4e geworden! Volgende maand 1equote:Op zondag 22 maart 2009 19:57 schreef Flappekz het volgende:
Hoe was de popquiz? Wilde graag komen, maar we konden het niet meer redden....wellicht volgende keer
quote:
opvolgers?quote:Op zondag 22 maart 2009 20:09 schreef RATMEN het volgende:
[..]!!! Je bent blauw ... maar wel een van mijn opvolgers
.
Gaat lekker allemaal, druk weekend gehad met visite en feestjes en nu lekker achter de laptop hangen, beeb is nu eindelijk slapen had veel last vandaag van krampjesquote:
Ik ben ook mod van V&A geweestquote:Op zondag 22 maart 2009 20:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
opvolgers?
[..]
Gaat lekker allemaal, druk weekend gehad met visite en feestjes en nu lekker achter de laptop hangen, beeb is nu eindelijk slapen had veel last vandaag van krampjesgaat nu gelukkig wel wat beter......
quote:Op maandag 23 maart 2009 09:17 schreef Atreidez het volgende:
Bah, AA is modNu praat ik niet meer tegen m hoor
![]()
![]()
Mogge trouwens
Oei................quote:Op maandag 23 maart 2009 17:52 schreef RATMEN het volgende:
Slapen ... ik heb niet veel nodig in mn leven, maar van slapen zou ik toch es wat meer moeten hebben. Ben net onderweg naar huis achter het stuur in slaap gevallen, schrok wakker en was opeens een paar honderd meter snelweg kwijt ...
Morgen op de terugweg goed opletten dus!quote:Op maandag 23 maart 2009 17:52 schreef RATMEN het volgende:
..... was opeens een paar honderd meter snelweg kwijt ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |