...van hetzelfde, vrees ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:35 schreef Webkim het volgende:
Woeha!
Er staat bij Vorboten neuer Leinentücher.
Voorproefje van de nieuwe linnens!
Er komt nog meer!
Ja, het gaat van kwaad tot erger! Vond ik eerst 1 doek wel genoeg, werd het al snel 2 ("voor als er 1 in de was zit") en nu is m'n 5e onderwegquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef Webkim het volgende:
Deze reeks wordt trouwens steeds erger. Eerst hadden we het met z'n allen een beetje voorzichtig over dragen, veel van ons zijn daar aardig ingegroeid en nu zitten we als een stel maniakalen de Limited Edition Didy's te F5en en bespreken.
Waar zie je dat staan? Ik heb het idee dat anderen meer zien dan ik. Ik zie de nieuwe doeken alleen via de link, niet via de website van didymos. (Nu wel) En ik krijg hun nieuwsbrief niet, terwijl ik me al 2x heb opgegeven.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:35 schreef Webkim het volgende:
Woeha!
Er staat bij Vorboten neuer Leinentücher.
Voorproefje van de nieuwe linnens!
Er komt nog meer!
Idd, ja!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef Webkim het volgende:
Deze reeks wordt trouwens steeds erger. Eerst hadden we het met z'n allen een beetje voorzichtig over dragen, veel van ons zijn daar aardig ingegroeid en nu zitten we als een stel maniakalen de Limited Edition Didy's te F5en en bespreken.
omdat een cb-arts het zegt...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:07 schreef p_iglet het volgende:
Tinuviel waarom zou gespreide benen niet goed zijn.
Die kikkerhouding (heupen naar buiten knieen hoger dan billen) is de natuurlijke houding voor baby's en juist bij mogelijke heupproblemen de beste houding.
HIj kijkt een beetje wazig en lacht nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:49 schreef Tinuviel het volgende:
mijn pa zei dat het volgens hem geen kwaad kon. Voor de zekerheid kan ik het nog aan de kinderarts in het ziekenhuis vragen, waar wij ook de afspraak voor zijn heupen hebben. Ik weet niet zeker of die er meer over kan zeggen of een fysiotherapeut. Ik ken zelf iemand die fysiotherapeut is bedenk ik me ineens.
De foto is niet de mooiste. Maar wat is er dan niet flatteus aan mijn man? Verder alles goed bij jullie DaviniaHR? Schattige foto van je kind trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |