Mulder is echt een heldquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef qonmann het volgende:
Multimiljonair Mulder is er ook weer met zijn dom gewauwel.
Zelf nog nooit wat gedaan na z'n voetbal loopbaan.
Jan Mulder![]()
Hij is briljant vanavond.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef qonmann het volgende:
Jan Mulder![]()
Haha..omdat ie altijd anderen afkraakt op TV ?quote:
Nee, niet omdat hij het doet maar de manier waarop. Stijlvol, charismatisch en geweldige bewoordingenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
Haha..omdat ie altijd anderen afkraakt op TV ?
Als iets goed is zegt ie het ook.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk over mevrouw Hamer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef qonmann het volgende:
Jan Mulder![]()
er loopt een dergelijk topic in MUZ met meer van deze voorbeeldenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:50 schreef Quoi het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaha die liedjes. Ken er trouwens nog wat andere varianten van. En als je het eenmaal hoort, vergeet je nooit meer die Nederlandse tekst.
Nu Richard......
Ik ben wel jaloers op hem, ik probeer zijn stijl te bestuderen en te adapteren.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]Alles behalve dóm hoor
Eb ik begrijp je niet hoor, wat heeft dat multimiljonair er mee te maken, jaloers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |