SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Webkim op 19-12-2008 09:55:45 ]Hardloper.
IG @webkim
Ik zie ook verbazingwekkend veel overeenkomsten hierquote:Op donderdag 11 december 2008 10:11 schreef TearSong het volgende:Ik geloof dat we er laatst ook al achter waren gekomen dat een groot deel van de mensen die hier posten een vriend/man hebben die programmeur zijn of iig. iets 'geeky' zijn, welcome to the club
ik durfde ook nietquote:Op donderdag 11 december 2008 13:33 schreef Ticootje het volgende:
Oh god, dat je dat durft!!
Ik ben zo'n schijtert met rugdragen... Ik durf het nu helemaal niet meer, het is tijd voor de meet.
Idd grappig die overeenkomst, maar dat heb ik al vaker gemerkt op fora dat als je iets leuk vind, dat het meerdere overlappingen kan hebben.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:50 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ik zie ook verbazingwekkend veel overeenkomsten hier
Deze draagster heeft ook een eigen programmeur, maar die mocht mijn website niet programmeurereren, dat kan deze nerd selluf. Sterker nog, mijn programmeur heeft mij gevraagd een website voor 'm te programmeurereren.
Eenschquote:Op donderdag 11 december 2008 13:33 schreef Ticootje het volgende:
Oh god, dat je dat durft!!
Ik ben zo'n schijtert met rugdragen... Ik durf het nu helemaal niet meer, het is tijd voor de meet.
Cattie, als het rugdragen met de doek niet lukt dan kun je nog altijd je toevlucht nemen tot de mei-tai of de Yamo. Er zijn een aantal verschillende manieren van rugdragen, dus alle kans dat als de ene manier (na wat oefenen) niet lukt er een andere is die je beter ligt.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:00 schreef cattie het volgende:
Hahaha, Kersjes, Devin had er zin in!
Mij lijkt rugdragen zo eng. Ive heeft bij mij alleen in een mei-tai achterop gezeten en nu bij mijn man in de Yamo. Misschien met de baby maar eens naar een meet gaan en dan proberen.
Ik kom er trouwens achter dat Didymos allemaal mooi specials heeft, waaronder ook nog Fische Petrol Wolle. En dat die doeken binnen no-time uitverkocht zijn en dan voor grof geld elders aangeboden worden..
Nog mooier dan op de foto?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hier ook een redelijk nerd-stel, hoewel ik meer va de software ben en hij van de hardware. Houdt alles mooi in evenwicht
Comfy Joeys is binnenJeetje wat mooi in het echt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |