Als je enkel over je kleren draagt.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:29 schreef p_iglet het volgende:
Gaat je vriend ook veel dragen?
met 1.60m en slank gebouwd zou je aan een maat 5 doek =4,2m waarschijnlijk genoeg hebben.
Met een maat 5 kan je vriend misschien geen FWCC, maar als hij weinig gaat dragen kan hij ook kiezen om die paar keer een andere knooptechniek te gebruiken die minder stof nodig heeft.
Met een 4.6m doek zouden jullie beide alles kunnen, maar hou jij idd flinke staarten over.
Heb je een foto? Want die uit de op doet het niet meer!!quote:Op maandag 9 maart 2009 16:09 schreef Ardenlyn het volgende:
Iemand interesse in een Hoppediz Rio 4.6?
Ik gebruik hem nooit meer.
1 a 2 keer gebruikt, 1x gewassen en sindsdien ligt hij in de kast.
Ik wil als het haast heeft best wel voor je bieden als je me je hoogste bod doorgeeft.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:26 schreef Ticootje het volgende:
aaaaah, waarom heb ik geen ebay account?!
Rebozo!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:33 schreef Jelief het volgende:
Kan iemand mij vertellen (cattie bijvoorbeeld maar iemand anders mag ook) wat ik met die korte doek, die Cattie in de aanbieding heeft, kan?
opgeslagen en bang dat ik nou echt verslaafd ga worden....quote:
Die link is waarschijnlijk een tijdelijke link. Origineel stond de pagina op een universiteitsnetwerk, maar toen de maakster was afgestudeerd verdween de pagina. Iemand heeft toen een tijdelijke plek aangeboden.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:03 schreef Jelief het volgende:
[..]
opgeslagen en bang dat ik nou echt verslaafd ga worden....
Gefeliciteerd! Storchenwieges vallen vaak wat langer dan de aangegeven maat, dus als dat bij deze Leo ook zo is zou het voor jullie helemaal mooi zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:39 schreef Twinkly het volgende:
Dankjewel voor de tips![]()
Ik heb gisteren op ebay een Storchenwiege Leo Natural 4.10 meter gewonnen voor 40,50 euro!![]()
Ik ga 'm paars verven, nr.51 Burlesque Red van Dylon, vind ik paars.. of misschien nr.30 Intense Violet, maar ik moet de kleuren nog in het echt zien.
Meestal iets in de lengte, maar niet in de breedte.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef cattie het volgende:
Krimpen doeken als je ze verft? En met wat voor verf kun je het beste verven?
Door de verf op zich krimpen ze niet, maar als je op hoge temperatuur verft kan er wel krimp komen. Procion MX is een goede kleurvaste verf voor katoen, en met kool-aid schijn je wol en zijde goed te kunnen verven. Dylon verf kan op den duur gaan verbleken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef cattie het volgende:
Krimpen doeken als je ze verft? En met wat voor verf kun je het beste verven?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:14 schreef cattie het volgende:
Hoeveel gram procion heb ik nodig? En zijn er ook ergens voorbeelden van de kleuren te vinden? Ik zie ze nu niet.
Heel handig: de handleidingen en mengverhoudingen van Dreamline voor verven met Procion staan nog wel op het web.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:17 schreef cattie het volgende:
Dank je! Ik heb ook de benodigde hoeveelheid gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |