SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste Reacties:quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:08 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb vandaag heerlijk met eli op mn rug 1,5 uur gewandeldin de girasol, die ik dus zat was
en meneer heeft lekker getukt op mn rug!![]()
we hebben er fotpptje van gemaakt met de telefoon, dus kmoet ff wachten tot hij over de mail naar me toe komt.
Wel leuk al die verslaafden in een topicquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
Dus je girasolletje gaat nog niet de deur uit?
Oow ik denk dat een Tommie jullie heel goed staat, lekker fleurige kleurtjesquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:22 schreef DaviniaHR het volgende:
Ben weer aan het twijfelen
Maar een extra doek (lees: didy red tom ) kan uiteraard nooit kwaad, toch? Ben bijna *kuch* jarig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:34 schreef Macka66 het volgende:
Slotsom: Didymos is kleurenblind en ze hebben iig een ander fototoestel nodig!
Ik heb de paar keer dat ik iets geruild heb vooral geprobeerd om er een doek voor terug te krijgen (of zoveel geld zodat ik die doek kon kopen) die ik graag wilde hebben. Zonder al te precies naar de prijzen te kijken. Op een paar uitzonderingen na liggen de prijzen toch allemaal redelijk dicht bij elkaar en is het maar net wat de gek er voor geeft.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil "Linnie" misschien wel ruilen.. maar ik weet niet wat haalbaar is eigenlijk
Ik ben bezig op ebay en wacht op nieuwe bij Didymos! Misschien morgen wat van ebay.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ja zeg zijdeglans is veel mooierder maar daar betaal je ook wel voor![]()
Ik wil "Linnie" misschien wel ruilen.. maar ik weet niet wat haalbaar is eigenlijk
Cattie heb jij nog succes met winnen? Of wacht je nog op nieuwe linnies bij Didy?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oow ik denk dat een Tommie jullie heel goed staat, lekker fleurige kleurtjes15 meiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig idd, dat die kleuren zo hetzelfde lijken! Dragen ze ook vergelijkbaar?*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
Dat wordt nog lastig vergelijken tussen een gr 2 van 100% katoen, een gr 4 van 40% wol en 60% katoen, en een gr 6 van 30% zijde en 70% katoenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:59 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
15 mei
Grappig idd, dat die kleuren zo hetzelfde lijken! Dragen ze ook vergelijkbaar?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:45 schreef cattie het volgende:
Mooi foto´s Webkim!
Ik heb een draagdoek `gewonnen` bij ebay! Yessss. Indio met hennep. Naturel, dus ik ga hem verven.
Dat betekent dat de Linnie terug gaat naar LovelyLady.
Ik denk Brown Rose:quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Gefeli Cattie, weet je al wat voor kleur?
Dat betekent dat ik eens ga overdenken wat ik zal doen met "Linnie"
Ik heb er een shortie van, in kruiskeperweving en met heel veel foutjes, en vind de knoop veel te dik voor een shortie (en om een schuifknoop mee te maken al helemaal). Maar ik wil 'm gaan verslingeren, dus sorry...quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:24 schreef owlet het volgende:
wie weet wat voor effect het geeft![]()
is er hier iemand die van zijn of haar girasol #26 (die overlopende regenboog) af moet? Ik wil er graag een shorty van
100 gram verfpoeder per 1,5 kilo te verven stofquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:02 schreef cattie het volgende:
Maar moet er dan ook altijd een volle verpakking verfstof in, of moet dat wel minder?
Ik ben zo'n kneus hierin.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:04 schreef Jelief het volgende:
De wereldwinkeldoek van Cattie is nu van ons
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je, dan ben ik eruit!quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:43 schreef Macka66 het volgende:
[..]
100 gram verfpoeder per 1,5 kilo te verven stof
Ik wil eerst wachten tot hij thuis isquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:00 schreef Reinhilde het volgende:
LL, ik heb wel interesse in Linnie!
Ben je er al over uit wat je ermee wilt doen?
ok! ik hoor wel wat het wordt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil eerst wachten tot hij thuis isEn dan nog ven voelen en knopen
Eigenlijk wil ik Linnie ruilen voor een andere doek, mocht dat niet lukken dan wordt het verkoop
Die groene mag je ook wel eens lenen van mij om uit te proberen hoe hij draagtquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:37 schreef Dakota het volgende:
die groene ispaars nog iets donkerder..
Ja, heel comfy! Een beetje ssc-achtig zonder de gespen en de verstelschuifjes.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
Is dat een beetje comfy zo'n scandi MT ?
Ik zit me te verlekkeren op stofjes
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:02 schreef Kaarr het volgende:
Ik heb weer hele mooie doeken voorbij zien komen!
En hier is van de week de Yamo goedgekeurd![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij pm-de me al eerder deze week, mocht ruilen lukken heb je dan nog interesse|?quote:Op zondag 15 maart 2009 07:56 schreef Troel het volgende:
Ruilen is hier helaas geen optie LL, dus dan gaat het over ben ik bang
Stenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:02 schreef Kaarr het volgende:
Ik heb weer hele mooie doeken voorbij zien komen!
En hier is van de week de Yamo goedgekeurd![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 maart 2009 10:44 schreef DeLiedje het volgende:
Mijne, met veel dank aan Macka voor fijne tips en haar ervaring:
[ afbeelding ]
Hij draagt echt heel fijn
Daar ben ik nog een beetje mee aan het stoeien... Deze zijn 2 meter.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:55 schreef mrien het volgende:
Heel erg mooi DeLiedje!
Hoe lang zijn jouw banden aan de Mei Tai?
Jammer!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:28 schreef Reinhilde het volgende:
De indio natur is trouwens aan mn neus voorbij gegaan
quote:Op zondag 15 maart 2009 08:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij pm-de me al eerder deze week, mocht ruilen lukken heb je dan nog interesse|?
Idd!quote:
Leuk!quote:Op maandag 16 maart 2009 09:57 schreef Kaarr het volgende:
Mooie foto's Llewella. Dat je doek goed opvalt heb ik afgelopen woensdag zelf gezien!
Ik zag in de binnenstad openMaar je liep net even te ver weg om hoi te zeggen.
Nou, laat ik het zo zeggen, ze kan blijven staan, en ze kan ook voorzichtig stappuh stappuh. En dat blijven staan kan ze al een tijdje. Alleen probeer ik het zo min mogelijk te doen; wel dat ze wat stimulans heeft van heej; dat kan ook nog, en ze vind het hartstikke mooi; maar anderzijds moet ze het ook zelf gaan leren.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:00 schreef Guuzewuus het volgende:
Llewella, kan jouw dochter ineens staan.
Die tweedfe foto vind ik echt geweldig. Zo'n lief (en mooi scherp) koppie met prachtige ogen in een spannend bos.
Iets dat niet te glad maar ook niet te stevig/ruw is en dat wel wat getrek kan verdragen. Er komt nogal wat spanning op de rails te staan als je hem aantrekt en de stof glijdt steeds tussen twee ringen door dus hij moet ook weer niet zo doorgesleten zijn. Een stukje draagdoek werkt helemaal goedquote:Op maandag 16 maart 2009 18:09 schreef DeLiedje het volgende:
En wat voor stof kun je het beste gebruiken voor een fijne ringsling?
Niet helemaal, maar het is toch mn eerste doek, sentimentele waarde en zo...quote:Op maandag 16 maart 2009 19:22 schreef Macka66 het volgende:
Hee Davinia, word je nu weer vriendjes met Mokka? Leuk!
Kun je van Kirsten dan niet 2 ringslings maken en 1 bijv doorverkopen? Weet niet hoe lang een ringsling moet zijn eigenlijk...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:34 schreef DeLiedje het volgende:
Heb inderdaad ook al eens overwogen om Kirsten om te toveren in een ringsling, maar dan is 5,6 meter echt veel te lang en zonde om hem in te korten vind ik....
Heb nog wel een lang stuk stof liggen wat misschien geschikt is, ik gebruik mn monkeybag best vaak voor kleine stukjes maar een ringsling lijkt me net wat fijner dragen. Ik heb al tijden geleden ringen daarvoor gekocht...
En een om mee te nemen als we op de fiets boodschappen doen lijkt me fijn!
Ik* gebruik met Maja (elf maanden) 3.7 m voor rücksack, 4.5 m voor FWCC (bij 4.2 knoop ik bijna in de punten, vind ik niet fijn) en heb ook voor SHBC 4.5 m nodig (met 4.2 zou ik wederom in de punten moeten knopen, en kan ik bovendien de band niet veilig strakhouden). Met Lucie kan ik denk ik wel dezelfde maten gebruiken, maar Lucie wil niet zo graag m'n rug opquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:28 schreef cattie het volgende:
Welke maat doeken gebruiken de rugdraagsters hier? Voor buikdragen is maat 4 (3,7 m) echt voldoende voor mij, maar kan ik daar straks ook goed mee rugdragen?
Gefeliciteerd! En succes met het 'winnen' van een cadeauquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:41 schreef cattie het volgende:
Er is nu een indio hempie maat 4 onderweg, maar ik aas nog steeds op een linnen indio limited edition. Eerst dacht ik aan een maat 5, maar ik merk dat ik zelf graag mijn doeken zo kort mogelijk heb. Dus dan zou dat ook een maat 4 kunnen worden.
Oh jongens hou me tegen, iemand heeft op ebay haar hele draagdoekenvoorraad te koop gezet en het is helemaal mijn smaak.. En iemand anders een LLL doek. En het is mijn verjaardag vandaag.
![]()
Ik zie op ebay eigenlijk steeds minder koopjes staan. En dan komen de verzendkosten er nog bij. Vanuit Duitsland hoeft dat niet veel te zijn, maar verzendkosten vanuit Oostenrijk veranderen je koopje al snel in een aankoop tegen redelijke vraagprijs.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:59 schreef cattie het volgende:
Er zitten bij ebay wel echt koopjes, maar ook draagdoeken die voor gigantische bedragen verkocht worden. Ik mag van mezelf kopen als het koopjes zijn, nooit boven originele verkoopsprijs.
tricoslen alleen de kleur weet ik nog niet precies, op de foto was het wat moeilijk te zienquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:32 schreef p_iglet het volgende:
Leuk Bar!!! Wat voor draagdoek heb je straks??
Grijs, op een Duits draagdoeken forum postte iemand laatst een mooi plaatje voor je draagdoekevangelisatiequote:Op woensdag 18 maart 2009 12:01 schreef Grijs het volgende:
'k Heb Storch Ulli uitgeleend aan m'n zusje. Als het haar bevalt, dan mag ze die van mij kopen.
Laatst was ik op kraambezoek en zag ik een draagdoek liggen! Uiteraard vroeg ik haar naar meer en ze vertelde dat ze zo'n doek had aangeschaft omdat ze mij in de kerk had zien zitten met Marlien in de doek en het leek haar ook wel wat! 't Bevalt haar ook wel goed, ze heeft haar dochter ook al mee naar de kerk genomen in de doek (heb ik helaas niet gezien). Zo krijgt evangelisatie in de kerk een dubbele betekenis.
Mijn Didy Tom bevalt me niet zo heel goed 'k vind 'em toch steeds of te lang of te kort. Als iemand er belangstelling voor heeft, laat het me dan maar even weten!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:04 schreef Ticootje het volgende:
ik heb een keus gemaakt!
Didymos Wellen aubergine 4.70 m.
[ afbeelding ]
Haha, dat is inderdaad wel een mooi plaatjequote:Op woensdag 18 maart 2009 13:19 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Grijs, op een Duits draagdoeken forum postte iemand laatst een mooi plaatje voor je draagdoekevangelisatie
Welke technieken heb je met Tom uitgeprobeerd? Want er moet er toch minstens een zijn waar 'ie heel geschikt voor isAls je Tom echt erg mooi en zacht vindt is het misschien wel de moeite waard om dat eerst uit te vinden voor je 'm definitief verkoopt.
ik ook, daarom vind ik m zo mooi. paarsig blauw.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:15 schreef Ynske het volgende:
ik vind dat plaatje eigenlijk meer blauw dan paars
Zal ik binnenkort eens op de thee komen met Albert en Nino?quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:10 schreef Ticootje het volgende:
Toch maar paars... Die rode doek komt nog wel. Storch albert bijvoorbeeld. (met geel)
alleen als je ze achterlaatquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:14 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Zal ik binnenkort eens op de thee komen met Albert en Nino?
* Macka66 streept op de thee bij Ticootje van de lijstquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:28 schreef Macka66 het volgende:
[..]
* Macka66 streept op de thee bij Ticootje van de lijst
Ik heb een Johannes I van 4 m 10 en een Albert van 5 m 20. Johannes is veel gebruikt, Albert minder. Je kunt ze wel een weekje lenen als je wilt. En je kunt in ieder geval even voelen hoe een Storch ook kan zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
![]()
Ik denk erover om voor de zomer nog een andere storch aan te schaffen, om zo het merk toch een kans te geven. Vicky gaat nog met een paar schoenen de droger in, helpt dat niet dan wordt het een hondenkleed. (Of een poppendoek)
Ik heb Ticootjes Vicky laatst gezien op d'r logeeradres. En Ticootjes Vicky is niet stug van nieuwigheid, eerder van ooit te veel gewassen en tussen de wasbeurten door te weinig gedragen zijn. Het kan goed zijn dat dit al gebeurd is voor Vicky bij Ticootje kwam. Ik hoop dat de droger nog iets uit kan richten...quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:47 schreef owlet het volgende:
Wat vreemd dat Vicky zo stug blijft!
Zowel Anna als Ulli waren vreselijk stug en hard bij het uitpakken maar na een tijdje intensief gebruik werden ze lekker soepel.
Zo flanellig zacht als een girasol zal een storchenwiege echter nooit worden. Heb je al eens een ingedragen storch gevoeld, Ticootje? Voor je een nieuwe storch koopt en misschien wel teleurgesteld bent omdat je haar vergelijkt met je girasols
Bedoel je zoals op doekentheek.be staat? Dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:48 schreef owlet het volgende:
mooi, tico!
Grijs, lukt een FCC ook niet als je de doek niet naar voren haalt om te knopen maar op je rug om de horizontale band knoopt?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:52 schreef Reinhilde het volgende:
Er komt een Indio Natur met linnen bij me wonen!
Waarom gaat mokka eruit?quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:18 schreef Ticootje het volgende:
macka albert is denk ik wel wat lang voor mij, maar ik wil m wel een keertje proberen van je. Ik vind het zo'n leuke vrolijke doek.
En ik heb even overlegd thuis, mokka gaat eruit.
haha, ja ik had al meteen pm. Maar ik vergat te melden dat P-iglet aan mij had gevraagd of zij mokka mocht overnemen. We gaan waarschijnlijk ruilen. Ik moest even heel goed nadenken. Maar eigenlijk gebruik ik mokka niet zoveel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:10 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Waarom gaat mokka eruit?
Mss wil reinhilde die ook wel hebben
Als ik in de buurt woonde ging ik zo met je mee!quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:08 schreef Ticootje het volgende:
is het zaterdag geen lekker weer voor een strandwandeling draagdoekmeet?
die heeft webkim weer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:06 schreef YPPY het volgende:
Heb jij het boek ook, met de foto's? Of is dat weer naar Webkim?
Daar zat ik net ook naar te kijken, waarna ik me bedacht geen indio te willen.quote:
Wacht maar totdat je er 1 gevoeld hebt!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:53 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Daar zat ik net ook naar te kijken, waarna ik me bedacht geen indio te willen.
de didy red tom wordt niet meer verkocht
en die van P_iglet, inmiddels Grijs, vind ik te kort...
grmbl...
en ik wil weer een nieuwe doek.
gewoon zomaar
maar ik zie niks leuks...
behalve didy simon
Ik heb eli er zelfs al in gehangenquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:04 schreef cattie het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je er 1 gevoeld hebt!![]()
Ik heb er nu 1 met wol, 1 met hennep onderweg (wanneer komt die nou aan, hij is al een week onderweg uit Oostenrijk), ik wil er 1 met linnen en ik hou er 1 op ebay in de gaten (natur/bruin). Ik ben gevallen voor indio's...
Misschien kun je nog aan Tom komen via ebay ofzo.
Ja jijquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:04 schreef cattie het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je er 1 gevoeld hebt!![]()
Ik heb er nu 1 met wol, 1 met hennep onderweg (wanneer komt die nou aan, hij is al een week onderweg uit Oostenrijk), ik wil er 1 met linnen en ik hou er 1 op ebay in de gaten (natur/bruin). Ik ben gevallen voor indio's...
Geen optie, hij heeft niet bepaald een handige kijk op zoiets.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:20 schreef DaviniaHR het volgende:
is het mss een optie om de bwcc te proberen met jarno erbij, dat die kan kijken hoe je het doet? dan weet je zeker dat anna niet valt, en kan je dus relatief op je gemakje knopen.
ik ik ik sta er nog steeds niet bijquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden updates van lijstjes graag inclusief foto's of alleen aangeven wat je erbij of eraf wil hebben.
Ik ga niet zelf al die linkjes uit zitten zoeken en zitten knippen en plakken.
Oh, die staat op mn verlanglijstje...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:00 schreef beefcake het volgende:
Ik denk dat ik mijn EllaRoo Maija 4.6 weg doe. Ik pak hem gewoon te weinig, dat is zonde van zo'n mooie doek. Ik wil er graag 40 euro voor hebben![]()
Maija is nog in zeer goede staat. Is een keer gewassen, bij ontvangst. We hebben dieren, maar die zijn nooit in aanraking geweest met de doek. Bij ons in huis wordt niet gerookt.
[ afbeelding ]
als ik het goed heb onthouden woon jij bij mij om de hoek. Je mag eens langskomen en een doek proberen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 07:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
tvp voor het inlezen aangezien me vriendin enige interesse erin toont en ik er het fijne van wil weten
Ja klopt, hij is best dun, iig een stuk dunner dan mijn Hopp. Denk dat ik daarom de Hopp blijf pakken, zo lekker stevigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:45 schreef Nijna het volgende:
[..]
Oh, die staat op mn verlanglijstje....
Ik wil even overleggen (lees: lief proberen te overtuigen...), ik vind 'em erg mooi namelijk!
Hij is vrij dun toch? Ik had eigenlijk 1 maatje langer in mn hoofd, maar mn andere 4.6 doeken doen het op zich ook ok... Ik overleg even en laat het later vandaag even weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |