Ze heeft mijn Storchenwiege Anna een weekje geprobeerd en dat is haar en haar man goed bevallen! Haar man heeft een doek besteld voor haar verjaardag (ze is binnenkort jarig), maar wel eentje die hijzelf ook kan gebruiken. Ik ben heel benieuwd! Ik vind het wel leuk dat ze zo enthousiast waren door mij. Zijn er toch steeds meer in mijn omgeving die zo'n doek wel handig lijken te vinden...quote:Op maandag 19 januari 2009 22:02 schreef Grijs het volgende:
Vanmorgen hier bezoek gehad van een buurvrouw met een jochie dat 2 weken ouder is dan Marlien. Ze had al eens opmerkingen en vragen over mijn doek, maar vandaag had ze het erover dat ze wel eens doeken zou willen uitproberen ("maar waar vind je zo'n doek?"). 'k Heb haar aangeboden dat ze wel een doek van mij mag uitproberen, wanneer ik de andere doeken binnen heb. Dat vond ze wel leuk en of ik dan ook e.e.a. voor wil doen. Lijkt me geen probleem
.
Absoluut! Reden ook waarom die hier veelvuldig gebruikt wordt!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:57 schreef Fuente het volgende:
Llewella, mooie doek, die roze hoppediz! Is die fijn in ;t gebruik?
Die Florenz is in zijn geheel heel anders van structuur dan andere doeken. Misschien dat Macka daar met haar textielkennis wel iets over kan zeggen. Ik weet niet hoe de Florenz geweven is. Maar ook de mijne blijft haast stijfjes aanvoelen. En toch vind ik -em erg fijn, vanwege de breedte en vanwege zijn grip.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:42 schreef owlet het volgende:
hebben jullie het idee dat de print op de stof tegenwerkt? Ik heb de florenz van maneki even heel kort gevoeld en ik vond het voelen alsof de print de doek dikker maakte.
Mooi is ie wel!
Oh en P_iglet?????![]()
![]()
Twee staartjes!!quote:Op maandag 2 februari 2009 09:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Precies wat jij zegt kim..hij is fijn breed en heeft goede grip. Dat maakt voor mij wel goed voor de hardheid
In het roze is hij zo
[ afbeelding ]
Tico ik zie jouw foto`s niet
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:31 schreef DaviniaHR het volgende:
Troel, die handen allemaal bij de tweede foto! Briljant!
Mag deze ook in de OP?
[ afbeelding ]
In principe maar 1quote:Op maandag 2 februari 2009 10:46 schreef Webkim het volgende:
[..]
Idd ja: hoeveel mensen zijn er nodig om een SSC af te stellen.
En Davinia; sure. Welke doek is het?
Twee in dit geval. Troel en ik.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:46 schreef Webkim het volgende:
[..]
BB Slen green paprika. Staat al in de OP, maar zonder foto. Dus svp deze foto bij de tekst.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:46 schreef Webkim het volgende:
[..]
En Davinia; sure. Welke doek is het?
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:16 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
BB Slen green paprika. Staat al in de OP, maar zonder foto. Dus svp deze foto bij de tekst.
Thx!
Bij sommige modellen heb je de keuze of je -em met of zonder fringe / franje wil hebben. En veel mensen fringen een doek ook zelf, die niet zo geleverd was. Dus tweedehands vind je er veel met franje die dat origineel niet hadden. Wat dus lengte kost.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zie dat sommige Girasols sliertjes hebben aan de uiteinden... is dat alleen bij sommige modellen of alleen de oude wevingen?
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:36 schreef Webkim het volgende:
(..) maar ik heb F. nog stééds niet aan het dragen gekregen.(..)
quote:
ik heb mijn bbslen (green paprika) gekocht van "doekjes en broekjes" uit belgiė. ik kon verder nergens vinde waar ze die verkochten. de bb slen strawberry wordt geloof ik wel op meerdere webshops verkocht.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:37 schreef kaputwiehund het volgende:
Hoi P_iglet
Ik ben op zoek naar een BB-slen of een girosol.
Tweedehans mag ook.
er zijn matentabels te vinden. ik typ met een hand i.v.m. drinkend kind dus ik kan niet doorklikken en dus voor je linken maar o.a. op de site van didymos staat een tabel waarin je op kan zoeken wat je nodig hebt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:41 schreef ik80 het volgende:
Hoe weet je trouwens welke lengte je nodig gaat hebben?
Ik heb iets met de kleurtes van de hoppediz havana.
het lijkt me nu toch wel prettig om te dragen, niet alleen voor de kleine, maar ook omdat ik anders Lott veel moet laten lopen, eigenlijk zie ik dat nog niet zitten...
Een ringsling of een schuine knoop kan ik wel even hebben, maar niet te lang ivm rugklachten.
Bij de BB Slens kan je niet zien welke maat ze verkopenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:43 schreef owlet het volgende:
Slingomama.nl verkoopt nu ook BBslens. En girasols
Lekker handig!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:00 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Bij de BB Slens kan je niet zien welke maat ze verkopen
FWCCquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:56 schreef lcicle het volgende:
Ik heb mt 38-40 en vind een 5.0 het fijnste![]()
Het is dus voor iedereen verschillend.. Ik knoop het liefste aan de voorkant, dus dan heb ik (met de meest gebruikte knoop, ik kan die afkortingen niet onthouden, die met de drie lagen stof, FCC ofzo) een extra stuk stof nodig. Ik heb een 4.6 doek en daar lukt het net niet veilig genoeg mee.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:35 schreef owlet het volgende:
Speciaal voor LovelyLady:
[ afbeelding ]
We zijn hem met een hoop pepijngezwaai (de mensen die ooit P_iglet tekeer hebben zien gaan met Pepijn in de doek weten waar ik het over heb) aan het inspringen.
lekkere doek! Beetje klittenbandachtig en daardoor lastig strak te trekken (na een tijdje springen kon ik zó zeker 20 cm staart extra wegknopen) maar als hij zit dan zit hij ook.
Alleen die kleur he.... doodeng vind ik!
Nee, ik geloof niet dat ik hem zo strak kan trekken. Dan is het dus gewoon hoe hij het lekkerst vindt zitten, want daar zal hij zijn armen stekenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:18 schreef owlet het volgende:
ik denk niet dat het veel uit maakt, of kan je hem zo strak trekken dat Ruben niet kan wisselen?
Girasol Cherry Pie lijkt me ook wel wat voor jouquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:58 schreef texelonia het volgende:
Oeh die Girasol 04 is ook mooi Fuente!
Ik wil eerst de binana uitproberen en als het hele dragen an sich me bevalt ga ik ook kijken voor een geweven doek. Ik denk een Didymos Eva. Of Girasol. Die ik nu niet kan vindenMaar deze girasol maakt nu ook een goede kans
Dit wordt een old weave.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:23 schreef owlet het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe die gaat worden, denk dat de weefdraad hier echt veel verschil kan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |