Heertje had gelijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:20 schreef starla het volgende:
Raoul was echt superzwak zeg. Niets smaakt zo zuur als verloren glorie, niet waar Raoul?
Moet je Gerrit Komrij zijn bundel lezen toen ie TV-recensist was.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:23 schreef Keepertje8 het volgende:
Hij heeft wel een punt... je zag em sentimenteel worden, en ineens onderbrak niemand em. Om daarna ineens zelf die analyse te geven, waardoor die dus toegeeft dat hij acteerde. Geniaal gedaan, ga vanavond nu zeker kijken, TV-analyse is sowieso ontiegelijk interessant.
die vent inderdaad! wat is dat voor een autistische soepsnor?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:18 schreef tong80 het volgende:
Erg leuk
Raoul deed het goed
En die vent kan echt niet zingen
Nee hoor, dat heb ik vroeger bedacht! Maar ik zei trouwens Nivo Niehiel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:25 schreef tong80 het volgende:
[.
Bedacht de term Ivo Niehiel. En nog meer termen waar ik nu niet op kom
Ik zei NIVO Sparta.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:28 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heb ik vroeger bedacht! Maar ik zei trouwens Nivo Niehiel.
Denk uit medelijdenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:21 schreef NoCigar het volgende:
Waar sloeg dat Barbie girl op en waarom was Heertje daar zo blij mee.
Ik lust geen bloody Maryquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:31 schreef bloodymary het volgende:
Nee, ik weet ook niet wat buitenspel is.
Ben ik blij omquote:
zucht...treurbuis...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je Gerrit Komrij zijn bundel lezen toen ie TV-recensist was.
Bedacht de term Ivo Niehiel. En nog meer termen waar ik nu niet op kom
Oh ja Kijkbuis.
Juistquote:
Zijn nummer over ''freedom'' was niet slecht. Snap sowieso al dat gezeik niet. Tong80, je valt wel vaak in herhaling, of heb je altijd een paar reacties nodig om duidelijk te maken dat iemand niet kan zingen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:41 schreef Kokstra het volgende:
Ik zit me altijd zo ontzettend te ergeren aan dat gegrinnik en gegiechel van die Lucky Fonz door z'n eigen nummers heen.
Tong heeft alzheimer, hij weet dan ook niet dat Fonz eigenlijk zijn mislukte zoon is.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zijn nummer over ''freedom'' was niet slecht. Snap sowieso al dat gezeik niet. Tong80, je valt wel vaak in herhaling, of heb je altijd een paar reacties nodig om duidelijk te maken dat iemand niet kan zingen?
Giovanca?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:51 schreef DaBuzzzzz het volgende:
wie was de donkere dame die optrad in één van de TV momenten van de maand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |