Sabrina Starkequote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:51 schreef DaBuzzzzz het volgende:
wie was de donkere dame die optrad in één van de TV momenten van de maand?
Psssst :quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:15 schreef tong80 het volgende:
Ik open geen nieuw topic voor het programma.
Coolquote:
Vreemd ik vond hem geweldigquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:50 schreef koningdavid het volgende:
Vond Raoul echt falen eerlijk gezegd. Hij zat een beetje interessant te doen maar het sloeg echt nergens op.
Hij kreeg de kans niet om het uit te leggen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:51 schreef koningdavid het volgende:
Ik verwachte telkens dat er een soort geniaal idee achter zat, maar Raoul wist het zelf ook allemaal niet meer geloof ik.
Mooi boek over popmuziek gekocht van hem laatst.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:57 schreef broer het volgende:
Zwagerman die zegt dat hij de popmuziek wel aardig volgt en vervolgens zegt dat Sabrina Starke het beste is wat hij de afgelopen jaren heeft gehoord - dan val je wel door de mand, zeg!
Raoul heeft wel op een subtiele manier laten zien waar zijn programma over gaat. Hij in een programma krijgen een soort label opgedrukt en hij komt daar moeilijk vanaf. Hij weigert een rol aan te nemen wat voor een hele ongemakkelijk situatie aan tafel zorgt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:51 schreef koningdavid het volgende:
Ik verwachte telkens dat er een soort geniaal idee achter zat, maar Raoul wist het zelf ook allemaal niet meer geloof ik.
Dank u.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:25 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind X-Factor eerlijk gezegd veel leuker om te zien dan het quasi-intellectuele programma van Heertje.
dat komt omdat je denkt dat je zelf meedoet, na de tweede aflevering Idols ben ik afgehaakt..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:25 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind X-Factor eerlijk gezegd veel leuker om te zien dan het quasi-intellectuele programma van Heertje.
Daar ging het juist omquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dank u.
Heertje kreeg idd geen kans om het uit te leggen, maar in feite kón hij het ook niet uitleggen.
Hij wílde het ook helemaal niet uitleggen. Hij wilde dat we naar zijn programma gingen kijkenquote:
en dat ook jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:19 schreef Specularium het volgende:
Weg met die valszingende tyfusautist.
Dat is een feitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:11 schreef 7eVeNL het volgende:
Jammer, maar DWDD wordt steeds minder interessant
Zegt meer iets over jou dan Raoul Heertje, Mister Mainstream.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:25 schreef koningdavid het volgende:
Daarom bleef hij natuurlijk ook zo kalm toen Jan met een rake opmerking kwamquote:Op zaterdag 31 januari 2009 06:18 schreef ChickenMan het volgende:
Heertje legde heerlijk de vinger op de zere plek, daarom werd het zo ongemakkelijk.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zegt meer iets over jou dan Raoul Heertje, Mister Mainstream.
Eens. Hij zat totaal naast de kern van het verhaal, dit om de lachers op zijn hand te krijgen, maar het faalde compleet. Dan nog maar te zwijgen over de uitleg van zijn programma. Man-o-man-man zeg, wat is hij verbaal incapabel. Ik zag laatst een verstandelijk gehandicapte op TV die met meer cohesie sprak dan hij.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:13 schreef koningdavid het volgende:
Het is typisch van die vervelende interessantdoenerij. Net zoals bij die quote van de burgemeester van New York, "dat heeft zijn tekstschrijver geschreven!". So what? Daar ging het toch niet om?
Raoul faalt.
Omdat HIJ dus WEL een tekstschrijver heeft.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:41 schreef
niet meer uitnodigen aub. jammer.. want ik vind hem bij DWHN wel geinig.
Ik vond dat vooral in het eerste deel van de uitzending, hij begint een soort Lambiekje te worden die overalquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:24 schreef marcodej het volgende:
Heertje is verworden tot een semi-intellectueel, zeikerig, achterdochtig mannetje. Vooral bij dat gedeelte over Bloomberg. Vroeger mocht ik hem wel in DWHN, maar daar is ie ook al zo bezig de laatste jaren.
Mee eens, hij was ontregelend, en er gebeurde iig wat.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:09 schreef superjojo het volgende:
Vond Heertje het enige leuke aan deze uitzending, de rest was gewoon saai en niet interessant.
Omdat programmamakers daar dagelijks mee bezig zijn denken ze dat dat algemeen bekend is. Daarnaast denk ik dat er een beetje een taboe op rust.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:16 schreef Peter6000 het volgende:
Alleen De TV draait Door vind ik altijd wel leuk, en Matthijs gaf gisteren in het gesprek met Heertje toe dat dat bewust om 1 minuut voor 8 geprogrammeerd wordt, om zo het overzappen naar het 8 uur journaal te tackelen.
Er werd aan tafel gesuggereerd dat zoiets algemeen bekend is, maar ik wist het pas na het zien van Heerlijk Eerlijk Heertje.
Nou, inderdaad. Frits Spits was er niets bij!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:46 schreef bloodymary het volgende:
Hij kwam op mij toch wel over als iemand die "er doorheen zit" zoals ze dat noemen. Ik denk dat hij even een rustperiode moet nemen...
Ik heb hetzelfde, hij wordt steeds vervelender.quote:Op maandag 2 februari 2009 01:54 schreef thettes het volgende:
Ik vond Zwagerman eigenlijk altijd wel sympathiek maar het wordt me steeds meer duidelijk dat het eigenlijk maar een interessant doende zelfbenoemde intellectueel is.
Nogal logisch dat mensen geen genoegen nemen met: "dat vind ik interessant". En dan is 't ook nog de vraag of hij geen waardeoordeel geeft of heeft. Vooral in een interview wil je er toch achterkomen wat hij er zelf van vindt. Of het is een onderdeel van z'n 'tactiek' om door middel van vage optredens ook bij andere talkshows de 'normale' gang van zaken te doorbreken.quote:Op maandag 2 februari 2009 01:54 schreef thettes het volgende:
Ik vond Zwagerman eigenlijk altijd wel sympathiek maar het wordt me steeds meer duidelijk dat het eigenlijk maar een interessant doende zelfbenoemde intellectueel is.
Jan Mulder hing overigens ook gewoon de boerenlul uit met z'n verhaaltje dat het idee achter het programma van Heertje niet interessant is. Het programma zelf kun je van alles over denken, maar het idee is in ieder geval interessant voor mensen die wél willen weten hoe de wereld in elkaar steekt.
Daarnaast kan Heertje nog zo vaak zeggen dat hij geen waardeoordeel geeft, elke keer wordt hij daar tóch weer op aangevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |