quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:30 schreef Ticootje het volgende:
Dames, zal ik gewoon een paar broden in huis halen zodat jullie kunnen lunchen bij mij? PM mij dan even of je daar gebruik van wilt maken, dat ik niet met 60 broden blijf zitten.
Als je later wilt komen is dat helemaal niet erg, ik zie het als een soort doorloop/inloop. Kijk maar.
Ik heb geen babyvoeding/potjes enz in huis. Wel koekjes of chipjes en rozijntjes.... Verder heb ik diksap en aanmaaklimo (en de gebruikelijke dingen zoals melk, cola, fuitsapjes, water, thee, koffie (wijn ()) .
Ik zal even kijken of ik een taart maak, ik denk namelijk niet dat ik daar heel veel tijd voor ga hebben, dus als iemand de drang heeft om een taart te bakken, graag!!!
Ik zal ook even de kinderstoel van mijn mams vragen. dan heb ik als het goed is 3 kinderstoelen, dus kunnen de kindjes rustig eten...
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:40 schreef Troel het volgende:
Ik neem aan dat er ook iets van een wandeling gepland is?
Wij (Ynske, Ruben en ik) vertrekken pas na 11 in IJsselstein. Ik denk dat ik voor mezelf gewoon lunch meeneem (ben nogal kieskeurig vanwege mijn darmen, zeker als ik ergens anders ben (en bij Lady_S zijn we toen eerder weggegaan omdat ik het niet meer trok, dat was erg jammer)). Ruben eet maximaal 2 boterhammen, dus die neem ik wel zelf mee TicootjeAls hij dan bij jou een beetje melk of karnemelk zou mogen is hij ook tevreden
Ik leg de kinderwagen gewoon achter in de auto, dus indien nodig heeft Ruben zijn eigen kinderstoel mee
Ik wil wel een taart bakken hoorVind het leuk om te doen
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:58 schreef owlet het volgende:
Ticootje, klinkt gezellig. Is er echt niets dat er nog meegebracht kan worden (een taart gaat een treinreis met een tas doeken en een kind niet overleven vrees ik)?
Of ga je met de pet rond (of is er al een bedrag afgesproken en heb ik dat gemist)? het klinkt alsof je met een hoop kosten komt te zitten.
Na 11 uur weg in IJsselsteinquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:16 schreef DaviniaHR het volgende:
Ticootje, zeg maar wat je nodig hebt
Hoe laat komt men trouwens?
P_Iglet was pas na 3, geloof ik, troel, ynske en ruben om 11 uur, en de rest?
k ga het echt niet trekken om voor 10 uur hier weg te kunnenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:16 schreef DaviniaHR het volgende:
Ticootje, zeg maar wat je nodig hebt
Hoe laat komt men trouwens?
P_Iglet was pas na 3, geloof ik, troel, ynske en ruben na 11 uur, en de rest?
Ja super, lekker gezond.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:03 schreef huuphuup het volgende:
Ghehehe sjips voor de niet-meer-kindjes. lekker!
weet je wat, ik maak wel een grote gezonde bento, flink picknick formaat zeg maar met cherrytomaatjes, komkommertjes, paprikastukjes, mandarijntjes, appelkonijntjes enz enz. Is dat wat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |