ik ook, daarom vind ik m zo mooi. paarsig blauw.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:15 schreef Ynske het volgende:
ik vind dat plaatje eigenlijk meer blauw dan paars
Zal ik binnenkort eens op de thee komen met Albert en Nino?quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:10 schreef Ticootje het volgende:
Toch maar paars... Die rode doek komt nog wel. Storch albert bijvoorbeeld. (met geel)
alleen als je ze achterlaatquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:14 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Zal ik binnenkort eens op de thee komen met Albert en Nino?
* Macka66 streept op de thee bij Ticootje van de lijstquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:28 schreef Macka66 het volgende:
[..]
* Macka66 streept op de thee bij Ticootje van de lijst
Ik heb een Johannes I van 4 m 10 en een Albert van 5 m 20. Johannes is veel gebruikt, Albert minder. Je kunt ze wel een weekje lenen als je wilt. En je kunt in ieder geval even voelen hoe een Storch ook kan zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
![]()
Ik denk erover om voor de zomer nog een andere storch aan te schaffen, om zo het merk toch een kans te geven. Vicky gaat nog met een paar schoenen de droger in, helpt dat niet dan wordt het een hondenkleed. (Of een poppendoek)
Ik heb Ticootjes Vicky laatst gezien op d'r logeeradres. En Ticootjes Vicky is niet stug van nieuwigheid, eerder van ooit te veel gewassen en tussen de wasbeurten door te weinig gedragen zijn. Het kan goed zijn dat dit al gebeurd is voor Vicky bij Ticootje kwam. Ik hoop dat de droger nog iets uit kan richten...quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:47 schreef owlet het volgende:
Wat vreemd dat Vicky zo stug blijft!
Zowel Anna als Ulli waren vreselijk stug en hard bij het uitpakken maar na een tijdje intensief gebruik werden ze lekker soepel.
Zo flanellig zacht als een girasol zal een storchenwiege echter nooit worden. Heb je al eens een ingedragen storch gevoeld, Ticootje? Voor je een nieuwe storch koopt en misschien wel teleurgesteld bent omdat je haar vergelijkt met je girasols
Bedoel je zoals op doekentheek.be staat? Dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:48 schreef owlet het volgende:
mooi, tico!
Grijs, lukt een FCC ook niet als je de doek niet naar voren haalt om te knopen maar op je rug om de horizontale band knoopt?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:52 schreef Reinhilde het volgende:
Er komt een Indio Natur met linnen bij me wonen!
Waarom gaat mokka eruit?quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:18 schreef Ticootje het volgende:
macka albert is denk ik wel wat lang voor mij, maar ik wil m wel een keertje proberen van je. Ik vind het zo'n leuke vrolijke doek.
En ik heb even overlegd thuis, mokka gaat eruit.
haha, ja ik had al meteen pm. Maar ik vergat te melden dat P-iglet aan mij had gevraagd of zij mokka mocht overnemen. We gaan waarschijnlijk ruilen. Ik moest even heel goed nadenken. Maar eigenlijk gebruik ik mokka niet zoveel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:10 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Waarom gaat mokka eruit?
Mss wil reinhilde die ook wel hebben
Als ik in de buurt woonde ging ik zo met je mee!quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:08 schreef Ticootje het volgende:
is het zaterdag geen lekker weer voor een strandwandeling draagdoekmeet?
die heeft webkim weer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:06 schreef YPPY het volgende:
Heb jij het boek ook, met de foto's? Of is dat weer naar Webkim?
Daar zat ik net ook naar te kijken, waarna ik me bedacht geen indio te willen.quote:
Wacht maar totdat je er 1 gevoeld hebt!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:53 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Daar zat ik net ook naar te kijken, waarna ik me bedacht geen indio te willen.
de didy red tom wordt niet meer verkocht
en die van P_iglet, inmiddels Grijs, vind ik te kort...
grmbl...
en ik wil weer een nieuwe doek.
gewoon zomaar
maar ik zie niks leuks...
behalve didy simon
Ik heb eli er zelfs al in gehangenquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:04 schreef cattie het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je er 1 gevoeld hebt!![]()
Ik heb er nu 1 met wol, 1 met hennep onderweg (wanneer komt die nou aan, hij is al een week onderweg uit Oostenrijk), ik wil er 1 met linnen en ik hou er 1 op ebay in de gaten (natur/bruin). Ik ben gevallen voor indio's...
Misschien kun je nog aan Tom komen via ebay ofzo.
Ja jijquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:04 schreef cattie het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je er 1 gevoeld hebt!![]()
Ik heb er nu 1 met wol, 1 met hennep onderweg (wanneer komt die nou aan, hij is al een week onderweg uit Oostenrijk), ik wil er 1 met linnen en ik hou er 1 op ebay in de gaten (natur/bruin). Ik ben gevallen voor indio's...
Geen optie, hij heeft niet bepaald een handige kijk op zoiets.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:20 schreef DaviniaHR het volgende:
is het mss een optie om de bwcc te proberen met jarno erbij, dat die kan kijken hoe je het doet? dan weet je zeker dat anna niet valt, en kan je dus relatief op je gemakje knopen.
ik ik ik sta er nog steeds niet bijquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden updates van lijstjes graag inclusief foto's of alleen aangeven wat je erbij of eraf wil hebben.
Ik ga niet zelf al die linkjes uit zitten zoeken en zitten knippen en plakken.
Oh, die staat op mn verlanglijstje...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:00 schreef beefcake het volgende:
Ik denk dat ik mijn EllaRoo Maija 4.6 weg doe. Ik pak hem gewoon te weinig, dat is zonde van zo'n mooie doek. Ik wil er graag 40 euro voor hebben![]()
Maija is nog in zeer goede staat. Is een keer gewassen, bij ontvangst. We hebben dieren, maar die zijn nooit in aanraking geweest met de doek. Bij ons in huis wordt niet gerookt.
[ afbeelding ]
als ik het goed heb onthouden woon jij bij mij om de hoek. Je mag eens langskomen en een doek proberen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 07:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
tvp voor het inlezen aangezien me vriendin enige interesse erin toont en ik er het fijne van wil weten
Ja klopt, hij is best dun, iig een stuk dunner dan mijn Hopp. Denk dat ik daarom de Hopp blijf pakken, zo lekker stevigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:45 schreef Nijna het volgende:
[..]
Oh, die staat op mn verlanglijstje....
Ik wil even overleggen (lees: lief proberen te overtuigen...), ik vind 'em erg mooi namelijk!
Hij is vrij dun toch? Ik had eigenlijk 1 maatje langer in mn hoofd, maar mn andere 4.6 doeken doen het op zich ook ok... Ik overleg even en laat het later vandaag even weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |