aan vast! Ach het is bijna Pasen , dan hebben we een extra dag weekend .
    Heerlijk! En dan hemelvaart en pinksteren nog
    Ga je mee buiten spelen?
    101 doelen omdat het kan
      zondag 22 maart 2009 @ 19:57:46 #225
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_67303290
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 18:34 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Heerlijk! En dan hemelvaart en pinksteren nog
    Hoe was de popquiz? Wilde graag komen, maar we konden het niet meer redden....wellicht volgende keer
    Ik ben van pindavlees
    pi_67303352
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 19:57 schreef Flappekz het volgende:
    Hoe was de popquiz? Wilde graag komen, maar we konden het niet meer redden....wellicht volgende keer
    4e geworden! Volgende maand 1e
    Ga je mee buiten spelen?
    101 doelen omdat het kan
    pi_67303494
    Hoi
    pi_67303591
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 20:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
    Hoi
    Hoi , hoe gaat het met de familie
    pi_67303697
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 20:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
    Hoi
    !!! Je bent blauw ... maar wel een van mijn opvolgers .
    pi_67303770
    Ow, ik ben er weer! Heb ik wat gemist?

.
    pi_67303805
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 20:09 schreef RATMEN het volgende:

[..]

!!! Je bent blauw ... maar wel een van mijn opvolgers .
    opvolgers?
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 20:06 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Hoi , hoe gaat het met de familie
    Gaat lekker allemaal, druk weekend gehad met visite en feestjes en nu lekker achter de laptop hangen, beeb is nu eindelijk slapen had veel last vandaag van krampjes gaat nu gelukkig wel wat beter......
    pi_67303896
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 20:12 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

opvolgers?
    [..]

Gaat lekker allemaal, druk weekend gehad met visite en feestjes en nu lekker achter de laptop hangen, beeb is nu eindelijk slapen had veel last vandaag van krampjes gaat nu gelukkig wel wat beter......
    Ik ben ook mod van V&A geweest . Ben een lange tijd mod van US geweest, en heb toen een tijd ook het openstaande MOD schap op V&A erbij gedaan .
    pi_67304206
    Mooi dat het goed gaat! Lekker druk gehad dus!
    pi_67313705
    goeiemorgen allemaal en zeemonster veel plezier met werken
      maandag 23 maart 2009 @ 07:12:18 #235
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_67313755
    Smorgens en veel plezier in de nieuwe week allemaal!
    Ik ben van pindavlees
      maandag 23 maart 2009 @ 07:35:28 #236
    77938 melanie_the_miss
    De enige echte.
    pi_67313856
    hoi hoi, werkse iedereeeeeeeeeen
    pi_67314114
    ik ben bijzonder uitgeslapen voor een maandag morgen! Goede morgen iedereen en ik wil vakantie...
    Het is heel leuk op mijn werk hoor maar ik verlang naar zon zee en uitslapen tot de zon je wekt..
    pi_67314261
    Dat laatste gebeurt in zonnige tijden meestal om 6:00 's ochtends Maar ik begrijp je wel ...

Goeiemorgen iedereen, we gaan er tegenaan met een week vol lenteweer in aantocht En ik had al m'n truien al ver in een hoekje weggestopt, iets te optimistisch
      maandag 23 maart 2009 @ 08:45:14 #239
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67314480
    Ik moet toch maar eens een vogelhuisje kopen. Wil ook kleine meesjes op het balkon
    pi_67315119
    Bah, AA is mod Nu praat ik niet meer tegen m hoor

Mogge trouwens
    pi_67315210
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 09:17 schreef Atreidez het volgende:
    Bah, AA is mod Nu praat ik niet meer tegen m hoor

Mogge trouwens
    pi_67316423
    Omg de FOK verloedering slaat weer toe

AA mod

maandag 23 maart 2009 @ 13:15:47 #243
    49501 4-elements
    Arrectis Auribus
    pi_67321885
    Vroeger was alles beter
    Murray Walker
      maandag 23 maart 2009 @ 13:42:02 #244
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67322637
    Vroeger, toen heuvels nog kuilen waren. Mannen van staal, boten van hout waren en de lucht nog schoon en sex nog vies was.

Vroeger. Toen je nog op jacht ging naar de mammoet.

Die mensen leven ook niet meer
    pi_67324667
    en een hele goeie middag!
    A_A staat je goed, dat blauw
    Waar blijven de foto's van me vissies?

Druk benzig met het plan de campagne uit te werken voor de open podium avonden,
    in het café van m'n moeders..
    (sluipreclame)
    Komt nogal niet wat bij kijken..

Vriendje en pappa zijn het plafond in de badkamer aant zetten,.
    dus kan nu bijna verlicht douchen.. na verdammt bijna een jaar!

En hoe is het hier?
    Iedereen lekker aant werk?
    pi_67328394
    lekker is overdreven zou een moord kunnen doen voor wat slaap in ieder geval veels te laat in slaap gevallen.
    pi_67331155
    Slapen ... ik heb niet veel nodig in mn leven, maar van slapen zou ik toch es wat meer moeten hebben. Ben net onderweg naar huis achter het stuur in slaap gevallen, schrok wakker en was opeens een paar honderd meter snelweg kwijt ...
      maandag 23 maart 2009 @ 18:16:40 #248
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_67331728
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 17:52 schreef RATMEN het volgende:
    Slapen ... ik heb niet veel nodig in mn leven, maar van slapen zou ik toch es wat meer moeten hebben. Ben net onderweg naar huis achter het stuur in slaap gevallen, schrok wakker en was opeens een paar honderd meter snelweg kwijt ...
    Oei................
    Ik ben van pindavlees
    pi_67332136
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 17:52 schreef RATMEN het volgende:
    ..... was opeens een paar honderd meter snelweg kwijt ...
    Morgen op de terugweg goed opletten dus!
    pi_67333598
    Ik slaap echt weinig ... te weinig . Ik heb aan vijf tot zes uur slaap per dag genoeg tegenwoordig.

Verder kwam ik zowaar ineens een gekleurde Ronnie tegen , ik liep bijna tegen de pilaar aan , zag je dat .
    pi_67341091
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 19:18 schreef zeemonster het volgende:
    Ik slaap echt weinig ... te weinig . Ik heb aan vijf tot zes uur slaap per dag genoeg tegenwoordig.

Verder kwam ik zowaar ineens een gekleurde Ronnie tegen , ik liep bijna tegen de pilaar aan , zag je dat .
    Tja ik dacht dat je gewoon onder de indruk was van mijn uiterlijk, net zoals de rest van alle vrouwen
    Ik heb niet eens echt in de zon gelegen, maar dat komt nog !
    pi_67341301
    Je bent toch niet zo'n aso figuurtje dat van twee zonnestralen meteen mega bruin wordt he? Dan vind ik je niet lief.
    pi_67341407
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 22:40 schreef Jill-RMC het volgende:
    Je bent toch niet zo'n aso figuurtje dat van twee zonnestralen meteen mega bruin wordt he? Dan vind ik je niet lief.

Nee hoor meneer Bravo is echt een bleekscheet . Ik ben vandaag voor het eerst in mijn leven gepest met mijn sproeten op het werk...snik snik.
    pi_67342217
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 18:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Morgen op de terugweg goed opletten dus!
    Ja! Psies! Mss ben ik helemaal niet in slaap gevallen, mijn zijn die meters snelweg gewoon weggehaald !
    pi_67342232
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 22:43 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Nee hoor meneer Bravo is echt een bleekscheet . Ik ben vandaag voor het eerst in mijn leven gepest met mijn sproeten op het werk...snik snik.
    Sproeten !
    pi_67345014
    http://www.nufoto.nl/foto(...)-in-den-haag-af.html

Weet je iets meer Jill? Dat is bij die makelaar in de buurt zo te zien.
    pi_67347021
    Ik zal zo op mn werk even kijken...
      dinsdag 24 maart 2009 @ 09:07:01 #258
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67347443
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 22:40 schreef Jill-RMC het volgende:
    Ik hoef alleen maar naar buiten te kijken
    pi_67347714
    Ik ben van Afro-Caribische afkomst, ik hoef niet eens naar buiten te kijken

Goedemorgen, trouwens
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      dinsdag 24 maart 2009 @ 09:20:32 #260
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_67347771
    Deels pinda, 's winters ben ik wat bleek. Maar ALS de zon dan gaat schijnen..................................

Ik ben van pindavlees
      dinsdag 24 maart 2009 @ 09:29:41 #261
    77938 melanie_the_miss
    De enige echte.
    pi_67347995
    Het regende vanochtend
    Nu maar hopen dat het droog blijft
    pi_67349196
    Goedenmorgen! Zoals reeds gezegd, ik ben idd niet zo'n 'zonnebankbruine', ik kan wel wat zon gebruiken. In de zomer ben ik wel altijd mooi bruin al zeg ik het zelf, maar ik moet toch echt eerst wat dagen een bodempje creeëren .

Zeemonster heeft de dag van haar leven; EINDELIJK STA JE NAAST MIJ GEPARKEERD :) (eigenlijk andersom, ik naast jou want jij was er eerder )
    pi_67349842
    Waarom is het zo duur om je bevolkingsregister te halen

12,40 voor 1 velletje papier.
    In mn oude gemeente was het de helft
    pi_67350533
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 10:38 schreef denB het volgende:
    Waarom is het zo duur om je bevolkingsregister te halen

12,40 voor 1 velletje papier.
    In mn oude gemeente was het de helft
    heb je niet gezien hoe dat gebouw eruit ziet.

Kost ook wat hoor ^^
    pi_67351868
    en wat denk je van de kosten voor de glazenwassers ^^
    pi_67351909
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 00:46 schreef Koploperkopper het volgende:
    http://www.nufoto.nl/foto(...)-in-den-haag-af.html

Weet je iets meer Jill? Dat is bij die makelaar in de buurt zo te zien.
    Voetganger op trottoir aangereden
    Den Haag – Een 17-jarige jongen uit Den Haag veroorzaakte gistermiddag rond 16.30 uur een aanrijding op de Van Alkemadelaan. De jongen reed op een snorfiets en keek achterom omdat hij dacht dat zijn kentekenplaatje eraf viel. Hierbij raakte hij vermoedelijk de rand van het trottoir en verloor de macht over zijn stuur. De snorfiets schoof onderuit en de jongen botste tegen een 63-jarige vrouw die op het trottoir liep. De vrouw werd overgebracht naar het ziekenhuis waar bleek dat zij haar knie had gebroken. De politie laat de constructiesnelheid en de remmen van de snorfiets onderzoeken.
    pi_67351960
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 11:40 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Voetganger op trottoir aangereden
    Den Haag – Een 17-jarige jongen uit Den Haag veroorzaakte gistermiddag rond 16.30 uur een aanrijding op de Van Alkemadelaan. De jongen reed op een snorfiets en keek achterom omdat hij dacht dat zijn kentekenplaatje eraf viel. Hierbij raakte hij vermoedelijk de rand van het trottoir en verloor de macht over zijn stuur. De snorfiets schoof onderuit en de jongen botste tegen een 63-jarige vrouw die op het trottoir liep. De vrouw werd overgebracht naar het ziekenhuis waar bleek dat zij haar knie had gebroken. De politie laat de constructiesnelheid en de remmen van de snorfiets onderzoeken.
    Dankje! M'n nieuwsgierige persoonlijkheid is weer blij.
    pi_67356539
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 10:59 schreef CaLeX het volgende:

[..]

heb je niet gezien hoe dat gebouw eruit ziet.

Kost ook wat hoor ^^
    Ja dat is waar!
    Maar ik ga naar de escamp
    Zijn open tot 8uur vanavond en dat komt iets prettiger uit vandaag
      dinsdag 24 maart 2009 @ 18:41:00 #269
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_67365761
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 10:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
    Zeemonster heeft de dag van haar leven; EINDELIJK STA JE NAAST MIJ GEPARKEERD :) (eigenlijk andersom, ik naast jou want jij was er eerder )
    Benieuwd of er vanmiddag extra blutsen in je deur zitten. Vrouwen en autoportieren opendoen. Dat kan haast niet goed gaan.
    pi_67366996
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 18:41 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Benieuwd of er vanmiddag extra blutsen in je deur zitten. Vrouwen en autoportieren opendoen. Dat kan haast niet goed gaan.

Oeh foei foei pas op he als je me spot in de Appie , ik bestuur heel slecht winkelkarretjes .
    pi_67367214
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 18:41 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik ben gelukkig eerder weggegaan (dan zeemonster) dus geen butsen
      dinsdag 24 maart 2009 @ 19:27:41 #272
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_67367320
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 19:18 schreef zeemonster het volgende:
    Oeh foei foei pas op he als je me spot in de Appie , ik bestuur heel slecht winkelkarretjes .
    Ik denk niet dat je opvalt tussen de andere karretjesklunzen...
    pi_67369227
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 19:27 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je opvalt tussen de andere karretjesklunzen...
    hahaha , ik heb altijd een mandje .

Oeh mijnheer Bravo , je zit dalijk weer heel vlakbij mij he op kantoor .
    Wel leuk om weer met mijn oude groepje op een afdeling te zitten , de helft dan !

[ Bericht 2% gewijzigd door zeemonster op 24-03-2009 20:31:01 ]
    pi_67370467
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 20:23 schreef zeemonster het volgende:

[..]

hahaha , ik heb altijd een mandje .

Oeh mijnheer Bravo , je zit dalijk weer heel vlakbij mij he op kantoor .
    Wel leuk om weer met mijn oude groepje op een afdeling te zitten , de helft dan !
    Ach er blijven er maar drie achter waarvan er maar 1 (D) de moeite waard is :)
    pi_67370697
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 20:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ach er blijven er maar drie achter waarvan er maar 1 (D) de moeite waard is :)
    Ahh zielepiet en dan wordt je gestraft door naar onze afdeling te komen
    pi_67371238
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 21:00 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ahh zielepiet en dan wordt je gestraft door naar onze afdeling te komen
    Nee hoor ik vind het prima, eindelijk van al dat duffe gekakel af
    pi_67373558
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 19:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik ben gelukkig eerder weggegaan (dan zeemonster) dus geen butsen
    Later aankomen en eerder weggaan, doe je goed .
    pi_67373796
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 22:11 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Later aankomen en eerder weggaan, doe je goed .
    Ach ja, privileges
    pi_67374424
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 22:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ach ja, privileges
    Had ik die ook gehad , als ik je directe collega was geworden? Minder werken en meer betaald krijgen
    pi_67374761
    Woont er eigenlijk iemand van hier in of vlak naast het gebied wat de pineut is tijdens die afghanistan top aankomende dinsdag?
      dinsdag 24 maart 2009 @ 22:39:57 #281
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_67374905
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 22:36 schreef Jill-RMC het volgende:
    Woont er eigenlijk iemand van hier in of vlak naast het gebied wat de pineut is tijdens die afghanistan top aankomende dinsdag?
    Waar wordt dat ergens gehouden?
    pi_67375123
    quote:
    Nope, gelukkig niet . Wil je je verschansen in het gebied ?
    pi_67375489
    World Forum, alles eromheen wordt hermitisch afgesloten....veiligscordon etc.

Nee, niet verschansen...het liefst zo ver mogelijk uit de buurt blijven...en aangezien het op een dinsdag is gok ik dat ik de hele dag op kantoor zit. Maar je zal net zien dat ik plots er langs moet
    pi_67376229
    Lekker uit de buurt dus voor mij . Dat was vroeger toch de Statenhallen ?
    pi_67381315
    En wakker beeb had honger dus eten gegeven en ik ben klaarwakker
      woensdag 25 maart 2009 @ 09:33:09 #286
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_67383234
    quote:
    We wonen er niet vlakbij, maar mn moet daar vlakbij naar school. Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren
    Ik ben van pindavlees
    pi_67387748
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 22:30 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Had ik die ook gehad , als ik je directe collega was geworden? Minder werken en meer betaald krijgen
    Uiteraard, nog steeds interesse?
    pi_67389948
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 05:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
    En wakker beeb had honger dus eten gegeven en ik ben klaarwakker
    Had me gebeld, ik was ook nog wakker
    Hadden we samen de bakker overvallen
    pi_67390683
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 11:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Uiteraard, nog steeds interesse?
    Als ik meer salaris krijg wel
    pi_67391143
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 13:31 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Als ik meer salaris krijg wel
    Uiteraard, comes with the job . Ik heb zo'n flauw vermoeden dat er hier eerdaags plek vrijkomt
    pi_67407976
    Is het internet in Den Haag uitgevallen oid? Het is hier zo stil....
    pi_67408003
    pi_67408256
    overwerk overwerk

zo maar even naar de kroeg, dat heb ik wel verdiend
    pi_67409065
    En dat op een woensdag....
    pi_67409073
    ben ik al gespot?
    pi_67409453
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 21:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
    ben ik al gespot?
    Niet door mij denk ik
    pi_67410134
    ik ben wel gespot! Ik ben over ongeveer een uur pas thuis .

Mijn tante is vannacht met spoed opgenomen met een
    acute blindedarmontsteking.

En morgen moet ik met mijn paps naar de dokter voor verwijsrommel omdat ze denken dat de aderen achter zijn hart aan het dichtslibben zijn?
    Hij moet een hart cardiogram laten maken, ik zal er morgen vast meer van begrijpen...
    pi_67410515
    Mmm mzzl dat ze daar nu meteen naar kijken.
    Bij familielid van mij kwamen ze daar pas achter toen het bijna te laat was. Ze had paar maanden eerder een hersenbloeding gehad en ze dachten dat de vermoeidheid etc nog daar van was. Had niet veel langer moeten duren anders was het einde oefening geweest.
    pi_67411725
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 21:59 schreef zeemonster het volgende:
    ik ben wel gespot! Ik ben over ongeveer een uur pas thuis .

Mijn tante is vannacht met spoed opgenomen met een
    acute blindedarmontsteking.

En morgen moet ik met mijn paps naar de dokter voor verwijsrommel omdat ze denken dat de aderen achter zijn hart aan het dichtslibben zijn?
    Hij moet een hart cardiogram laten maken, ik zal er morgen vast meer van begrijpen...
    Nou sterkte dan morgen, zal wel een lange dag worden.
    pi_67413424
    Nou ik neem aan dat dat hart cardiogram niet meteen morgen gebeurt, maar dat hij een afspraak moet maken en verwijskaart van de huisarts moet tonen? Zo gaat dat toch altijd in ziekenhuizen (ik kom er het liefst zo min mogelijk)?

Afijn eerst morgen maar even afwachten.
    pi_67414027
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 21:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
    ben ik al gespot?
    . Meerdere malen .

Nieuw topic: Den Haag #78 Waar A_A wat blauwig ziet :o!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')