SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:27 schreef TearSong het volgende:
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
ficus en amazonas..weer indio's
Calin Bleu heeft in 2006 limited editions in linnen/katoen mix gehad. (oa een Olive)quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:57 schreef p_iglet het volgende:
Iemand al ergens ooit linnen doeken tegen gekomen anders dan indio's en medley satin??
Oew dat klinkt goed, maar das vast niet ff te vinden zeker?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:07 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Calin Bleu heeft in 2006 limited editions in linnen/katoen mix gehad. (oa een Olive)
...van hetzelfde, vrees ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:35 schreef Webkim het volgende:
Woeha!
Er staat bij Vorboten neuer Leinentücher.
Voorproefje van de nieuwe linnens!
Er komt nog meer!
Ja, het gaat van kwaad tot erger! Vond ik eerst 1 doek wel genoeg, werd het al snel 2 ("voor als er 1 in de was zit") en nu is m'n 5e onderwegquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef Webkim het volgende:
Deze reeks wordt trouwens steeds erger. Eerst hadden we het met z'n allen een beetje voorzichtig over dragen, veel van ons zijn daar aardig ingegroeid en nu zitten we als een stel maniakalen de Limited Edition Didy's te F5en en bespreken.
Waar zie je dat staan? Ik heb het idee dat anderen meer zien dan ik. Ik zie de nieuwe doeken alleen via de link, niet via de website van didymos. (Nu wel) En ik krijg hun nieuwsbrief niet, terwijl ik me al 2x heb opgegeven.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:35 schreef Webkim het volgende:
Woeha!
Er staat bij Vorboten neuer Leinentücher.
Voorproefje van de nieuwe linnens!
Er komt nog meer!
Idd, ja!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef Webkim het volgende:
Deze reeks wordt trouwens steeds erger. Eerst hadden we het met z'n allen een beetje voorzichtig over dragen, veel van ons zijn daar aardig ingegroeid en nu zitten we als een stel maniakalen de Limited Edition Didy's te F5en en bespreken.
omdat een cb-arts het zegt...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:07 schreef p_iglet het volgende:
Tinuviel waarom zou gespreide benen niet goed zijn.
Die kikkerhouding (heupen naar buiten knieen hoger dan billen) is de natuurlijke houding voor baby's en juist bij mogelijke heupproblemen de beste houding.
HIj kijkt een beetje wazig en lacht nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:49 schreef Tinuviel het volgende:
mijn pa zei dat het volgens hem geen kwaad kon. Voor de zekerheid kan ik het nog aan de kinderarts in het ziekenhuis vragen, waar wij ook de afspraak voor zijn heupen hebben. Ik weet niet zeker of die er meer over kan zeggen of een fysiotherapeut. Ik ken zelf iemand die fysiotherapeut is bedenk ik me ineens.
De foto is niet de mooiste. Maar wat is er dan niet flatteus aan mijn man? Verder alles goed bij jullie DaviniaHR? Schattige foto van je kind trouwens.
Er staan drie Jakob's nr 6 op ebay.de!quote:
De dragende vader kijkt erg verliefdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:04 schreef Tinuviel het volgende:
Hallo allemaal
Ben gisteren bij het cb in Amstelveen geweest en heb over het draagdoek aan de arts daar gevraagd. Was blij verrast, dat zij het doek niet negatief tegenover stond. De arts zei wel, dat een houding met gespreide benen niet zo goed zou zijn en een wieghouding beter was. Macka66 welke van de knopen van de handleiding, die je in je post heb gelinkt, kan ik dan gebruiken? Ik zit als begin aan de Kaenguruh Trage, de vierde optie te denken. Daarbij zijn de beentjes dan niet gespreid en het lijkt me ook een goede omdat ik niet het kind op mijn heup of voorop moet slingeren. Vind het nog een beetje eng eerst het kind in het doek te leggen en dat pas later aan mij vast te maken. Zal zo trouwens nog wat foto's van dragende vader posten.
Ik vind die figuurtjes ook niets hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:32 schreef cattie het volgende:
Storchenwiege heeft ook een nieuw model, "Louise". Eindelijk eens geen strepen.
[ afbeelding ]
Ik vraag me af wat voor een weefsel die nieuwe is. De strepen Storch's zijn kruiskeper, Leo Storch is diamantkeper, maar dit? Volgens mij zijn die kriebeltjes er op gedrukt, niet ingeweven.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:11 schreef Nijna het volgende:
Ik ben ook niet wild van de nieuwe storchenwiege, doe mij maar strepen.
nee toch, de kwaliteit heeft te lijden onder de kwantiteitquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:12 schreef p_iglet het volgende:
psssst, ik denk dat je kwaliteit en kwantiteit omgedraait hebt
Interesting! Op de Duitse site is 'ie 40% linnenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:13 schreef Floria het volgende:
Deze is 'heavier' en 50% linnen 50& katoen de Amazonas was 40/60%
Verder zie ik de nieuwe alleen op de engelse site en heet hij de Indio Yew
En het label van Eibe zal ook 40% vermelden, staat er in de tekst als waarschuwing. Er staat niks over nog komende linnen doeken, dus dit zal het dan wel zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:23 schreef p_iglet het volgende:
als je de tekst bij Eibe leest staat daar 50% linnen, o pd eoverzichts pagina staat 40
Vorige maand kwamen 10 dagen na de tulpe en de hibiscus de volgende indio limited editions alweer uit, dus ik heb nog wel hoop! Misschien kunnen ze een narcis (geel/oranje), blauwe regen of hyacint (paarsig) doen, om in de planten en het voorjaar te blijven!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:24 schreef Macka66 het volgende:
[..]
En het label van Eibe zal ook 40% vermelden, staat er in de tekst als waarschuwing. Er staat niks over nog komende linnen doeken, dus dit zal het dan wel zijn
Maar die volgende indio's waren meer van hetzelfde qua kleurstelling, primula als een wat intensere tulpe en scilla als een variant op hibiscus. Ik ben daarom niet hoopvol gestemd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:13 schreef cattie het volgende:
[..]
Vorige maand kwamen 10 dagen na de tulpe en de hibiscus de volgende indio limited editions alweer uit, dus ik heb nog wel hoop! Misschien kunnen ze een narcis (geel/oranje), blauwe regen of hyacint (paarsig) doen, om in de planten en het voorjaar te blijven!
Mooi zo! Dan is hij goed aangekomen!quote:Grijs het volgende:
En de doek die p_iglet naar mij heeft gestuurd is binnen! Toen ik 'em uitpakte stond zoonlief er met zijn neus bovenop: "Zo, dat is een mooie doek! Mooie kleuren!" Morgen maar eens uitproberen.
Hahaha jij ook al... ik ook, toen kwam er een hele mooie en ik was blutquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:39 schreef cattie het volgende:
Macka, beetje positief blijven!
Ik droom zelfs al van die draagdoeken, zucht..
Indioquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:22 schreef Ticootje het volgende:
ja ik weet het. Maar ik heb wel al 1 gezien. Maar ik weet al die namen niet. Met die figuurtjes erop. Klinkt zeker nog vager?
Dat was m'n eerste ingeving. Maar die vind ik ehm... nou ja...quote:
Die is ook al zo mooi paarsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:54 schreef Webkim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleinsmekker Sara is hier. De Kleinsmekker met de Buddhas is verkocht. En deze ga ik waarschijnlijk ruilen voor de rood met oranje versie met een zon erop.![]()
Nino schijnt vergelijkbaar te zijn met de Trageschule Dresden doeken. Mijn Trageschule doek lijkt absoluut niet op mijn Millefiori qua weving en aanvoelen. De Laura van een van mijn medecursisten lijkt weer wel op de Trageschule doek, en dus waarschijnlijk ook op een Nino.quote:Op zondag 8 maart 2009 10:58 schreef owlet het volgende:
Ik gok dat een Nino vergelijkbaar is met een LLL-doek (en misschien ook wel met millie?). Als dat zo is dan is ie dun (want vrij glad), soepel maar wel draagkrachtig.
Cranberry indio! Niet echt lenteachtig maar vast wel mooi
Als je enkel over je kleren draagt.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:29 schreef p_iglet het volgende:
Gaat je vriend ook veel dragen?
met 1.60m en slank gebouwd zou je aan een maat 5 doek =4,2m waarschijnlijk genoeg hebben.
Met een maat 5 kan je vriend misschien geen FWCC, maar als hij weinig gaat dragen kan hij ook kiezen om die paar keer een andere knooptechniek te gebruiken die minder stof nodig heeft.
Met een 4.6m doek zouden jullie beide alles kunnen, maar hou jij idd flinke staarten over.
Heb je een foto? Want die uit de op doet het niet meer!!quote:Op maandag 9 maart 2009 16:09 schreef Ardenlyn het volgende:
Iemand interesse in een Hoppediz Rio 4.6?
Ik gebruik hem nooit meer.
1 a 2 keer gebruikt, 1x gewassen en sindsdien ligt hij in de kast.
Ik wil als het haast heeft best wel voor je bieden als je me je hoogste bod doorgeeft.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:26 schreef Ticootje het volgende:
aaaaah, waarom heb ik geen ebay account?!
Rebozo!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:33 schreef Jelief het volgende:
Kan iemand mij vertellen (cattie bijvoorbeeld maar iemand anders mag ook) wat ik met die korte doek, die Cattie in de aanbieding heeft, kan?
opgeslagen en bang dat ik nou echt verslaafd ga worden....quote:
Die link is waarschijnlijk een tijdelijke link. Origineel stond de pagina op een universiteitsnetwerk, maar toen de maakster was afgestudeerd verdween de pagina. Iemand heeft toen een tijdelijke plek aangeboden.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:03 schreef Jelief het volgende:
[..]
opgeslagen en bang dat ik nou echt verslaafd ga worden....
Gefeliciteerd! Storchenwieges vallen vaak wat langer dan de aangegeven maat, dus als dat bij deze Leo ook zo is zou het voor jullie helemaal mooi zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:39 schreef Twinkly het volgende:
Dankjewel voor de tips![]()
Ik heb gisteren op ebay een Storchenwiege Leo Natural 4.10 meter gewonnen voor 40,50 euro!![]()
Ik ga 'm paars verven, nr.51 Burlesque Red van Dylon, vind ik paars.. of misschien nr.30 Intense Violet, maar ik moet de kleuren nog in het echt zien.
Meestal iets in de lengte, maar niet in de breedte.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef cattie het volgende:
Krimpen doeken als je ze verft? En met wat voor verf kun je het beste verven?
Door de verf op zich krimpen ze niet, maar als je op hoge temperatuur verft kan er wel krimp komen. Procion MX is een goede kleurvaste verf voor katoen, en met kool-aid schijn je wol en zijde goed te kunnen verven. Dylon verf kan op den duur gaan verbleken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef cattie het volgende:
Krimpen doeken als je ze verft? En met wat voor verf kun je het beste verven?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:14 schreef cattie het volgende:
Hoeveel gram procion heb ik nodig? En zijn er ook ergens voorbeelden van de kleuren te vinden? Ik zie ze nu niet.
Heel handig: de handleidingen en mengverhoudingen van Dreamline voor verven met Procion staan nog wel op het web.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:17 schreef cattie het volgende:
Dank je! Ik heb ook de benodigde hoeveelheid gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |