Ssssssssst, niemand heeft het doorquote:
Ja gelukkig wel, had maar 1 boterham en wat snoepjes op ivm die drukte op het werk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Heeft het monstertje inmiddels lekker gegeten?? Ik hoop dat de cijfertjes weer hoog waren,...daar salaristijd er weer aan komt
Ja hier valt hij steeds uit met als melding: Geen signaal ..quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:12 schreef becky27 het volgende:
k*t tv! hier nog meer mensen last van ?digitale tv van ziggo?
Als ie aanstaat geen probleem. Meestal alleen als ik de tv aanzet dat ie de laatste tijd aangeeft dat ie geen signaal heeft, even receiver aan en uit en dan doet ie het weer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:15 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ja hier valt hij steeds uit met als melding: Geen signaal ..
Leuk weer die storingen .
Dus?quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:36 schreef melanie_the_miss het volgende:
AA je ehbt een kind, opbokken!
haribo??quote:
Volgens mij was jij degene die hier riep meer sex nodig te hebben terwijl je vriend 3 meter verderop op de bank zatquote:
We hebben heul geen bank.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:21 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Volgens mij was jij degene die hier riep meer sex nodig te hebben terwijl je vriend 3 meter verderop op de bank zat
Edit; dacht grappig te zijn, grap is al gemaaktquote:
Jaquote:
Dat móet zeemonster zijn,................quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Was trouwens een of andere slimmerd vergeten zn handrem op zn auto te zetten in de parkeergarage onder de grote markt, en die was achteruit zo tegen een muur opgereden
Altijd leukquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:14 schreef XL het volgende:
Ik ga ook een nieuw auto-avontuur tegemoet. Zondagavond heb ik een right hand drive en mag ik legaal aan de verkeerde kant rijden![]()
Nog nooit gedaan, ik ben benieuwd.
Ik ga vanaf het vliegveld in Dublin en moet zo'n 40 minuten naar het zuiden. Ben benieuwd
Zeemonster had geen zilvere Peugeot 208/308 toch?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat móet zeemonster zijn,................
Al vind ze die wel leukquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:39 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Zeemonster had geen zilvere Peugeot 208/308 toch?
Gezien jouw schadehistorie: Niet eens tegen jouw auto?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Pfff veels te veel gegeten. Mega lekker ook altijd de griek.
Was trouwens een of andere slimmerd vergeten zn handrem op zn auto te zetten in de parkeergarage onder de grote markt, en die was achteruit zo tegen een muur opgereden
Nee, goed hequote:Op donderdag 19 maart 2009 08:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gezien jouw schadehistorie: Niet eens tegen jouw auto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |