Klopt daarom wil ik ook verhuizenquote:
je bedoelt een spijkerbroek en een t-shirt? probeer de c&a 's...quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Klopt daarom wil ik ook verhuizenMaar in te mean time moet ik het er maar mee doen. Ik ken overigens hier verder ook weinig goede skateshops? Of waar specifiek skate kleding te halen valt?
ik kan natuurlijk ook gewoon onder jouw account blijven posten, het mag van danny..:quote:
quote:om eerlijk te zijn heb ik er verder geen seconde meer bij stil gestaan. Zie wel dat je in je banperiode gewoon hebt doorgepost onder een andere nick (ikJur). Dat mag natuurlijk niet. Zal het dit keer door de vingers zien en je unbannen.
Graag gedaan.
Op 6 March 2009 22:25 schreef luciferist het volgende:
Oke, je pleziertje gehad? unban graag.
Op 25 February 2009 23:45 schreef Danny het volgende:
[..]
Mijn Chocolate houdt het goed uit. Die van Luciferist is een fabrieksfout. De lagen laten los van elkaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:16 schreef ikJur het volgende:
Chocolate.
een korte review over chocolate skateboards by luciferist.
ik kan ongeveer 60 euro uitgeven, ik heb nog wel intresse (:quote:Op maandag 9 maart 2009 12:12 schreef Thomas B. het volgende:
Wordt wel eens tijd he. Iedereen die nog interesse heeft: stuur mij even een mailtje. Zit eik te denken om toch eerst even een testplank te bestellen, maar laten we maar 's een beetje gaan inventariseren.
MurderH's echte mail (& msn) is webcam-geleen@hotmale.comquote:Op maandag 9 maart 2009 21:46 schreef murderH het volgende:
waarop heb je mij gemailt dan? ik zie nergens iets verschijnen namelijk:S
had ik al gedaan toch? poencho ofzoiets. heb het iig nog een keer naar je nick@gmail gestuurdquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:55 schreef luciferist het volgende:
Zou je mij nog even een prijslijst kunnen mailen?
mijnnick@gmail.com
Bij de skateshops hier hebben ze nog maar 1 model normale spijkerbroek. De rest is model skinny omdat dat in is. En die gasten uit de winkel maar zeggen hoe chill dat zit en skateboard. Donder op man, ik wil gewoon een normale broek.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Klopt daarom wil ik ook verhuizenMaar in te mean time moet ik het er maar mee doen. Ik ken overigens hier verder ook weinig goede skateshops? Of waar specifiek skate kleding te halen valt?
Nee haha, poencho ben ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:12 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
had ik al gedaan toch? poencho ofzoiets. heb het iig nog een keer naar je nick@gmail gestuurd
zeker interesse laat maar weten hoe het is en welk bedrijf was het ook alweer?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:50 schreef Thomas B. het volgende:
Testdeck, trucks, wielen etc zijn onderweg. Een review volgt snel. Nog eventuele andere geinteresseerden in goedkope decks en spullen?
verschil tussen 70 en 15 euro vind ik een groot verschil...quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:49 schreef murderH het volgende:
waarom support niemand hier zijn local shop? ik bedoel, door het online te bestellen doe je het nederlands skateboarden geen goed. support gewoon je local shop, koop shopdeckjes of gewone deckjes
wat moet ik met een local shop? het enige wat ik er kan halen is overpriced, gehypte merk zooi.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:49 schreef murderH het volgende:
waarom support niemand hier zijn local shop? ik bedoel, door het online te bestellen doe je het nederlands skateboarden geen goed. support gewoon je local shop, koop shopdeckjes of gewone deckjes
verder zijn deckjes die in china worden geproduceerd geen zak waard. daarom zijn ze overgegaan naar canadees hout, en meestal canadese productiequote:Op woensdag 11 maart 2009 22:45 schreef luciferist het volgende:
[..]
verschil tussen 70 en 15 euro vind ik een groot verschil...
daarnaast zijn de decks van 50 naar 70 euro gegaan, waarom? ze worden toch goedkoper geproduceerd in china?
bij frisco wil ik nog wel eens wat halen ja maar de shopdecks zijn over het algemeen kwalitatief minder en de merk decks zijn me veel te duur.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:00 schreef murderH het volgende:
nou, een shopdeckje luciferist, kost je geen 70 euro. maar 50 gemiddeld. (geen merkdeckjes maar echt deckjes met een shoplogo erop), ikjur, dtc is dan mischien afgelegen inderdaad. maar arhnem kent maar liefst 2 shops, frisco heeft shopdeckjes en brainwash verkoopt ook online. niet zeuren dus. ik zou toch wel weten, dat als een shop mij volledige garantie geeft op een shopdeckje geeft voor 50 euro. dan heb ik dat liever dan een waardeloos blanc deckje waarop je geen garantie kan claimen omdat ze zo ubercheap zijn.
Wedstrijden, so what, ik doe toch niet mee... en betalen om te kijken, no thanks..quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:16 schreef murderH het volgende:
met als gevolg dat de shops minder verkopen. stel dat iedereen dat ineens doet. dan gaan de shops failliet. dat zou betekenen dat er ook geen grote wedstrijden meer worden gehouden, omdat deze merendeels door shops gesponsord worden. ook de persoonlijke service krijg je er niet bij, als je online bestelt. even dom voorbeeld: griptape die ervoor je op gezet wordt, de trucks die omgezet worden voor je, stickers, meestal een free magazine van +5 euro.. ik zou niet eens meer twijfelen
lol, waarom zou ik 50 euro + 7 euro verzendkosten uitgeven voor een shopdeckje? als ik er 3 blanc's voor kan krijgen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:00 schreef murderH het volgende:
nou, een shopdeckje luciferist, kost je geen 70 euro. maar 50 gemiddeld. (geen merkdeckjes maar echt deckjes met een shoplogo erop), ikjur, dtc is dan mischien afgelegen inderdaad. maar arhnem kent maar liefst 2 shops, frisco heeft shopdeckjes en brainwash verkoopt ook online. niet zeuren dus. ik zou toch wel weten, dat als een shop mij volledige garantie geeft op een shopdeckje geeft voor 50 euro. dan heb ik dat liever dan een waardeloos blanc deckje waarop je geen garantie kan claimen omdat ze zo ubercheap zijn.
Maximum performance is veel skaten!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Frenker het volgende:
HoI! Ik ben nieuw in dit topic!![]()
Maar vandaag en gister ook al eigenlijk was het hier in het mooie roelofarendsveen prima skateboard weer, dus heb ik mijn board wat al een jaartje of anderhalf stof lag te happen weer eens uit de kast gehaald
Nou ben ik de fijne kneepjes natuurlijk een beetje kwijt, maar voor mn gevoel gaat het allemaal wel erg moeizaam. De wieltjes rollen niet echt lekker door etc, ik heb me lagers al een keer schoongemaakt en met siliconespray behandeld en mn trucks iets aangepast maar dat wil nog niet echt helpen.
Hebben jullie evt nog tips om 'maximale performance' te krijgen?
Anders maareens investeren in een beter board
Laat het mooie weer maar komen!
welkomquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Frenker het volgende:
HoI! Ik ben nieuw in dit topic!![]()
Maar vandaag en gister ook al eigenlijk was het hier in het mooie roelofarendsveen prima skateboard weer, dus heb ik mijn board wat al een jaartje of anderhalf stof lag te happen weer eens uit de kast gehaald
Nou ben ik de fijne kneepjes natuurlijk een beetje kwijt, maar voor mn gevoel gaat het allemaal wel erg moeizaam. De wieltjes rollen niet echt lekker door etc, ik heb me lagers al een keer schoongemaakt en met siliconespray behandeld en mn trucks iets aangepast maar dat wil nog niet echt helpen.
Hebben jullie evt nog tips om 'maximale performance' te krijgen?
Anders maareens investeren in een beter board
Laat het mooie weer maar komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |