*mijn nieuwe layout is tekst onlyquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:17 schreef Goofup het volgende:
nieuw topic.. nieuwe layout.. nieuwe ronde.. nieuwe kansen?
eigenlijk gewoon een verkapte tvp, maar dan zonder ikJur promotional pic
Bij mij staat de topictitel ergens halverwege door het topicquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:26 schreef luciferist het volgende:
[..]
*mijn nieuwe layout is tekst only![]()
klacht: Afrika
maarrrr ik heb goed nieuws! ik kom over 9 nachtjes terug in Nederland.
lol deze post stond net nog ergens andersquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:26 schreef Goofup het volgende:
[..]
Bij mij staat de topictitel ergens halverwege door het topic
Interessante vraag ja. inderdaad iets in de trant van hoe hij de hedendaagse skatescene in Amerika vind, ben ik wel benieuwd naar. Hij is toch een oude rot in t vak.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:11 schreef thaWarhead het volgende:
Hmm, een 'aanvallende' vraag over Element zal wel niet in goede aarde vallen denk ik...
Vraag maar wat zijn mening is over het mainstream sport element wat steeds groter lijkt te worden binnen het skaten. 9-jarige kids met sponsors, 'skateboardouders' die hun kinderen pushen, skaters die vrijwel alleen maar contests skaten, zulke dingen.
Terugkijkend op Television (het merk wat hij samen met Ed Templeton had opgericht), welke dingen had hij anders willen doen?
Hopelijk kijk je hier terug want ik ben veel te lui om te mailen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |