Dit wordt een old weave.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:23 schreef owlet het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe die gaat worden, denk dat de weefdraad hier echt veel verschil kan maken.
kijkuhquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:36 schreef Reinhilde het volgende:
Jeee!![]()
Mijn girasolletje is binnen!
![]()
![]()
Nu nog even wachten tot mijn baby wakker is.
stigmatiserend? voor mijn 8 weken oude baby?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:48 schreef chauchat het volgende:
Nou ja, jullie moeten het natuurlijk helemaal zelf weten, maar het ziet er niet uit hoor, vind ik. Alsof je niet genoeg geld hebt je kinderwagen te repareren zetten en uit arremoei maar de grand foulard van de bank gerukt hebt. Voor het kind is zoiets ok nog een stigmatiserend.
Baby's en peuters geven er ook zoveel om he, hoe hun ouders erbij lopenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:48 schreef chauchat het volgende:
Voor het kind is zoiets ok nog een stigmatiserend.
Jaaa, heb medelijden met ons armlastigen, geef ons geld en kommetjes rijst!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:38 schreef chauchat het volgende:
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden met zo'n draagdoek! Het ziet er zo armoedig uit, vinden jullie niet?
Nu nog niet natuurlijk, maar later wel, als ze met de foto's geconfronteerd worden. Bovendien heb je voor je het weet in je buurt al de reputatie van armoedzaaier, daar ben je niet in een paar jaar weer vanaf. Het is toch ook niet hygiënisch, die doeken?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:49 schreef beefcake het volgende:
[..]
Baby's en peuters geven er ook zoveel om he, hoe hun ouders erbij lopen
een draagdoek is hygienischer dan een matrasje in de kinderwagen, die heb je niet zo snel in de wasmachine geproptquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:59 schreef chauchat het volgende:
[..]
Nu nog niet natuurlijk, maar later wel, als ze met de foto's geconfronteerd worden. Bovendien heb je voor je het weet in je buurt al de reputatie van armoedzaaier, daar ben je niet in een paar jaar weer vanaf. Het is toch ook niet hygiënisch, die doeken?
*zucht*quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:59 schreef chauchat het volgende:
[..]
Nu nog niet natuurlijk, maar later wel, als ze met de foto's geconfronteerd worden. Bovendien heb je voor je het weet in je buurt al de reputatie van armoedzaaier, daar ben je niet in een paar jaar weer vanaf. Het is toch ook niet hygiënisch, die doeken?
Veel minder hygiënisch dan een kinderwagen inderdaad, want daarmee ging ik elke dinsdagmorgen door de wasstraat.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:59 schreef chauchat het volgende:
[..]
Het geluid ansich is al vervelend genoeg, nu je het zegtquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:02 schreef chauchat het volgende:
[..]
Vind je het zo vervelend, als ik een ander geluid laat horen?
Ooooh, werkt het zo?Nou dan:quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:02 schreef chauchat het volgende:
[..]
Vind je het zo vervelend, als ik een ander geluid laat horen?
Vind ik niet. Het zijn mooie en kostbare stukken textiel. Ik zou niet zonder draagdoek willen.quote:Ik zou nog niet dood gevonden willen worden met zo'n draagdoek! Het ziet er zo armoedig uit, vinden jullie niet?
Het ziet er wel uit hoor, vind ik zelf. Mooie en vrolijke stijlvolle doeken en dragers, staan beter dan een kinderwagen, nemen minder plaats in dan een kinderwagen en hebben geen reparatiekosten, en zijn mooier en beter van kwaliteit dan menig grand-foulard. Voor het kind is het heel fijn om gedragen te worden, het draagt bij aan de fysieke en sociale ontwikkeling en de vruchten daarvan draagt het kind z'n hele leven met zich mee.quote:Nou ja, jullie moeten het natuurlijk helemaal zelf weten, maar het ziet er niet uit hoor, vind ik. Alsof je niet genoeg geld hebt je kinderwagen te repareren zetten en uit arremoei maar de grand foulard van de bank gerukt hebt. Voor het kind is zoiets ok nog een stigmatiserend.
Later op de foto's zien de kinderen de warmte die er van af straalt, hoe lief en vol vertrouwen ze liggen te slapen tegen mama of papa aan. Hoe vrolijk ze om zich heen kijken vanaf mama of papa's rug. In mijn buurt krijg ik heel veel leuke en vertederde reacties van de bewoners. De overbuurvrouw draagt zelf ook, en zo nog een aantal moeders in de buurt. Ik heb een Bugaboo maar meerdere doeken, de doeken worden regelmatig afgewisseld en gaan in de was.quote:Nu nog niet natuurlijk, maar later wel, als ze met de foto's geconfronteerd worden. Bovendien heb je voor je het weet in je buurt al de reputatie van armoedzaaier, daar ben je niet in een paar jaar weer vanaf. Het is toch ook niet hygiënisch, die doeken?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:24 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ooooh, werkt het zo?Nou dan:
Heel verfrissend hoor, zo'n ander geluid. Ik weet precies weer waarom ik zo graag draagdoeken gebruik. Dankjewel Chauchat
Je werd uitgelachen, niet bezuurbektquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:33 schreef chauchat het volgende:
[..]
Kijk, zo kan het ook. iemand die niet gelijk begint te zuurbekken. Graag gedaan.
Nu ja, welke variant van kuddegedrag je verkiestquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:43 schreef beefcake het volgende:
[..]
Je werd uitgelachen, niet bezuurbekt
gelukkig is dit soort kuddegedrag voor veel mensen heel wat beter te verteren dan je zorgen maken over wat de buren denkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:08 schreef chauchat het volgende:
[..]
Nu ja, welke variant van kuddegedrag je verkiest
Hoeveel punten zijn dit voor scrabble?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:49 schreef Reinhilde het volgende:
ooooh heb ik weer een draagdoekenwandelingkuddeding gemist?
Katsjing... pff wat een geldquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:37 schreef E.T. het volgende:
De zijden vogel is ook erg mooi!
http://didymos.de/html/voegel_seide.htm
Als je nou naar de Zwollemeet komt gooi ik wel een silkie in m'n tas.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
Reindhilde, mooie girasol... echt apart met die rode draad erdoor....
[..]
Katsjing... pff wat een geldMaar lijkt me wel heerlijk om eens te voelen...
En bedankt hequote:Op woensdag 4 februari 2009 18:28 schreef Webkim het volgende:
Er zijn twee nieuwe indio's uit. En nou ben ik verliefd op Tulpe.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:37 schreef E.T. het volgende:
Dat is Moos. Die is erg mooi in actie!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:21 schreef cattie het volgende:
Groen witte indio met wol. Al lijkt het me wel een vreemd kleurtje..
Het etiket zegt: tumble dry medium temperature. Ik heb het even opgezocht, in Canada (waar de doek gemaakt is) betekent dit dat 'ie op gewone setting (dus niet iets met kreukvrij of strijkvrij) in de droger kan bij een temperatuur onder de 650C.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:38 schreef mrien het volgende:
Ik moet de doek ook eens wassen denk ik (nog niet gedaan sinds ik hem heb)
Frisse doek is wel lekker natuurlijk!
Kan die ook in de droger? (doek ligt nog bij Lotte op d'r kamer dus kan niet op etiketje kijken want ze slaapt)
Dat wordt je man heul lief aankijkenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:23 schreef Webkim het volgende:
Hij sprong zomaar in m'n mandje...
[ afbeelding ]
En nu heb ik écht een meisje nodig.
Ja, best welquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:24 schreef cattie het volgende:
[..]
![]()
Die! Wil! Ik!
Maar wat een geld...
Neeee! Dat is een foutepooiermeteensnorbadjasdoek! Of een kimono.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:37 schreef E.T. het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:23 schreef Webkim het volgende:
Hij sprong zomaar in m'n mandje...
[ afbeelding ]
En nu heb ik écht een meisje nodig.
Ohquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:03 schreef Webkim het volgende:
Wij kunnen alleen kindjes láten klussen.Anders wist ik het wel.
Maar echte mannen dragen ook roze hoor. Dat maak ik Thomas tenminste wel wijs als Hibiscus binnen is.
Liefst met twee volledig functionerende handen. Maar ik wil best helpen om te bedenken hoe het toch zou kunnen als dat er niet in zitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik wil ook draagconsulente worden heb ik beslotenNu eens zien hoe ik dat aan ga pakken
Tomas is dol op roze..en op mega mindy. Het liefst zou hij ook een mega mindy pak hebben maar we laten het voorlopig maar even bij het maskerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn middelste was ook helemaal gek van rozeNu niet meer helaas, nu is zijn lievelingskleur donkerblauw
Ik wil ook draagconsulente worden heb ik beslotenNu eens zien hoe ik dat aan ga pakken
MOrgen in Zwolle ook een kuddeding!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:49 schreef Reinhilde het volgende:
ooooh heb ik weer een draagdoekenwandelingkuddeding gemist?
Hoppediz Eva? Dat moet denk ik een andere naam zijn want Hopp doet alleen aan kleuren of steden in de naam. Bedoel je Miami, die enorm roze?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:35 schreef ik80 het volgende:
Oke, ik twijfel nu nog tussen de didymos eva en de simon. ook de hoppediz eva blijf ik mooi vinden.
Wie helpt me over de streep welke ik moet nemen?
Calin Bleu / EllaRoo / Wrapsody.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is straks een fijne "lente/zomer" doek voor mijn straks 1-jarige beer(tje)?
Je Indio met linnenquote:Op zondag 8 februari 2009 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is straks een fijne "lente/zomer" doek voor mijn straks 1-jarige beer(tje)?
Dat is jammer... allemaal doeken die ik niet mooi vind...quote:Op zondag 8 februari 2009 17:59 schreef Webkim het volgende:
Calin Bleu / EllaRoo / Wrapsody.
En Vatanais schijnen ook redelijk dun te zijn.
Ja, ik meen het. Linnen draagt net als wol koel in de zomer. (Mijn Medley Satin heeft ook linnen, en dat merk ik qua temperatuur.) En je krijgt de jouwe lekker ingedragen terugquote:Op zondag 8 februari 2009 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is jammer... allemaal doeken die ik niet mooi vind...
Is Dolcino niet wat? Binnenkort kriig ik een Nati te logeren... ben benieuwd naar hoe dat draagt.
@ Macka: Dat meen je niet? Is die echt lekker voor in de zomer? Hmmm...![]()
@Owlet, ik heb je Olaf nog niet gebruikt, met al dat overgeven en die dunne luiers van Koen durfde ik dat nog niet aan.
Ik heb er 2 gehad (morgaine en haumea). Ik vond ze over het algemeen genomen niet zo heel fijn. Ja, ze zijn dun en dragen heerlijk koel bij warm weer maar qua draagkracht en comfort vond ik het een ander verhaal. Ik kon er in ieder geval niet aan wennen...zelfs al knoopte ik heel secuur dan had ik echt last van drukplekken. Ik kreeg ze ook niet zacht..ze bleven een beetje...knisperig durf ik zelfs wel te zeggen. Maar ze zien er mooi uitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:16 schreef cattie het volgende:
Iemand ervaring met gypsy mama bali breeze? Deze vind ik namelijk mooi, maar ik heb geen idee of het een fijne doek zal zijn.
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:35 schreef Macka66 het volgende:
Tearsong, de vorige draagdoekmammie van LL's linnen indio is de huidige draagdoekmammie van jouw purple haze indio. Hij krijgt echt veel liefde en aandacht bij haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |