Tja ik dacht dat je gewoon onder de indruk was van mijn uiterlijk, net zoals de rest van alle vrouwenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:18 schreef zeemonster het volgende:
Ik slaap echt weinig ... te weinig . Ik heb aan vijf tot zes uur slaap per dag genoeg tegenwoordig.
Verder kwam ik zowaar ineens een gekleurde Ronnie tegen , ik liep bijna tegen de pilaar aan , zag je dat.
Nee hoor meneer Bravo is echt een bleekscheetquote:Op maandag 23 maart 2009 22:40 schreef Jill-RMC het volgende:
Je bent toch niet zo'n aso figuurtje dat van twee zonnestralen meteen mega bruin wordt he? Dan vind ik je niet lief.
Ja! Psies! Mss ben ik helemaal niet in slaap gevallen, mijn zijn die meters snelweg gewoon weggehaaldquote:Op maandag 23 maart 2009 18:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Morgen op de terugweg goed opletten dus!
Sproetenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:43 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Nee hoor meneer Bravo is echt een bleekscheet. Ik ben vandaag voor het eerst in mijn leven gepest met mijn sproeten op het werk...snik snik.
Ik hoef alleen maar naar buiten te kijkenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:40 schreef Jill-RMC het volgende:
Je bent toch niet zo'n aso figuurtje dat van twee zonnestralen meteen mega bruin wordt he? Dan vind ik je niet lief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je niet gezien hoe dat gebouw eruit ziet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:38 schreef denB het volgende:
Waarom is het zo duur om je bevolkingsregister te halen
12,40 voor 1 velletje papier.
In mn oude gemeente was het de helft
Voetganger op trottoir aangeredenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:46 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)-in-den-haag-af.html
Weet je iets meer Jill? Dat is bij die makelaar in de buurt zo te zien.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:40 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Voetganger op trottoir aangereden
Den Haag – Een 17-jarige jongen uit Den Haag veroorzaakte gistermiddag rond 16.30 uur een aanrijding op de Van Alkemadelaan. De jongen reed op een snorfiets en keek achterom omdat hij dacht dat zijn kentekenplaatje eraf viel. Hierbij raakte hij vermoedelijk de rand van het trottoir en verloor de macht over zijn stuur. De snorfiets schoof onderuit en de jongen botste tegen een 63-jarige vrouw die op het trottoir liep. De vrouw werd overgebracht naar het ziekenhuis waar bleek dat zij haar knie had gebroken. De politie laat de constructiesnelheid en de remmen van de snorfiets onderzoeken.
Ja dat is waar!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:59 schreef CaLeX het volgende:
[..]
heb je niet gezien hoe dat gebouw eruit ziet.
Kost ook wat hoor ^^
Benieuwd of er vanmiddag extra blutsen in je deur zitten. Vrouwen en autoportieren opendoen. Dat kan haast niet goed gaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zeemonster heeft de dag van haar leven; EINDELIJK STA JE NAAST MIJ GEPARKEERD:) (eigenlijk andersom, ik naast jou want jij was er eerder )
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benieuwd of er vanmiddag extra blutsen in je deur zitten. Vrouwen en autoportieren opendoen. Dat kan haast niet goed gaan.
Ik ben gelukkig eerder weggegaan (dan zeemonster) dus geen butsenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benieuwd of er vanmiddag extra blutsen in je deur zitten. Vrouwen en autoportieren opendoen. Dat kan haast niet goed gaan.
Ik denk niet dat je opvalt tussen de andere karretjesklunzen...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:18 schreef zeemonster het volgende:
Oeh foei foei pas op he als je me spot in de Appie, ik bestuur heel slecht winkelkarretjes
.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je opvalt tussen de andere karretjesklunzen...
Ach er blijven er maar drie achter waarvan er maar 1 (D) de moeite waard isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:23 schreef zeemonster het volgende:
[..]
hahaha , ik heb altijd een mandje
.
Oeh mijnheer Bravo , je zit dalijk weer heel vlakbij mij he op kantoor.
Wel leuk om weer met mijn oude groepje op een afdeling te zitten , de helft dan !
Ahh zielepiet en dan wordt je gestraft door naar onze afdeling te komenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach er blijven er maar drie achter waarvan er maar 1 (D) de moeite waard is:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |