Je mist je gele doek??quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:04 schreef Webkim het volgende:
Tadaaa!
[ afbeelding ]
Indio Sonnengelb. We hebben gelijk het voorjaar in oze bolletjes.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:15 schreef owlet het volgende:
Indio spongebob staat Thomas goed!
Mijn LLL-didy is geverfd! Uiteindelijk is het een shocking pink verfbad geworden en het resultaat is paars met cyclaam![]()
[ afbeelding ]
mooi!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:15 schreef owlet het volgende:
Indio spongebob staat Thomas goed!
Mijn LLL-didy is geverfd! Uiteindelijk is het een shocking pink verfbad geworden en het resultaat is paars met cyclaam![]()
[ afbeelding ]
Didymos heeft Pfauen in veel maten nu bij de sonderpreise staan! Volgens mij gaan ze uit de collectie.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:00 schreef owlet het volgende:
Mijn pfau gaat niet doorOm een goede reden, en zonder hard feelings. Maar toch, ik wilde zo graag ook een theedoek
Nou ja helemaal 'nog' niet goed, gewoon niet goed. Het moment dat het goed is om je kindje met je rug naar je buik toe te dragen komt ook nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:23 schreef OooLizaooO het volgende:
Ben wil alles zien wat rond hem gebeurt en HAAT het dus om nog in de draagdoek te zitten met zijn gezichtje naar me toe. Maar p_iglet vertelde me dat het helemaal nog niet goed is om hem te dragen met zijn rug tegen mijn buik. Kennen jullie andere draagmethodes die wel met gezichtje naar voor kunnen op zijn leeftijd (net 4 maanden). Ik ben niet zo'n fan van op de rug dragen, daar voel ik me nog niet zeker genoeg voor.
mooi stapeltjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:41 schreef TearSong het volgende:
owlet: je LLL doek is echt supermooi zo!
Davinia: handig, zo'n te grote jasEn je doek die bij de bank kleurt (heerlijk overigens, Eli zo slapend bij z'n papa...)
Hier heb ik vandaag eindelijk maar eens een stashpic genomen. Als het goed is gaat hier weinig meer aan veranderen behalve een Zara Jade als die nu *eindelijk* eens beschikbaar worden.
[ afbeelding ]
De MT's staan er niet op
*giechel* nu kan ik het niet latenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
vraag even hoe zijn kruis aanvoelt na een uurtje fietsen Davinia..
Mooie doeken!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
Tearsong mooie stash, ik kan dan natuurlijk niet achterblijven met mijn ienieminiestapeltje:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:34 schreef Webkim het volgende:
Tadaaa. Stashpic!
En less is dus echt more. Ik heb echt een handvol favorieten, zodat sommige doeken zielig blijven liggen.
Het fotografeert ook mooier, een compacte stapel beauties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |