quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 28 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX 25 jaar oud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, Ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Peter mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 27-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen.
quote:Sp00k13 29 ambtenaar niets doen is het hoogste
quote:melanie_the_miss 19 jarige import-Hagenees, woont sinds kort samen
quote:denb 22 jarige import-Hagenees, nog thuis woonend, maar gaat dit jaar uit huis! Studeerd Particulier Digitaal Onderzoeker
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
Peter 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
2Mini 08 september
melanie_the_miss04 oktober
RATMEN 3 november
Elegy 31 december
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
weet iemand hier een masseuse die vandaag tijd heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Ow....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
nee zonder happyending en geen gepruts want ik kan mijn rug bijna niet bewegen
Die cursus borstenmassage bij lekkere wijven was echt een aanrader he? Ik vroeg mij al een tijdje af waar ik jou ook alweer van kende...quote:
Ik ben cum laude geslaagd daarquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die cursus borstenmassage bij lekkere wijven was echt een aanrader he? Ik vroeg mij al een tijdje af waar ik jou ook alweer van kende...
Sinds 1,5 jaar een nieuwe huisbaas die het vertikt om onderhoud te plegen aan de woning en achterstallige dingen te reparerenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:50 schreef CaLeX het volgende:
![]()
Doe maar niet, denk maar aan je kleine.
Wat is er aan de hand dan?
Mij kun je ook inschakelen, ik speel nooit eerlijk maar win wel atijd,......quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Sinds 1,5 jaar een nieuwe huisbaas die het vertikt om onderhoud te plegen aan de woning en achterstallige dingen te reparerenNu kan ik het zelf wel doen maar ik vertik het om geld uit te geven voor iets waar hij toe verplicht is. Ook toen hij deze woning overnam heeft ie te laat aan ons laten weten de nieuwe eigenaar te zijn waardoor huur gewoon overgemaakt is naar de toenmalige eigenaar en nu krijg ik al 1,5 jaar lang iedere maand een brief dat ik een maand achterloop
en nu krijg ik net een brief (elke keer zonder postzegel en verkeerde postcode
) dat als ik die maand huur niet betaal waar hij zegt recht op te hebben (
) dat ik dan beter onder de brug kan slapen aangezien ik denk hier gratis te kunnen wonen
En dat ie het gekut zat is om steeds achter die maand aan te gaan, oja en dat we voor de 28 huur moeten overmaken (terwijl in het contract wat wij orgineel getekend hebben staat dat het voor de 5e overgemaakt moet worden.
Maarja zijn nu al een tijd bezig met huurcommissie en DSO alleen rolt het balletje een beetje langzaam en krijg ik zo nu en dan moordneigingen.
We staan in ons recht maarja dat duurt even allemaal voordat alles opgelost wordt
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mij kun je ook inschakelen, ik speel nooit eerlijk maar win wel atijd,......
Ook voor legale oplossingen ben je bij mij welkomquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]whehehe ja dat is bij mij nu een punt
normaal was ik er allang heen gegaan, knuppel mee, sla alles kort en klein. Geen enkel probleem en weet dat het dan opgelost is
alleen nu ben ik papa en zijn er toch meer risico's
dus probeer ik hem op de legale manier zoveel mogelijk dwars te zitten
quote:
Charisma is verliehiefd!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:01 schreef Charisma het volgende:
ben op dit moment weinig op fok, om priveredenen
En ik ben toch een slechte huismanquote:Het stuk werd gedragen door RATMEN. Hij liet op een mooie manier de vele facetten van de rol van huisman zien
Dan zou je denken dat de potentie er zeker wel isquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:31 schreef RATMEN het volgende:
Krijg net de recensie van mijn laatste voorstelling binnen:
[..]
En ik ben toch een slechte huisman.
Dat acteer je maar...quote:
Mijn huisbaas is een eigenaar van een stijlschouw/openhaard bedrijf, redelijke bekendheid in Den Haag dus misschien hoef ik ze naam niet te noemenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:01 schreef Charisma het volgende:
zo een huurbas had ik ook A_A...als je al de huurcommissie hebt ingeschakelt gewoon teurugleunen en wachten,w el andere correspondentie bewaren en zelfs aangetekend versturen , daar letten ze op bij de huurcommissie m je kunt ook je afschriften laten zien dat je altijd hebt betaald
ben nu wel nieuwsgierig hoe de huurbaas heet, ik heb namelijk nog een heel dossier hier liggen van mijn "geval"en het stinkt er een beetje net zo wat jij ervaard ....![]()
ben op dit moment weinig op fok, om priveredenen
Iets met een H ? (tenminste als ik zelf de naam goed heb maar volgens mij wel....) Kan ook een W zijn...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mijn huisbaas is een eigenaar van een stijlschouw/openhaard bedrijf, redelijke bekendheid in Den Haag dus misschien hoef ik ze naam niet te noemenkomt misschien later om hem zwart te maken
Hquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Iets met een H ? (tenminste als ik zelf de naam goed heb maar volgens mij wel....) Kan ook een W zijn...
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:22 schreef Atreidez het volgende:
Je stagename is ook RATMEN?Das wel cool...
Ssssssssst, niemand heeft het doorquote:
Ja gelukkig wel, had maar 1 boterham en wat snoepjes op ivm die drukte op het werk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Heeft het monstertje inmiddels lekker gegeten?? Ik hoop dat de cijfertjes weer hoog waren,...daar salaristijd er weer aan komt
Ja hier valt hij steeds uit met als melding: Geen signaal ..quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:12 schreef becky27 het volgende:
k*t tv! hier nog meer mensen last van ?digitale tv van ziggo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |