Leuk!quote:Op maandag 16 maart 2009 09:57 schreef Kaarr het volgende:
Mooie foto's Llewella. Dat je doek goed opvalt heb ik afgelopen woensdag zelf gezien!
Ik zag in de binnenstad openMaar je liep net even te ver weg om hoi te zeggen.
Nou, laat ik het zo zeggen, ze kan blijven staan, en ze kan ook voorzichtig stappuh stappuh. En dat blijven staan kan ze al een tijdje. Alleen probeer ik het zo min mogelijk te doen; wel dat ze wat stimulans heeft van heej; dat kan ook nog, en ze vind het hartstikke mooi; maar anderzijds moet ze het ook zelf gaan leren.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:00 schreef Guuzewuus het volgende:
Llewella, kan jouw dochter ineens staan.
Die tweedfe foto vind ik echt geweldig. Zo'n lief (en mooi scherp) koppie met prachtige ogen in een spannend bos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets dat niet te glad maar ook niet te stevig/ruw is en dat wel wat getrek kan verdragen. Er komt nogal wat spanning op de rails te staan als je hem aantrekt en de stof glijdt steeds tussen twee ringen door dus hij moet ook weer niet zo doorgesleten zijn. Een stukje draagdoek werkt helemaal goedquote:Op maandag 16 maart 2009 18:09 schreef DeLiedje het volgende:
En wat voor stof kun je het beste gebruiken voor een fijne ringsling?
Niet helemaal, maar het is toch mn eerste doek, sentimentele waarde en zo...quote:Op maandag 16 maart 2009 19:22 schreef Macka66 het volgende:
Hee Davinia, word je nu weer vriendjes met Mokka? Leuk!
Kun je van Kirsten dan niet 2 ringslings maken en 1 bijv doorverkopen? Weet niet hoe lang een ringsling moet zijn eigenlijk...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:34 schreef DeLiedje het volgende:
Heb inderdaad ook al eens overwogen om Kirsten om te toveren in een ringsling, maar dan is 5,6 meter echt veel te lang en zonde om hem in te korten vind ik....
Heb nog wel een lang stuk stof liggen wat misschien geschikt is, ik gebruik mn monkeybag best vaak voor kleine stukjes maar een ringsling lijkt me net wat fijner dragen. Ik heb al tijden geleden ringen daarvoor gekocht...
En een om mee te nemen als we op de fiets boodschappen doen lijkt me fijn!
Ik* gebruik met Maja (elf maanden) 3.7 m voor rücksack, 4.5 m voor FWCC (bij 4.2 knoop ik bijna in de punten, vind ik niet fijn) en heb ook voor SHBC 4.5 m nodig (met 4.2 zou ik wederom in de punten moeten knopen, en kan ik bovendien de band niet veilig strakhouden). Met Lucie kan ik denk ik wel dezelfde maten gebruiken, maar Lucie wil niet zo graag m'n rug opquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:28 schreef cattie het volgende:
Welke maat doeken gebruiken de rugdraagsters hier? Voor buikdragen is maat 4 (3,7 m) echt voldoende voor mij, maar kan ik daar straks ook goed mee rugdragen?
Gefeliciteerd! En succes met het 'winnen' van een cadeauquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:41 schreef cattie het volgende:
Er is nu een indio hempie maat 4 onderweg, maar ik aas nog steeds op een linnen indio limited edition. Eerst dacht ik aan een maat 5, maar ik merk dat ik zelf graag mijn doeken zo kort mogelijk heb. Dus dan zou dat ook een maat 4 kunnen worden.
Oh jongens hou me tegen, iemand heeft op ebay haar hele draagdoekenvoorraad te koop gezet en het is helemaal mijn smaak.. En iemand anders een LLL doek. En het is mijn verjaardag vandaag.
![]()
Ik zie op ebay eigenlijk steeds minder koopjes staan. En dan komen de verzendkosten er nog bij. Vanuit Duitsland hoeft dat niet veel te zijn, maar verzendkosten vanuit Oostenrijk veranderen je koopje al snel in een aankoop tegen redelijke vraagprijs.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:59 schreef cattie het volgende:
Er zitten bij ebay wel echt koopjes, maar ook draagdoeken die voor gigantische bedragen verkocht worden. Ik mag van mezelf kopen als het koopjes zijn, nooit boven originele verkoopsprijs.
tricoslen alleen de kleur weet ik nog niet precies, op de foto was het wat moeilijk te zienquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:32 schreef p_iglet het volgende:
Leuk Bar!!! Wat voor draagdoek heb je straks??
Grijs, op een Duits draagdoeken forum postte iemand laatst een mooi plaatje voor je draagdoekevangelisatiequote:Op woensdag 18 maart 2009 12:01 schreef Grijs het volgende:
'k Heb Storch Ulli uitgeleend aan m'n zusje. Als het haar bevalt, dan mag ze die van mij kopen.
Laatst was ik op kraambezoek en zag ik een draagdoek liggen! Uiteraard vroeg ik haar naar meer en ze vertelde dat ze zo'n doek had aangeschaft omdat ze mij in de kerk had zien zitten met Marlien in de doek en het leek haar ook wel wat! 't Bevalt haar ook wel goed, ze heeft haar dochter ook al mee naar de kerk genomen in de doek (heb ik helaas niet gezien). Zo krijgt evangelisatie in de kerk een dubbele betekenis.
Mijn Didy Tom bevalt me niet zo heel goed 'k vind 'em toch steeds of te lang of te kort. Als iemand er belangstelling voor heeft, laat het me dan maar even weten!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:04 schreef Ticootje het volgende:
ik heb een keus gemaakt!
Didymos Wellen aubergine 4.70 m.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |