SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Webkim op 19-01-2009 17:47:55 ]*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
Dat zat ik ook te denken, maar heb ik dan nog wel wat aan de resten die eraf komen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:09 schreef Webkim het volgende:
[..]
3,5 / 3,6 is dan een mooie lengte ja.
Maar als je nou eerst naar 4.2 gaat? Dan kan je ook nog een short cross carry doen bijvoorbeeld. En als je hem dan nog te lang vindt zet je gewoon nog eens de schaar erin.
haha, dan kun je die Utrecht wandeling nog eens overdoen! maar dan OVER de doeken lopend.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hoever zouden we komen als we alle draagdoeken in ons bezit, achter elkaar zouden leggen? Echt veel doeken
Maar als je die eenmaal onder de knie hebt, kun je įlles aan!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:36 schreef Macka66 het volgende:
Leuk Tessie! Niet de makkelijkste doek om mee te beginnen (secuur knopen!) maar wel een mooie waar je ook in de zomer veel aan hebt![]()
Nee, hoor! Ik had de laatste post.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:24 schreef Webkim het volgende:
Oeh, had ik -em dichtgegooid? Sorry!
Of je nog wat aan de restjes hebt?
Je hebt nu een 5.1 met hele schuine einden. Als je die inkort naar een 3.5 hou je 1.6 over. Daar kan je niet echt iets mee hoor. Dus eigenlijk maakt het niet zoveel uit of je in 1 of in 2 stappen inkort.
Kijk eens in je pm... iets met datum 5-1-09 ofzow???quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:43 schreef DaviniaHR het volgende:
Eerste wachten tot mijn betaling aan LL geverifieerd is
Maar denken kan altijd.
Daar zeg je dat je gaat PM'en als het geld binnen isquote:Op donderdag 8 januari 2009 07:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kijk eens in je pm... iets met datum 5-1-09 ofzow???
Mijn fout denk ik...quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:28 schreef DaviniaHR het volgende:
Daar zeg je dat je gaat PM'en als het geld binnen is
Maar ik neem dus aan dat het goed is gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |