quote:Op maandag 2 februari 2009 20:45 schreef luciferist het volgende:
hallo, ben ik hier goed?
[ afbeelding ]
ik win em toch wel. heb al veel geoefendquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:09 schreef luciferist het volgende:
zie ik daar een uitdaging voor een potje SMOKE?
ik vind dat gemanual altijd zo tofquote:Op maandag 23 februari 2009 14:18 schreef hermanniet het volgende:
freestyle jammetje in een bijlmergarage.
ik in kort broekje
En toch vind ik een kickflip van een 8 stair toffer dan alles wat jij in dat filmpje doet.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:44 schreef hermanniet het volgende:
wheelies![]()
g-turns![]()
voetenwerk![]()
freestyle
Sinds we een geheime relatie hebben gehad weten we alles van elkaar, hij ook mijn wachtwoord...quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:06 schreef murderH het volgende:
waarom kan hij onder jou acount posten?
tegen de knie zul je bedoelenquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:00 schreef luciferist het volgende:
[..]
Ga eens terug naar je snowboard topicbeetje mee willen praten met de echte sporters hier he!
ontopic:
kickflip heelflip en variel flip heb ik nu zowel gewoon als fakie wel onder de knie..
Ik geniet er altijd vanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:22 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik denk dat ik hier ook maar eens moet posten!Ik skateboard zelf ook al een poos, woon zelf in londen dus het gaat soms wat moeilijk maar je hebt wel toffe parks in Londen
En sommige vinden het maar raar dat een student economie, in zakelijk hartje londen, relatief netjes gekleed een skateboard mee heeft
Mja maar ik woon en studeer in Londen, zeg maar een lange vakantiequote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:56 schreef Goofup het volgende:
ik heb ook nog goeie herinneringen aan Londen. Low budget vakantie; overnachten en douchen met de brandslang in een parkeergarage in Wimbledon
We mochten gratis het playstation skatepark in, omdat we uit Holland kwamen, maar was achteraf toch erg duur, omdat we een wielklem hadden.
skate-mentaliteit: gewoon doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:55 schreef sitting_elfling het volgende:
kutweer hier in Londen, regen en kei-harde wind. Dikke bende! Ik wil skaten en mn buren vinden het niet leuk als ik wat loop te geinen op mn kamer.
Klopt daarom wil ik ook verhuizenquote:
je bedoelt een spijkerbroek en een t-shirt? probeer de c&a 's...quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Klopt daarom wil ik ook verhuizenMaar in te mean time moet ik het er maar mee doen. Ik ken overigens hier verder ook weinig goede skateshops? Of waar specifiek skate kleding te halen valt?
ik kan natuurlijk ook gewoon onder jouw account blijven posten, het mag van danny..:quote:
quote:om eerlijk te zijn heb ik er verder geen seconde meer bij stil gestaan. Zie wel dat je in je banperiode gewoon hebt doorgepost onder een andere nick (ikJur). Dat mag natuurlijk niet. Zal het dit keer door de vingers zien en je unbannen.
Graag gedaan.
Op 6 March 2009 22:25 schreef luciferist het volgende:
Oke, je pleziertje gehad? unban graag.
Op 25 February 2009 23:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Mijn Chocolate houdt het goed uit. Die van Luciferist is een fabrieksfout. De lagen laten los van elkaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:16 schreef ikJur het volgende:
Chocolate.
een korte review over chocolate skateboards by luciferist.
ik kan ongeveer 60 euro uitgeven, ik heb nog wel intresse (:quote:Op maandag 9 maart 2009 12:12 schreef Thomas B. het volgende:
Wordt wel eens tijd he. Iedereen die nog interesse heeft: stuur mij even een mailtje. Zit eik te denken om toch eerst even een testplank te bestellen, maar laten we maar 's een beetje gaan inventariseren.
MurderH's echte mail (& msn) is webcam-geleen@hotmale.comquote:Op maandag 9 maart 2009 21:46 schreef murderH het volgende:
waarop heb je mij gemailt dan? ik zie nergens iets verschijnen namelijk:S
had ik al gedaan toch? poencho ofzoiets. heb het iig nog een keer naar je nick@gmail gestuurdquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:55 schreef luciferist het volgende:
Zou je mij nog even een prijslijst kunnen mailen?
mijnnick@gmail.com
Bij de skateshops hier hebben ze nog maar 1 model normale spijkerbroek. De rest is model skinny omdat dat in is. En die gasten uit de winkel maar zeggen hoe chill dat zit en skateboard. Donder op man, ik wil gewoon een normale broek.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Klopt daarom wil ik ook verhuizenMaar in te mean time moet ik het er maar mee doen. Ik ken overigens hier verder ook weinig goede skateshops? Of waar specifiek skate kleding te halen valt?
Nee haha, poencho ben ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:12 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
had ik al gedaan toch? poencho ofzoiets. heb het iig nog een keer naar je nick@gmail gestuurd
zeker interesse laat maar weten hoe het is en welk bedrijf was het ook alweer?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:50 schreef Thomas B. het volgende:
Testdeck, trucks, wielen etc zijn onderweg. Een review volgt snel. Nog eventuele andere geinteresseerden in goedkope decks en spullen?
verschil tussen 70 en 15 euro vind ik een groot verschil...quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:49 schreef murderH het volgende:
waarom support niemand hier zijn local shop? ik bedoel, door het online te bestellen doe je het nederlands skateboarden geen goed. support gewoon je local shop, koop shopdeckjes of gewone deckjes
wat moet ik met een local shop? het enige wat ik er kan halen is overpriced, gehypte merk zooi.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:49 schreef murderH het volgende:
waarom support niemand hier zijn local shop? ik bedoel, door het online te bestellen doe je het nederlands skateboarden geen goed. support gewoon je local shop, koop shopdeckjes of gewone deckjes
verder zijn deckjes die in china worden geproduceerd geen zak waard. daarom zijn ze overgegaan naar canadees hout, en meestal canadese productiequote:Op woensdag 11 maart 2009 22:45 schreef luciferist het volgende:
[..]
verschil tussen 70 en 15 euro vind ik een groot verschil...
daarnaast zijn de decks van 50 naar 70 euro gegaan, waarom? ze worden toch goedkoper geproduceerd in china?
bij frisco wil ik nog wel eens wat halen ja maar de shopdecks zijn over het algemeen kwalitatief minder en de merk decks zijn me veel te duur.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:00 schreef murderH het volgende:
nou, een shopdeckje luciferist, kost je geen 70 euro. maar 50 gemiddeld. (geen merkdeckjes maar echt deckjes met een shoplogo erop), ikjur, dtc is dan mischien afgelegen inderdaad. maar arhnem kent maar liefst 2 shops, frisco heeft shopdeckjes en brainwash verkoopt ook online. niet zeuren dus. ik zou toch wel weten, dat als een shop mij volledige garantie geeft op een shopdeckje geeft voor 50 euro. dan heb ik dat liever dan een waardeloos blanc deckje waarop je geen garantie kan claimen omdat ze zo ubercheap zijn.
Wedstrijden, so what, ik doe toch niet mee... en betalen om te kijken, no thanks..quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:16 schreef murderH het volgende:
met als gevolg dat de shops minder verkopen. stel dat iedereen dat ineens doet. dan gaan de shops failliet. dat zou betekenen dat er ook geen grote wedstrijden meer worden gehouden, omdat deze merendeels door shops gesponsord worden. ook de persoonlijke service krijg je er niet bij, als je online bestelt. even dom voorbeeld: griptape die ervoor je op gezet wordt, de trucks die omgezet worden voor je, stickers, meestal een free magazine van +5 euro.. ik zou niet eens meer twijfelen
lol, waarom zou ik 50 euro + 7 euro verzendkosten uitgeven voor een shopdeckje? als ik er 3 blanc's voor kan krijgen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:00 schreef murderH het volgende:
nou, een shopdeckje luciferist, kost je geen 70 euro. maar 50 gemiddeld. (geen merkdeckjes maar echt deckjes met een shoplogo erop), ikjur, dtc is dan mischien afgelegen inderdaad. maar arhnem kent maar liefst 2 shops, frisco heeft shopdeckjes en brainwash verkoopt ook online. niet zeuren dus. ik zou toch wel weten, dat als een shop mij volledige garantie geeft op een shopdeckje geeft voor 50 euro. dan heb ik dat liever dan een waardeloos blanc deckje waarop je geen garantie kan claimen omdat ze zo ubercheap zijn.
Maximum performance is veel skaten!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Frenker het volgende:
HoI! Ik ben nieuw in dit topic!![]()
Maar vandaag en gister ook al eigenlijk was het hier in het mooie roelofarendsveen prima skateboard weer, dus heb ik mijn board wat al een jaartje of anderhalf stof lag te happen weer eens uit de kast gehaald
Nou ben ik de fijne kneepjes natuurlijk een beetje kwijt, maar voor mn gevoel gaat het allemaal wel erg moeizaam. De wieltjes rollen niet echt lekker door etc, ik heb me lagers al een keer schoongemaakt en met siliconespray behandeld en mn trucks iets aangepast maar dat wil nog niet echt helpen.
Hebben jullie evt nog tips om 'maximale performance' te krijgen?
Anders maareens investeren in een beter board
Laat het mooie weer maar komen!
welkomquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Frenker het volgende:
HoI! Ik ben nieuw in dit topic!![]()
Maar vandaag en gister ook al eigenlijk was het hier in het mooie roelofarendsveen prima skateboard weer, dus heb ik mijn board wat al een jaartje of anderhalf stof lag te happen weer eens uit de kast gehaald
Nou ben ik de fijne kneepjes natuurlijk een beetje kwijt, maar voor mn gevoel gaat het allemaal wel erg moeizaam. De wieltjes rollen niet echt lekker door etc, ik heb me lagers al een keer schoongemaakt en met siliconespray behandeld en mn trucks iets aangepast maar dat wil nog niet echt helpen.
Hebben jullie evt nog tips om 'maximale performance' te krijgen?
Anders maareens investeren in een beter board
Laat het mooie weer maar komen!
tuurlijk wel. Bekijk het zo, wat heb je nodig om lekker te kunnen skaten:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:45 schreef Lakai het volgende:
Ik ben het wel een beetje eens met MurderH trouwens dat er zonder shops geen skateboarden in NL mogelijk is trouwens!
absolute waarheid.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:43 schreef ikJur het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Bekijk het zo, wat heb je nodig om lekker te kunnen skaten:een deck met trucks en wielen spots parkjes
Wie maakt dit mogelijk?een deck met trucks en wielen : bedrijven die dit verkopen of maken, dat kunnen local-shops zijn maar ook blank verkopers. spots: bedrijven/instellingen met leipe architectuur parkjes: over het algemeen gemeente subsidiepotjes voor speeltoestellen of sportvoorzieningen.
Shops kunnen makkelijk uit dit rijtje worden weggelaten.
Sowieso in de begin dagen van het skaten bestonden er geen eens shops iedereen maakte z'n eigen plank en crosste daarmee de helling af. Toen dit populair werd is de commercie er tussen gesprongen. Nu hebben zij wel voor een snellere ontwikkeling gezorgd maar dat zijn meer de fabrieken, niet zozeer de local-shops.
"Nee want" moet je vervangen door "ja, maar" en zo makkelijk als je het doet overkomen is dit niet. Er moet een jongerenorganisatie zijn die zich inzet voor jouw belangen (skateboarden).quote:Ik zal meteen wat loze argumenten ontkrachten:
Shops kunnen voor een samenwerkingsverband zorgen om een plek van skateattributen te voorzien.
Nee want, dit kan evengoed gedaan worden door een jongerenorganisatie eventueel gesubsidieerd door de gemeente.
Kan, maar met het risico dat de opkomst laag is en het geld uit eigen zak aangevuld moet worden. Het risico dat er minder op komen dagen is ook groter, omdat een skateshop een goed medium is om iedereen te bereiken dmv. bijv. flyers.quote:Shops kunnen wedstrijden sponseren
Dat kan een groep sloebers ook doen door simpelweg inschrijfgeld te vragen.
area -1quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:02 schreef murderH het volgende:
zaterdag iemand area?
Goofy vs Regular!!!
Still waiting. Als het goed is is ie vorige week al verstuurd met GLS. Weet niet precies hoe lang zoiets duurt, maar volgens mij moet dat in een week toch wel te doen zijn vanuit Duitslandquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:37 schreef luciferist het volgende:
[ afbeelding ]
maar hoe bevalt het deckje thomas?
260, xbox v360 voor moeten verkopen!quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:48 schreef Batsiaan het volgende:
Lekker hoor zon loaded, die komt er bij mij ook nog een keer bij.
Wat heb jij er nou voor betaald?
Speak of the devil.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:48 schreef Batsiaan het volgende:
Lekker hoor zon loaded, die komt er bij mij ook nog een keer bij.
Wat heb jij er nou voor betaald?
dat klinkt als duitsere praktijken... Heb je al betaald?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:43 schreef Thomas B. het volgende:
Begin er een beetje moe van te worden. Hij heeft al twee keer gezegd dat ie het ging opsturen en dat er vertraging was doordat ze het bedrijf aan het verhuizen zijn. Laatste keer was vrijdag, dus het had er volgens mij nu toch wel moeten zijn. Als ie er morgen nog niet is ga ik weer bellen.
Is test deckie, volgens mij gratis?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:57 schreef Goofup het volgende:
[..]
dat klinkt als duitsere praktijken... Heb je al betaald?
Als het nog niet binnen is en je belt hem weer, kun je hem gelijk melden dat de trage levering van de plank je al afschrikt om eventueel een grote order te plaatsen.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:47 schreef Batsiaan het volgende:
[..]
Is test deckie, volgens mij gratis?
@Laka: trieeest!
Ja lekker. Komt er nog 's 50 dollar verzendkosten bij. En dan maar hopen dat je geen importheffing hoeft te betalen.quote:Op zondag 5 april 2009 20:31 schreef ivo-de-piefo het volgende:
skatewarehouse.com nu tot 75% korting op spul, chill!!
dan nog ben je goedkoper uit, tenminste was tijdje terug wel zo want ik bestel al een dik 2,5 jaar van die site.quote:Op zondag 5 april 2009 22:44 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja lekker. Komt er nog 's 50 dollar verzendkosten bij. En dan maar hopen dat je geen importheffing hoeft te betalen.
Maar wel goeie site overigens. Als ik in de VS had gewoond was ik er vaste klant geweest.
Is Luciferist nou weer gebanned?quote:
Nah hoop gezeik man. Hij schijnt nogal druk te zijn met de verhuizing van zn bedrijf, maar van de week belde ie ineens om te vragen naar mn btw-nummerquote:
Lengte boeit volgens mij echt niet...quote:Op maandag 20 april 2009 17:34 schreef Batsiaan het volgende:
Hey jongens, lekker boardweer!
Ik probeer het weer een beetje op te pakken, wil dit jaar ff goed kunnen ollien(ja ik ben nog steeds noob, mijn longboard blijft me verleiden).
Maar iemand maakte laatste een opmerking over mijn deck, dat hij hem kort vind, ik dacht dat die maat gewoon universeel is op de breedte na?
Een langer deck lijkt mij niet verkeerd omdat ik zelf wel wat groter ben en grote poten heb, en ik er nu vaak naast land met alles wat ik probeer.
En weten jullie iets van de element featherlight plankjes? Wou mischien een tosh townend deck kopen van iemand maar kan er weinig over vinden.
Volgens mij is het wel het grootste poser merk wat er is.
Owja ik heb zelf een mini logo van powell, geloof ik iets van 79 cm lang.
Cheers.
Met oefeningquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:03 schreef dery1990 het volgende:
Ik ben beginnend skater, kan iemand me tips geven?
In mijn buurt is een vet skateparkje. Maar ik heb een hekel aan de betonnen/stenen grond. Terwijl er andere parkjes zijn die een veel zachtere grond hebben. Ik wil graag beter rollen. Ik heb nu standaard 53mm wieltjes. Met welke wieltjes rol ik beter?
Ik zou dat testdeckje of zelf afhalen, of de boel afblazen met de mededeling dat je geen vertrouwen erin hebt dat het bij toekomstige bestellingen die je had willen plaatsen wel gesmeerd zou lopen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:45 schreef Thomas B. het volgende:
Ellende man. Hij beantwoordde mn mails en telefoontjes niet. Nou mailde ie vandaag weer dat ie een tijd ziek was en dat ie er meteen achteraan ging. Maar dat heb ik al vijf keer gehoord... Dat testdeck moet wel verdomd goed zijn wil ik daar nog bestellen. Sowieso ga ik een grotere bestelling gewoon ophalen. Het is vlak over de grens in Duitsland dus zover is het niet.
Heb 'm voor drie keuzes gesteld: of als de sodemieter die plank opsturen, of geld terugboeken, of wachten tot de politie contact met 'm opneemt. Dat laatste met name om te benadrukken dat ik idd weinig vertrouwen meer in 'm heb.quote:Op maandag 27 april 2009 12:51 schreef Goofup het volgende:
[..]
Ik zou dat testdeckje of zelf afhalen, of de boel afblazen met de mededeling dat je geen vertrouwen erin hebt dat het bij toekomstige bestellingen die je had willen plaatsen wel gesmeerd zou lopen.
Ik vermoed dat hij zal antwoorden dat hij hem 'binnenkort' alsnog zal versturen met duizend verontschuldigingen en er vervolgens nog niks gebeurd. Maar wie weet...quote:Op maandag 27 april 2009 16:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Heb 'm voor drie keuzes gesteld: of als de sodemieter die plank opsturen, of geld terugboeken, of wachten tot de politie contact met 'm opneemt. Dat laatste met name om te benadrukken dat ik idd weinig vertrouwen meer in 'm heb.
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:42 schreef DeuceFour het volgende:
WheheEigenlijk postte ik per ongeluk een leeg bericht en heb er maar een lame vraag van gemaakt
Moet je bij een Ollie niet juist met de tenen van je achterste voet poppen? En wat er gebeurt is wat Goofup beschrijft: ik land of heel raar met m'n voorste voet teveel naar achter of val Balkende-style naar achter. Maar inderdaad, questie van oefenen
![]()
Als je minder hoog wilt dus niet hequote:Op maandag 4 mei 2009 14:42 schreef DeuceFour het volgende:
WheheEigenlijk postte ik per ongeluk een leeg bericht en heb er maar een lame vraag van gemaakt
Moet je bij een Ollie niet juist met de tenen van je achterste voet poppen?
Ben ik het eerlijk gezegd helemaal niet mee eens!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:34 schreef Goofup het volgende:
klinkt mij in de oren alsof je alle gewicht naar je achterste been verplaatst om te poppen. Vergeet niet dat je gewicht altijd in balans moet blijven. Je moet wel een springbeweging maken vanuit je achterste been, maar je balans moet verdeeld blijven tussen je voorste een achterste been.
Het inzetten van de sprong doe je vanuit beide benen en op het laatste moment trap je daarbij de tail in en neemt de plank vervolgens mee met de voorste voet. (als je mijn onderschrift negeert, klinkt het haast logisch)
Uiteindelijk wel, maar als ik bijvoorbeeld een stoepje op spring, ga ik natuurlijk niet helemaal vanuit m'n tenen op de rand van m'n tail poppen. Dan druk ik meer een beetje met de bal van m'n voet de achterkant van het board omlaag. Dat is wat ik bedoel met niet hard poppenquote:Op maandag 4 mei 2009 18:15 schreef Lakai het volgende:
Ik kan me niet voorstellen hoe je niet met je tenen popt?
Normaal springen doe toch ook met je tenen?
Waarschijnlijk heb ik 'laatste moment' iets te letterlijk genomenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:20 schreef Goofup het volgende:
Je zakt door allebei je benen. Zet dan met beide benen af en je achterste been zet daarna door, waarna je met je voorste voet inderdaad je plank meeneemt en 'levelt'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet meer aan een signature
Geweldigquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:30 schreef Rechterbal het volgende:
http://skoften.net/index/video/skate_tricks
fucking vet.
kent iemand William Spencer?
Bij wie skateboard hij?
Ik ben er niet zo fan van eerlijk gezegd..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:30 schreef Rechterbal het volgende:
http://skoften.net/index/video/skate_tricks
fucking vet.
kent iemand William Spencer?
Bij wie skateboard hij?
Ook in die combinatie met de omgeving?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:09 schreef luciferist het volgende:
[..]
De meeste tricks zie je vaak genoeg bij de free-stylers..
ik heb vandaag ook veel nieuwe shit geleerd in de mini. gisteren ging het uit met mijn girl en ik kan mijn woede mooi afreageren met skaten...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Net weer terug van skaten. Moet echt inkomen na een jaar niet skateboarden ofzo... Maar de feeling komt terug.
Ach, wetende dat bijna iedereen er last van heeft valt het wel mee. Het is natuurlijk nooit leuk als een 7 jarige kleuter langs komt en ff feilloos een triple heelflip doet terwijl jij net bij een kickflip ongelukkig op je smoel vielquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:12 schreef Batsiaan het volgende:
Skatepark angst overwinnen zuigt, zeker als je een ongelofelijke noob bent!
Bij deze heb ik daar schijt aan
zucht...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:03 schreef Papa-roach het volgende:
Dankzij Bam Margera ben ik gaan skaten.
en heeft iemand tips om mijn board niet zo te laten verslijttu?
Dit helpt:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:03 schreef Papa-roach het volgende:
en heeft iemand tips om mijn board niet zo te laten verslijttu?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:42 schreef Goofup het volgende:
[..]
Dit helpt:
Smeer je schoenen in met kogellagervet; binnen- en buitenkant. Laat ca. 15 minuten intrekken en spoel je schoenen vervolgens goed uit de kraan. Laat ze drogen in de zon, totdat je sokken niet meer nat worden als je je schoenen aantrekt.
Als je daarmee klaarbent, help het geen fuck, maar die tijd dat je daarmee kwijt bent geweest is je skateboard in ieder geval niets versleten
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:42 schreef Goofup het volgende:
[..]
Dit helpt:
Smeer je schoenen in met kogellagervet; binnen- en buitenkant. Laat ca. 15 minuten intrekken en spoel je schoenen vervolgens goed uit de kraan. Laat ze drogen in de zon, totdat je sokken niet meer nat worden als je je schoenen aantrekt.
Als je daarmee klaarbent, help het geen fuck, maar die tijd dat je daarmee kwijt bent geweest is je skateboard in ieder geval niets versleten
desnoods kan ik er zelf ook wel heen rijden/het laten bezorgen in Duitsland. maar ik wacht wel even tot ik gehoord heb hoe de kwaliteit nu precies is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:14 schreef Thomas B. het volgende:
Liefst zou ik idd eind juni of begin juli ofzo even op en neer crossen naar Recklinghausen en gewoon even bij die gozer gaan 'shoppen'. Scheelt verzendkosten, als we veel halen, en misschien kunnen we dan nog iets met de btw proberen te regelen. Maar moet ook eea opzij leggen voor de vakantie dus ik moet even kijken hoe ik financieel zit dan. Geen dikke belastingteruggaves voor mij. Je vrienden mogen van mij meedoen, maar dat past niet allemaal in de auto denk ik
zit jij ook op longboarden.nl? want dit komt mij zo bekent voorquote:Op zondag 31 mei 2009 22:33 schreef Batsiaan het volgende:
Heerlijk gelongskate vandaag bij floriade.
Ook me nieuwe oldskool deck binnen die ik als slide setup voor het eerst gebruikt heb(nooit echt geslide) dat ding glijdt echt als een malle.
Aye, heet daar Batsiaan, zie jou idd ook weleens posten.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:42 schreef luciferist het volgende:
[..]
zit jij ook op longboarden.nl? want dit komt mij zo bekent voor
kom een keer langs op zondag bij de uithof (Utrecht)
Zoals ik al zei, de oude bushings krijg ik er ook niet meer op. Trucks zijn er gewoon los en de kingpin kan echt niet verderquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:15 schreef Goofup het volgende:
heb je de trucks ook helemaal losgemaakt van het skateboard?
Soms 'zakt' de kingpin uit de baseplate en is ie ineens een stuk korter, waardoor de rubbers niet meer passen.
Anders gebruik je tijdelijk 1 van de oude bushings en vervang je de andere later. Dan is die al een beetje soepel geworden.
ach, de baas van LEFT is nu John Boot. hij geeft niets om het skateboarden, alleen om de porsche en andere dure wagens die hij betaald heeft met de centen van LEFTquote:Op maandag 22 juni 2009 09:51 schreef Thomas B. het volgende:
Typerend. Was vorige week toevallig weer eens bij Left en het was echter helemaal leeg. De zaak was de helft ingekrompen en er stond nog maar één mannetje in de winkel. Vroeger als ik daar kwam, toen Miesj nog de baas was, was het altijd druk, zaten we daar altijd een beetje te chillen en filmpje te kijken. En later kwam je dan met je moeders pinpas terug om even flink inkopen te doen
Nu is het een saaie, zure zaak geworden. No more love from me. Deckjes haal ik tegenwoordig ergens anders vandaan.
+1quote:
ik parkeer voor het beatrixpark altijd bij de sesamstraat (nee, dit verzin ik nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:38 schreef Thomas B. het volgende:
Bastiaan, dat skatepark in Almere... kan je daar goed parkeren?
Je kunt wel nog een stukje dichterbij komen. Maar dat is te verwaarlozen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:04 schreef Goofup het volgende:
[..]
ik parkeer voor het beatrixpark altijd bij de sesamstraat (nee, dit verzin ik niet)
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:31 schreef Batsiaan het volgende:
[..]
+1
Kan je bijtijds wel een keer wat spots laten zien, skate er zelf nooit maar kom er wel vaak langs.
Zag ik net op tacky:
[ afbeelding ]
Daarzo is het best vet, je hebt daar naast een garage, daar vlakbij de "boardwalk", curbs etc. van alles en nog wat.
ik niet, ik heb mexicaanse griep bereikbaarheidsdienst dus 99% dat ik moet uittrekken.quote:Op maandag 27 juli 2009 02:29 schreef murderH het volgende:
wat een missie, net als kingpins vervangen
ow...goofup? jij oerend hard dit jaar? lekker wat bij bieren
Dat vind ik zelf ook altijd erg irritant, ik krijg altijd vooral spierpijn in mn armen, en mn voeten voelen tintelend aanquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:31 schreef Goofup het volgende:
Ik moet bekennen dat ik pas ook 3 dagen moeilijk liep van de spierpijn van 1 dag skaten..
enneh geen oerendhard voor mij, toen zat ik in het buitenland.
Ik wou al zeggen, aan die foto te zien was die spierpijn niet van skateboardenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:31 schreef Goofup het volgende:
Ik moet bekennen dat ik pas ook 3 dagen moeilijk liep van de spierpijn van 1 dag skaten..
enneh geen oerendhard voor mij, toen zat ik in het buitenland.
Die stijfheid duurde gelukkig geen dagenquote:Op donderdag 3 september 2009 07:41 schreef luciferist het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, aan die foto te zien was die spierpijn niet van skateboarden
Nieuwegein represends, ken je het park oudegein?quote:Op zondag 6 september 2009 15:35 schreef Skating-girl het volgende:
Hoi allemaal,
Ik wil gaan beginnen met Skateboarden en heb nu een deck.
morgen (maandag) ga ik op zoek in Utrecht naar Trucks, Wielen en Lagers.
Maar hoe duur zijn die eigenlijk ongeveer?
En wie woont in de buurt van Nieuwegein / Utrecht en weet een goede plek om als beginner te leren Skateboarden? Ik woon zelf in Nieuwegein.
Groetjes,
Skating-girl
hehe welke pedo vroeg hoe oud je was?quote:Op zondag 6 september 2009 18:03 schreef Skating-girl het volgende:
Ja ik ken Park Oudegein
maar ik ken daar alleen maar een Halfpipe en voor de rest niks!
Maar waar ergens in dat Park is dan die andere dingens?
Voor de rest kan ik als ik iets verder ben natuurlijk altijd na school (in Utereg!) ff naar die Griftpark dinges
En weet jij hoe duur ong. de Trucks, lagers & wieltjes zijn?
Ik wil morgen naar SuperVet maar daar staat niks op de site
Skating Girl
Edit:
Ik ben 12 jaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |