Nee hoor ik vind het prima, eindelijk van al dat duffe gekakel afquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:00 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ahh zielepiet en dan wordt je gestraft door naar onze afdeling te komen
Later aankomen en eerder weggaan, doe je goedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig eerder weggegaan (dan zeemonster) dus geen butsen
Ach ja, privilegesquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:11 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Later aankomen en eerder weggaan, doe je goed.
Had ik die ook gehad , als ik je directe collega was geworden? Minder werken en meer betaald krijgenquote:
Waar wordt dat ergens gehouden?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Woont er eigenlijk iemand van hier in of vlak naast het gebied wat de pineut is tijdens die afghanistan top aankomende dinsdag?
Nope, gelukkig nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Woont er eigenlijk iemand van hier in of vlak naast het gebied wat de pineut is tijdens die afghanistan top aankomende dinsdag?
We wonen er niet vlakbij, maar mnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Uiteraard, nog steeds interesse?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:30 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Had ik die ook gehad , als ik je directe collega was geworden? Minder werken en meer betaald krijgen
Had me gebeld, ik was ook nog wakkerquote:Op woensdag 25 maart 2009 05:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
En wakkerbeeb had honger dus eten gegeven en ik ben klaarwakker
Als ik meer salaris krijg welquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Uiteraard, nog steeds interesse?
Uiteraard, comes with the jobquote:
Nou sterkte dan morgen, zal wel een lange dag worden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:59 schreef zeemonster het volgende:
ik ben wel gespot! Ik ben over ongeveer een uur pas thuis .
Mijn tante is vannacht met spoed opgenomen met een
acute blindedarmontsteking.
En morgen moet ik met mijn paps naar de dokter voor verwijsrommel omdat ze denken dat de aderen achter zijn hart aan het dichtslibben zijn?
Hij moet een hart cardiogram laten maken, ik zal er morgen vast meer van begrijpen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |