Mij kun je ook inschakelen, ik speel nooit eerlijk maar win wel atijd,......quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Sinds 1,5 jaar een nieuwe huisbaas die het vertikt om onderhoud te plegen aan de woning en achterstallige dingen te reparerenNu kan ik het zelf wel doen maar ik vertik het om geld uit te geven voor iets waar hij toe verplicht is. Ook toen hij deze woning overnam heeft ie te laat aan ons laten weten de nieuwe eigenaar te zijn waardoor huur gewoon overgemaakt is naar de toenmalige eigenaar en nu krijg ik al 1,5 jaar lang iedere maand een brief dat ik een maand achterloop
en nu krijg ik net een brief (elke keer zonder postzegel en verkeerde postcode
) dat als ik die maand huur niet betaal waar hij zegt recht op te hebben (
) dat ik dan beter onder de brug kan slapen aangezien ik denk hier gratis te kunnen wonen
En dat ie het gekut zat is om steeds achter die maand aan te gaan, oja en dat we voor de 28 huur moeten overmaken (terwijl in het contract wat wij orgineel getekend hebben staat dat het voor de 5e overgemaakt moet worden.
Maarja zijn nu al een tijd bezig met huurcommissie en DSO alleen rolt het balletje een beetje langzaam en krijg ik zo nu en dan moordneigingen.
We staan in ons recht maarja dat duurt even allemaal voordat alles opgelost wordt
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mij kun je ook inschakelen, ik speel nooit eerlijk maar win wel atijd,......
Ook voor legale oplossingen ben je bij mij welkomquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]whehehe ja dat is bij mij nu een punt
normaal was ik er allang heen gegaan, knuppel mee, sla alles kort en klein. Geen enkel probleem en weet dat het dan opgelost is
alleen nu ben ik papa en zijn er toch meer risico's
dus probeer ik hem op de legale manier zoveel mogelijk dwars te zitten
quote:
Charisma is verliehiefd!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:01 schreef Charisma het volgende:
ben op dit moment weinig op fok, om priveredenen
En ik ben toch een slechte huismanquote:Het stuk werd gedragen door RATMEN. Hij liet op een mooie manier de vele facetten van de rol van huisman zien
Dan zou je denken dat de potentie er zeker wel isquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:31 schreef RATMEN het volgende:
Krijg net de recensie van mijn laatste voorstelling binnen:
[..]
En ik ben toch een slechte huisman.
Dat acteer je maar...quote:
Mijn huisbaas is een eigenaar van een stijlschouw/openhaard bedrijf, redelijke bekendheid in Den Haag dus misschien hoef ik ze naam niet te noemenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:01 schreef Charisma het volgende:
zo een huurbas had ik ook A_A...als je al de huurcommissie hebt ingeschakelt gewoon teurugleunen en wachten,w el andere correspondentie bewaren en zelfs aangetekend versturen , daar letten ze op bij de huurcommissie m je kunt ook je afschriften laten zien dat je altijd hebt betaald
ben nu wel nieuwsgierig hoe de huurbaas heet, ik heb namelijk nog een heel dossier hier liggen van mijn "geval"en het stinkt er een beetje net zo wat jij ervaard ....![]()
ben op dit moment weinig op fok, om priveredenen
Iets met een H ? (tenminste als ik zelf de naam goed heb maar volgens mij wel....) Kan ook een W zijn...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mijn huisbaas is een eigenaar van een stijlschouw/openhaard bedrijf, redelijke bekendheid in Den Haag dus misschien hoef ik ze naam niet te noemenkomt misschien later om hem zwart te maken
Hquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Iets met een H ? (tenminste als ik zelf de naam goed heb maar volgens mij wel....) Kan ook een W zijn...
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:22 schreef Atreidez het volgende:
Je stagename is ook RATMEN?Das wel cool...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |