SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Webkim op 04-02-2009 18:24:15 ]DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
En sla vooral de sigs niet overquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:37 schreef RockabeIIa het volgende:
sjongejonge.... wat een hoop info!
Idd!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:59 schreef LovelyLady het volgende:Gaat lekker hier!
Deel 31 alweer.
Doe dan ff iets later kan ik (als alles goed gaat) ook meedoen met de jongste.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:53 schreef texelonia het volgende:
Oh en ik ben voor een meeting vanaf april ergens ofzow
Ik zei ook vanafquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:55 schreef Noli. het volgende:
[..]
Doe dan ff iets later kan ik (als alles goed gaat) ook meedoen met de jongste.![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn Indio 60% katoen is en 40%linnen... terwijl ik toch echt dacht dat ie 100% katoen was....
Tex, da's een mooie!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:52 schreef texelonia het volgende:
* texelonia heeft haar eerste draagdoek besteld!
En binana rouille. En het was nog een koopje ook: ¤46,30 incl. verzendkosten
Stevigheid is wel een eis. Drie lagen stof gebruiken waarvan de middelste echt stevig is, een dikke keper of canvas oid. Dan kan je voor de buitenkanten een wat lichtere kwaliteit gebruiken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:13 schreef simmu het volgende:
zijn er eigenlijk nog specifieke eisen aan de stof als je een mei tai wil maken? ma wil zo graag iets voor me maken, en ik heb hier nog een flinke lap katoen liggen, zou dat kunnen?
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:12 schreef Macka66 het volgende:
Dan is het een veel betere koop dan je dacht. Kan je met wat warmer weer veel plezier van hebben!
Indio's met linnen hebben geloof ik even wat tijd nodig om soepel te worden.
Tex, jij woont toch in Uithoorn?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:01 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik zei ook vanafLater is ook goed, kan ik nog even oefenen
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:51 schreef Reinhilde het volgende:
nixxx en ik zijn erg gecharmeerd van de girasol mokka, maar ik kan 'm nergens vinden?
Is die niet meer verkrijgbaar?
Worden Ellaroo's net zo zacht als girasols?
volgens mij is dit een afdekdoekapparaat voor als je in het wild wilt borstvoeden en niet te koop wilt zitten. Niet als draagdoek, zo te zien.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:48 schreef mrien het volgende:
Nieuw soort draagdoek?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwam hem tegen in de Wij jonge ouders, vind het maar een apart ding en lijkt me ook nog eens onhandig..
Het heeft niks met dragen te maken.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:48 schreef mrien het volgende:
Nieuw soort draagdoek?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwam hem tegen in de Wij jonge ouders, vind het maar een apart ding en lijkt me ook nog eens onhandig..
quote:FEEDI
Of je nu fles- of borstvoeding geeft; met de Feedi wordt voeden van je baby een stuk makkelijker.
Op de zachte katoenen flessendoek kun je alle soorten flessen bevestigen, groot en klein. Zo heb je één hand vrij tijdens het voeden, bijvoorbeeld om je kleintje te stimuleren tijdens het drinken of om je andere kind aandacht te geven.
Borstvoeden kan met de Feedi vertrouwd en discreet, terwijl je oogcontact houdt met je baby, die rustig kan drinken en niet wordt afgeleid door z’n omgeving.
Bron.
http://www.mapekka.fi/mapekkaeng/html/woven_baby_wraps.htmlquote:Op zondag 1 februari 2009 19:28 schreef Reinhilde het volgende:
Op die Noorse website hebben ze idd nog de mokka, maar alleen in 4.2 en 4.6, en dat is te kort voor nixxx.![]()
Nr. 27 vinden we ook wel erg mooi!
Maarrrr op een Engelse website heb ik de Ellaroo Kristen gezien voor 42 pond!
Moeilijk, moeilijk...
nee hoor kijk maar op de homepage, die website is gesloten en alleen op lotusbarn.no worden die doeken nog verkocht.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:39 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
http://www.mapekka.fi/mapekkaeng/html/woven_baby_wraps.html
volgens mij hebben ze hier een 5.2m mokka te koop
om het ff simpel te maken voor je
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:39 schreef Macka66 het volgende:
Davina, het gaat zo: een spuugdoekje twee keer dubbelvouwen in de lengte, of een molton luierinleggertje of hydrofielluier ofzo. Als het maar de breedte van het nekje krijgt. De doek over het achterhoofdje tot op het voorhoofd van het kind trekken en dan het gevouwen spuugdoekje in de stof terugrollen totdat het als steun in het nekje zit.
Jeeejquote:Op zondag 1 februari 2009 20:14 schreef Reinhilde het volgende:
Ooh. Ik heb net foto's gezien van de girasol 27. Wat is 'ie mooi!
P_iglet, super bedankt voor je lieve aanbod, maar nixxx is helemaal om na het zien van de foto's van die girasol, dus we gaan 'm zo bestellen!![]()
Dan is het toch niet moeilijk!? EllaRoo Kristen!quote:Op zondag 1 februari 2009 19:28 schreef Reinhilde het volgende:
Maarrrr op een Engelse website heb ik de Ellaroo Kristen gezien voor 42 pond!
Tja, die carriers hebben nou eenmaal een pasvorm en dat moet goed zitten, anders moet je er niet aan beginnen. Een Ergo of Manduca zouden M misschien beter passen. (Ik heb een Ergo die hij kan proberen, maar geen verlengstukje.)quote:Op zondag 1 februari 2009 21:49 schreef Ticootje het volgende:
reinhilde je mag mijn mokka best een tijdje lenen hoor.
Macka die blauwe doek was toch een hopp? M. vond die erg mooi. De yamo gaat m denk niet worden. Jammer wel!
Je didy LLL mag wel naar hier verhuizen hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 22:02 schreef owlet het volgende:
27 is mooi, Reinhilde!
Ik wil een didymos met wol. Maar dan moet ik eerst wat verkopen en ik weet niet wat.
Ze heeft mijn Storchenwiege Anna een weekje geprobeerd en dat is haar en haar man goed bevallen! Haar man heeft een doek besteld voor haar verjaardag (ze is binnenkort jarig), maar wel eentje die hijzelf ook kan gebruiken. Ik ben heel benieuwd! Ik vind het wel leuk dat ze zo enthousiast waren door mij. Zijn er toch steeds meer in mijn omgeving die zo'n doek wel handig lijken te vinden...quote:Op maandag 19 januari 2009 22:02 schreef Grijs het volgende:
Vanmorgen hier bezoek gehad van een buurvrouw met een jochie dat 2 weken ouder is dan Marlien. Ze had al eens opmerkingen en vragen over mijn doek, maar vandaag had ze het erover dat ze wel eens doeken zou willen uitproberen ("maar waar vind je zo'n doek?"). 'k Heb haar aangeboden dat ze wel een doek van mij mag uitproberen, wanneer ik de andere doeken binnen heb. Dat vond ze wel leuk en of ik dan ook e.e.a. voor wil doen. Lijkt me geen probleem
.
Absoluut! Reden ook waarom die hier veelvuldig gebruikt wordt!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:57 schreef Fuente het volgende:
Llewella, mooie doek, die roze hoppediz! Is die fijn in ;t gebruik?
Die Florenz is in zijn geheel heel anders van structuur dan andere doeken. Misschien dat Macka daar met haar textielkennis wel iets over kan zeggen. Ik weet niet hoe de Florenz geweven is. Maar ook de mijne blijft haast stijfjes aanvoelen. En toch vind ik -em erg fijn, vanwege de breedte en vanwege zijn grip.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:42 schreef owlet het volgende:
hebben jullie het idee dat de print op de stof tegenwerkt? Ik heb de florenz van maneki even heel kort gevoeld en ik vond het voelen alsof de print de doek dikker maakte.
Mooi is ie wel!
Oh en P_iglet?????![]()
![]()
Twee staartjes!!quote:Op maandag 2 februari 2009 09:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Precies wat jij zegt kim..hij is fijn breed en heeft goede grip. Dat maakt voor mij wel goed voor de hardheid
In het roze is hij zo
[ afbeelding ]
Tico ik zie jouw foto`s niet
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:31 schreef DaviniaHR het volgende:
Troel, die handen allemaal bij de tweede foto! Briljant!
Mag deze ook in de OP?
[ afbeelding ]
In principe maar 1quote:Op maandag 2 februari 2009 10:46 schreef Webkim het volgende:
[..]
Idd ja: hoeveel mensen zijn er nodig om een SSC af te stellen.
En Davinia; sure. Welke doek is het?
Twee in dit geval. Troel en ik.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:46 schreef Webkim het volgende:
[..]
BB Slen green paprika. Staat al in de OP, maar zonder foto. Dus svp deze foto bij de tekst.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:46 schreef Webkim het volgende:
[..]
En Davinia; sure. Welke doek is het?
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:16 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
BB Slen green paprika. Staat al in de OP, maar zonder foto. Dus svp deze foto bij de tekst.
Thx!
Bij sommige modellen heb je de keuze of je -em met of zonder fringe / franje wil hebben. En veel mensen fringen een doek ook zelf, die niet zo geleverd was. Dus tweedehands vind je er veel met franje die dat origineel niet hadden. Wat dus lengte kost.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zie dat sommige Girasols sliertjes hebben aan de uiteinden... is dat alleen bij sommige modellen of alleen de oude wevingen?
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:36 schreef Webkim het volgende:
(..) maar ik heb F. nog stééds niet aan het dragen gekregen.(..)
quote:
ik heb mijn bbslen (green paprika) gekocht van "doekjes en broekjes" uit belgiė. ik kon verder nergens vinde waar ze die verkochten. de bb slen strawberry wordt geloof ik wel op meerdere webshops verkocht.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:37 schreef kaputwiehund het volgende:
Hoi P_iglet
Ik ben op zoek naar een BB-slen of een girosol.
Tweedehans mag ook.
er zijn matentabels te vinden. ik typ met een hand i.v.m. drinkend kind dus ik kan niet doorklikken en dus voor je linken maar o.a. op de site van didymos staat een tabel waarin je op kan zoeken wat je nodig hebt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:41 schreef ik80 het volgende:
Hoe weet je trouwens welke lengte je nodig gaat hebben?
Ik heb iets met de kleurtes van de hoppediz havana.
het lijkt me nu toch wel prettig om te dragen, niet alleen voor de kleine, maar ook omdat ik anders Lott veel moet laten lopen, eigenlijk zie ik dat nog niet zitten...
Een ringsling of een schuine knoop kan ik wel even hebben, maar niet te lang ivm rugklachten.
Bij de BB Slens kan je niet zien welke maat ze verkopenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:43 schreef owlet het volgende:
Slingomama.nl verkoopt nu ook BBslens. En girasols
Lekker handig!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:00 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Bij de BB Slens kan je niet zien welke maat ze verkopen
FWCCquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:56 schreef lcicle het volgende:
Ik heb mt 38-40 en vind een 5.0 het fijnste![]()
Het is dus voor iedereen verschillend.. Ik knoop het liefste aan de voorkant, dus dan heb ik (met de meest gebruikte knoop, ik kan die afkortingen niet onthouden, die met de drie lagen stof, FCC ofzo) een extra stuk stof nodig. Ik heb een 4.6 doek en daar lukt het net niet veilig genoeg mee.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:35 schreef owlet het volgende:
Speciaal voor LovelyLady:
[ afbeelding ]
We zijn hem met een hoop pepijngezwaai (de mensen die ooit P_iglet tekeer hebben zien gaan met Pepijn in de doek weten waar ik het over heb) aan het inspringen.
lekkere doek! Beetje klittenbandachtig en daardoor lastig strak te trekken (na een tijdje springen kon ik zó zeker 20 cm staart extra wegknopen) maar als hij zit dan zit hij ook.
Alleen die kleur he.... doodeng vind ik!
Nee, ik geloof niet dat ik hem zo strak kan trekken. Dan is het dus gewoon hoe hij het lekkerst vindt zitten, want daar zal hij zijn armen stekenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:18 schreef owlet het volgende:
ik denk niet dat het veel uit maakt, of kan je hem zo strak trekken dat Ruben niet kan wisselen?
Girasol Cherry Pie lijkt me ook wel wat voor jouquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:58 schreef texelonia het volgende:
Oeh die Girasol 04 is ook mooi Fuente!
Ik wil eerst de binana uitproberen en als het hele dragen an sich me bevalt ga ik ook kijken voor een geweven doek. Ik denk een Didymos Eva. Of Girasol. Die ik nu niet kan vindenMaar deze girasol maakt nu ook een goede kans
Dit wordt een old weave.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:23 schreef owlet het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe die gaat worden, denk dat de weefdraad hier echt veel verschil kan maken.
kijkuhquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:36 schreef Reinhilde het volgende:
Jeee!![]()
Mijn girasolletje is binnen!
![]()
![]()
Nu nog even wachten tot mijn baby wakker is.
stigmatiserend? voor mijn 8 weken oude baby?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:48 schreef chauchat het volgende:
Nou ja, jullie moeten het natuurlijk helemaal zelf weten, maar het ziet er niet uit hoor, vind ik. Alsof je niet genoeg geld hebt je kinderwagen te repareren zetten en uit arremoei maar de grand foulard van de bank gerukt hebt. Voor het kind is zoiets ok nog een stigmatiserend.
Baby's en peuters geven er ook zoveel om he, hoe hun ouders erbij lopenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:48 schreef chauchat het volgende:
Voor het kind is zoiets ok nog een stigmatiserend.
Jaaa, heb medelijden met ons armlastigen, geef ons geld en kommetjes rijst!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:38 schreef chauchat het volgende:
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden met zo'n draagdoek! Het ziet er zo armoedig uit, vinden jullie niet?
Nu nog niet natuurlijk, maar later wel, als ze met de foto's geconfronteerd worden. Bovendien heb je voor je het weet in je buurt al de reputatie van armoedzaaier, daar ben je niet in een paar jaar weer vanaf. Het is toch ook niet hygiėnisch, die doeken?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:49 schreef beefcake het volgende:
[..]
Baby's en peuters geven er ook zoveel om he, hoe hun ouders erbij lopen
een draagdoek is hygienischer dan een matrasje in de kinderwagen, die heb je niet zo snel in de wasmachine geproptquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:59 schreef chauchat het volgende:
[..]
Nu nog niet natuurlijk, maar later wel, als ze met de foto's geconfronteerd worden. Bovendien heb je voor je het weet in je buurt al de reputatie van armoedzaaier, daar ben je niet in een paar jaar weer vanaf. Het is toch ook niet hygiėnisch, die doeken?
*zucht*quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:59 schreef chauchat het volgende:
[..]
Nu nog niet natuurlijk, maar later wel, als ze met de foto's geconfronteerd worden. Bovendien heb je voor je het weet in je buurt al de reputatie van armoedzaaier, daar ben je niet in een paar jaar weer vanaf. Het is toch ook niet hygiėnisch, die doeken?
Veel minder hygiėnisch dan een kinderwagen inderdaad, want daarmee ging ik elke dinsdagmorgen door de wasstraat.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:59 schreef chauchat het volgende:
[..]
Het geluid ansich is al vervelend genoeg, nu je het zegtquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:02 schreef chauchat het volgende:
[..]
Vind je het zo vervelend, als ik een ander geluid laat horen?
Ooooh, werkt het zo?Nou dan:quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:02 schreef chauchat het volgende:
[..]
Vind je het zo vervelend, als ik een ander geluid laat horen?
Vind ik niet. Het zijn mooie en kostbare stukken textiel. Ik zou niet zonder draagdoek willen.quote:Ik zou nog niet dood gevonden willen worden met zo'n draagdoek! Het ziet er zo armoedig uit, vinden jullie niet?
Het ziet er wel uit hoor, vind ik zelf. Mooie en vrolijke stijlvolle doeken en dragers, staan beter dan een kinderwagen, nemen minder plaats in dan een kinderwagen en hebben geen reparatiekosten, en zijn mooier en beter van kwaliteit dan menig grand-foulard. Voor het kind is het heel fijn om gedragen te worden, het draagt bij aan de fysieke en sociale ontwikkeling en de vruchten daarvan draagt het kind z'n hele leven met zich mee.quote:Nou ja, jullie moeten het natuurlijk helemaal zelf weten, maar het ziet er niet uit hoor, vind ik. Alsof je niet genoeg geld hebt je kinderwagen te repareren zetten en uit arremoei maar de grand foulard van de bank gerukt hebt. Voor het kind is zoiets ok nog een stigmatiserend.
Later op de foto's zien de kinderen de warmte die er van af straalt, hoe lief en vol vertrouwen ze liggen te slapen tegen mama of papa aan. Hoe vrolijk ze om zich heen kijken vanaf mama of papa's rug. In mijn buurt krijg ik heel veel leuke en vertederde reacties van de bewoners. De overbuurvrouw draagt zelf ook, en zo nog een aantal moeders in de buurt. Ik heb een Bugaboo maar meerdere doeken, de doeken worden regelmatig afgewisseld en gaan in de was.quote:Nu nog niet natuurlijk, maar later wel, als ze met de foto's geconfronteerd worden. Bovendien heb je voor je het weet in je buurt al de reputatie van armoedzaaier, daar ben je niet in een paar jaar weer vanaf. Het is toch ook niet hygiėnisch, die doeken?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:24 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ooooh, werkt het zo?Nou dan:
Heel verfrissend hoor, zo'n ander geluid. Ik weet precies weer waarom ik zo graag draagdoeken gebruik. Dankjewel Chauchat
Je werd uitgelachen, niet bezuurbektquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:33 schreef chauchat het volgende:
[..]
Kijk, zo kan het ook. iemand die niet gelijk begint te zuurbekken. Graag gedaan.
Nu ja, welke variant van kuddegedrag je verkiestquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:43 schreef beefcake het volgende:
[..]
Je werd uitgelachen, niet bezuurbekt
gelukkig is dit soort kuddegedrag voor veel mensen heel wat beter te verteren dan je zorgen maken over wat de buren denkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:08 schreef chauchat het volgende:
[..]
Nu ja, welke variant van kuddegedrag je verkiest
Hoeveel punten zijn dit voor scrabble?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:49 schreef Reinhilde het volgende:
ooooh heb ik weer een draagdoekenwandelingkuddeding gemist?
Katsjing... pff wat een geldquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:37 schreef E.T. het volgende:
De zijden vogel is ook erg mooi!
http://didymos.de/html/voegel_seide.htm
Als je nou naar de Zwollemeet komt gooi ik wel een silkie in m'n tas.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
Reindhilde, mooie girasol... echt apart met die rode draad erdoor....
[..]
Katsjing... pff wat een geldMaar lijkt me wel heerlijk om eens te voelen...
En bedankt hequote:Op woensdag 4 februari 2009 18:28 schreef Webkim het volgende:
Er zijn twee nieuwe indio's uit. En nou ben ik verliefd op Tulpe.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:37 schreef E.T. het volgende:
Dat is Moos. Die is erg mooi in actie!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:21 schreef cattie het volgende:
Groen witte indio met wol. Al lijkt het me wel een vreemd kleurtje..
Het etiket zegt: tumble dry medium temperature. Ik heb het even opgezocht, in Canada (waar de doek gemaakt is) betekent dit dat 'ie op gewone setting (dus niet iets met kreukvrij of strijkvrij) in de droger kan bij een temperatuur onder de 650C.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:38 schreef mrien het volgende:
Ik moet de doek ook eens wassen denk ik (nog niet gedaan sinds ik hem heb)
Frisse doek is wel lekker natuurlijk!
Kan die ook in de droger? (doek ligt nog bij Lotte op d'r kamer dus kan niet op etiketje kijken want ze slaapt)
Dat wordt je man heul lief aankijkenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:23 schreef Webkim het volgende:
Hij sprong zomaar in m'n mandje...
[ afbeelding ]
En nu heb ik écht een meisje nodig.
Ja, best welquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:24 schreef cattie het volgende:
[..]
![]()
Die! Wil! Ik!
Maar wat een geld...
Neeee! Dat is een foutepooiermeteensnorbadjasdoek! Of een kimono.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:37 schreef E.T. het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:23 schreef Webkim het volgende:
Hij sprong zomaar in m'n mandje...
[ afbeelding ]
En nu heb ik écht een meisje nodig.
Ohquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:03 schreef Webkim het volgende:
Wij kunnen alleen kindjes lįten klussen.Anders wist ik het wel.
Maar echte mannen dragen ook roze hoor. Dat maak ik Thomas tenminste wel wijs als Hibiscus binnen is.
Liefst met twee volledig functionerende handen. Maar ik wil best helpen om te bedenken hoe het toch zou kunnen als dat er niet in zitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik wil ook draagconsulente worden heb ik beslotenNu eens zien hoe ik dat aan ga pakken
Tomas is dol op roze..en op mega mindy. Het liefst zou hij ook een mega mindy pak hebben maar we laten het voorlopig maar even bij het maskerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn middelste was ook helemaal gek van rozeNu niet meer helaas, nu is zijn lievelingskleur donkerblauw
Ik wil ook draagconsulente worden heb ik beslotenNu eens zien hoe ik dat aan ga pakken
MOrgen in Zwolle ook een kuddeding!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:49 schreef Reinhilde het volgende:
ooooh heb ik weer een draagdoekenwandelingkuddeding gemist?
Hoppediz Eva? Dat moet denk ik een andere naam zijn want Hopp doet alleen aan kleuren of steden in de naam. Bedoel je Miami, die enorm roze?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:35 schreef ik80 het volgende:
Oke, ik twijfel nu nog tussen de didymos eva en de simon. ook de hoppediz eva blijf ik mooi vinden.
Wie helpt me over de streep welke ik moet nemen?
Calin Bleu / EllaRoo / Wrapsody.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is straks een fijne "lente/zomer" doek voor mijn straks 1-jarige beer(tje)?
Je Indio met linnenquote:Op zondag 8 februari 2009 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is straks een fijne "lente/zomer" doek voor mijn straks 1-jarige beer(tje)?
Dat is jammer... allemaal doeken die ik niet mooi vind...quote:Op zondag 8 februari 2009 17:59 schreef Webkim het volgende:
Calin Bleu / EllaRoo / Wrapsody.
En Vatanais schijnen ook redelijk dun te zijn.
Ja, ik meen het. Linnen draagt net als wol koel in de zomer. (Mijn Medley Satin heeft ook linnen, en dat merk ik qua temperatuur.) En je krijgt de jouwe lekker ingedragen terugquote:Op zondag 8 februari 2009 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is jammer... allemaal doeken die ik niet mooi vind...
Is Dolcino niet wat? Binnenkort kriig ik een Nati te logeren... ben benieuwd naar hoe dat draagt.
@ Macka: Dat meen je niet? Is die echt lekker voor in de zomer? Hmmm...![]()
@Owlet, ik heb je Olaf nog niet gebruikt, met al dat overgeven en die dunne luiers van Koen durfde ik dat nog niet aan.
Ik heb er 2 gehad (morgaine en haumea). Ik vond ze over het algemeen genomen niet zo heel fijn. Ja, ze zijn dun en dragen heerlijk koel bij warm weer maar qua draagkracht en comfort vond ik het een ander verhaal. Ik kon er in ieder geval niet aan wennen...zelfs al knoopte ik heel secuur dan had ik echt last van drukplekken. Ik kreeg ze ook niet zacht..ze bleven een beetje...knisperig durf ik zelfs wel te zeggen. Maar ze zien er mooi uitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:16 schreef cattie het volgende:
Iemand ervaring met gypsy mama bali breeze? Deze vind ik namelijk mooi, maar ik heb geen idee of het een fijne doek zal zijn.
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:35 schreef Macka66 het volgende:
Tearsong, de vorige draagdoekmammie van LL's linnen indio is de huidige draagdoekmammie van jouw purple haze indio. Hij krijgt echt veel liefde en aandacht bij haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |