ik heb gehoord van een bekende die ook ooit kandidaat is geweest dat je JP wel kan zien (mag ook op de foto) maar hij wil niet herkend worden.. Ook die foto mocht niemand zien, of bewerkt zodat hij onherkenbaar wasquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Stoer hoor!
Heb je JP ook nog gezien?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:46 schreef Svensational het volgende:
Toch best knap, in je eentje die hele quiz winnen!
Ik heb ingestuurdquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:03 schreef BVO het volgende:
Monique is echt een schat. Priceless, I love her.
Ze zat net al met het schaamrood haar wijn te drinken.
Normaal is ze KEIgoed. Maar vandaag sloeg ze dicht.
Maar oke. Wat ik sindsdien al teen haar zeg: "Ten eerste pakte jij 2 keer lingo, ten tweede heb jij ook 1800 euro. Dus lekker boeiend!"
STUURT IEDEREEN DIT EVEN NAAR DE WERELD DRAAIT DOOR???????
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:03 schreef BVO het volgende:
Maar oke. Wat ik sindsdien al teen haar zeg: "Ten eerste pakte jij 2 keer lingo, ten tweede heb jij ook 1800 euro. Dus lekker boeiend!"
quote:Bedankt voor de tip!
Bedankt voor het inzenden van de TV tip.
Tuurlijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:03 schreef BVO het volgende:
quote:Geachte mevrouw/meneer,
Hartelijk dank voor uw tv-tip. Het door u opgemerkte fragment wordt door de beeldredactie bekeken en zal misschien terug te zien zijn in de rubriek De TV Draait Door. Gezien de grote hoeveelheid mail die bij ons binnenkomt, zijn we helaas niet in staat iedereen persoonlijk te antwoorden. Onze excuses hiervoor.
quote:Geachte mevrouw/meneer,
Hartelijk dank voor uw tv-tip. Het door u opgemerkte fragment wordt door de beeldredactie bekeken en zal misschien terug te zien zijn in de rubriek De TV Draait Door. Gezien de grote hoeveelheid mail die bij ons binnenkomt, zijn we helaas niet in staat iedereen persoonlijk te antwoorden. Onze excuses hiervoor.
Ik zag dat ook voor het eerstquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:29 schreef seetjai het volgende:
Wat was dat zoemer opeens, toen Bob opeens dat woordje 'uitval' ging spellen
Sinds wanneer bestaat dat..
Schrok me net kapot
Bob, leuk weer om te zien in Dumpertquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:48 schreef BVO het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)8/ga_er_maar_in.html!!!
Wat erg dit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |