Ik heb nog lang getwijfeld tussen Manon Rouge en Margot. Maar ik heb al een streepjesdoek met rood (Anna) en wilde een iets rustiger doek (evt. ter vervanging voor Ulli, maar dat weet ik nu nog niet), dus werd het toch Margot.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
28 doeken![]()
Dan valt het bij mij nog wel mee. *Manon Rouge gaat bestellen*
Manon Rouge ligt hier en is moooooiquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:46 schreef Maneki.Neko het volgende:
Margot is ook erg mooi, maar ik neig toch altijd snel naar hysterisch
Vanochtend heb ik Neel de Kleinsmekker vlinder Mei Tai opgehaald. Eerst heeft ziekige Lucie er een uur in gehangen (geen foto's), en toen was Maja aan de beurt. Neel is goedgekeurd!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef YPPY het volgende:
Leuk met die vlinders.Wat een schattige doek. Nu maar hopen dat we snel foto's met inhoud zien.
Neel is erg mooiquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:51 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Vanochtend heb ik Neel de Kleinsmekker vlinder Mei Tai opgehaald. Eerst heeft ziekige Lucie er een uur in gehangen (geen foto's), en toen was Maja aan de beurt. Neel is goedgekeurd!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik wil mijn indio wel mee nemen, hijs nog steeds een beetje stug want ik draag de laatste tijd niet veel.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:35 schreef owlet het volgende:
Neemt er iemand een (wollen) indio mee naar de draagdoekmeeting in Den Haag?
Yaraquote:Op maandag 19 januari 2009 19:23 schreef TearSong het volgende:
Is prima hoor, dan gaat de RS mee![]()
Nog andere dingen die ik mee moet nemen?
quote:
Bedoel je violet/white?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:25 schreef k_i_m het volgende:
Ik wilde een paarse doek voor Lilah, maar omdat er van die paarse Pfau geen goed beeldmateriaal te vinden was heb ik hem maar uit mijn hoofd gezet.
Hij is ook echt maar heeeeeel licht violet.quote:
Dus toch wel een Pfau! Gefeliciteerd met je aankoop. In de uitverkoop hoek zet didymos ook de modellen die uit de running gaan, waar geen fouten in zitten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:21 schreef owlet het volgende:
Is goedIk ben ook nogal benieuwd. Op de ene foto is hij heel flets, op de andere foto weer erg PLO shawl en op weer een andere foto is het net een theedoek.
Deze komt uit de afprijshoek van didymos dus er zit wellicht een foutje of twee in, maar dat mag de pret niet drukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |