Denk je nou echt dat Hugo Borst ineens de metroseksueel zal uithangen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:15 schreef borisz het volgende:
Zal Hugo zich nu eindelijk geschoren hebben ?
Of bij getrimdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Hugo Borst ineens de metroseksueel zal uithangen?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:11 schreef pfaf het volgende:
Ik vind volwassen mannen die stemmetjes doen (buiten het voorlezen van kinderen) zo meelijwekkend.
Jammer veel te korte zendtijd voor Maarten.quote:
Hij loopt in vrouwenklerenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:17 schreef pfaf het volgende:
Ik wilde net posten: is hij homofoob ofzo, maar Matthijs was me voor...
Hahahaha, kijk hij heeft rode schoenen!! Hahahaha dat zal wel een homo zijn mensen!!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer veel te korte zendtijd voor Maarten.
Wat was Matthijs trouwens gemeen.quote:
Ja gelukkig wel..wat zag ie zondag uit met die volle baardquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:15 schreef borisz het volgende:
Zal Hugo zich nu eindelijk geschoren hebben ?
Nee hoor..Chantal flapt dat zo wel uit heeft ze geen autocue voor nodigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:27 schreef Tourniquet het volgende:
Fatima beweerde dus dat die opmerking van Chantal ("wat kan ze hockeyen he, die meid") op de autocue stond. Geloven jullie dat?
Matthijs van Nieuwkerk bevestigde het anders ook hoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee hoor..Chantal flapt dat zo wel uit heeft ze geen autocue voor nodig
Over een man die recent rechtsextremistiese teksten spuide en een leidinggevende functie heeft waar 500 miljoen man naar luisterdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:44 schreef NoCigar het volgende:
Wat een kletsverhaal van 't Hart zeg, op grond van een boekje dat hij 50 jaar geleden gelezen heeft.
Tijd terug een interview gezien over dat moment maar het was absoluut geen autocue. WEL was het vooraf bedacht. Ook vooraf overlegd met Paul de Leeuw (als ik me niet vergis) of ze dat wel kon maken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:27 schreef Tourniquet het volgende:
Fatima beweerde dus dat die opmerking van Chantal ("wat kan ze hockeyen he, die meid") op de autocue stond. Geloven jullie dat?
Zie nu pas het stukje in DWDD dus en Matthijs bevestigd idd dat het met de Leeuw was besproken dus. Geen autocue, wel afgesproken werk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tijd terug een interview gezien over dat moment maar het was absoluut geen autocue. WEL was het vooraf bedacht. Ook vooraf overlegd met Paul de Leeuw (als ik me niet vergis) of ze dat wel kon maken.
Ik ben zo gek om het opzich nog best te willen geloven, maar wie komt er dan met argumenten en niet hij schrijft over broeders en hij heeft rode schoenen aan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:32 schreef Specularium het volgende:
De paus is ook een kasthomo, vandaar die homofobie.
quote:GASTEN VAN VANDAAG
De gasten van vandaag zijn Richard Krajicek, Erik van Looy, Jan Mulder, Nico Dijkshoorn en mentalisten uit de show van Uri Geller: Rob Mollien en Emiel Lense...
Saxofoniste Candy Dulfer schuift vanavond aan als tafeldame van Matthijs van Nieuwkerk.
Je vergeet Nico Dijkshoorn nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:48 schreef marcodej het volgende:
In potentie leuke show: Krajicek, Mulder, van Looy
Hij vergat Nico Dijkshoorn welquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:09 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Hij vergat Nico Dijkshoorn wel [ afbeelding ]
Mulder is echt een heldquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef qonmann het volgende:
Multimiljonair Mulder is er ook weer met zijn dom gewauwel.
Zelf nog nooit wat gedaan na z'n voetbal loopbaan.
Jan Mulder![]()
Hij is briljant vanavond.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef qonmann het volgende:
Multimiljonair Mulder is er ook weer met zijn dom gewauwel.
Zelf nog nooit wat gedaan na z'n voetbal loopbaan.
Jan Mulder![]()
Haha..omdat ie altijd anderen afkraakt op TV ?quote:
Nee, niet omdat hij het doet maar de manier waarop. Stijlvol, charismatisch en geweldige bewoordingenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
Haha..omdat ie altijd anderen afkraakt op TV ?
Als iets goed is zegt ie het ook.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk over mevrouw Hamer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |