Sabrina Starkequote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:51 schreef DaBuzzzzz het volgende:
wie was de donkere dame die optrad in één van de TV momenten van de maand?
Psssst :quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:15 schreef tong80 het volgende:
Ik open geen nieuw topic voor het programma.
Coolquote:
Vreemd ik vond hem geweldigquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:50 schreef koningdavid het volgende:
Vond Raoul echt falen eerlijk gezegd. Hij zat een beetje interessant te doen maar het sloeg echt nergens op.
Hij kreeg de kans niet om het uit te leggen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:51 schreef koningdavid het volgende:
Ik verwachte telkens dat er een soort geniaal idee achter zat, maar Raoul wist het zelf ook allemaal niet meer geloof ik.
Mooi boek over popmuziek gekocht van hem laatst.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:57 schreef broer het volgende:
Zwagerman die zegt dat hij de popmuziek wel aardig volgt en vervolgens zegt dat Sabrina Starke het beste is wat hij de afgelopen jaren heeft gehoord - dan val je wel door de mand, zeg!
Raoul heeft wel op een subtiele manier laten zien waar zijn programma over gaat. Hij in een programma krijgen een soort label opgedrukt en hij komt daar moeilijk vanaf. Hij weigert een rol aan te nemen wat voor een hele ongemakkelijk situatie aan tafel zorgt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:51 schreef koningdavid het volgende:
Ik verwachte telkens dat er een soort geniaal idee achter zat, maar Raoul wist het zelf ook allemaal niet meer geloof ik.
Dank u.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:25 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind X-Factor eerlijk gezegd veel leuker om te zien dan het quasi-intellectuele programma van Heertje.
dat komt omdat je denkt dat je zelf meedoet, na de tweede aflevering Idols ben ik afgehaakt..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:25 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind X-Factor eerlijk gezegd veel leuker om te zien dan het quasi-intellectuele programma van Heertje.
Daar ging het juist omquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dank u.
Heertje kreeg idd geen kans om het uit te leggen, maar in feite kón hij het ook niet uitleggen.
Hij wílde het ook helemaal niet uitleggen. Hij wilde dat we naar zijn programma gingen kijkenquote:
en dat ook jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:19 schreef Specularium het volgende:
Weg met die valszingende tyfusautist.
Dat is een feitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:11 schreef 7eVeNL het volgende:
Jammer, maar DWDD wordt steeds minder interessant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |