We zouden mijn gewicht privé houdenquote:
Ik ben blij dat ze met de maffiapraktijken rond Hart van Nederland is gestopt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:49 schreef tong80 het volgende:
Wat een hoer dat wijf van SBS
Er kijken soms idd 800000 mensen.
Maar 16 miljoen anderen niet doos
Vanwege de appel lijkt mequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:58 schreef DrDentz het volgende:
Matthijs met een zuur gezicht: Oh.. lekker
Zo goed ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:56 schreef borisz het volgende:
Er is trouwens een OP
http://wiki.fok.nl/index.php/DWDD
Ab Zagt heeft er ook aandacht aan besteed op ad.nl (vooral die reacties van lezers af en toequote:Op donderdag 29 januari 2009 20:21 schreef Paul het volgende:
Dat is volgens mij zo'n slechte film he
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:26 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Ab Zagt heeft er ook aandacht aan besteed op ad.nl (vooral die reacties van lezers af en toe)
http://www.ad.nl/filmwere(...)eeuw_maakt_prul.html
http://www.ad.nl/filmwere(...)uw_maakt_prul_2.html
quote:Ongetwijfeld zullen binnenkort bij de Vara (coproducent!) de promotiekranen wijd open worden gezet. Ik zie Paul de Leeuw al in De Wereld Draait Door zitten, met de altijd enthousiaste Matthijs van Nieuwkerk die altijd op zijn tellen past anders loopt hij een presentatieschnabbeltje mis.
We moeten sowieso nog zien dat het de uitzending haalt hè, bijdehandjequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:30 schreef BVO het volgende:
KUT KUT KUT.
Morgen is de maandterugblik.
DUs ik kom pas eventueel maandag. Hier baal ik van.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
Morgen lekker weer Lucky Fonzzzzzzzzzzzzzzzzz![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ie nog zo ver is gekomen met zo weinig talent...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Inderdaad. Waar is hij zo gelukkig mee trouwens?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:51 schreef ChickenMan het volgende:
Godsamme kut Lucky, met z'n kutstem. Net leuk gesprek.
Ik kijk voor het eerst sinds tijden zit die zak hooi er al langer te zingen ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:51 schreef ChickenMan het volgende:
Godsamme kut Lucky, met z'n kutstem. Net leuk gesprek.
In mijn achting gestegen deze weekquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:57 schreef Crushly het volgende:
wat een kut stem heeft die emo dude. Zwagerman is een held
Dat is juist het interessante!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:16 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Hij maakt zichzelf juist belachelijk.
Heertje had gelijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:20 schreef starla het volgende:
Raoul was echt superzwak zeg. Niets smaakt zo zuur als verloren glorie, niet waar Raoul?
Moet je Gerrit Komrij zijn bundel lezen toen ie TV-recensist was.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:23 schreef Keepertje8 het volgende:
Hij heeft wel een punt... je zag em sentimenteel worden, en ineens onderbrak niemand em. Om daarna ineens zelf die analyse te geven, waardoor die dus toegeeft dat hij acteerde. Geniaal gedaan, ga vanavond nu zeker kijken, TV-analyse is sowieso ontiegelijk interessant.
die vent inderdaad! wat is dat voor een autistische soepsnor?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:18 schreef tong80 het volgende:
Erg leuk
Raoul deed het goed
En die vent kan echt niet zingen
Nee hoor, dat heb ik vroeger bedacht! Maar ik zei trouwens Nivo Niehiel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:25 schreef tong80 het volgende:
[.
Bedacht de term Ivo Niehiel. En nog meer termen waar ik nu niet op kom
Ik zei NIVO Sparta.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:28 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heb ik vroeger bedacht! Maar ik zei trouwens Nivo Niehiel.
Denk uit medelijdenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:21 schreef NoCigar het volgende:
Waar sloeg dat Barbie girl op en waarom was Heertje daar zo blij mee.
Ik lust geen bloody Maryquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:31 schreef bloodymary het volgende:
Nee, ik weet ook niet wat buitenspel is.
Ben ik blij omquote:
zucht...treurbuis...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je Gerrit Komrij zijn bundel lezen toen ie TV-recensist was.
Bedacht de term Ivo Niehiel. En nog meer termen waar ik nu niet op kom
Oh ja Kijkbuis.
Juistquote:
Zijn nummer over ''freedom'' was niet slecht. Snap sowieso al dat gezeik niet. Tong80, je valt wel vaak in herhaling, of heb je altijd een paar reacties nodig om duidelijk te maken dat iemand niet kan zingen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:41 schreef Kokstra het volgende:
Ik zit me altijd zo ontzettend te ergeren aan dat gegrinnik en gegiechel van die Lucky Fonz door z'n eigen nummers heen.
Tong heeft alzheimer, hij weet dan ook niet dat Fonz eigenlijk zijn mislukte zoon is.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zijn nummer over ''freedom'' was niet slecht. Snap sowieso al dat gezeik niet. Tong80, je valt wel vaak in herhaling, of heb je altijd een paar reacties nodig om duidelijk te maken dat iemand niet kan zingen?
Giovanca?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:51 schreef DaBuzzzzz het volgende:
wie was de donkere dame die optrad in één van de TV momenten van de maand?
Sabrina Starkequote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:51 schreef DaBuzzzzz het volgende:
wie was de donkere dame die optrad in één van de TV momenten van de maand?
Psssst :quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:15 schreef tong80 het volgende:
Ik open geen nieuw topic voor het programma.
Coolquote:
Vreemd ik vond hem geweldigquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:50 schreef koningdavid het volgende:
Vond Raoul echt falen eerlijk gezegd. Hij zat een beetje interessant te doen maar het sloeg echt nergens op.
Hij kreeg de kans niet om het uit te leggen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:51 schreef koningdavid het volgende:
Ik verwachte telkens dat er een soort geniaal idee achter zat, maar Raoul wist het zelf ook allemaal niet meer geloof ik.
Mooi boek over popmuziek gekocht van hem laatst.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:57 schreef broer het volgende:
Zwagerman die zegt dat hij de popmuziek wel aardig volgt en vervolgens zegt dat Sabrina Starke het beste is wat hij de afgelopen jaren heeft gehoord - dan val je wel door de mand, zeg!
Raoul heeft wel op een subtiele manier laten zien waar zijn programma over gaat. Hij in een programma krijgen een soort label opgedrukt en hij komt daar moeilijk vanaf. Hij weigert een rol aan te nemen wat voor een hele ongemakkelijk situatie aan tafel zorgt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:51 schreef koningdavid het volgende:
Ik verwachte telkens dat er een soort geniaal idee achter zat, maar Raoul wist het zelf ook allemaal niet meer geloof ik.
Dank u.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:25 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind X-Factor eerlijk gezegd veel leuker om te zien dan het quasi-intellectuele programma van Heertje.
dat komt omdat je denkt dat je zelf meedoet, na de tweede aflevering Idols ben ik afgehaakt..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:25 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind X-Factor eerlijk gezegd veel leuker om te zien dan het quasi-intellectuele programma van Heertje.
Daar ging het juist omquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dank u.
Heertje kreeg idd geen kans om het uit te leggen, maar in feite kón hij het ook niet uitleggen.
Hij wílde het ook helemaal niet uitleggen. Hij wilde dat we naar zijn programma gingen kijkenquote:
en dat ook jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:19 schreef Specularium het volgende:
Weg met die valszingende tyfusautist.
Dat is een feitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:11 schreef 7eVeNL het volgende:
Jammer, maar DWDD wordt steeds minder interessant
Zegt meer iets over jou dan Raoul Heertje, Mister Mainstream.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:25 schreef koningdavid het volgende:
Daarom bleef hij natuurlijk ook zo kalm toen Jan met een rake opmerking kwamquote:Op zaterdag 31 januari 2009 06:18 schreef ChickenMan het volgende:
Heertje legde heerlijk de vinger op de zere plek, daarom werd het zo ongemakkelijk.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zegt meer iets over jou dan Raoul Heertje, Mister Mainstream.
Eens. Hij zat totaal naast de kern van het verhaal, dit om de lachers op zijn hand te krijgen, maar het faalde compleet. Dan nog maar te zwijgen over de uitleg van zijn programma. Man-o-man-man zeg, wat is hij verbaal incapabel. Ik zag laatst een verstandelijk gehandicapte op TV die met meer cohesie sprak dan hij.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:13 schreef koningdavid het volgende:
Het is typisch van die vervelende interessantdoenerij. Net zoals bij die quote van de burgemeester van New York, "dat heeft zijn tekstschrijver geschreven!". So what? Daar ging het toch niet om?
Raoul faalt.
Omdat HIJ dus WEL een tekstschrijver heeft.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:41 schreef
niet meer uitnodigen aub. jammer.. want ik vind hem bij DWHN wel geinig.
Ik vond dat vooral in het eerste deel van de uitzending, hij begint een soort Lambiekje te worden die overalquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:24 schreef marcodej het volgende:
Heertje is verworden tot een semi-intellectueel, zeikerig, achterdochtig mannetje. Vooral bij dat gedeelte over Bloomberg. Vroeger mocht ik hem wel in DWHN, maar daar is ie ook al zo bezig de laatste jaren.
Mee eens, hij was ontregelend, en er gebeurde iig wat.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:09 schreef superjojo het volgende:
Vond Heertje het enige leuke aan deze uitzending, de rest was gewoon saai en niet interessant.
Omdat programmamakers daar dagelijks mee bezig zijn denken ze dat dat algemeen bekend is. Daarnaast denk ik dat er een beetje een taboe op rust.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:16 schreef Peter6000 het volgende:
Alleen De TV draait Door vind ik altijd wel leuk, en Matthijs gaf gisteren in het gesprek met Heertje toe dat dat bewust om 1 minuut voor 8 geprogrammeerd wordt, om zo het overzappen naar het 8 uur journaal te tackelen.
Er werd aan tafel gesuggereerd dat zoiets algemeen bekend is, maar ik wist het pas na het zien van Heerlijk Eerlijk Heertje.
Nou, inderdaad. Frits Spits was er niets bij!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:46 schreef bloodymary het volgende:
Hij kwam op mij toch wel over als iemand die "er doorheen zit" zoals ze dat noemen. Ik denk dat hij even een rustperiode moet nemen...
Ik heb hetzelfde, hij wordt steeds vervelender.quote:Op maandag 2 februari 2009 01:54 schreef thettes het volgende:
Ik vond Zwagerman eigenlijk altijd wel sympathiek maar het wordt me steeds meer duidelijk dat het eigenlijk maar een interessant doende zelfbenoemde intellectueel is.
Nogal logisch dat mensen geen genoegen nemen met: "dat vind ik interessant". En dan is 't ook nog de vraag of hij geen waardeoordeel geeft of heeft. Vooral in een interview wil je er toch achterkomen wat hij er zelf van vindt. Of het is een onderdeel van z'n 'tactiek' om door middel van vage optredens ook bij andere talkshows de 'normale' gang van zaken te doorbreken.quote:Op maandag 2 februari 2009 01:54 schreef thettes het volgende:
Ik vond Zwagerman eigenlijk altijd wel sympathiek maar het wordt me steeds meer duidelijk dat het eigenlijk maar een interessant doende zelfbenoemde intellectueel is.
Jan Mulder hing overigens ook gewoon de boerenlul uit met z'n verhaaltje dat het idee achter het programma van Heertje niet interessant is. Het programma zelf kun je van alles over denken, maar het idee is in ieder geval interessant voor mensen die wél willen weten hoe de wereld in elkaar steekt.
Daarnaast kan Heertje nog zo vaak zeggen dat hij geen waardeoordeel geeft, elke keer wordt hij daar tóch weer op aangevallen.
Inderdaad. Hij denk ook dat dat idee van die burgemeester zo revolutionair is, terwijl bijna iedere boerenlul heus wel begrijpt dat vrijheid van meningsuiting belangrijk is.quote:Op maandag 2 februari 2009 02:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, hij wordt steeds vervelender.
Hij lijkt me echt zo'n persoon waar Boris van der Ham het over had in de show van Heertje.
quote:Op deze tweede februaridag zijn de gasten Agnes Kant, Ilja Pfeijffer en het Koninklijk Concertgebouworkest. Tafeldame is Sophie Hilbrand en muziek is er van The Wieners.
quote:
Ik lig in een deuk.quote:
Ja dusquote:
Mooi item.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:09 schreef Ofyles2 het volgende:
En nu Buddy Holly om on-topic te geraken.
Ik zag je!quote:
ze stopt ook met hockey, dus dat scheelt en haar zangcarrière heeft Chantal Janzen al stopt gezet.quote:
Was idd een briljante opmerking van Chantal Janzenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:05 schreef superjojo het volgende:
[..]
ze stopt ook met hockey, dus dat scheelt en haar zangcarrière heeft Chantal Janzen al stopt gezet.
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:15 schreef borisz het volgende:
Zal Hugo zich nu eindelijk geschoren hebben ?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Hij ziet er geweldig uit
Denk je nou echt dat Hugo Borst ineens de metroseksueel zal uithangen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:15 schreef borisz het volgende:
Of bij getrimdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Hugo Borst ineens de metroseksueel zal uithangen?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:11 schreef pfaf het volgende:
Ik vind volwassen mannen die stemmetjes doen (buiten het voorlezen van kinderen) zo meelijwekkend.
Jammer veel te korte zendtijd voor Maarten.quote:
Hij loopt in vrouwenklerenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:17 schreef pfaf het volgende:
Ik wilde net posten: is hij homofoob ofzo, maar Matthijs was me voor...
Hahahaha, kijk hij heeft rode schoenen!! Hahahaha dat zal wel een homo zijn mensen!!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer veel te korte zendtijd voor Maarten.
Wat was Matthijs trouwens gemeen.quote:
Ja gelukkig wel..wat zag ie zondag uit met die volle baardquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:15 schreef borisz het volgende:
Nee hoor..Chantal flapt dat zo wel uit heeft ze geen autocue voor nodigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:27 schreef Tourniquet het volgende:
Fatima beweerde dus dat die opmerking van Chantal ("wat kan ze hockeyen he, die meid") op de autocue stond. Geloven jullie dat?
Matthijs van Nieuwkerk bevestigde het anders ook hoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee hoor..Chantal flapt dat zo wel uit heeft ze geen autocue voor nodig
Over een man die recent rechtsextremistiese teksten spuide en een leidinggevende functie heeft waar 500 miljoen man naar luisterdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:44 schreef NoCigar het volgende:
Wat een kletsverhaal van 't Hart zeg, op grond van een boekje dat hij 50 jaar geleden gelezen heeft.
Tijd terug een interview gezien over dat moment maar het was absoluut geen autocue. WEL was het vooraf bedacht. Ook vooraf overlegd met Paul de Leeuw (als ik me niet vergis) of ze dat wel kon maken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:27 schreef Tourniquet het volgende:
Fatima beweerde dus dat die opmerking van Chantal ("wat kan ze hockeyen he, die meid") op de autocue stond. Geloven jullie dat?
Zie nu pas het stukje in DWDD dus en Matthijs bevestigd idd dat het met de Leeuw was besproken dus. Geen autocue, wel afgesproken werk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tijd terug een interview gezien over dat moment maar het was absoluut geen autocue. WEL was het vooraf bedacht. Ook vooraf overlegd met Paul de Leeuw (als ik me niet vergis) of ze dat wel kon maken.
Ik ben zo gek om het opzich nog best te willen geloven, maar wie komt er dan met argumenten en niet hij schrijft over broeders en hij heeft rode schoenen aan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:32 schreef Specularium het volgende:
De paus is ook een kasthomo, vandaar die homofobie.
quote:GASTEN VAN VANDAAG
De gasten van vandaag zijn Richard Krajicek, Erik van Looy, Jan Mulder, Nico Dijkshoorn en mentalisten uit de show van Uri Geller: Rob Mollien en Emiel Lense...
Saxofoniste Candy Dulfer schuift vanavond aan als tafeldame van Matthijs van Nieuwkerk.
Je vergeet Nico Dijkshoorn nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:48 schreef marcodej het volgende:
In potentie leuke show: Krajicek, Mulder, van Looy
Hij vergat Nico Dijkshoorn welquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:09 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Hij vergat Nico Dijkshoorn wel [ afbeelding ]
Mulder is echt een heldquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef qonmann het volgende:
Multimiljonair Mulder is er ook weer met zijn dom gewauwel.
Zelf nog nooit wat gedaan na z'n voetbal loopbaan.
Jan Mulder![]()
Hij is briljant vanavond.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef qonmann het volgende:
Jan Mulder![]()
Haha..omdat ie altijd anderen afkraakt op TV ?quote:
Nee, niet omdat hij het doet maar de manier waarop. Stijlvol, charismatisch en geweldige bewoordingenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
Haha..omdat ie altijd anderen afkraakt op TV ?
Als iets goed is zegt ie het ook.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk over mevrouw Hamer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef qonmann het volgende:
Jan Mulder![]()
er loopt een dergelijk topic in MUZ met meer van deze voorbeeldenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:50 schreef Quoi het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaha die liedjes. Ken er trouwens nog wat andere varianten van. En als je het eenmaal hoort, vergeet je nooit meer die Nederlandse tekst.
Nu Richard......
Ik ben wel jaloers op hem, ik probeer zijn stijl te bestuderen en te adapteren.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]Alles behalve dóm hoor
Eb ik begrijp je niet hoor, wat heeft dat multimiljonair er mee te maken, jaloers?
Die is wel leukquote:
Duitsland 3quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:17 schreef henkde_j het volgende:
haha, op welke zender wordt dit uitgezonden
Hij zou briljant zijn, inderdaad.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:17 schreef tong80 het volgende:
Met Joost Prinsen moet dat toch een succes worden.
België 1.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:17 schreef henkde_j het volgende:
haha, op welke zender wordt dit uitgezonden
Joost Prinsen heeft er ook de looks voor, dead-pan humor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:17 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat dat programma in Nederland niet meer te zien is.
De volgende keer moet Tom Lenaerts uitgenodigd worden, zijn quiz De Pappenheimers is ook het bekijken en lachen waard.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:21 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Eindelijk erkenning voor de meest toffe quiz allertijden!
iderdaadquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:33 schreef evert het volgende:
mama appelsap is echt een briljant radio item
dat gaat veel te snel voor Prinsen bovendien is hij niet bij de hand genoeg.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:17 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat dat programma in Nederland niet meer te zien is.
Denk ik ook wel. Prinsen is perfect voor 'Met het mes op tafel'. Ik zou alleen niet weten wie het dan moet presenteren, als het komt. Het lijkt me eigenlijk beter het gewoon niet te doenquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat gaat veel te snel voor Prinsen bovendien is hij niet bij de hand genoeg.
OMG die was echt goed..quote:
Neem hier eens een kijkjequote:Op donderdag 5 februari 2009 14:19 schreef trifko het volgende:
[..]
OMG die was echt goed..
Waar is toch dat zebrahondje voor?
Ik zat alleen in een vuile kameel.
Luilak, hang je jas op.
Luilak, pak die zakdoek.
Koeman gooit alle dingen om.
Theezakje. Theezakje.
Jullie hebben nog niet betaald.
Peter heeft het overleefd.
Jij zit te twijfelen.
![]()