SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Webkim op 07-01-2009 19:19:04 ]
quote:Op zondag 28 december 2008 13:41 schreef Webkim het volgende:
[
Didy indio ultramarine (turqoise met groene draden).
ehm, stukkie afknippen en omzomen maar?quote:Op zondag 28 december 2008 13:37 schreef DaviniaHR het volgende:
En in de herhaling, wie zou er een draagdoek kunnen inkorten?
Er zijn maar weinig babietjes die het echt niks vinden Reinhilde.quote:Op zondag 28 december 2008 14:13 schreef Reinhilde het volgende:
oooh die diddy is wel heeeeeeeel erg mooi!!
We hebben Thomas nu 2x geprobeerd in de draagdoek te dragen, maar hij vind het echt he-le-maal niks!!!![]()
![]()
Morgen nog een keer proberen.
Andere rekbare? Binana (met bamboe en mooie kleuren), Hoppediz en Wrapsody (voorheen GypsyMama) bijvoorbeeld.quote:Op zondag 28 december 2008 13:37 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Foto?
En nog een vraagje, wat voor soorten rekbare doeken zijn er allemaal?
ik weet: draagdoek.nl, macka verkoopt een paar, maar verder?
Tis kraamkado voor vrienden
En in de herhaling, wie zou er een draagdoek kunnen inkorten?
Simmu, had je mn PM gehad?
hehehe, ik zie het helemaal voor me!quote:Op zondag 28 december 2008 14:22 schreef Webkim het volgende:
Moeders die hun kind vaak dragen wiegen voortdurend. Ook als ze hun kind niet dragen.Als Thomas hier begint te huilen terwijl ik mijn tanden nog sta te poetsen krijg ik een soort pavlovreactie en ga ik onmiddellijk op een neer staan te deinen.
Je had het eens moeten zien bij de draagdoekwandeling. Of op de draagconsulentencursus.Wiebelmoeders zonder doek om.
Kijk, u snap-um!quote:Op zondag 28 december 2008 14:23 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Andere rekbare? Binana (met bamboe en mooie kleuren), Hoppediz en Wrapsody (voorheen GypsyMama) bijvoorbeeld.
Iedereen die een naaimachine kan gebruiken kan een doek inkorten. Kwestie van de doek zorgvuldig evenwijdig lopend aan de bestaande uiteinden knippen en er een tweedubbelgeslagen zoom in maken. Goed kijken naar de zomen die er al in zitten voor de breedte en de manier waarop ze genaaid zijn.
Als je niemand met een naaimachine kent zou je het in een kledingreparatieatelier kunnen laten doen. (Zoals De Gouden Schaar op het Kostverlorenhof)
Jammer dat je niet in de buurt woont, anders dan had ik het even bij een bakkie koffie kunnen doen als er wat tijd en energie was.
Ik heb geen EllaRoo, maa mijn BB Slen is wel (heel) dun, en groenquote:Op zondag 28 december 2008 17:05 schreef lcicle het volgende:
Ik heb mijn Girasol nu een aantal weken in gebruik. Ben er niet he-le-maal over te spreken.. Het verschil in dragen met een linnenbinding (EllaRoo Kristen) is goed merkbaar, maar het verschil in dikte zeerzeker ook! Voor mij is dat een minpunt voor Girasol.
Mijn ideale doek zou dus zo dun als een EllaRoo moeten zijn, met een keperbinding geweven én groen met blauw
Keper/kruiskeper en zo dun als EllaRoo gaat niet lukken. Maar misschien is een wat gladdere doek dan die nieuwe Girasol kruiskeperweving al wat fijner voor je. Bijvoorbeeld Storchenwiege (Johannes), Chimparoo, Medley, Amazonas. En BB-slen, lees ik netquote:Op zondag 28 december 2008 17:05 schreef lcicle het volgende:
Ik heb mijn Girasol nu een aantal weken in gebruik. Ben er niet he-le-maal over te spreken.. Het verschil in dragen met een linnenbinding (EllaRoo Kristen) is goed merkbaar, maar het verschil in dikte zeerzeker ook! Voor mij is dat een minpunt voor Girasol.
Mijn ideale doek zou dus zo dun als een EllaRoo moeten zijn, met een keperbinding geweven én groen met blauw
ik gil wel wanneer ie binnen is, dan kun je uit komen proberen.quote:Op zondag 28 december 2008 15:16 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Oeh, die didy!P_Iglet, wanneer spreken we weer af?
Hier 39 topics, maar lang niet vol iddquote:Op zondag 28 december 2008 17:59 schreef Macka66 het volgende:
Probeer maar eens 28 topics vol te praten over vingerhoedjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |