de
skatefokkers hadden een meeting gepland, waar 7 mensen zouden meegaan. De een na de andere liet afweten en uiteindelijk zijn we maar met 3 man gegaan

. de fok!meeting die niet meer zo fok!kerig was, was wel vet, er waren geen
gescheurde broeken, geen
kickflip footplants, en voornamelijk geen
regen.
Bij de
pool en bowl in antwerpen is in mijn nieuw cliché deckje een chip gekomen, verder was het park niet bepaald leuk na mijn mening.
na het filerijden door antwerpen barste het in het
streetpark van antwerpen van de games of skate (
game of skate).
daarna zijn we in volle vaart na
hasselt getoured. Het was wel saai en kut dat het licht in hasselt om 10 uur uit ging, waardoor Goofup die
vette gap niet kon maken(links in beeld), en waardoor ik mn 4 stair niet kon maken.
voor de rest was er
bier in overvloedt, en werdt de dag afgesloten met een
letterlijke knaller. Er waren een paar belgen die met vuurwerk onder hun board, de wallride in hasselt gingen doen. dat was echt de BOM. meteen erna moesten ze vluchten, waarna wij volgden na de auto van goofup.
Na een half uur rijden kwamen we in geleen aan, waarna iets te eten en te drinken werdt aangeboden. al met al was het een mega vette dag, en heeft goofup gelukkig nog
touwtje kunnen springen in hasselt.
[ Bericht 4% gewijzigd door murderH op 16-12-2007 19:07:58 ]
[quote]
Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef santax het volgende:Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]