SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Webkim op 04-02-2009 18:24:15 ]DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
En sla vooral de sigs niet overquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:37 schreef RockabeIIa het volgende:
sjongejonge.... wat een hoop info!
Idd!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:59 schreef LovelyLady het volgende:Gaat lekker hier!
Deel 31 alweer.
Doe dan ff iets later kan ik (als alles goed gaat) ook meedoen met de jongste.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:53 schreef texelonia het volgende:
Oh en ik ben voor een meeting vanaf april ergens ofzow
Ik zei ook vanafquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:55 schreef Noli. het volgende:
[..]
Doe dan ff iets later kan ik (als alles goed gaat) ook meedoen met de jongste.![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn Indio 60% katoen is en 40%linnen... terwijl ik toch echt dacht dat ie 100% katoen was....
Tex, da's een mooie!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:52 schreef texelonia het volgende:
* texelonia heeft haar eerste draagdoek besteld!
En binana rouille. En het was nog een koopje ook: ¤46,30 incl. verzendkosten
Stevigheid is wel een eis. Drie lagen stof gebruiken waarvan de middelste echt stevig is, een dikke keper of canvas oid. Dan kan je voor de buitenkanten een wat lichtere kwaliteit gebruiken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:13 schreef simmu het volgende:
zijn er eigenlijk nog specifieke eisen aan de stof als je een mei tai wil maken? ma wil zo graag iets voor me maken, en ik heb hier nog een flinke lap katoen liggen, zou dat kunnen?
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:12 schreef Macka66 het volgende:
Dan is het een veel betere koop dan je dacht. Kan je met wat warmer weer veel plezier van hebben!
Indio's met linnen hebben geloof ik even wat tijd nodig om soepel te worden.
Tex, jij woont toch in Uithoorn?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:01 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik zei ook vanafLater is ook goed, kan ik nog even oefenen
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:51 schreef Reinhilde het volgende:
nixxx en ik zijn erg gecharmeerd van de girasol mokka, maar ik kan 'm nergens vinden?
Is die niet meer verkrijgbaar?
Worden Ellaroo's net zo zacht als girasols?
volgens mij is dit een afdekdoekapparaat voor als je in het wild wilt borstvoeden en niet te koop wilt zitten. Niet als draagdoek, zo te zien.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:48 schreef mrien het volgende:
Nieuw soort draagdoek?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwam hem tegen in de Wij jonge ouders, vind het maar een apart ding en lijkt me ook nog eens onhandig..
Het heeft niks met dragen te maken.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:48 schreef mrien het volgende:
Nieuw soort draagdoek?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwam hem tegen in de Wij jonge ouders, vind het maar een apart ding en lijkt me ook nog eens onhandig..
quote:FEEDI
Of je nu fles- of borstvoeding geeft; met de Feedi wordt voeden van je baby een stuk makkelijker.
Op de zachte katoenen flessendoek kun je alle soorten flessen bevestigen, groot en klein. Zo heb je één hand vrij tijdens het voeden, bijvoorbeeld om je kleintje te stimuleren tijdens het drinken of om je andere kind aandacht te geven.
Borstvoeden kan met de Feedi vertrouwd en discreet, terwijl je oogcontact houdt met je baby, die rustig kan drinken en niet wordt afgeleid door z’n omgeving.
Bron.
http://www.mapekka.fi/mapekkaeng/html/woven_baby_wraps.htmlquote:Op zondag 1 februari 2009 19:28 schreef Reinhilde het volgende:
Op die Noorse website hebben ze idd nog de mokka, maar alleen in 4.2 en 4.6, en dat is te kort voor nixxx.![]()
Nr. 27 vinden we ook wel erg mooi!
Maarrrr op een Engelse website heb ik de Ellaroo Kristen gezien voor 42 pond!
Moeilijk, moeilijk...
nee hoor kijk maar op de homepage, die website is gesloten en alleen op lotusbarn.no worden die doeken nog verkocht.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:39 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
http://www.mapekka.fi/mapekkaeng/html/woven_baby_wraps.html
volgens mij hebben ze hier een 5.2m mokka te koop
om het ff simpel te maken voor je
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:39 schreef Macka66 het volgende:
Davina, het gaat zo: een spuugdoekje twee keer dubbelvouwen in de lengte, of een molton luierinleggertje of hydrofielluier ofzo. Als het maar de breedte van het nekje krijgt. De doek over het achterhoofdje tot op het voorhoofd van het kind trekken en dan het gevouwen spuugdoekje in de stof terugrollen totdat het als steun in het nekje zit.
Jeeejquote:Op zondag 1 februari 2009 20:14 schreef Reinhilde het volgende:
Ooh. Ik heb net foto's gezien van de girasol 27. Wat is 'ie mooi!
P_iglet, super bedankt voor je lieve aanbod, maar nixxx is helemaal om na het zien van de foto's van die girasol, dus we gaan 'm zo bestellen!![]()
Dan is het toch niet moeilijk!? EllaRoo Kristen!quote:Op zondag 1 februari 2009 19:28 schreef Reinhilde het volgende:
Maarrrr op een Engelse website heb ik de Ellaroo Kristen gezien voor 42 pond!
Tja, die carriers hebben nou eenmaal een pasvorm en dat moet goed zitten, anders moet je er niet aan beginnen. Een Ergo of Manduca zouden M misschien beter passen. (Ik heb een Ergo die hij kan proberen, maar geen verlengstukje.)quote:Op zondag 1 februari 2009 21:49 schreef Ticootje het volgende:
reinhilde je mag mijn mokka best een tijdje lenen hoor.
Macka die blauwe doek was toch een hopp? M. vond die erg mooi. De yamo gaat m denk niet worden. Jammer wel!
Je didy LLL mag wel naar hier verhuizen hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 22:02 schreef owlet het volgende:
27 is mooi, Reinhilde!
Ik wil een didymos met wol. Maar dan moet ik eerst wat verkopen en ik weet niet wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |