abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 februari 2009 @ 00:07:32 #81
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_65642669
Een poosje terug (deel 29) schreef ik:
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:02 schreef Grijs het volgende:
Vanmorgen hier bezoek gehad van een buurvrouw met een jochie dat 2 weken ouder is dan Marlien. Ze had al eens opmerkingen en vragen over mijn doek, maar vandaag had ze het erover dat ze wel eens doeken zou willen uitproberen ("maar waar vind je zo'n doek?" ). 'k Heb haar aangeboden dat ze wel een doek van mij mag uitproberen, wanneer ik de andere doeken binnen heb. Dat vond ze wel leuk en of ik dan ook e.e.a. voor wil doen. Lijkt me geen probleem .
Ze heeft mijn Storchenwiege Anna een weekje geprobeerd en dat is haar en haar man goed bevallen! Haar man heeft een doek besteld voor haar verjaardag (ze is binnenkort jarig), maar wel eentje die hijzelf ook kan gebruiken. Ik ben heel benieuwd! Ik vind het wel leuk dat ze zo enthousiast waren door mij. Zijn er toch steeds meer in mijn omgeving die zo'n doek wel handig lijken te vinden...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_65645673
Grappig he Grijs?

Zo kwam ik er laatst achter dat mijn moeder vroeger mijn broertje (geadopteerd) heel lang gedragen heeft, vooral thuis ook, voor de binding. Echt grappig, dat is alweer 24 jaar geleden namelijk
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65645785
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:57 schreef Fuente het volgende:
Llewella, mooie doek, die roze hoppediz! Is die fijn in ;t gebruik?
Absoluut! Reden ook waarom die hier veelvuldig gebruikt wordt!
Ik vind de structuur ook fijn van de doek, en lekker zacht, en knoopt ohw zo makkelijk!
Grote nadeel is dat ie in de zomer erg warm is; maar in de winter juist lekker warm.

De waves sequoia heb ik vorige week dus al het bed in getrokken; ik probeer hem lekker zacht te krijgen.
Zoals gisteren besloot ik toch weer voor de hopp te gaan na twijfel; omdat die me ook warmer lijkt voor Amber.
Ik vind het een mooie doek; maar op veel fronten wint de miami het steeds weer.
De waves moet gewoon wat meer geliefkoosd worden door me
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_65646030
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:42 schreef owlet het volgende:
hebben jullie het idee dat de print op de stof tegenwerkt? Ik heb de florenz van maneki even heel kort gevoeld en ik vond het voelen alsof de print de doek dikker maakte.
Mooi is ie wel!

Oh en P_iglet?????
Die Florenz is in zijn geheel heel anders van structuur dan andere doeken. Misschien dat Macka daar met haar textielkennis wel iets over kan zeggen. Ik weet niet hoe de Florenz geweven is. Maar ook de mijne blijft haast stijfjes aanvoelen. En toch vind ik -em erg fijn, vanwege de breedte en vanwege zijn grip.
En voor iedereen die nu denkt: Florenz
Hieronder de mijne. Ze zijn oorspronkelijk zwartwit, maar ik heb de mijne turquoise geverfd en Maneki de hare fuchsia.
Hardloper.
IG @webkim
pi_65646544

Lampo...

[ Bericht 42% gewijzigd door Ticootje op 02-02-2009 10:22:55 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 2 februari 2009 @ 09:11:54 #86
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65646594
Lampo is een kruis
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_65646626
bij mij niet...
pi_65646757
Haaaai Lampo! Mag ik je boek lezen?
Hardloper.
IG @webkim
pi_65646874
Ja, ik had m even bewaard voor de meet. Een paar mensen hebben even in het boek gekeken. Dus hij komt zsm jouw kant op.
pi_65647161
Precies wat jij zegt kim..hij is fijn breed en heeft goede grip. Dat maakt voor mij wel goed voor de hardheid
In het roze is hij zo

Tico ik zie jouw foto`s niet
Saartje
pi_65647477
Ik kan Lampo ook niet zien Maar ik heb hem wel gevoeld en hij is zaaaaaaaacht!
Florenz is toch gewoon een kruiskeper?
pi_65647730
Ik heb het linkje gebruikt uit het picasa album... Ik fix het even.
  maandag 2 februari 2009 @ 10:21:14 #93
35189 Troel
scherp en bot
pi_65648225
Troel: Troelgemaakte Tricotslen / Ellaroo Jan 4.6 / Paarsblauwe Afrikaanse lange pagne (gestationeerd bij Macka)/ Roodblauwe Afrikaanse korte pagne / Troel tai / Medley Monza 5.5 / Loopi Yamo Blue Fiesta (foto volgt )

Dat is deze dus:

En ik vind hem echt helemaal super! En waar ik dacht spierpijn te hebben vandaag, niet dus!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65648368
OP aangepast.
Wat een chique print Troel. Ik ben heel nieuwsgierig hoe -ie er in actie uitziet.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 2 februari 2009 @ 10:29:35 #95
35189 Troel
scherp en bot
pi_65648441

In het meettopic staat er ook eentje van Ynske waar je net een plukje ziet, maar er zullen nog wel meer foto's volgen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 2 februari 2009 @ 10:31:55 #96
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65648512
Troel, die handen allemaal bij de tweede foto! Briljant!

Mag deze ook in de OP?
  maandag 2 februari 2009 @ 10:40:02 #97
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65648739
quote:
Op maandag 2 februari 2009 09:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Precies wat jij zegt kim..hij is fijn breed en heeft goede grip. Dat maakt voor mij wel goed voor de hardheid
In het roze is hij zo
[ afbeelding ]

Tico ik zie jouw foto`s niet
Twee staartjes!! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65648879
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:31 schreef DaviniaHR het volgende:
Troel, die handen allemaal bij de tweede foto! Briljant!

Mag deze ook in de OP?
[ afbeelding ]
Idd ja: hoeveel mensen zijn er nodig om een SSC af te stellen.

En Davinia; sure. Welke doek is het?
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 2 februari 2009 @ 10:50:05 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_65648986
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:46 schreef Webkim het volgende:

[..]

In principe maar 1 maar als je zo'n ding voor de eerste keer gebruikt, dan is een beetje uitleg wel handig wat welk koordje is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65650740
Mooi Troel!

Tico, lamp staat jullie goed
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2009 @ 11:56:27 #101
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_65650879
quote:

[..]

Twee in dit geval. Troel en ik.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_65651004
Macka, ik wil toch nog een keer bij je langskomen met M. voor een Yamo. Als jij dan even helpt en Jen zich ook een goed voelt. Volgens mij deden wij het gewoon niet goed, en Jen was aan het piepen dat hielp ook niet. Dus M. liet het al vrij snel afweten. Maar ik vind een yamo echt een handige drager voor M. en misschien ook wel voor mezelf (ooit).
  maandag 2 februari 2009 @ 12:16:13 #103
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65651586
quote:

[..]

BB Slen green paprika. Staat al in de OP, maar zonder foto. Dus svp deze foto bij de tekst.
Thx!
pi_65652313
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:16 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

BB Slen green paprika. Staat al in de OP, maar zonder foto. Dus svp deze foto bij de tekst.
Thx!
Wist ik wel en ik had -em ook al aangepast.

Misschien gaan we hier ook nog wel actief aan de SSC. Ik heb een Sleepy Nico, maar ik heb F. nog stééds niet aan het dragen gekregen. Maar binnenkort wordt de Bugaboo een paar weken uitgeleend, dus wie weet...
Hardloper.
IG @webkim
pi_65654446
Ik heb vanmorgen een filmpje gekeken van de FWCC met baby in je armen. Ik vond hem er eigenlijk vrij makkelijk uit zien, simpeler dan wat ik nu doe, morgen maar eens proberen (of anders op de meet hopelijk)
pi_65656252
Ik zie dat sommige Girasols sliertjes hebben aan de uiteinden... is dat alleen bij sommige modellen of alleen de oude wevingen?
pi_65657638
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zie dat sommige Girasols sliertjes hebben aan de uiteinden... is dat alleen bij sommige modellen of alleen de oude wevingen?
Bij sommige modellen heb je de keuze of je -em met of zonder fringe / franje wil hebben. En veel mensen fringen een doek ook zelf, die niet zo geleverd was. Dus tweedehands vind je er veel met franje die dat origineel niet hadden. Wat dus lengte kost.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 2 februari 2009 @ 15:43:25 #108
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_65659055
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:36 schreef Webkim het volgende:
(..) maar ik heb F. nog stééds niet aan het dragen gekregen.(..)
Hoe kan dat nou?! Je hebt zoveel mensen aan het dragen gekregen! Hij kan toch niet ongevoelig zijn voor je charmes, lijkt me...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_65673870
Girasol nr. 27 komt mijn kant op !
Nixxx heeft m besteld & betaald!
pi_65674082
ik wil nog steeds nr 23.
pi_65674305
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:00 schreef Reinhilde het volgende:
Girasol nr. 27 komt mijn kant op !
Die is zo mooi! Gefeli!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_65674436
thanks!
pi_65678227
Na het eea gelezen te hebben wil ik graag zo'n draagdoek aanschaffen.
Heeft iemand wat linkjes van webshops voor mij?
Zu hause ist alles besser
pi_65678321
heb je al een idee wat voor draagdoek je wilt dan?
heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel webshops zijn er die allemaal enkele merken verkopen.

en wil je een nederlandse webshop of mag het buitenland ook?
pi_65679407
Zou een modje mijn stash in de OP aan willen passen?

beefcake: Hoppediz Costa Rica 4.6 / Yamo mocha / EllaRoo Maija 4.6

Helaas (nog) geen foto's van Yamo en Maija
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_65681979
Reinhilde, hij's mooi Straks wel een foto met Thomas erin he?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65683184
Hoi P_iglet

Ik ben op zoek naar een BB-slen of een girosol.
Tweedehans mag ook.
Zu hause ist alles besser
  dinsdag 3 februari 2009 @ 09:46:09 #118
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65683378
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 09:37 schreef kaputwiehund het volgende:
Hoi P_iglet

Ik ben op zoek naar een BB-slen of een girosol.
Tweedehans mag ook.
ik heb mijn bbslen (green paprika) gekocht van "doekjes en broekjes" uit belgiė. ik kon verder nergens vinde waar ze die verkochten. de bb slen strawberry wordt geloof ik wel op meerdere webshops verkocht.
Er zijn superveel webshops die girasols (met een "a") verkopen. Daarvoor zul je gewoon ff moeten googlen op girasol en kijken waar je de mooiste vindt

oftewel, google is your friend
  dinsdag 3 februari 2009 @ 10:41:45 #119
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_65684782
Hoe weet je trouwens welke lengte je nodig gaat hebben?
Ik heb iets met de kleurtes van de hoppediz havana.
het lijkt me nu toch wel prettig om te dragen, niet alleen voor de kleine, maar ook omdat ik anders Lott veel moet laten lopen, eigenlijk zie ik dat nog niet zitten...
Een ringsling of een schuine knoop kan ik wel even hebben, maar niet te lang ivm rugklachten.
pi_65684814
Slingomama.nl verkoopt nu ook BBslens. En girasols
  dinsdag 3 februari 2009 @ 10:44:44 #121
108648 cattie
lieve moeder
pi_65684868
Ik80, op de site van hoppediz staat wel welke lengte het handigst is voor je. Op www.didymos.de staat bij "Dat tragetuch" onder Grössen een schema"tje. (Ik kan daar helaas niet direct naar toe linken.)
pi_65684888
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:41 schreef ik80 het volgende:
Hoe weet je trouwens welke lengte je nodig gaat hebben?
Ik heb iets met de kleurtes van de hoppediz havana.
het lijkt me nu toch wel prettig om te dragen, niet alleen voor de kleine, maar ook omdat ik anders Lott veel moet laten lopen, eigenlijk zie ik dat nog niet zitten...
Een ringsling of een schuine knoop kan ik wel even hebben, maar niet te lang ivm rugklachten.
er zijn matentabels te vinden. ik typ met een hand i.v.m. drinkend kind dus ik kan niet doorklikken en dus voor je linken maar o.a. op de site van didymos staat een tabel waarin je op kan zoeken wat je nodig hebt.

over het algemeen is een 4.6 voor de meeste mensen een goede lengte. ik heb op dit moment maat 44-46 en ik kan alles met een 4.6., zowel met een baby als met een peuter
pi_65685153
Ik heb mt 38-40 en vind een 5.0 het fijnste
Het is dus voor iedereen verschillend.. Ik knoop het liefste aan de voorkant, dus dan heb ik (met de meest gebruikte knoop, ik kan die afkortingen niet onthouden, die met de drie lagen stof, FCC ofzo ) een extra stuk stof nodig. Ik heb een 4.6 doek en daar lukt het net niet veilig genoeg mee.

Maar een 4.6 is wel een goede maat om mee te starten denk ik. Je kunt dan vanzelf bepalen of je het fijner vind om aan de voorkant te knopen bijvoorbeeld. Het fijnste zou zijn wanneer je een doek van verschillende lengte kunt proberen.

Maattabel: http://www.didymos.de/html/groesse.htm
Linkje had ik nog op http://mamma.eigenstart.nl staan, samen met andere handige draagdoeklinkjes.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:00:42 #124
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65685250
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:43 schreef owlet het volgende:
Slingomama.nl verkoopt nu ook BBslens. En girasols
Bij de BB Slens kan je niet zien welke maat ze verkopen
pi_65685460
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:00 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Bij de BB Slens kan je niet zien welke maat ze verkopen
Lekker handig!
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:56 schreef lcicle het volgende:
Ik heb mt 38-40 en vind een 5.0 het fijnste
Het is dus voor iedereen verschillend.. Ik knoop het liefste aan de voorkant, dus dan heb ik (met de meest gebruikte knoop, ik kan die afkortingen niet onthouden, die met de drie lagen stof, FCC ofzo ) een extra stuk stof nodig. Ik heb een 4.6 doek en daar lukt het net niet veilig genoeg mee.
FWCC
Ik knoop inderdaad meestal op mijn zij of achter. Als ik ga lopen dan maakt het me niet uit waar de knoop zit en als ik gewoon thuis ben dan gebruik ik toch vaak een enkele knoop dus die zit nauwelijks in de weg.

Als ik voor wil of moet knopen dan pak ik een 5.2 doek.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:12:57 #126
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65685622
En het ligt er aan of je ook over een (dikke) jas wilt knopen of niet.

(ja, ja.. maak het even nóg wat moeilijker. )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_65685741
Ik ben redelijk aan de maat (1.85m/mt48); doe de gebruikt-het-meeste-stof-knoop(FWCC?); over een winterjas; en hou nog meer dan genoeg stof aan de uiteinden over; wat ik overigens wel fijn vind omdat dat wat meer solide aanvoelt; maar de doek die ik nu heb besteld wordt wel een 4.6 ipv 5.2 of 5.4
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:19:57 #128
108648 cattie
lieve moeder
pi_65685806
Mijn millefiori is 4.2 en daar kan ik, als ik op mijn rug knoop en onder mijn jas, alles mee. Ik heb normaal maat 36/38, nu zitten er nog wat extra zwangerschapskilo's bij.
Ik zat net even te stoeien met mijn indio (zonder Fee) en daar kan ik, hoewel die maar 3.7 is, toch ook wel veel mee, in ieder geval de FCC, dat vind ik het belangrijkst. Kangaroo vind ik nog wel lastig om te knopen, om de omslag op de schouders mooi te krijgen (en niet terug te laten glijden). Nog een paar weekjes en dan is Fee oud genoeg voor die knopen.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:21:26 #129
108648 cattie
lieve moeder
pi_65685849
Ik vind lange staarten trouwens niet fijn, dus wat dat betreft vind ik het wel fijn om wat kortere doeken te hebben.
pi_65685942
Ik heb Merel vanmorgen met haar beentjes los geknoopt. Dat ging eigenlijk een stuk beter dan met beentjes erin. Ze vond het ook best fijn geloof ik

Nu toch wat serieuzer aan het neuzen voor een niet-rekkende doek. Zelf vind ik de EllaRoo LaRae heel erg mooi, en de Girasol 04 .

Is de girasol erg warm in de zomer? Of valt dat mee?
Sara
Merel
Ukje
pi_65686354
Hier gaan Icicle en ik elkaar tegenspreken , maar ik zou zelf nooit een ellaroo als enige doek willen bij een kind dat het half jaar gepasseerd is.

Maar goed, ik ben 'swerelds slordigste knoper denk ik, ik hou niet van doeken waarbij je secuur moet knopen en mijn huid reageert erg snel op druk en schaafplekjes.

Of een doek warm is... tsja, het is denk ik altijd warm met een kind tegen je aan. Door je er op te kleden en op een andere manier te knopen (minder lagen om je heen) vang je al een hoop op.
Ik heb het zelf nooit echt warm gehad in de zomer, tenzij het zo warm was dat ik zonder dragen ook al me kapot zou zweten. Ook niet in betrekkelijk dikke doeken.
pi_65687497
haha Uh nou.. Mijn conclusies over EllaRoo - Girasol staan eerder in dit topic nog gelinkt
pi_65687683
Ik denk dat ik ze dan allebei maar moet

Ik denk dat ik nu voor girasol ga, ze lijken me zo fijn, en ik ben (nog) niet zo secuur met knopen. In juni ben ik jarig en vraag ik een Ellaroo
Sara
Merel
Ukje
pi_65687844
Klinkt als een goed plan Fuente
pi_65688422
Oh ja, de 04 heb ik ook over zitten twijfelen, die is erg mooi ook!
Wij hebbenn een 5.2 besteld, want Nixxx is 1.85. Hij heeft op de meet een 4.6 geprobeerd, maar die was echt te kort.
pi_65689758
Hoi!

Ik wil het allersimpelste qua kleur en pasvorm of hoe je het ook maar mag noemen..
Voor Elin dus Wat is aan te raden? Ik ken tot nu toe eigenlijk alleen de Tricot Slen, is dat wat?
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_65689888
Dan moet je echt even bij draagdoek.nl kijken Dakota! Pasvorm is perfect, omdat het net als een Tricot Slen een rekbare doek is. Je kunt zelf een ontwerp samenstellen, of een standaard kleurtje kiezen.
En mocht je er iets willen bestellen, dan heb ik ook nog wel een leuke aanbiedingsbon voor je.
pi_65689929
Als je alleen wil dragen als ze nog klein is, is een tricotslen wel wat ja Lekker zacht ^_^
Als je madam wat langer wil dragen zou ik voor een geweven doek gaan.
Ik zou bijna zeggen dat je wel bij mij mag komen voelen en proberen maar dat is wat ver weg
Saartje
pi_65690065
Speciaal voor LovelyLady:

We zijn hem met een hoop pepijngezwaai (de mensen die ooit P_iglet tekeer hebben zien gaan met Pepijn in de doek weten waar ik het over heb ) aan het inspringen.

lekkere doek! Beetje klittenbandachtig en daardoor lastig strak te trekken (na een tijdje springen kon ik zó zeker 20 cm staart extra wegknopen) maar als hij zit dan zit hij ook.

Alleen die kleur he.... doodeng vind ik!
pi_65690118
Oeh die van draagdoek.nl zijn idd handig, althans zo zien ze er wel uit en ook hip
wanna rub mah puppeh?!
pi_65690910
Fuente: TricotSlen, ringsling

Mag ik in het lijstje?

[ Bericht 7% gewijzigd door Fuente op 03-02-2009 14:12:46 ]
Sara
Merel
Ukje
pi_65691524
Icicle! wat voor bon heb je ?
wanna rub mah puppeh?!
pi_65691898
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 13:35 schreef owlet het volgende:
Speciaal voor LovelyLady:
[ afbeelding ]

We zijn hem met een hoop pepijngezwaai (de mensen die ooit P_iglet tekeer hebben zien gaan met Pepijn in de doek weten waar ik het over heb ) aan het inspringen.

lekkere doek! Beetje klittenbandachtig en daardoor lastig strak te trekken (na een tijdje springen kon ik zó zeker 20 cm staart extra wegknopen) maar als hij zit dan zit hij ook.

Alleen die kleur he.... doodeng vind ik!
hij is wel mooi, maar besmettelijk jah
  dinsdag 3 februari 2009 @ 14:52:33 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_65692763
Mijn inmiddels al niet meer complete stapeltje:

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 3 februari 2009 @ 15:13:32 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_65693563
Oja nog een vraagje:

Handjes daar of handjes boven mijn schouderband?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65693759
ik denk niet dat het veel uit maakt, of kan je hem zo strak trekken dat Ruben niet kan wisselen?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 15:20:28 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_65693840
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:18 schreef owlet het volgende:
ik denk niet dat het veel uit maakt, of kan je hem zo strak trekken dat Ruben niet kan wisselen?
Nee, ik geloof niet dat ik hem zo strak kan trekken. Dan is het dus gewoon hoe hij het lekkerst vindt zitten, want daar zal hij zijn armen steken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 3 februari 2009 @ 15:58:48 #148
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_65695353
Oeh die Girasol 04 is ook mooi Fuente!

Ik wil eerst de binana uitproberen en als het hele dragen an sich me bevalt ga ik ook kijken voor een geweven doek. Ik denk een Didymos Eva. Of Girasol. Die ik nu niet kan vinden Maar deze girasol maakt nu ook een goede kans
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_65695415
www.lotusbarn.no Daar staan een helehoop girasols.
pi_65696774
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:58 schreef texelonia het volgende:
Oeh die Girasol 04 is ook mooi Fuente!

Ik wil eerst de binana uitproberen en als het hele dragen an sich me bevalt ga ik ook kijken voor een geweven doek. Ik denk een Didymos Eva. Of Girasol. Die ik nu niet kan vinden Maar deze girasol maakt nu ook een goede kans
Girasol Cherry Pie lijkt me ook wel wat voor jou
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_65697332
oh, ik meldt het hier ook gewoon even: mocht iemand van Ulli af willen dan hoor ik het graag
pi_65697665
Sara
Merel
Ukje
pi_65698285
Oeh, die past echt bij Merel volgens mij
pi_65698341
En de nieuwe Slingomama exclusive?
Hardloper.
IG @webkim
pi_65698439
Ik ben heel benieuwd hoe die gaat worden, denk dat de weefdraad hier echt veel verschil kan maken.
pi_65698492
Oeh mooi Webkim!

Ja Owlet, ik ben d;r echt verliefd op ben ik bang Nu manlief overhalen, die wil eigenlijk niet met roze lopen
Sara
Merel
Ukje
pi_65698596
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:23 schreef owlet het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe die gaat worden, denk dat de weefdraad hier echt veel verschil kan maken.
Dit wordt een old weave. Maar het wit zal idd wel naar lila gaan.
Hardloper.
IG @webkim
pi_65698771
Oe mooi Fuente.

Als ik ooit een meisje krijg....
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:49:29 #159
35189 Troel
scherp en bot
pi_65699361
Oei, die vind ik stiekem wel erg mooi
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65699740
Webkim, die exclusive ga ik steeds leuker vinden nu ik er langer naar kijk

Kan ik ook ergens zien wanneer 'ie komt? Dan weet ik waar ik rekening mee kan houden.

Edit: ik zie het al, maart!
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')